Vlid Δημοσ. 26 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2009 Παιδια αντιμετωπιζω το εξης προβλημα.. Εχω ενα μαγαζι στο οποιο εχω 2 γραμμες DSL συνδεμενα σε ενα router RV042 linksys και θελω να ξεκλειδωσω τα port για 2300-2400 TCP - UDP και 47624 TCP και αφου διαβασα αναλυτικα τον οδηγο στο portforwarding χρησιμοποιωντας το portChecker μου δειχνει οτι ακομη τα port ειναι κλειστα.. Ας με βοηθησει καποιος.. Ευχαριστω
100 010 00 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2009 αφου εισαι σιγουρος οτι αποθηκευσες τη ρυθμιση, κλειστο απο το ρευμα και αανοιξε το παλι
Vlid Δημοσ. 26 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2009 αφου εισαι σιγουρος οτι αποθηκευσες τη ρυθμιση, κλειστο απο το ρευμα και αανοιξε το παλι παντα οταν αλλαζω τις ρυθμισεις κανω και επαννεκινηση το router
poulinos Δημοσ. 27 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2009 αμα ειναι οτενετ οι γραμμες θα μπεις στο site tis otenet να κλεισεις την αυξημενη ασφαλεια που δινει η οτενετ διοτι κοβει Ports. Επιθυμία αυξημένης προστασίας από κακόβουλες επιθέσεις Η OTENET θέλοντας να προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια σε όλους τους χρήστες της έχει ενεργοποιήσει την υπηρεσία αυξημένης προστασίας από κακόβουλες επιθέσεις. Έχετε δικαίωμα να απενεργοποιήσετε ή να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία αυτή, αλλάζοντας την κατάσταση σε ΝΑΙ / ΟΧΙ μέσω του http://my.otenet.gr επιλέγοντας “Αλλαγή Κωδικού Πρόσβασης” και μετά επιλέγοντας “ΑΛΛΑΓΗ” στο “Πατήστε εδώ για να αλλάξετε τον βαθμό προστασίας σας”. Η υπηρεσία λειτουργεί ως ένα φίλτρο προστασίας με προκαθορισμένες ρυθμίσεις και μπλοκάρει γνωστές θύρες επικοινωνίας. Όταν η υπηρεσία είναι ενεργοποιημένη (επιλέγοντας "ΝΑΙ"), αυξάνεται σημαντικά ο βαθμός προστασίας σας, αλλά σίγουρα δεν εξαλείφεται κάθε κίνδυνος ή πρόβλημα ασφάλειας. Η OTΕΝΕΤ αυτή τη στιγμή, έχει μπλοκάρει την εισερχόμενη επικοινωνία στις θύρες: TCP: 1 μέχρι και 1023, 1433, 3389 και 5000 UDP:161, 135 μέχρι και 139, και 1434. Σας ενημερώνουμε ότι εάν η υπηρεσία είναι ενεργοποιημένη, υπάρχει το ενδεχόμενο κάποιες εφαρμογές που πιθανόν χρησιμοποιείτε όπως (Απομακρυσμένη Διαχείριση Υπολογιστή / router, VPN) κλπ να μην λειτουργούν. Σε μια τέτοια περίπτωση όποτε επιθυμείτε, μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή σας, από ΝΑΙ σε ΟΧΙ. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κάθε τροποποίηση της κατάστασης της αυξημένης προστασίας, θα πρέπει να συνοδεύεται και από αποσύνδεση-επανασύνδεση (logout-login) στο δίκτυο της OTENET. Κάθε μετατροπή "ενεργοποιείται" μόνο μετά από την επόμενη επανασύνδεση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.