Προς το περιεχόμενο

after sales you.gr - sony απαραδεκτο σερβις - εξυπηρετηση


Chris_85

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ΟΚ εμενα παντως δεν μαρεσουν τετοιοι χαρακτηρισμοι μεταξυ μας παροτι δεν πηγαινε σε μενα

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

φιλε λογικο ειναι οταν εσυ επικαλεστεις τον νομο να σου πουν "δεν ειναι Αμερικη εδω"!!! ξερεις τι κανεις σε αυτην την περιπτωση??? καλεις τον αριθμο 100 απο το κινητο σου κ μεσα σε μιση ωρα το προβλημα εχει λυθει κ εχεις βγει κ κερδισμενος. τελος

Υ.Γ. δεν ντρεπονται παντως να φερονται ετσι στους καταναλωτες???

Δημοσ.

Τα παντα ειναι σχετικα...απο το you εχω πολυ καλες εμπειριες...ηταν το ταχυτερο σε παραδοση...στην μια μερα μου ηρθαν ΟΛΑ τα προιοντα που ειχα παραγγειλει(3 range extender,1 ψηφιακη κορνιζα και κατι αλλο που δεν θυμαμαι).

Επισης ειχε γινει ενα μπερδεμα και το λυσανε μια αλλη φορα σε 2 μερες και μετα απο μια εβδομαδα με πηρε μια κοπελα απο το you και μου λεει λυθηκε το προβλημα σας?φυσικα της λεω εδω και καιρο...αψογη αντιμετωπιση.

επομενως...ειναι να μην σου τυχει...

Δημοσ.
φιλε λογικο ειναι οταν εσυ επικαλεστεις τον νομο να σου πουν "δεν ειναι Αμερικη εδω"!!! ξερεις τι κανεις σε αυτην την περιπτωση??? καλεις τον αριθμο 100 απο το κινητο σου κ μεσα σε μιση ωρα το προβλημα εχει λυθει κ εχεις βγει κ κερδισμενος. τελος

Υ.Γ. δεν ντρεπονται παντως να φερονται ετσι στους καταναλωτες???

 

Το 100 δεν κάνει τίποτα παραπάνω από την καταγραφή του γεγονότος.

Από εκεί και μετά αν θέλει κάποιος κάνει μήνυση έχοντας χαρτί πως όντως συνέβησαν αυτά που θα επικαλεστεί.

Δημοσ.

ενα σπρει αερα θα το επαιρνα κι εγω απο εκει.. αλλα οθονες και γενικα κατι που κοστιζει με την καμια.. εδω απο το eshop και λεω πω.. ελα να δουλευει.. μην μπλεκω με τα παληκαρια στο μενιδι..

Δημοσ.
ενα σπρει αερα θα το επαιρνα κι εγω απο εκει.. αλλα οθονες και γενικα κατι που κοστιζει με την καμια.. εδω απο το eshop και λεω πω.. ελα να δουλευει.. μην μπλεκω με τα παληκαρια στο μενιδι..

 

αχαχαχαχ,σημερα ειχα παει στο μενιδι στο eshop ν απαρω φωτογραφικο χαρτι και ειχε ερθει ενας με εναν πυργο σαν μπαζουκας και τα εκανε ολα φουτανα....ειχε χαλασει ενας ανεμιστηρας και του λεγανε θα το πληρωσεις,στην ψυχρα...

χαμος εγινε...γενικα εχω δει παρα πολλα στο eshop γιατι μενω μενιδι και παω εκει και ψωνιζω μιας και ειναι οι αποθηκες και εχουν παντα διαθεσιμοτητα...

Δημοσ.

εμενα παντως μου εχει τυχει αλλα επειδη ειμαι συχνος πελατης δεν με ζαλισαν.. το πηραν πισω αφου τους ειπα δεν μου κανει και τερμα..

 

και τα δυο τους καλα ειναι.. πακετο

Δημοσ.
..απορω πως σου ξεφυγε ο εισαγωγικος νομος...

παντα ισχυει η αρχη της ειδικοτητας οσον αφορα τον αστικο κωδικα...

ολα τα υπολοιπα ειναι ιστορια...

ειχα την ιδια περιπτωση με τηλεοραση samsung που χαλασε στις...14 μερες...δεν ζητησα αντικατασταση αλλα επισκευη διοτι ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΗΞΕΡΑ!!!

 

Aν θελεις να συνεισφερεις στην κουβεντα ουσιαστικα, θα μπορουσες να πεις και σε μας τι αναφερει ο εισαγωγικος νομος..που αναιρει οσα αναφερονται στο αρθρο 540..

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:25 ----------

 

Τα παντα ειναι σχετικα...απο το you εχω πολυ καλες εμπειριες...ηταν το ταχυτερο σε παραδοση...στην μια μερα μου ηρθαν ΟΛΑ τα προιοντα που ειχα παραγγειλει(3 range extender,1 ψηφιακη κορνιζα και κατι αλλο που δεν θυμαμαι).

Επισης ειχε γινει ενα μπερδεμα και το λυσανε μια αλλη φορα σε 2 μερες και μετα απο μια εβδομαδα με πηρε μια κοπελα απο το you και μου λεει λυθηκε το προβλημα σας?φυσικα της λεω εδω και καιρο...αψογη αντιμετωπιση.

επομενως...ειναι να μην σου τυχει...

 

Συγγνωμη....Αλλα δε βλεπω καποια συσχετιση των οσων τραβηξα, μ αυτα που αναφερεις. Χαιρω πολυ, κ μενα μου ειπαν οτι Τριτη απογευμα θα εχω την τηλεοραση, και οντως την ειχα. Ομως το θεμα μας νομιζω οτι ειναι οι εγγυησεις και οχι οι χρονοι παραδοσης του καταστηματος you.

 

Aν γνωριζεις πολλα περιστατικα, οπου το γιου εκανε το καθηκον του σε θεματα εγγυησεων, ως οφειλει βασει νομου στους πελατες, τοτε ναι να δεχτω οτι εμενα απλα μου ''ετυχε''.

Δημοσ.

Πηραν κ απ το ΙΝΚΑ τηλεφωνο, σε απαντηση ενος mail που τους ειχα στειλει..Μιλησαν με τη μητερα μου και η προτροπη τους ηταν ''να περιμενετε να σας την επισκευασουν, ο νομος δινει τοσες εναλλακτικες, εσεις γιατι δε θελετε να περιμενετε?!!''

 

Τεσπα σε mail της σονυ, μου ειπαν οτι θα γινει αντικατασταση της συσκευης, θα δουμε αν θα τη δεχτω..

  • Super Moderators
Δημοσ.
Τεσπα σε mail της σονυ, μου ειπαν οτι θα γινει αντικατασταση της συσκευης, θα δουμε αν θα τη δεχτω..

 

αν είναι σφραγισμένη γιατί όχι?

Δημοσ.
αν είναι σφραγισμένη γιατί όχι?

 

Γιατι μπορει να ειμαι απογοητευμενος απο το σερβις (σε περιπτωση που ξαναχρειαστω), μπορει να ειμαι εξοργισμενος απο τη συμπεριφορα τους και μπορει εν τελει να μη θελω να ξαναμπλεξω με μια εταιρια που δεν εμπιστευομαι..

 

Απο κει και περα, η τηλεοραση ειναι των γονιων μου, οποτε αυτοι αποφασιζουν.

  • Super Moderators
Δημοσ.

δύσκολα να πάρεις τα χρήματά σου πίσω...

έχει περάσει και ο καιρός για να μπορούσες να κάνεις υπαναχώρηση...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...