Προς το περιεχόμενο

Ποιο είναι το 'ωφελος από τους dual core CPU ?


georkour

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή θα αγοράσω καινούργιο υπολογιστή και βλέπω οτι όλοι σχεδόν είναι με επεξεργαστές dual core θα ήθελα να ξέρω ποιες είναι οι διαφορές κυρίως μεταξύ ενός επεξεργαστή dual core και ενός που δεν είναι dual core.

 

Ο καινούργιος υπολογιστής που θα πάρω θα είναι 2.5GHz CPU / 2GB RAM και θα ζητήσω τα 2GB RAM να γίνουν 4 επειδή χρησιμοποιώ εφαρμογές photoshop ktlp.

Δημοσ.

τη σημερον ημερα, αγαπητε φιλε, δεν βρισκεις πλεον, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, single core επεξεργαστη. η αγορα πλεον εχει στραφει σε 2-3-4 πυρηνες και βαδιζουμε ολοταχως και για περισσοτερους. η διαφορα ειναι τεραστια. εντελωωως χοντρικα, ειναι σαν να εχεις 2 παλιους υπολογιστες σε εναν!!! βεβαια το θετω πολυ απλοικα, αλλα για να σου δωσω μια ιδεα, να καταλαβεις. για να μαθεις περισσοτερα, καλα εκανες και ρωτησες, αλλα googlαρισε και λιγο και θα μαθεις ακομα πιο πολλα.

οσον αφορα το photoshop, καλα εκανες και εβαλες 4gb! οφελος θα το εχεις!

Δημοσ.

Όταν μιλάμε για multithreaded εφαρμογές (σπάνιο δυστυχώς) τότε στην ουσία έχεις παράλληλη επεξεργασία, και είναι σα να πολλαπλασιάζεται η δύναμη της CPU σου.

 

Σε άλλες περιπτώσεις... απλά βοηθάει στο multitasking.

Δημοσ.

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Δεν είναι απλώς σαν να έχεις την ισχύ "2 ή 4 παλιών υπολογιστών". Είναι πολύ καλύτερα.

Μιλάμε για εντελώς διαφορετική "αρχιτεκτονική" στους επεξεργαστές. (ακόμα και ο Qcore στα 2.4 με τον Qcore στα 2.6 έχει διαφορετική αρχιτεκτονική και έτσι ο 2.6 καθίσταται καλύτερος απο τον 2.4 όχι τόσο λόγο διαφοράς ταχύτητας χρονισμού αλλά κυρίως λόγω αρχιτεκτονικής του επεξεργαστή). :-)

Αναφορικά σου λέω, οτι με τον παλιό Intel 3 Ghz Hyperthreading CPU που είχα, όταν έκανα Rendering μία 3D εικόνα στο Blender μου πήρε 45 λεπτά για να το ολοκληρώσει.

Οταν έβαλα Intel Quad Core στα 2.4 Ghz και έκανα δοκιμαστικά την ίδια εικόνα Rendering στον ίδιο υπολογιστή με μόνη διαφορά τον νέο επεξεργαστή, η εικόνα έγινε Rendering σε μόνο 5 λεπτά.

Αν διεραίσεις τα 45 λεπτά Rendering δια του 4 (Quad core δηλαδή), θα έβγαινε 11,25 λεπτά (και εφόσον ο Quad Core μου θα έτρεχε στην ίδια συχνότητα με τον παλιό Hyperthreading. Ομως ο Qcore μου δεν είναι στα 3.0 Ghz, αλλα στα 2.4 Ghz = πιό μικρή ταχύτητα χρονισμού)

Συνεπώς όπως καταλαβαίνεις ο "Intel Core Duo - Quad" σε σχέση με τον Intel Hyperthreading δεν έχει καμία απολύτως σχέση σε ταχύτητα και η δύναμή του Qcore είναι πολύ περισσότερο απο 4Χ λόγω διαφορετικής τεχνολογίας/αρχιτεκτονικής. :-)

 

Γενικά θα σου πρότεινα να πάρεις Qcore μηχάνημα. Όμως καλό είναι να εξετάσεις και την Version του Photoshop που θα χρησιμοποιήσεις προκειμένου να διαπιστώσεις αν ο Quad Core θα υποστηρίζεται. Πχ. στο Blender (που "βλέπει" τους Qcore επεξεργαστές σαν 4 επεξεργαστές) έχω 4 tasks και το Rendering στο blender γίνεται 4 κομμάτια την φορά (τα υπολογίζει εις τετραπλούν δηλαδή). Τα παιχνίδια όμως ακόμα δεν υποστηρίζουν πλήρως Qcore - δεν ξέρω κάν αν κάποιο παιχνίδι πλέον άρχισε να υποστηρίζει τους Qcore (αν δηλαδή αξιοποιούν τους 4 πυρήνες του CPU). Ενας Gamer, θα ήταν ίσως υπερβολικό να ξοδεψει περισσότερα χρήματα για έναν Qcore επεξεργαστή απο τη στιγμή που τα περισσότερα παιχνίδια (αν όχι όλα) θα αξιοποιούσαν μόνο τους 2 (μέχρι στιγμής δηλαδή, διότι τα πράγματα είναι ρευστά και αλλάζουν διαρκώς και οι εξελίξεις τρέχουν).

Εσύ που θα δουλέψεις Photoshop, καλό είναι να έχεις πολύ μνήμη.

Εγώ στην θέση σου θα περίμενα λίγο προκειμένου να έκανα την μετάβαση κατευθίαν σε 64bit αρχιτεκτονική λειτουργικού την εποχή που θα έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα της "μετάβασης" απο 32bit σε 64 bit (ιδίως αν δουλεύεις επαγγελματικά με το Photoshop και ιδίως αν σκοπεύεις να αγοράσεις τώρα το photoshop ή ολόκληρη την σουίτα). :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...