kourepai Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Χαίρεται. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω modem/router για τη σύνδεση conn-x που έχω στα 4 mbps και σκέφτομαι να αναβαθμίσω στα 24 κάποια στιγμή. Το θέμα είναι ότι είμαι τελείως άσχετος από μάρκες και προδιαγραφές, οπότε θέλω όσο τον δυνατόν περισσότερη βοήθεια. Το μόνο που ξέρω είναι ότι θέλω να είναι και wireless με σχετικά καλή λήψη για ένα σπίτι 80 m2. Τα φώτα σας!!!
the_eye Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Όλα τα wifi routers που υπάρχουν στην αγορά σε καλύπτουν. Αν θέλεις να κάνεις και αναβάθμιση ρώτα αν παίζει καμιά προσφορά να το πάρεις τζάμπα.
nick#18 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 εαν θελει ομως γιατι να μην παρει κατι πιο αξιολογο απο το baudtek/philips που θατου δοσουν απο τον ΟΤΕ? Και κραταει του ΟΤΕ για ωρα αναγκης..μηπως τα παιξει το αλλο κλπ
kourepai Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Θα συμφωνήσω με τον nick και θα ρωτήσω: Τι θεωρείται αξιόλογο?
eliask Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2009 Eαν αυτό που έχεις είναι ενσύρματο τότε εφόσον θέλεις wireles στο σπίτι αξίζει να το αλλάξεις . Από εκεί και πέρα Thomson 585v7 kai linksys 160n από τα καλυτερα . Δες και τα στατιστικά της γραμμής σου πρώτα πριν αναβαθμίσεις σε μεγαλύτερη ταχύτητα χωρίς λόγο.