Προς το περιεχόμενο

Οι φωστηρες του ΟΤΕ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φενεται πως οι κυριοι της εξηπηρετησης πελατων του οτενετ,,αν δεν εχεις το ρουτερ το δικο τους δεν μπορουν να σε βοηθησουν στο παραμικρο. Τοσο δυσκολο ειναι αραγε να καταλαβουν οτι ολα τα ρουτερ ειναι περιπου ιδιο,, και ακομα να κατσουν και να φροντισουν να μαθουν τη λειτουργια καθενος?? Η μηπως και το πιο πιθανο καθοσο πρωταθλητες στη τεμπελια(αφου τους πληρωνει ο ελληνικος λαος)βαριουνται και να νιλησουν ακομα.. Αλλωστε τα 35 ευρο που περνουν καθε μηνα απο καθε συνδεση θα επρεπε να τα εκτιμησουν περισσοτερο, και ασ εχουν υποψη οτι μολις αναλαβουν οι νεοι ιδιοκτητες (γερμανοι) θα πανε ολοι σπιτακι τους και να δουμε ποιον θα κοροιδευουν τοτε

Δημοσ.

μάλλον εισαι λιγο εκνευρισμένος , για αυτό και τα άκυρα που λες,χαλάρωσε και πάρε ξανά τηλέφωνο...τα βασικα τα λένε συνήθως...

Δημοσ.

Παρε ξανά τηλέφωνο και πες οτι έχεις το router τους.....και θα σε εξυπηρετήσουν....βέβαια αν ξέρεις να μιλήσεις σε εξυπηρετούν και χωρίς να έχεις το δικό τους router αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία

Δημοσ.

πρωτα απο ολα ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΕΥΡΑ....κανονικα....στη χειροτερη θα ανεβασεις τον τονο της φωνης σου... οποτε περνεις τηλ και σε εξηπηρετουν....και λες "Ναι γεια σας εχω αυτο και αυτο το προβλημα μπορειτε να με βοηθησετε?" ή "Ναι γεια σας θελω αν ρωτισω για την ταδε προσφορα" κτλ κτλ....ηρεμα...σιγουρα ολοι τους εχεουν την διαθεση να σε εξηπηρετισουν (συνηθος) και σιγουρα το μονο που δεν θελουν για να το κανουν ειναι να τους φωναζεις...

Δημοσ.

μια φίλη μου δουλεύει στο connx και μου λέει ότι ξέρουν για διάφορα ρούτερ κ οδηγίες κ για pc k mac κ όχι μόνο για τα παλιο sagem.. εσύ τι ρούτερ έχεις?

Δημοσ.

Αν μίλησες με την τεχνική υποστήριξη του conn-x, είναι τόσο παράλογο το να είναι ενημερωμένοι οι τηλεφωνητές μόνο για τα μοντεμ που προσφέρει ο οτε? Δεν είναι τηλέφωνο "τεχνικής υποστήριξης" γενικώς... ούτε τεχνική υποστήριξη του Πλαισίου π.χ.

 

Αν πάρεις τηλέφωνο άραγε σε κάποιο πάροχο (π.χ hol) θα σου δώσουν οδηγίες για μόντεμ που δεν σου προμηθεύουν (π.χ sagem 2404)?

 

Και στην τελική, έχεις και τις οδηγίες χρήσης...

 

Φιλικά

Δημοσ.
Αν μίλησες με την τεχνική υποστήριξη του conn-x, είναι τόσο παράλογο το να είναι ενημερωμένοι οι τηλεφωνητές μόνο για τα μοντεμ που προσφέρει ο οτε? Δεν είναι τηλέφωνο "τεχνικής υποστήριξης" γενικώς... ούτε τεχνική υποστήριξη του Πλαισίου π.χ.

 

Αν πάρεις τηλέφωνο άραγε σε κάποιο πάροχο (π.χ hol) θα σου δώσουν οδηγίες για μόντεμ που δεν σου προμηθεύουν (π.χ sagem 2404)?

 

Και στην τελική, έχεις και τις οδηγίες χρήσης...

 

Φιλικά

 

κ όμως τους έχουν δώσεις οδηγίες και για άλλα ρούτερ απ ότι ξέρω... μου κάνει εντύπωση που δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί.. :-(

Δημοσ.
κ όμως τους έχουν δώσεις οδηγίες και για άλλα ρούτερ απ ότι ξέρω... μου κάνει εντύπωση που δεν μπόρεσε να εξυπηρετηθεί.. :-(

 

Άλλο να υπάρχει πιθανότητα να σε εξυπηρετήσει και άλλο να το απαιτείς

Δημοσ.

φιλε επειδη δουλευο τεχνικη υποστιρηξη οταν εχεις δικο μας ρουτερ σου λεμε ακριβως τι πρεπει να κανεις κ το πως.σε περιπτωση που θες κατι παραπανω υπαρχει κ το 1242 που ασχολητε αναλυκοτερα με το θεμα παραμετροποιηση.για ολα τα ρουτερ.αλλα στην περιπτωση που απαιτεις δεν θα σε βοηθησει κανενας.μαθετε να μιλατε οταν παιρνεται τηλεφωνο.δεν ειμαστε σκλαβοι κανενος.

Δημοσ.
φιλε επειδη δουλευο τεχνικη υποστιρηξη οταν εχεις δικο μας ρουτερ σου λεμε ακριβως τι πρεπει να κανεις κ το πως.σε περιπτωση που θες κατι παραπανω υπαρχει κ το 1242 που ασχολητε αναλυκοτερα με το θεμα παραμετροποιηση.για ολα τα ρουτερ.αλλα στην περιπτωση που απαιτεις δεν θα σε βοηθησει κανενας.μαθετε να μιλατε οταν παιρνεται τηλεφωνο.δεν ειμαστε σκλαβοι κανενος.

 

Ακριβως το 1242 καλεσα και επειδη σαβατοκυριακο γαρ η κοπελλα που το απαντησε μονο που δεν με διολοστειλε.. Οταν δε ακουσε οτι ειχα κανει το εγκλημα να μην εχω το πουτερ φιλιπς(!!!!) που διδουν τοτε τι μου ειπε??? Να ξαναπερασω τις ρυθμισεις... Και οταν ειπα οτι δεν ξερω (αλλο εγκλημα) ειπε να καλεσω την αντιπρωσοπεια. Τελικα το εβγαλα απο την πριζα μετα απο λιγο τπ ξαναεβαλα και οκ..Αυτο δεν ηξερε να το πει η "υποστηρηξη ""Του ΟΤΕ?? Οσο δε για τα ανωτερω ,,οταν ο οτε μας προσκαλει να αγορασουμε τα προιοντα του ,, ασ κανουν στους πελατες και τεστ ευγενειας να δουν και πιους θα διαλεξουν και στους αλλους ασ προσφερουν μαθηματα πως να μιλανε.(γιατι οι υπαλληλοι του οτε ξερουν καλα.. Αλλωστε και η εν λογω κυρια ηταν πολυ ευγενικη ,,μεχρις αηδιας δηλαδη)Περιμενετε μονο

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:47 ----------

 

Άλλο να υπάρχει πιθανότητα να σε εξυπηρετήσει και άλλο να το απαιτείς

 

Ναι φιλε μου, αλλα τα μηνιαια "παγια"(διαβαζε κερατιατικα )του οτε καθως και τα αλλα "τελη",, εκει γιατι να μηνν υπαρχει πιθανοτητα να τα πληρωνεις αλλα εισαι υποχρεωμενος,, ενω οι κυριοι και κυριες απο τηλεφωνου σε εξυπηρετουν μονο αν τους αρεσεις??

Δημοσ.

Φίλε μου, άλλο το αν δε σου άρεσε ο τρόπος που σου μίλησε η τηλεφωνήτρια και άλλο το αν θα έπρεπε να ξέρει τι να σου πει για το ρουτερ σου... Αποφάσισε αν το πρόβλημά σου είναι το ένα ή το άλλο, γιατί τουλάχιστον σ'εμένα, φαίνονται 2 εντελώς διαφορετικά και άσχετα μεταξύ τους πράγματα.

 

Αν δεν σου προσέφεραν το επίπεδο επικοινωνίας το οποίο επιθυμείς, εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου ότι δεν είναι αποδεκτό. Σχετικά με την εξυπηρέτηση για το ρουτερ σου, έχω ξαναγράψει την άποψή μου. Γενικώς δε θεωρώ ότι είναι να τρελαινόμαστε με τέτοια πράγματα πάντως, γιατί χαλάμε και τα νεύρα μας...

 

Φιλικά πάντα

Δημοσ.
Φενεται πως οι κυριοι της εξηπηρετησης πελατων του οτενετ,,αν δεν εχεις το ρουτερ το δικο τους δεν μπορουν να σε βοηθησουν στο παραμικρο. Τοσο δυσκολο ειναι αραγε να καταλαβουν οτι ολα τα ρουτερ ειναι περιπου ιδιο,, και ακομα να κατσουν και να φροντισουν να μαθουν τη λειτουργια καθενος?? Η μηπως και το πιο πιθανο καθοσο πρωταθλητες στη τεμπελια(αφου τους πληρωνει ο ελληνικος λαος)βαριουνται και να νιλησουν ακομα.. Αλλωστε τα 35 ευρο που περνουν καθε μηνα απο καθε συνδεση θα επρεπε να τα εκτιμησουν περισσοτερο, και ασ εχουν υποψη οτι μολις αναλαβουν οι νεοι ιδιοκτητες (γερμανοι) θα πανε ολοι σπιτακι τους και να δουμε ποιον θα κοροιδευουν τοτε

 

στον οτε τηλ οχι στη κρατικη τηλεοραση... δεν εισαι υποχρεωμενος να τους πληρωνεις...το επελεξες...

Δημοσ.

Λοιπόν για να σας λύσω την απορία θα σας πω ότι το 1242 έχει μια συγκεκριμένη λίστα από router που εξυπηρετεί και αν κάποιος ζητάει να τον οδηγήσουν να κάνει παραμετροποίηση σε άλλο router o υπάλληλος δεν είναι υποχρεωμένος να τον οδηγήσει παρά μόνο να του δώσει τις βασικές ρυθμίσεις vpi/vci τύπος σύνδεσης ppp και username /pass.

 

Ιnsider Information .Μην το πείτε σε κανένα ;)

Δημοσ.

Εγώ ο κακομοίρης,μένω 100 μετρα ποιο πέρα από το μέγαρο του οτε,ναι στο Μαρούσι..Εδώ και πέντε χρονια δεν υπάρχει διαθεσιμότητα τηλεφωνικής γραμμής( μόνο φερέσιχνο),συνεπώς και internet..

 

-Είναι λέει γεμάτο το καφάο..

-Το κακάο??

 

:)

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:36 ----------

 

Τυπάς πού ήρθε αυτές τις μέρες για την ενεργοποιηση της γραμμής,αφού μου είπε οτι έχει άδεια για φερέσιχνο κατι που διαφώνησα φυσικα .Στην ερώτηση μου γιατι αυτό τόσα χρόνια???Με πολλά γέλια στο προσωπο μου,απήντησε,δεν φταίμε εμείς,φταίει ο πάροχος...(πάροχος???)

Δεν συνέχισα,επικράτησε σιγή,κ άλλη μια λαλακια που δεν θα την αναφέρω για ευαίσθητους λόγους,προς τον οτετζή,διότι δεν φταίει εκείνος//Anyway sorry για το άσχετο,,

Δημοσ.

Αν πάρεις τηλέφωνο σε support ελληνικού ISP και καταλάβεις ότι ο agent που απάντησε δεν ξέρει να σε βοηθήσει - ευχαρίστησέ τον και ξανά πάρε. Στις 3 φορές κατά πάσα πιθανότητα θα βρεις κάποιον που θα σε εξυπηρετήσει καλύτερα....

 

Δεν φταίνε οι agents σε τίποτα αν δεν τους εκπαιδεύουν σωστά και με τόσα που τους δίνουν σιγά μην κάτσουν να κάνουν το κάτι παραπάνω ( πέρασα κι εγώ ένα φεγγάρι κάποτε από αυτή τη δουλειά ).

 

Αν ζητήσεις συγκεκριμένες τιμές στις ρυθμίσεις θα σου πούνε - αν έχεις τώρα εσύ αγοράσει το Χ random router δεν είναι υποχρεωμένος ο πάροχος να κάτσει να μάθει πως δουλεύει το router σου. Και αυτό το γράφει ( κατά 99% δεν θυμάμαι ακριβως για τον ΟΤΕ αλλά ξέρω τουλάχιστον 3 άλλες εταιρίες που το γράφουν ) στο συμβόλαιο που υπογράφεις ( στα ψιλά γράμματα που δεν διαβάζει κανείς ).

 

Αν ο/η agent δεν σου φέρθηκε σωστά αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Εγώ πάντως είμαι μια χαρά ικανοποιημένος από το service του ΟΤΕ ( τουλάχιστον 2 περιπτώσεις που υπήρχε θέμα λύθηκε - και με επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι - σε 2-3 μέρες από τότε που το ανέφερα και όσες φορές πήρα τηλέφωνο εξυπηρετήθηκα σωστά, έστω με τη 2η/3η προσπάθεια ).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...