disqualified Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Ουσιαστικά δηλαδή μάλλον πρόκειται για ένα όμορφο τεχνικό overpass της apple που παρά το γεγονός οτι υπήρχε ο "άλυτος" (για τους άλλους) περιορισμός, εκείνοι έκαναν το καλύτερο δυνατό για το λειτουργικό τους. Πολύ έξυπνο...!!! φυσικα και δεν ισχυει αυτο που λες για τους αλλους. Δεν ανακαλυψαν κατι νεο στην Αpple που οι αλλοι δεν μπορουν να το κανουν. Αλλωστε οι αλλοι εχουν ακομα και τις 64bit εκδοσεις τους εδω και καιρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Γενικοτερα το θεμα 4GB Ram και 64bit σε windows εχει λυθει απο το 2005 με τις 64bit εκδοσεις τους για οποιον πραγματικα το χρειαζοταν. Θυμαμαι αυτο που λες, αλλα δε θυμαμαι αν ηταν στα x86 XP, ή στα x64.. τα χα βαλει αυτα τα ατιμα αλλα δεν ειχαν πολλους drivers οι τοτε κατασκευαστες.. κριμα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Θυμαμαι αυτο που λες, αλλα δε θυμαμαι αν ηταν στα x86 XP, ή στα x64.. τα χα βαλει αυτα τα ατιμα αλλα δεν ειχαν πολλους drivers οι τοτε κατασκευαστες.. κριμα! Ναι, κατι creative sound blaster κλπ δεν πολυεβγαλαν drivers για xp x64.. Αλλα απο motherboards-vga-ethernets κλπ δεν υπηρχε προβλημα.. Γενικοτερα δεν ηταν τα xp x64 για "home" χρηση, ηταν για τους ελαχιστους που το 2005 χρειαζοντουσαν 64bit και πανω απο 4GB Ram. Απο 2007 και μετα ολα σχεδον λυθηκαν: vista x64 που ψαχνουν μονα τους για drivers και υπαρχει πια τεραστια υποστηριξη.. Και εκτος απο το λειτουργικο, πολυ σημαντικο ειναι οτι υπαρχουν αρκετες εφαρμογες 64bit για windows για να το εκμεταλλευτουν.. Σε αντιθεση πχ με το mac os x που ειναι σαφως λιγοτερες.. Τρανο παραδειγμα η CS4 suite της Adobe. Σε ιδια μηχανηματα αν βαλουμε την cs4 suite σε 32bit windows, τοτε εχει ιδιες επιδοσεις με το mac os x(λογικο,λογω ιδιους μηχανηματος-hardware) Αν ομως βαλουμε την cs4 suite σε 64bit windows, σε απαιτητικες εργασιες θα ειναι αισθητα πιο γρηγορη απο οτι σε mac os x, λογω οτι σε win βγαινει και τρεχει σε 64bit. http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?p=2647476&highlight=photoshop#post2647476 Οσο για την Ram: σε windows λογω 64bit λειτουργικου κ αρκετων 64bit εφαρμογων μπορεις να χρησιμοποιεις/αξιοποιησεις περισσοτερη ram απο οτι σε εναν mac. Για παραδειγμα ενας mac pro με 8gb ram ειναι πολυ πιο γρηγορος στο photoshop σε windows απο οτι σε mac os x. http://arstechnica.com/apple/news/2008/10/adobe-cs4-review.ars/5 The advantages of 64-bit become clearer, because the Windows version doesn't have to page out to deal with the larger file. There are still some anomalies, like the watercolor filter where the Mac version is faster, but it is definitely a win for the 64-bit Windows version http://arstechnica.com/staff/fatbits/2008/04/rhapsody-and-blues.ars The lack of a 64-bit Photoshop on the Mac doesn't just affect those who work with huge files. It represents a blanket 8-12% speed hit for Mac users when compared with Windows users running Photoshop on the same hardware. http://blogs.adobe.com/jnack/2008/04/photoshop_lr_64.html The development is frankly bittersweet for us: On the one hand we're delighted to be breaking new ground with Photoshop, and when processing very large files on a suitably equipped machine, Photoshop x64 realizes some big performance gains. (For example, opening a 3.75 gigapixel image on a 4-core machine with 32GB RAM is about 10x faster.) Adobe after effects http://creativemac.digitalmedianet.com/articles/viewarticle.jsp?id=589477 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Ναι, κατι creative sound blaster κλπ δεν πολυεβγαλαν drivers για xp x64..Αλλα απο motherboards-vga-ethernets κλπ δεν υπηρχε προβλημα.. Γενικοτερα δεν ηταν τα xp x64 για "home" χρηση, ηταν για τους ελαχιστους που το 2005 χρειαζοντουσαν 64bit και πανω απο 4GB Ram. μωρε δεν ειχα βρει ουτε για δειγμα! ελαχιστους! καπως κινητοποιηθηκαν τα πραγματα οταν βγηκαν τα Vista x64, δηλ. μεσα 2007. Σε ιδια μηχανηματα αν βαλουμε την cs4 suite σε 32bit windows, τοτε εχει ιδιες επιδοσεις με το mac os x(λογικο,λογω ιδιους μηχανηματος-hardware)Αν ομως βαλουμε την cs4 suite σε 64bit windows, σε απαιτητικες εργασιες θα ειναι αισθητα πιο γρηγορη απο οτι σε mac os x, λογω οτι σε win βγαινει και τρεχει σε 64bit. Τα ξερω ολα αυτα βρε, η λογικη εξαλλου μιλα απο μονη της.. 32 vs 64bit. Βεβαια την κρεμασε την Apple περυσι η cs4 να δουμε στην επομενη εκδοση αν θα βγαλει 64-bit εκδοση, που λογικα θα βγαλει λογω 10.6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 μωρε δεν ειχα βρει ουτε για δειγμα! ελαχιστους! καπως κινητοποιηθηκαν τα πραγματα οταν βγηκαν τα Vista x64, δηλ. μεσα 2007. Για mobo-vga-ethernet-onboard sound , υπηρχαν τα παντα..(mobo και ethernet κατευθειαν απο το λειτουργικo, για vga απο τους κατασκευαστες) Για περιεργο hardware ( gaming hardware , καρτες ηχου creative κλπ) δεν υπηρχαν. Πολυ περιεργο μου φαινεται που λες οτι δεν εβρισκες. Εκτος αν ειχες κατι σπανιο. Γιατι οπως σου ειπα mobo-vga-ethernet-onboard sound επαιζαν μπαμ. Τι αλλο χρειαζοσουν? Οπως και να εχει με vista x64, win7 x64 δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Με το snow leopard που θa ειναι κ αυτο 64bit με 64 drivers θα φθασει το mac os x στο επιπεδο των windows. Τα ξερω ολα αυτα βρε, η λογικη εξαλλου μιλα απο μονη της.. 32 vs 64bit. Βεβαια την κρεμασε την Apple περυσι η cs4 να δουμε στην επομενη εκδοση αν θα βγαλει 64-bit εκδοση, που λογικα θα βγαλει λογω 10.6 Δεν φταιει απο οτι ακουγεται μονο η adobe.. "Φταιει" λιγο και η ιδια η apple : http://www.appleinsider.com/articles/08/08/26/road_to_mac_os_x_10_6_snow_leopard_64_bits.html&page=3 While all of Cocoa is now 64-bit, Apple chose not to deliver full 64-bit support in Carbon's user interface APIs (including legacy parts of QuickTime), forcing developers to migrate their apps to use the modern equivalents in Cocoa in order to deliver full 64-bit applications with a user interface. Carbon can still be used to build faceless 64-bit background apps that interact with a 64-bit Cocoa front end, similar to how Tiger supported 64-bit background apps. Earlier, Apple had added transitional support for mixing Cocoa into Carbon apps to make this move easier. Apple's decision to withhold the development of 64-bit Carbon caused Adobe to announce this spring that its upcoming Creative Suite 4 would only be delivered as a 64-bit app on Windows. Because CS4's legacy code is based on Carbon, Adobe said it wouldn't be able to deliver a 64-bit version of its Mac apps until at least CS5, because it will require porting the interface code of Photoshop and its companion apps to Cocoa in the model of Photoshop Lightroom. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Για mobo-vga-ethernet-onboard sound , υπηρχαν τα παντα..(mobo και ethernet κατευθειαν απο το λειτουργικo, για vga απο τους κατασκευαστες) εεε συγνωμμη, για τα WinXP x64 λεω.. μονο κατ' ευθειαν απ το λειτουργικο δεν υπηρχαν αυτοι οι drivers που λες!! για Ethernet μονο ειχε, κ πολυ σωστα drivers vga απ τον κατασκευαστη.. στα υπολοιπα παιδευτηκα αρκετα τοτε! anyway. Οπως και να εχει με vista x64, win7 x64 δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Το χω βγαλει κ γω το συμπερασμα αυτο. 7x86 στο core duo laptop εχω κ 7 χ64 στο pc Δεν φταιει απο οτι ακουγεται μονο η adobe.."Φταιει" λιγο και η ιδια η apple : http://www.appleinsider.com/articles/08/08/26/road_to_mac_os_x_10_6_snow_leopard_64_bits.html&page=3 απ οτι ειχα διαβασει κ γω, δεν θελαν να δωσουν το API γιατι δεν το ειχαν ολοκληρωσει εντελως, οχι γιατι δεν θελαν (χαζοι ειναι?) Οπως φαινεται πηρε παραταση στην επομενη version μιας κ δεν προλαβαινε το deadline της Adobe. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 εεε συγνωμμη, για τα WinXP x64 λεω.. μονο κατ' ευθειαν απ το λειτουργικο δεν υπηρχαν αυτοι οι drivers που λες!! για Ethernet μονο ειχε, κ πολυ σωστα drivers vga απ τον κατασκευαστη.. στα υπολοιπα παιδευτηκα αρκετα τοτε! anyway. Ναι για xp x64 μιλαω. Chipset drivers (δηλαδη mobo κλπ) υπηρχαν κατευθειαν απο το λειτουργικο(ή το πολυ-πολυ απο nVidia),μαζι με ethernet κλπ. Vga απο τον κατασκευαστη. Για περιεργο hardware ή gaming ή τιποτα creative καρτες ηχου κλπ δεν υπηρχε υποστηριξη.. Ουσιαστικα δηλαδη, αν ειχες περιεργη καρτα ηχου ή εξτρα hardware ειχες προβλημα. Διαφορετικα συνηθως δεν ειχες. Εσενα τι δεν σου αναγνωριζε? Σε win7 x64 δεν "υπαρχει" πια προβλημα. απ οτι ειχα διαβασει κ γω, δεν θελαν να δωσουν το API γιατι δεν το ειχαν ολοκληρωσει εντελως, οχι γιατι δεν θελαν (χαζοι ειναι?) Οπως φαινεται πηρε παραταση στην επομενη version μιας κ δεν προλαβαινε το deadline της Adobe. Μα δεν ειπε κανενας οτι δεν ηθελαν.. Απλα οτι δεν φταιει μονο η adobe, αλλα και η apple που δεν ηταν τλεειως ετοιμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billxl Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Θα 'θελα να καταθέσω και εγώ ένα προβληματισμό μου σχετικά με τις κάρτες γραφικών που επιλέγει η Apple. Είναι όντως πάντα κατώτερες από αυτές που μπορεί να βάλει κανείς σε PC.Όμως αυτό θα έπρεπε να προβληματίζει κάποιον ο οποίος θέλει να τρέξει παιχνίδια στον mac μέσα από Windows.(Δεν μιλάω για επαγγελματίες, για τους οποίους υπάρχει η λύση macpro-quadro).Εαν δουλεύει μόνο macos τότε δε νομίζω να υπάρχει κάποια έλλειψη στις επιδώσεις των γραφικών αφού τα μηχανήματα είναι σεταρισμένα για macos.Πιστεύω ότι τα ελάχιστα παιχνίδια που υπάρχουν για mac θα τρέχουν πολύ καλά με τις υφιστάμενες κάρτες γραφικών σε σχέση με τα ίδια παιχνίδια σε PC.Δε θα έπρεπε να απασχολεί λοιπόν τον υποψήφιο αγοραστή macintosh η κατωτερότητα των καρτών γραφικών των mac σε σχέση με τις επιλογές που υπάρχουν για PC, εκτός και αν θέλει να παίζει παιχνίδια σε windows. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ως retro κομπιουτεράς ασχολούμενος ακόμη με Amiga ξέρω τι φανταστικές επιδώσεις μπορεί να έχει ένας υπολογιστής αν το hardware πάει γάντι με το software. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Πιστεύω ότι τα ελάχιστα παιχνίδια που υπάρχουν για mac θα τρέχουν πολύ καλά με τις υφιστάμενες κάρτες γραφικών σε σχέση με τα ίδια παιχνίδια σε PC. Τρεχουν περιπου οπως τρεχουν σε windows απο το ιδιο μηχανημα(πχ iMac) μεσω bootcamp. Δηλαδη με μετριες επιδοσεις και παραχωρησεις στην ποιοτητα. Μαλιστα υπαρχουν παιχνιδια που μπορει να τρεχουν χειροτερα σε εναν iMac σε Mac os x απο οτι σε εναν iMac με windows λογω οτι οι drivers του mac os x ειναι συνηθως υποδεεστεροι απο αυτους των windows. Δε θα έπρεπε να απασχολεί λοιπόν τον υποψήφιο αγοραστή macintosh η κατωτερότητα των καρτών γραφικών των mac σε σχέση με τις επιλογές που υπάρχουν για PC, εκτός και αν θέλει να παίζει παιχνίδια σε windows. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ως retro κομπιουτεράς ασχολούμενος ακόμη με Amiga ξέρω τι φανταστικές επιδώσεις μπορεί να έχει ένας υπολογιστής αν το hardware πάει γάντι με το software. Εμενα μου εχει δωθει η εντυπωση πως οι περισσοτεροι χρηστες mac δεν πολυασχολουνται με παιχνιδια με το mac μηχανημα τους. Κανα απλο-ελαφρυ παιχνιδι τυπου wow κλπ μπορει να παιξουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Λογικό αυτό που λες haHa, γιατί πολύ απλά η εγκατάσταση των windows σε bootcamp, είναι κατά κανόνα πεντακάθαρη. Είναι σημαντικό να μπορεί να πιάνει τις αντίστοιχες επιδόσεις ένα λειτουργικό που χρησιμοποιείται (και έχει ανοιχτά πχ MSN, Skype κ.α.). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Λογικό αυτό που λες haHa, γιατί πολύ απλά η εγκατάσταση των windows σε bootcamp, είναι κατά κανόνα πεντακάθαρη. Είναι σημαντικό να μπορεί να πιάνει τις αντίστοιχες επιδόσεις ένα λειτουργικό που χρησιμοποιείται (και έχει ανοιχτά πχ MSN, Skype κ.α.). Ειναι λογικο επειδη ειναι ιδιο το hardware.. Αλλα ακομα και ετσι το software καμμια φορα κανει διαφορα, πχ οι υποδεεστεροι κατα κανονα drivers του mac os x οδηγουν καμμια φορα σε μειωμενες επιδοσεις(αντι πανομοιοτυπες) σε σχεση με windows. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billxl Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 @haHa Εγώ πιστεύω ότι παιχνίδια γραμμένα για macos θα τρέχουν καλύτερα από τα ίδια παιχνίδια σε windows με τις ίδιες κάρτες γραφικών.Αυτό που λες ότι οι drivers για macos είναι υποδεέστεροι υποδηλώνεις ότι τα γραφικά γενικά όλων των mac είναι χειρότερα από τα αντίστοιχα winpc.Εδώ διαφωνώ.Δε μπορεί η Apple στις δυο, τρεις κάρτες (και όχι δεκάδες που διατείθενται για pc σε άπειρους συνδιασμούς με το υπόλοιπο hardware) που επιλέγει για τους υπολογιστές της να συμβιβάζεται με υποδεέστερους drivers και χαμηλότερη απόδωση.Αυτό που πουλάει είναι ένα δυνατό πακέτο όλα σε ένα που λειτουργεί απροβλημάτιστα και είναι χτισμένο έτσι ώστε το software να εκμεταλεύεται πλήρως το hardware. Εκτός αν εννοείς ότι τα γραφικά είναι υποδεέστερα μέσα από windows που τρέχουν σε mac. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darklordvader77 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Ναι για xp x64 μιλαω. Chipset drivers (δηλαδη mobo κλπ) υπηρχαν κατευθειαν απο το λειτουργικο(ή το πολυ-πολυ απο nVidia),μαζι με ethernet κλπ.Vga απο τον κατασκευαστη. σε μια MSI, τωρα μοντελο να σου πω δε θυμαμαι,μιας κ δεν το χα πολυ καιρο. νομιζω παντως κατι με το chipset ειχε προβλημα. Sis?? δε μπορω βεβαια πια να το μαθω,εχει παει προ πολλου στα θυμαρακια η συγκεκριμενη Σε win7 x64 δεν "υπαρχει" πια προβλημα. I know, i know, δε σου πα οτι εχω κ 64bit στο pc κ 32bit σε laptop? αμα ειχα προβλημα τωρα, νομιζεις θα τα κραταγα?? Ασε που χω βαλει σε αρκετους γνωστους τα 64ρια τα 7 κ με ευχαριστουν ακομη.. Μα δεν ειπε κανενας οτι δεν ηθελαν..Απλα οτι δεν φταιει μονο η adobe, αλλα και η apple που δεν ηταν τλεειως ετοιμη. το αυτο, το ιδιο λεμε δηλαδη.. @haHaΕγώ πιστεύω ότι παιχνίδια γραμμένα για macos θα τρέχουν καλύτερα από τα ίδια παιχνίδια σε windows με τις ίδιες κάρτες γραφικών.Αυτό που λες ότι οι drivers για macos είναι υποδεέστεροι υποδηλώνεις ότι τα γραφικά γενικά όλων των mac είναι χειρότερα από τα αντίστοιχα winpc.Εδώ διαφωνώ.Δε μπορεί η Apple στις δυο, τρεις κάρτες (και όχι δεκάδες που διατείθενται για pc σε άπειρους συνδιασμούς με το υπόλοιπο hardware) που επιλέγει για τους υπολογιστές της να συμβιβάζεται με υποδεέστερους drivers και χαμηλότερη απόδωση.Αυτό που πουλάει είναι ένα δυνατό πακέτο όλα σε ένα που λειτουργεί απροβλημάτιστα και είναι χτισμένο έτσι ώστε το software να εκμεταλεύεται πλήρως το hardware. Εκτός αν εννοείς ότι τα γραφικά είναι υποδεέστερα μέσα από windows που τρέχουν σε mac. billxl, αυτο που θελει να παει ο Haha, ειναι οτι οι drivers του OS X, ανανεώνονται αρκετα λιγοτερο συχνα σε σχεση με των Windows, μιας κ πρωταρχικος τους σκοπος δεν ηταν ποτε τα παιχνιδια. (1 φορα το εξαμηνο ή αν πας σε καινουργιο λειτουργικο, π.χ. 10.6 για σημερα) Σε ενα PC, δεν βαζεις πολυ πιο συχνα drivers? 1 φορα στον 1,5 μηνα? λογικο δεν ειναι να ειναι πιο πολυ optimized κ να χουν καλυτερη αποδοση αφου ανανεονωνται πολυ συχνοτερα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
disqualified Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Σε ενα PC, δεν βαζεις πολυ πιο συχνα drivers? 1 φορα στον 1,5 μηνα? λογικο δεν ειναι να ειναι πιο πολυ optimized κ να χουν καλυτερη αποδοση αφου ανανεονωνται πολυ συχνοτερα? Aλλη δουλεια δεν ειχαμε, να αλλαζουμε drivers... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2009 Τους drivers των καρτων γραφικων δεν τους γραφει μονη της η apple, οπως πχ δεν τους γραφει μονη της η ms ή η dell-hp, αλλα τους γραφει κυριως η κατασκευαστρια εταιρια, δηλαδη η ati ή η nvidia. Οι drivers ειναι υποδεεστεροι γιατι πολυ απλα η nvidia και η ati εχουν πολυ μικροτερη εμπειρια σε γραψιμο drivers για mac os x, εχουν πολυ μικροτερο feedback, πολυ λιγοτερο ανθρωπινο δυναμικο για να γραφει drivers για mac os x, μικροτερο ενδιαφερον κλπ . Δες αλλωστε ποσο πιο συχνα βγαινουν drivers για windows που βελτιωνουν και αλλο τις επιδοσεις ή προσθετουν νεα χαρακτηριστικα. Αυτο συμβαινει πολυ σπανια σε mac os x. Σκεψου επισης οτι για αρκετες απο τις καρτες γραφικων που εχουν imac/macbook pro δεν υπαρχει dxva, δηλαδη επιταχυνση των 1080p video(και για αυτο σε απαιτητικα τετοια video, δυσκολευονται μερικα παλιοτερα imac/macbook proσε mac os x), ενω για τα ιδια μηχανηματα σε windows υπαρχει και τα παιζουν ανετοτατα. Αν ολα αυτα δεν σε πειθουν, να ξερεις οτι δεν ειναι δικα μου συμπερασματα, αλλα αποτελουν γεγονοτα.. Υπαρχουν και μετρησεις. Εστω πχ οτι εχουμε εναν iMac που τρεχει ενα παιχνιδι σε mac os x και τον ιδιο iMac να τρεχει το ιδιο παιχνιδια με ιδια γραφικα σε windows. Κανονικα θα επρεπε να εχουν παρομοιες επιδοσεις.(λογω ιδιου hardware) Κι ομως μερικα παιχνιδια σε windows ειναι πιο γρηγορα λογω καλυτερων drivers. Ενδεικτικα: http://www.barefeats.com/imacal3.html We expect to see the Mac OS X Radeon X2xxx drivers optimized by AMD engineers in the near future --- hopefully to catch up with Windows XP Pro and/or Vista's performance. (μονο στο Wow φαινεται λιγο πιο γρηγορο το mac os x, αλλα ηταν λογω διαφορετικων ρυθμισεων : σε windows ειχε anisotroping filtering, σε mac os x οχι(παρολο που ηταν ενεργοποιημενο λογω προβληματων στους drivers δεν ενεργοποιουταν). Εδω το ετρεξαν ξανα σωστα με καινουριους σωστους drivers σε mac os x και επεσαν 25% οι επιδοσεις με το που ενεργοποιηθηκε το anisotroping filtering και εγιναν οι ρυθμισεις ιδιες με windows) http://www.barefeats.com/harper11.html INSIGHTS and OBSERVATIONSa) 3D accelerated games run faster under Windows Vista than under Mac OS X. Οποτε φιλε billxl, αυτο που λες : ..η Apple στις δυο, τρεις κάρτες (και όχι δεκάδες που διατείθενται για pc σε άπειρους συνδιασμούς με το υπόλοιπο hardware) που επιλέγει για τους υπολογιστές της να συμβιβάζεται με υποδεέστερους drivers και χαμηλότερη απόδωση.Αυτό που πουλάει είναι ένα δυνατό πακέτο όλα σε ένα που λειτουργεί απροβλημάτιστα και είναι χτισμένο έτσι ώστε το software να εκμεταλεύεται πλήρως το hardware. δεν πολυισχυει.. Η apple λογω διαφορων παραγοντων (κυριως λογω μικροτερου user base και μικροτερης προσοχης απο τους κατασκευαστες καρτων γραφικων) πραγματι "συμβιβάζεται με υποδεέστερους drivers και χαμηλότερη απόδοση" και το software της δεν εκμεταλεύεται πλήρως το hardware, τουλαχιστον οχι τοσο οσο τα windows , ειδικα οταν μιλαμε για 3d εφαρμογες(games ή επαγγελματικες εφαρμογες) Και για να μην μιλαμε απλα για επιδοσεις, δες οπως σου ειπα το πιο απλο πραγμα. Οτι ενας iMac των 1000+ ευρω αγορασμενος πριν μισο χρονο δεν μπορει να δει ανετα τα πιο απαιτητικα hd 1080p video, κατι που ενα pc μηχανημα των 2+ χρονων και των 600 ευρω μπορει να το κανει ανετοτατα ή μπορει να το κανει ο iMac αν τρεχει windows. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:17 ---------- billxl, αυτο που θελει να παει ο Haha, ειναι οτι οι drivers του OS X, ανανεώνονται αρκετα λιγοτερο συχνα σε σχεση με των Windows, μιας κ πρωταρχικος τους σκοπος δεν ηταν ποτε τα παιχνιδια. (1 φορα το εξαμηνο ή αν πας σε καινουργιο λειτουργικο, π.χ. 10.6 για σημερα) Σε ενα PC, δεν βαζεις πολυ πιο συχνα drivers? 1 φορα στον 1,5 μηνα? λογικο δεν ειναι να ειναι πιο πολυ optimized κ να χουν καλυτερη αποδοση αφου ανανεονωνται πολυ συχνοτερα? Ακριβως αυτο! Οι drivers σε mac os x ειναι υποδεεστεροι. Αντιθετα σε windows προστιθονται συχνα-πυκνα νεα χαρακτηριστικα, βελτιωνονται οι επιδοσεις κλπ.. Οποτε αν θελεις αναβαθμιζεις τους drivers(ή αφηνεις το λειτουργικο να το κανει) και εχεις καλυτερες επιδοσεις. Γεγονος που φαινεται ακομα και σε mac μηχανηματα που οταν τρεχουν σε windows εχουν συνηθως περισσοτερες δυνατοτητες (πχ βοηθεια στην αποκωδικοποιηση hd 1080p video) και καλυτερες επιδοσεις.. Aλλη δουλεια δεν ειχαμε, να αλλαζουμε drivers... Γινεται τωρα πια αυτοματα απο το λειτουργικο αν θελεις! Μαλιστα χωρις καν restart! (win7 ή vista) Αλλωστε που το κακο αν ειναι να εχεις καλυτερες επιδοσεις σε 3d games ή 3d εφαρμογες ή εξτρα δυνατοτητες(cuda κλπ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.