Sotosgl Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 μου λεει οκ, καντε μια καταγγελια σε μας απο Δευτερα....Τι να πεις δηλαδη. Δεν ιδρωνει το αυτακι τους απο καταγγελιες δλδ.... Οταν λεει καντε μια καταγγελια σε μας απο Δευτερα τι εννοουσε; Να κανεις καταγγελια στην ιδια εταιρια για την εταιρια; Ελλας το μεγαλειο σου να πεις και να κανεις κουραγιο ή καμοια βολτα σε κανα δικηγορικο γραφειο..
Chris_85 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 @Sotosgl Αυτο που λεει ο paredwse, ειναι πως ο νομος ειναι νομος και ισχυει για ολους ανεξαιρετως. Το οτι καποιος σε βαζει να υπογραψεις κατι βασιζομενος στην αγνοια του καταναλωτη, δε σημαινει οτι αυτο που υπογραφεις υπερβαινει σε ισχυ τον νομο. Ετσι το καταλαβαινω εγω δηλαδη. Απο την αλλη, αντε να πω στον πατερα μου, που ειναι με το 'σεις και με το 'σας μια ζωη, πως στην Ελλαδα πρεπει να γινει καφρος για να μας αντικαταστησουν την τηλεοραση.. Το 1520 ειναι η γ.γ.Καταναλωτη ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 19:56 ---------- Eστειλα e-mail στο ΙΝΚΑ, τη Δευτερα θα κανω καταγγελια στην γ.γ.Καταναλωτη και ισως στειλω και μια ενημερωση για το παρον νημα, μαζι με μια επιστολη διαμαρτυριας, στο καταστημα you
Sotosgl Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 @Sotosgl Αυτο που λεει ο paredwse, ειναι πως ο νομος ειναι νομος και ισχυει για ολους ανεξαιρετως. Το οτι καποιος σε βαζει να υπογραψεις κατι βασιζομενος στην αγνοια του καταναλωτη, δε σημαινει οτι υπερβαινει σε ισχυ τον νομο. Ετσι το καταλαβαινω εγω δηλαδη. Απο την αλλη, αντε να πω στον πατερα μου, που ειναι με το 'σεις και με το 'σας μια ζωη, πως στην Ελλαδα πρεπει να γινει καφρος για να μας αντικαταστησουν την τηλεοραση.. Το 1520 ειναι η γ.γ.Καταναλωτη Μωρε δεν διαφωνω με τον Paredwse σε κανενα σημειο αλλα παρερμηνευσε την ερωτηση μου χωρις να μπει στον κοπο να διαβασει το δευτερο post..... Ηθελα να τονισω οτι χρησιμοποιουν οτι παραθυρακι ή κενο στην νομοθεσια οπως τους βολευει. Οπως που τονιζουν σε πολλα προιοντα τους τον 1 χρονο εγγυηση ενω απο την νομοθεσια πρεπει να ειναι 2. Οσο για το post σχετικα με την αποτελεσματικοτητα τελικα αυτων των θεσμων επειδη εχω προβει και εγω αρκετες φορες σε καταγγελιες και οχι για ψυλου πηδημα αφου για να κανω μια αγορα πρεπει να εχω ριξει το ψαξιμο του αιωνα για να προστατευτω,ποτε δεν εβγαλαν ακρη ή δεν με ενημερωσαν καν! Επειδη ψαχνω στο site και οι μονες δρασεις τους ειναι για το ποιο παιχνιδι απο την Λιθουανια δεν πρεπει να αγοραζουμε γιατι το κεφαλι του βγαινει ευκολα και μπορει να το καταπιει μωρο βλεπω. Καμοια επισημη δραση για Eshop Πλαισιο Quest Υοu εχουμε δει;
Chris_85 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Και κατι που μου εκανε εντυπωση, γιατι σας κουρασα. Μολις ειπα στον πατερα μου οτι πρεπει να παμε στο καταστημα you στη Λαρισα για να τους ''εξηγησουμε'' το νομο και μου ειπε οτι την πρωτη φορα που πηγε, ο υπευθυνος του ειπε οτι πηρα τη συσκευη απ το you.gr (απ το ιντερνετ δηλαδη), και αυτος εχει βαλει απλα την ταμπελα του you για να εξυπηρετει τους πελατες, αλλα δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος, δεν εχει σχεση με τις ηλεκτρονικες αγορες του you και κατι τετοια.
Sotosgl Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Στο Δίκτυο Συνεργατών U θα βρείτε: • έμπειρους επαγγελματίες που θα σας καθοδηγήσουν στις επιλογές σας, θα σας προτείνουν λύσεις για τις ανάγκες σας και θα σας ενημερώσουν για κάθε τι καινούριο κυκλοφορεί στην αγορά • άρτια εκπαιδευμένους τεχνικούς, που θα βρίσκονται πάντα δίπλα σας για να επιλύσουν κάθε σας πρόβλημα, με γνώση, επαγγελματισμό και αφοσίωση • μία μεγάλη γκάμα προϊόντων και λύσεων, για να επεξεργαστείτε, να δοκιμάσετε & να επιλέξετε Bρείτε το κοντινότερο σε εσάς Σημείο Εξυπηρέτησης U. Απο το site You.gr U SHOP ΛΑΡΙΣΑΣ 2 ΛΥΣΕΙΣ, ΦΑΡΣΑΛΩΝ 251Α, Τηλ: 2410-555777 Αρα Franchise αλλα με την πληρη υποστηριξη της You,Quest Ωραια εξυπηρετηση παντως
Super Moderators paredwse Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Γιατι δεν διαβαζεις ολα τα Comments μου και κανεις Quote οπου σε βολευει.....; Το δευτερο post μου αφου περιμενα απαντηση... Δεν καταλαβαίνω γιατί να με "βολεύει" να κάνω quote κάποιο απόσπασμα μηνύματός σου. Θεωρείς ότι απάντησα για να σε επιτιμήσω και μάλιστα αδίκως; Απλώς σου απαντώ ότι αυτό που γράφεις δεν είναι ορθό. Δεν εχουν ενα Disclaimer οταν πας να γινεις μελος που πρεπει να κανεις click για το αν συμφωνεις με τους ορους και αν τους εχεις κατανοησει;Μεχρι και ιδιωτικο συμφωνιτικο μπορει να στο βγαλουν αυτο αν εχει γινει η παραγγελια απο το Internet Ακριβως εδω σταθηκα οτι αν το αναγραφουν δεν μπορουν να σου πουν τιποτα γιατι τους πετας οτι στους ορους χρησης το αναφερουν και τους βουλωνεις! Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι αυτό που γράφεις δεν είναι ορθό. Δεν πα να'χουν ό,τι όρους θέλουν; Ο νόμος ισχύει πέραν και άνω των όποιων όρων βάζει ένας καταστηματάρχης. Δηλαδή θεωρείς ότι εάν έχουν κάποιους όρους που είναι αντίθετοι με το νόμο, ισχύουν οι όροι και όχι ο νόμος; Ο ορος πραγμα ή πραγματος ποσο επισημος ειναι για ενα τετοιο εγγραφο;Προιον και προιοντος δεν θα ηταν πιο σωστο ή εστω καταναλωτικο αγαθο;Offtopic I know αλλα μου εκανε εντυπωση Ο όρος "προϊόν" δεν είναι νομικός όρος. Ο όρος "πράγμα" είναι.
Chris_85 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Κυριοι, εχω αγορασει απο σας την 32v4500, η οποια μετα απο ελαχιστες ωρες λειτουργιας, σταματησε να λειτουργει. Εστειλα κατ'οπιν δικη σας προτροπη την τηλεοραση στη σονυ, η οποια σημερα, την 11η (!) μερα μου απαντησε πως θα χρειαστουν αλλες τοσες ωστε να επισκευαστει. Τερμα οι κοροιδιες απο εσας, τερμα οι ιστοριες για αγριους οτι το καταστημα σας στη Λαρισα δεν ειναι καν επισημος αντιπροσωπος, οτι απλα εξυπηρετει γ αυτο εχει την ταμπελα σας (κατα δηλωση του υπευθυνου). Τερμα οι αστειοτητες οτι εσεις μονο πουλατε και δεν ευθυνεστε για τιποτα. Σας δηλωνω υπευθυνα και κατηγορηματικα: -Βασει νομου ειστε ο μεταπωλητης του προιοντος και ευθυνεστε και εσεις, ισομερως με τη σονυ για την εγγυηση. Ν. 3043/2002 (άρθρο 1) * Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.(άρθρο 534 Α.Κ.) * Στην περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται να απαιτήσει από τον πωλητή, χωρίς επιβάρυνσή του, ή τη διόρθωση του πράγματος ή την αντικατάσταση του πράγματος με άλλο ή να μειώσει το τίμημα ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. (άρθρο 540 Α.Κ.) -Συμφωνα με το αρθρο 540, του οποιου τις διαταξεις θελω να χρησιμοποιησω, δικαιουμαι να ζητησω υπαναχωρηση απο τη συμβαση. Σας γνωστοποιω πως δεν προκειται να δεχθω πισω την επισκευασμενη τηλεοραση και οτι ζητω τα χρηματα μου πισω. ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ 500ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΓΙΑ 19 ΜΕΡΕΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ 22 ΜΕΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!! Για την απαραδεκτη συμπεριφορα σας, εχω κοινοποιησει το γεγονος στα http://www.insomnia.gr καθως και http://www.**** Σας παραθετω τα αντιστοιχα λινκς http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=321106 Aπο Δευτερα θα ακολουθησουν καταγγελιες στην Γ.Γ.Καταναλωτη, στο ΙΝΚΑ και στο http://www.skroutz.gr Eπιφυλασσομαι παντος νομιμου δικαιωματος μου ---το mail που εστειλα στην you και με κοινοποιηση στη sony. Οχι οτι περιμενω απαντηση...
Sotosgl Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι αυτό που γράφεις δεν είναι ορθό. Δεν πα να'χουν ό,τι όρους θέλουν; Ο νόμος ισχύει πέραν και άνω των όποιων όρων βάζει ένας καταστηματάρχης. Δηλαδή θεωρείς ότι εάν έχουν κάποιους όρους που είναι αντίθετοι με το νόμο, ισχύουν οι όροι και όχι ο νόμος; Μα δεν ειπα οτι διαφωνω αν δεις και σε αλλο post μου συμφωνω απολυτα αλλα απο τεχνασματα και παραθυρακια(Εστω και αν αποσκοπουν μονο στην ταλαιπωρια σου) αλλο τιποτα εταιριες που εχουν προιοντα τοσο ευπαθη ας το πουμε.Το ερωτημα το εθεσα ρητορικα ωστε να παρω μια απαντηση και να προβω στο επομενο σχολιο Για το θεμα με το ιδιωτικο συμφωνητικό για αγοροπωλησειες δεν ειμαι σιγουρος τι ισχυει.... Ποιος mod ειναι στην Νομικη;Μου διαφευγει τωρα... :-p Ο όρος "προϊόν" δεν είναι νομικός όρος. Ο όρος "πράγμα" είναι. Ok μου λυθηκε αυτη η απορεια thanx @Chris_85 Μηπως να εριχνες λιγο τους τονους;Ξερω δυσκολο αλλα δειχνωντας την αγανάκτηση-θυμο σου δεν ξερουμε αν το αποτελεσμα θα ειναι το επιθυμητο. Τωρα ειδα οτι το εστειλες.. :-| Καλα εκανες και ενημερωσες την You για την πιπιλα του καταστηματαρχη στην Λαρισα... Απο αυτους ειναι πιο πιθανο θα βρεις το δικιο σου μιας και τα δικα τους συμφεροντα πλήττονται...
Chris_85 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Ισα ισα οταν εχω 11 μερες που με ταλαιπωρουν για μια ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση, οταν απαιτουν να περιμενω αλλο τοσο και οταν η ευγενεια και η διακριτικότητα λογιζονται εκ του αποτελεσματος ως αδυναμιες, νομιζω οτι εχω το δικαιωμα να προβω σε καταγγελια. Οσο για τους τονους, νομιζω οτι το δικο μου επιπεδο απεχει ετη φωτος, απο το επιπεδο καποιων που κραυγαζαν οτι ''εδω δεν ειμαστε Αμερικη'' και πως ''παρτε στο 118.. για να βρειτε να μιλησετε με προυσταμενο'' (και οχι απαραιτητα στον πληθυντικο). Νομικος ειναι ο paredwse, τον οποιο μαλιστα να ευχαριστησω για αλλη μια φορα για ενα ακομα πολυ χρησιμο για εμενα ποστ του.
Fronimitis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2009 Ισα ισα οταν εχω 11 μερες που ταλαιπωρουμαι, οταν απαιτουν να περιμενω αλλο τοσο και οταν η ευγενεια και η διακριτικότητα λογιζονται εκ του αποτελεσματος ως αδυναμιες, νομιζω οτι εχω το δικαιωμα να προβω σε καταγγελια. Οσο για τους τονους, νομιζω οτι το δικο μου επιπεδο απεχει ετη φωτος, απο το επιπεδο καποιων που κραυγαζαν οτι ''εδω δεν ειμαστε Αμερικη'' και πως ''παρτε στο 118.. για να βρειτε να μιλησετε με προυσταμενο'' (και οχι απαραιτητα στον πληθυντικο). Νομικος ειναι ο paredwse, τον οποιο μαλιστα να ευχαριστησω για αλλη μια φορα για ενα ακομα πολυ χρησιμο για εμενα ποστ του. Κι εγώ μαζί σου φίλε!Κυνήγα τους,μην τους αφήσεις έτσι.Και οι τόνοι σου είναι οι κατάλληλοι και δικαιολογημένοι.
cosmos000 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Πω πω μανούρα..Σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλε.Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και σε μένα με τηλεόραση sony παλαιότερα.Ούτε μήνα δεν λειτούργησε και χάλασε..το κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά με παρέπεμψε στο service της sony.Eκεί αφού απαιτούσα αντικατάσταση με καινούρια ο τεχνικός μου είπε ότι ΜΟΝΟ αν παρουσιάσει 3 προβλήματα μέσα στο χρόνο θα μου κάνουν αντικατάσταση.Όλος τυχαίως το ανταλλακτικό (από Ολλανδία) ήρθε λάθος ...20 μέρες στο service μέχρι να την φτιάξουν.Αποτέλεσμα....με το που την παραλαμβάνω..μετά από 2 ώρες λειτουργίας ξαναχαλάει.Τίποτα, έφαγαν ΤΑ μπινελίκια, με πήγαν κάτω στο υπόγειο (....και με έδειραν .....χαχαχαχ χιούμορ) γεμάτο από ολοκαίνουριες τηλεοράσεις και μου έδωσαν μία απο κει.Κυνήγα τους πάντως γιατί όντως ολόκληροι κολοσσοί όπως sony κτλ...κολώνουν για 500 ευρώ??Ξεφτίλα!
Getta Robo Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Chris_85, επειδη απο τον Δεκεμβρη τρεχω και εγω σε καταγγελιες (με την nokia συγκεκριμενα), απλα να σου πω το εξεις: Μην περιμενεις να βγαλεις ακρη με καταγγελιες.. Φυσικα και να τις κανεις, αλλα μην περιμενεις να εφαρμοστουνε τα πραγματα οπως οριζει ο νομος.. Για να καταλαβεις και τι παιζει, σε καταγγελιες γνωστων/μεγαλων εταιριων/αλυσιδων, εργαζομενη του efpolis χαρακτηριστικα μου ειπε "αυτοι ειναι που δειπνουνε με βουλευτες και αλλους μεγαλους. Οχι εσυ". Και παλι καλα ξεμπερδεματα, σκεψου πολυ σοβαρα να ξαναγορασεις απο το you η να προτιμησεις προιοντα μαρκας sony
Chris_85 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Eυχαριστω για τα μηνυματα..Εννοειται πως η σονυ και το you μπαινουν σε μαυρη λιστα, πραγματικα ΔΕΝ ειναι εξυπηρετηση αυτη.. Απορω δηλαδη πως γινεται να λειτουργουν ετσι τα πραγματα στην Ελλαδα.. Θυμαμαι παλιοτερα στη Γερμανια, προ 10ετιας, ειχα παρει ενα κινητο s45 siemens. Μετα απο 1,5 χρονο, δε δουλευε ενα πληκτρο. Το επομενο απογευμα περασε ενα παλικαρι, μου εδωσε ολοκαινουργια σφραγισμενη συσκευη, δεν ελεγξε καν την παλια, μου εδωσε την ανανεωση της εγγυησης για αλλα 2 χρονια, υπεγραψα και εφυγε. Μεσα σε 5 λεπτα ειχα καινουρια συσκευη και μια αισθηση πως τα χρηματα μου πιανουν τοπο και με σεβονται σαν πελατη (αισθηση ανεκτιμητη). Στη Μπανανια βεβαιως βεβαιως, το καθε μπακαλικο αλωνιζει..
gs20309 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2009 Chris_85, επειδη απο τον Δεκεμβρη τρεχω και εγω σε καταγγελιες (με την nokia συγκεκριμενα), απλα να σου πω το εξεις: Μην περιμενεις να βγαλεις ακρη με καταγγελιες.. Φυσικα και να τις κανεις, αλλα μην περιμενεις να εφαρμοστουνε τα πραγματα οπως οριζει ο νομος.. Για να καταλαβεις και τι παιζει, σε καταγγελιες γνωστων/μεγαλων εταιριων/αλυσιδων, εργαζομενη του efpolis χαρακτηριστικα μου ειπε "αυτοι ειναι που δειπνουνε με βουλευτες και αλλους μεγαλους. Οχι εσυ".Και παλι καλα ξεμπερδεματα, σκεψου πολυ σοβαρα να ξαναγορασεις απο το you η να προτιμησεις προιοντα μαρκας sony εγώ με τη vodafone που είχα κάνει καταγγελία μέσω της εκποιζώ μια χαρά την βρήκα την άκρη.. απλά να αναφέρεις κάπου φίλε ότι νόμιμος εκπρόσωπός σου είναι η εκποιζώ κ κοινοποίηση στην εκποιζώ κ στο αρμόδιο υπουργείο , νομίζω εμπορείου? δε θυμάμαι κ μετά θα σε ψάχνουν αυτοί αντί να τους ψάχνεις εσύ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.