Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα Eset 3,4 στα Vista: decompression could not complete ... - !!! ΛΥΣΗ !!!


Plutomania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχα εδώ και καιρό ένα πρόβλημα με το Eset Nod32 4 όπου δε μπορούσε να κάνει scan ένα πολύ μεγάλο μέρος του υπολογιστή γιατί έβγαζε το παρακάτω μύνημα λάθους σε αρκετά αρχεία:

 

decompression could not complete (possible reasons: insufficient free memory or disk space, or a problem with temp folders)

Το πρόβλημα αυτό ωφείλεται στο γεγονός οτι δεν έχετε(ακόμα και ως διαχειριστής) τα απαραίτητα δικαιώματα να γράψει το Eset πράγματα στον φάκελο TEMP μέσα στον φάκελο των Windows(C:\Windows). Το πρόβλημα είναι πως σε εμένα για παράδειγμα δε μου έλεγε πως δε μπορεί να κάνει scan τόσα πολλά αρχεία αλλά μόνο λίγα με αποτέλσεμα κάθε φορά να αφήνει χωρίς να κάνει scan γύρω στα 20.000 αρχεία κτλ..

 

Λύση στο πρόβλημα αυτό δίνει η Eset και ενώ λέει πως είναι για την έκδοση 3 του Eset εμένα λειτουργεί και στη 4. Το πρόβλημα αυτό γίνεται σε Windows Vista συστήματα με το UAC(User Account Control) ενεργοποιημένο. Υπάρουν 2 λύσεις:

 

(ΌΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ VISTA ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΑΥΤΗ - ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ESET ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ SCAN ΣΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΡΧΕΙΑ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ!)

 

1) Απενεργοποίηση του UAC(ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ - ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ESET):

a) Πηγαίντε στον Πίνακα Ελέχγου > Λογαρισμοί χρηστών και οικογενειακή ασφάλεια > Λογαριασμοί χρηστών > Ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση του ελέγχου λογαριασμού χρήστη(UAC)

 

B) Βγάλτε το check από την μόνη επιλογή που υπάρχει εκεί: Χρησιμοποιήστε τον έλεγχο του λογαριασμού χρήστη (UAC) για την ασφάλεια του υπολογιστή σας.

 

c) Κάντε Restart και μετά ξανά scan με το Eset

 

2) Λύση της ESET - Προβιβαση δικαιωμάτων στον υποφάκελο TEMP στο φάκελο των Windows(C:\Windows):

 

Σύντομος Τρόπος(για "προχωρημένους" χρήστες):

 

If an On-demand scan takes longer than normal to complete under Microsoft Windows Vista, it may be due to incorrect permissions on the temporary file folder. If this is the case, the On-demand scan will show an error similar to this:

 

"C:HPBINAddDevicePath.exe » UPX v12_m5~_ext - decompression could not complete (possible reasons: insufficient free memory or disk space, or a problem with temp folders)"

 

To address this error, verify that you have permission to write to the C:WindowsTemp folder by following the steps below:

 

1.Open Windows Explorer and navigate to C:Windows

2.Right-click the Temp folder and select Properties.

3.Click the Security tab and then click Edit (If you have UAC turned on, you will need to confirm this action by clicking Continue)

4.Select the Users group from the Group or user names section.

5.Verify that Write permission is allowed. If not, allow it. Click Apply and then click Yes.

 

ess_vistascan1a_s.jpg

 

6.Click OK and then OK once more to save the changes. On-demand scans should now finish at their normal speed.

 

Αναλυτικός Τρόπος(για κανονικούς χρήστες):

 

Question

 

Is it taking an unusually long time to scan files with ESET NOD32 Antivirus v3 or ESET Smart Security on Windows Vista? Did you notice that there were errors on all files being scanned? The specific error follows on each file scanned, and looks like this:

 

"C:\HP\BIN\AddDevicePath.exe » UPX v12_m5~_ext - decompression could not complete (possible reasons: insufficient free memory or disk space, or a problem with temp folders)"

 

kb_decompression_error_1_en.png

 

Solution

 

Verify that you have permissions to write to the Windows System Temp folder (C:\Windows\Temp) by following these steps:

 

* open Windows Explorer and go to C:\WINDOWS

* select the Temp folder and right click on it.

* select Properties

* select Security tab

* select Edit (if you have UAC turned on you need to confirm a dialog with „Continue“)

* select Users in „Group or usernames“

* check if the Users have „Write“ rights in „Permissions for Users“

* if the Users do not have „Write“ permissions Allow them

* click Apply and then click Yes

* click OK

 

kb_decompression_error_2_en.png

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΝΤΕ ΞΑΝΑ SCAN - ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΑΡΧΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ SCAN TO ESET...

 

Πείτε μου και εσείς τη γνώμη σας περι του θέματος ή προτείνετε καμιά άλλη λύση...

Πηγές:

http://www.eset.com.sg/html/167/630/

http://www.eset.eu/knowledge-base/is-it-taking-an-unusually-long-time-to-scan-files

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...