Προς το περιεχόμενο

after sales you.gr - sony απαραδεκτο σερβις - εξυπηρετηση


Chris_85

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Oφειλω να ενημερωσω το φορουμ και για ενα αλλο γεγονος, το οποιο αν και δεν εχει αμεση σχεση με τις you/sony σχετιζεται με οσα λεγαμε περι αναξιοπιστων/αξιοπιστων εταιριων.

 

Το Σαββ/κυριακο λοιπον εστειλα επιστολη διαμαρτυριας στις you/sony/INKA.

 

Την Κυριακη εστειλα στο Πλαισιο ενα email σχετικα με κατι προιοντα που με ενδιαφερουν και καποιες πληροφοριες σχετικα με αυτα. Το μηνυμα εσταλη στα κεντρικα του Πλαισιου.

 

Ανοιγω λοιπον την αλληλογραφια σημερα, και απο ποιον νομιζετε πως ειχα απαντηση? Απο τον διευθυντη του Πλαισιου στην περιοχη μου, ο οποιος με κατατοπιζε πληρως σε οτι αφορα τις ερωτησεις μου.

 

Δε θελω, ουτε θεωρω οτι κανω διαφημιση, απλα πιστευω πως ειναι χρησιμο το να καταγραφει το συγκεκριμενο γεγονος και απο κει και περα ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του.

 

Υ.Γ. Ναι, απο τους αλλους (και κυριως απο τη Γιου και τη Σονυ) δεν εχω λαβει καμια απαντηση. Και να φανταστεις οτι δικος τους πελατης ειμαι, σ αυτους ακουμπησα τα λεφτα μου, και οχι καπου αλλου.

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

δεν εκατσα να διαβασω ολο το thread απλα επειδη και εγω σε καποια φαση ειχα μπλεξει με ελαττωματικη ολοκαινουργια TV θα σου πω στα γρηγορα (τελικα δεν ηταν και τοσο στα γρηγορα:-D) οτι

 

ναι εχεις δικιο κανονικα θα επρεπε το καταστημα απο οπου την αγορασες να σου την αντικαταστησει με καινουργια του κουτιου και μετα να κανονισει για επιστροφη-αντικατασταση η τελος παντων να τα βρει το ιδιο με την αντιπροσωπεια,φυσικα κατι τετοιο δεν ισχυει (οπως και ο νομος που επικαλεισαι και ειχα επικαλεστει) στο Ελλαδισταν και οι παντες μετα την αγορα σε πασαρουν στις αντιπροσωπειες

 

ο νομος λεει οτι μπορεις να ζητησεις τα λ7 σου πισω η επισκευη χωρις καμια δικη σου επιβαρυνση (ουτε καν μεταφορικα) η αντικατασταση με ολοκαινουργια ιδια tv η εαν δεν εχουν ιδια τοτε ισαξιων η καλυτερων προδιαγραφων, οτι επιλεξεις εσυ απο ολα τα προηγουμενα,δεν χρειαζεται να σου πω οτι ολα τα παραπανω στην ΜΠΑΝΑΝΙΑ καταστρατηγουνται η αγνοουνται επιδεικτικα απο τους μεταπωλητες

 

τα DOA (και οσοι το διαφημιζουν) στις περισσοτερες περιπτωσεις ειναι τριχες και απλα κωλυσιεργουν μεχρι να παρελεθει ο χρονος και να σε ασισταρουν:-D παλι στις αντιπροσωπειες

 

οπως ειπε και καποιος τελικα στο Ελλαδισταν δεν πρεπει να αγοραζουμε με βαση προδιαγραφες-τιμη η οτιδηποτε εχει να κανει με το ιδιο το αντικειμενο-υπηρεσια αλλα κατα βαση με το afer sales service (ταχυτητα,εξυπηρετηση κλπ)

 

η λυση ειναι γνωση των δικαιωματων σου,τσαμπουκας και αντοχες

 

καλη σου τυχη φιλε μου

Δημοσ.

H παρανοια συνεχιζεται.

 

Πηρε τηλεφωνο ο υπευθυνος της σονυ, σε κατηχητικο υφος εντελως, οτι δε γινεται να παρουμε τα λεφτα μας πισω, γιατι ειναι πολιτικη της εταιριας.

 

Ουτε καν ξερω ποσες μερες ειναι πλεον στο σερβις η τηλεοραση. Το 15,4'' λαπτοπ την εχει αντικαταστησει επαξια.

 

Υ.Γ. Πηραν το mail μου και προφανως ειναι σε γνωση τους το παρον νημα. Το οτι δεν εχω δει καποια απαντηση τους εδω, για μενα κατι σημαινει.

 

Υ.Γ.2 Κορυφαια ατακα: ''Δεν κανατε κατι για να τα βρουμε"! (δηλ θα μπορουσα να κανω πολλα παραπανω απ το να περιμενω 12 μερες για επισκευη ολοκαινουργιας τηλεορασης-αν μου την ειχα επιστρεψει τοτε, θα την ειχα αναγκαστικα δεχτει- και δινοντας τοπο στην οργη σε οτι αφορα τον τροπο ομιλιας τους).

 

Υ.Γ.3 Μεταφραση της κορυφαιας φρασης: Κατσε ρε μ@λ@κα να παρεις πισω μετα απο 25 μερες την ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση σου, που εχει παιξει για 19 μερες και ελαχιστες ωρες..Και τι σαν ειναι επισκευασμενη? Καθε που θα μας τη φερνεις οταν προκυπτει κατι, θα στην επισκευαζουμε..

 

Υ.Γ.4 Το Γιου δεν υπαρχει στο χαρτη. Χαθηκε, εξαφανιστηκε, εξαερωθηκε.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:47 ----------

 

δ

 

ο νομος λεει οτι μπορεις να ζητησεις τα λ7 σου πισω η επισκευη χωρις καμια δικη σου επιβαρυνση (ουτε καν μεταφορικα) η αντικατασταση με ολοκαινουργια ιδια tv η εαν δεν εχουν ιδια τοτε ισαξιων η καλυτερων προδιαγραφων, οτι επιλεξεις εσυ απο ολα τα προηγουμενα,δεν χρειαζεται να σου πω οτι ολα τα παραπανω στην ΜΠΑΝΑΝΙΑ καταστρατηγουνται η αγνοουνται επιδεικτικα απο τους μεταπωλητες

 

Απλα για τα παραπανω, μια μικρη διευκρινηση. Απ οτι εμαθα, το να αντικαταστησεις/επισκευασεις την τηλεοραση σου, λογιζεται ως μια και οχι ως 2 δυνατοτητες, που εχεις σαν καταναλωτης. Δηλαδη αν ζητησεις αντικατασταση, εχουν δικαιωμα να στην επισκευασουν.

 

Βεβαιως ομως εχεις το αναφαιρετο δικαιωμα να ζητησεις υπαναχωρηση απο τη συμβαση, και να μην μπλεξεις καθολου με επισκευες.

Δημοσ.
H παρανοια συνεχιζεται.

 

Πηρε τηλεφωνο ο υπευθυνος της σονυ, σε κατηχητικο υφος εντελως, οτι δε γινεται να παρουμε τα λεφτα μας πισω, γιατι ειναι πολιτικη της εταιριας.

 

Ουτε καν ξερω ποσες μερες ειναι πλεον στο σερβις η τηλεοραση. Το 15,4'' λαπτοπ την εχει αντικαταστησει επαξια.

 

Υ.Γ. Πηραν το mail μου και προφανως ειναι σε γνωση τους το παρον νημα. Το οτι δεν εχω δει καποια απαντηση τους εδω, για μενα κατι σημαινει.

 

Υ.Γ.2 Κορυφαια ατακα: ''Δεν κανατε κατι για να τα βρουμε"! (δηλ θα μπορουσα να κανω πολλα παραπανω απ το να περιμενω 12 μερες για επισκευη ολοκαινουργιας τηλεορασης-αν μου την ειχα επιστρεψει τοτε, θα την ειχα αναγκαστικα δεχτει- και δινοντας τοπο στην οργη σε οτι αφορα τον τροπο ομιλιας τους).

 

Υ.Γ.3 Μεταφραση της κορυφαιας φρασης: Κατσε ρε μ@λ@κα να παρεις πισω μετα απο 25 μερες την ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση σου, που εχει παιξει για 19 μερες και ελαχιστες ωρες..Και τι σαν ειναι επισκευασμενη? Καθε που θα μας τη φερνεις οταν προκυπτει κατι, θα στην επισκευαζουμε..

 

Υ.Γ.4 Το Γιου δεν υπαρχει στο χαρτη. Χαθηκε, εξαφανιστηκε, εξαερωθηκε.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:47 ----------

 

 

Απλα για τα παραπανω, μια μικρη διευκρινηση. Απ οτι εμαθα, το να αντικαταστησεις/επισκευασεις την τηλεοραση σου, λογιζεται ως μια και οχι ως 2 δυνατοτητες, που εχεις σαν καταναλωτης. Δηλαδη αν ζητησεις αντικατασταση, εχουν δικαιωμα να στην επισκευασουν.

 

Βεβαιως ομως εχεις το αναφαιρετο δικαιωμα να ζητησεις υπαναχωρηση απο τη συμβαση, και να μην μπλεξεις καθολου με επισκευες.

 

μην εισαι διαλλακτικος ειναι λαθος

 

κοφτα συμφωνα με τον νομο ταδε θελω ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση ΤΩΡΑ σε αντιθετη περιπτωση θα ενημερωσω τα οποια κεντρικα της SONY

 

στην θεση σου θα εστελνα email στην SONY Europe αμεσα

Δημοσ.

Σύγαυρε, αν δεν έχεις στείλει και ΕΚΠΟΙΖΩ και Συνήγορο του Πολίτη, να το κάνεις asap και να τους το κοινοποιήσεις.

 

Στ@ρχιδισμό αυτοί? Πίεση εσύ.

 

Κι όταν το σκ@τό φτάσει στην κάλτσα, θα σου ζητήσουν και συγνώμη.

 

ΙΝΚΑ, ΕΚΠΟΙΖΩ και Συνήγορος, είναι φορείς που παραδόξως για την ελληνική πραγματικότητα λειτουργούν ρολόι (μόνο με τις τράπεζες δεν τα βγάζουν πέρα, αλλά και ποιός βγάζει?)

Δημοσ.

Δεν νομίζω πως ο συνήγορος του πολίτη έχει αρμοδιότητα να ασχοληθεί με περιπτώσεις που δεν είναι μεταξύ πολίτη-κράτους.

(μπορεί να κάνω και λάθος).

Δημοσ.

Η σημερινη ενημερωση ειναι πως το ανταλλακτικο αναμενεται στα μεσα της αλλης εβδομαδας και πως προφανως δε θα εχω την τηλεοραση ουτε αυτη τη βδομαδα, ουτε την επομενη εβδομαδα.

 

Φυσικα εμμενω στην αποφαση μου για υπαναχωρηση.

 

Τα συμπερασματα δικα σας.

Δημοσ.
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καλύτερα...

 

Λοιπον θα τρελαθουμε.

 

Παιρνει ο πατερας μου στο 1520 και του λενε δεν δικαιουσαι αντικατασταση, υπαναχωρηση ή οτι αλλο, βασει ενος νομου 200κατι, πρεπει να περιμενεις την εταιρια.

 

Επειδη η ευγενεια δε μας εβγαλε πουθενα, πηρα το τηλ.

 

ΤΟΥ ΕΙΠΑ: ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ(δεν ηταν)??? ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΝΟΜΟ(αρθρο 540)ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ???? (δεν τον ηξερε).Του εστειλα το λινκ στο efpolis και μου λεει ''α ναι''?? Αυτος ομως ειναι μεσω αστικων δικαστηριων δεν αφορα εμποριο κτλ κτλ κτλ...

 

(....)

 

Η παρενθεση ειναι το τι επακολουθησε απο πλευρας μου. Τωρα κανουμε την καταγγελια δια τηλεφωνου.

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...]

ΤΟΥ ΕΙΠΑ: ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ(δεν ηταν)??? ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΝΟΜΟ(αρθρο 540)ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ???? (δεν τον ηξερε).Του εστειλα το λινκ στο efpolis και μου λεει ''α ναι''?? Αυτος ομως ειναι μεσω αστικων δικαστηριων δεν αφορα εμποριο κτλ κτλ κτλ...

 

[...]

 

Καλά, προφανώς ο άνθρωπος είναι πανάσχετος. Ο Αστικός Κώδικας (όπου ανήκει το άρθρο 540 που επικαλείσαι) είναι ένα από τα βασικότερα νομοθετήματα στην Ελλάδα. Μπορώ να πω ότι μετά το Σύνταγμα και τη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα βασικά νομοθετήματα είναι ο Αστικός και ο Ποινικός Κώδικας. Αυτά καθορίζουν άμεσα ή έμμεσα τη ζωή μας σε μια συντεταγμένη κοινωνία.

 

Ο Αστικός Κώδικας εφαρμόζεται σε όλες τις συναλλαγές μεταξύ ιδιωτών. Τι σημαίνει "δεν αφορά εμπόριο", ηλίθιος είναι; Αν ένα άρθρο που αναφέρεται στην Πώληση δεν αφορά το εμπόριο, τι αφορά, τα διαπλανητικά ταξίδια;

Δημοσ.

paredwse γ' αυτα οσα του ειπα μπηκαν σε παρενθεση.

 

Δεν ξερω για ποιο λογο η γραμμη τους ειναι να μην κανουν καταγγελιες οι καταναλωτες (και οι προηγουμενοι 3 που μιλησα, μου ειπαν το ιδιο).

 

Απο κει και περα, ας μην αναρωτιομαστε και τοσο γιατι υπαρχει ασυδοσια στην αγορα. Οταν το αρμοδιο οργανο δε μπορει να σε προστατεψει σαν καταναλωτη, ποιος μπορει?

 

Ευχαριστω για την απαντηση.

Δημοσ.

απο το you αντε να το περιμενεις δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο.. αλλα απο την sony?

κουραγιο παντως..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...