Προς το περιεχόμενο

χαλαει το service του πλαισιου!


kostakis25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πηγα χθες στο service του πλαισιου ενα εξαρτημα ενος χρονου με πενταετη εγγυηση πλαισιου και μου ειπαν οτι αν δεν βρουν προβλημα πληρωνω 5 ευρω.το ποσο δεν ειναι μεγαλο αλλα wtf?!?! ποτε ξεκινησαν αυτα τα ωραια κολπακια?25 ευρω εξαρτημα τους πηγα και αμα δεν του βρουν κατι γιατι μπορει να μην ασχοληθουν αρκετα θα τους δωσω και 5 ευρω?ουτε το αθλιο στα service e-shop δεν τα κανει αυτα.το τετραωρο service εγινε βεβαια 2 ημερων αλλα σε αυτο πες δικαιολογουνται,αν και σε πριζουν οταν πας να παρεις κατι οτι σε 4 ωρες το εχεις πισω κτλ κτλ.:mad:

πριν απο ενα χρονο που το ειχα αγορασει,δεν μου ειχαν πει κατι τετοιο.μου ειπαν δωρεαν service για 5 χρονια!το αγορασα και μετα αλλαζουν τους κανονες της εγγυησης?

Δημοσ.

Κακο αυτο. Αλλα σε γενικες γραμμες εχει το καλυτερο service απ οτι τρεχει αυτη τη στιγμη στην αγορα.

 

Αν αλλαξουν πολιτικη, εδω ειμαστε και μεις να κανουμε το ιδιο. ;)

Δημοσ.

Απο τη στιγμη που ειναι σε εγγυηση τελειωσε, δεν πληρωνεις μια. Μηπως πετυχες σε κανενα φρουτο? Για ρωτα κανεναν υπευθυνο να δουμε τι θα σου πει.

Δημοσ.

Eγω πριν 3 μερες πηγα σκληρο δισκο που ηταν DOA και τα παιδια δεν μου αναφεραν κατι τετοιο...Περιμενα 1 μερα και την αλλη πηγα και πηρα εναν καινουργιο απο κει...

Δημοσ.

Δεν πιστευω πως υπαρχει πιο αξιοπιστο καταστημα απο το Πλαισιο, σε θεματα εγγυησεων και γενικα, συμπεριφορας προς τον πελατη.

Δημοσ.

εστειλα μηνυμα στο πλαισιο και ειπα οτι ειπα και εδω και μου ειπαν οτι παντα ετσι ηταν το service και δεν αλλαξε τωρα.ο υπαλληλος βεβαια στο καταστημα μου ειχε πει οταν τον ρωτησα αν ειναι καινουρια μλκ οτι "ναι,τωρα το εκαναν".τα συμπερασματα δικα σας.

Δημοσ.

παιδια δεν ξερω τι λετε αλλα δεν εχω συναντησει καλυτερο service! θα σας αναφερω το τελευταιο περιστατικο που ειχα.

εχω αγορασει ενα Μicrosoft bluetooth 5000 mouse (ποντικακι) κ μετα απο 1 χρονο ενω το προσεχω παρα πολυ κ ειναι αγρατζουνιστο του εδωσα μια με το χερι μου (κατα λαθος) κ επεσε απο το τραπεζι κ πηγε 10 μετρα μακρια!!! φανταστητε τοση δυναμη κ χαλασε - πεθανε (λογικο).

την επομενη το πηγα στο πλαισιο με την αποδειξη κ αφου ειπα στο service οτι ξαφνικα σταματησε να λειτουργει ενω το προσεχω κ τα σχετικα, χωρις να το τσεκαρει χωρις καν να το πιασει στα χερια του μου ειπε οτι θα μου κοψει μια αποδειξη για 45 ευρω με την οποια θα παρω ενα καινουριο ποντικι ή κατι αλλο!!!

απιστευτο service ρε παιδια μην κοροϊδευομαστε τωρα!!!

αυτο εγινε πριν 2 εβδομαδες στο πλαισιο στον πεζοδρομο στο Περιστερι.

Δημοσ.

Το service δωρεάν είναι.

Ο έλεγχος όμως, σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόβλημα, δεν είναι.

 

Πού βλέπετε το περίεργο;

Υπάρχουν άπειροι λόγοι που μπορεί κάτι να φαίνεται πως δεν λειτουργεί, αλλά το πρόβλημα να βρίσκεται καθαρά στην ασχετοσύνη του χρήστη.

 

Παράδειγμα για να γίνω πιο κατανοητός:

 

Αγοράζει κάποιος ένα DVD player και του βάζει blu ray δίσκο περιμένοντας να αναπαραχθεί, κάτι που φυσικά δεν θα γίνει ποτέ.

Βγάζει λοιπόν το συμπέρασμα πως πρόκειται για ελλατωματική συσκευή, και το πάει πίσω.

Ο τεχνικός το ελέγχει, και βλέπει πως δεν έχει κανένα προβλημα.

Δεν πρέπει να πληρωθεί για τον κόπο και τον χρόνο που αφιέρωσε;

 

Όλο αυτό δεν έχει καμία σχέση με την εγγύηση, της οποίας η χρήση γίνεται από την στιγμή που όντως η συσκευή είναι ελαττωματική.

 

Μπορεί σε πολλούς από εμάς να ακούγονται τραγικά τέτοια περιστατικά PEBKAC, αλλά συμβαίνουν.

 

Οπότε kostakis25 δεν έχεις να φοβηθείς απολύτως τίποτα αν αυτό που αγόρασες έχει κάποιο πρόβλημα.

Στην χειρότερη των περιπτώσεων (αν πέσεις σε κάνα τεχνικό τζιμάνι - υπάρχουν και τέτοιοι), να χρειαστεί να αποδείξεις το πρόβλημα που υπάρχει.

 

Παρεμπιπτόντως, αυτό ισχύει ανέκαθεν, δεν είναι κάποια καινούρια μόδα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...