Προς το περιεχόμενο

Toshiba service


grek77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω αγοράσει πρόσφατα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο της Toshiba 1,5Tb για χρήση Backup στο κατάστημά μου. Η αγορά του δίσκου έγινε στης 03/04/2009 απο το κατάστημα MediaMarkt Θεσσαλονίκης στα 99 Euro θεωρόντας την αγορα value for money. Ο δίσκος δούλευε κανονικά με την εγκατάσταση που του έκανα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή μέχρι που μια μέρα ( 10/06/2009 ) σταμάτησε να λειτουργεί. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στο τμήμα service της IDEAL και μου είπαν να το στείλω με δική τους χρέωση με ACS στη διεύθυνση που αναφέρεται στο Internet ( τμήμα Service ). Έτσι στης 11/06/09 στέλνω το δίσκο με την ACS στην διεύθυνση IDEAL TOSHIBA, Κρέοντος 25 Αθήνα, τηλ. 2105193900. Στις 17/06/09 παίρνω τηλέφωνο στον παραπάνω αριθμό και ζητάω να με ενημερώσουν. Ο κύριος που βγήκε στο τηλέφωνο ζήτησε τα στοιχεία μου, την ημερομηνία αποστολής του δέματος και με ενημέρωσε πως θα με καλέσουν αυτοί. Δεν έλαβα κανένα τηλεφώνημά τους μέχρι τις 18:00 και έτσι αναγκάστηκα να τηλεφωνήσω ο ίδιος. Η απάντηση που έλαβα ήταν οτι δέν μπορούσαν να προχωρήσουν στην επισκευή του δίσκου διότι λένε είχε παραβιαστεί κάποια ταινία ασφαλείας που βρισκόταν επάνω στην συσκευή. Έμεινα εμβρόντητος απο αυτά που μου είπανε διότι δέν είχα παραβιάσει καμία ασφάλεια καθώς έκανα την εγκατάσταση σύμφωνα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή. Απάντησα λοιπόν τον κύριο υπεύθυνο του τμήματος οτι δέν είχα παραβιάσει καμιά τέτοια ασφάλεια και εκείνος μου είπε άν μπορούσα να του το αποδείξω. Το μόνο που κατάφεραν ήταν να με αναγκάσουν να τους πώ οτι δέν πρόκειτε να ξαναγοράσω προιόν Toshiba. Η επίσημη τελική απάντησή τους, είναι οτι θα μου στείλουν το δίσκο με δική τους χρέωση χωρίς να τον επισκευάσουν.

Δημοσ.
Το μόνο που κατάφεραν ήταν να με αναγκάσουν να τους πώ οτι δέν πρόκειτε να ξαναγοράσω προιόν Toshiba.

 

Το ίδιο με ανάγκασαν να τους πω πριν από δύο χρόνια, όταν για μια καμένη λάμπα στην οθόνη του φορητού ήθελαν να μου αλλάξουν όλο το πάνελ με κόστος 700 ευρώ (ήμουν εκτός εγγύησης βλέπεις). Τελικά έκανα την επισκευή μόνος μου με 30 ευρώ και ο φορητός λειτουργεί ακόμη.

 

Το χειρότερο ήταν ότι δεν είχα ανταπόκριση στα email που έστειλα στη Γερμανία στον υποτιθέμενο αντιπρόσωπο Ευρώπης αλλά και στην Ιαπωνία στην ίδια την Toshiba, ούτε για να μου πουν ότι έχω άδικο σ' αυτά που έλεγα.

 

Από τότε το μόνο που μου έμεινε ήταν να μην ξαναγοράσω οτιδήποτε έχει το όνομα Toshiba.

Δημοσ.

Θεωρώ ότι η Toshiba είναι αξιόπιστη εταιρεία, αλλά πιστεύω ότι η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι ίσως κακόπιστη - για να μην πω προσβλητική.

 

Αυτοί μπορούν να αποδείξουν ότι δεν παραβίασαν την ταινία, προκειμένου να αποφύγουν την επισκευή του δίσκου στα πλαίσια της εγγύησης;

Γι' αυτό ζητάνε αποστολή του προϊόντος μέσω ταχυδρομείου (και μάλιστα με δική τους χρέωση); Για να μην μπορεί δηλαδή να αποδείξει κάποιος το δίκιο του; Πάλι καλά που δεν έφτασαν στο σημείου να πάρουν δακτυλικά αποτυπώματα από το εσωτερικό του δίσκου γιο να τα συγκρίνουν με τα δικά σου...

 

Αλλά αναρωτιέται κανείς, αυτού του είδους τη σχέση θέλουν να έχουν με τους πελάτες τους; Πρέπει δηλαδή να φτάσει κάποιος στο σημείο να παίρνει φωτογραφίες ή να βρίσκει μάρτυρες για ένα RMA;

 

Εάν λοιπόν ήθελαν να διασφαλιστουν οι ίδιοι αλλά και ο πελάτης και εφόσον δέχονται την αποστολή του προϊόντος στο service μέσω ταχυδρομείου (και όχι μόνο με δική σου παρουσία) και δεν είναι κακόπιστοι, θα έπρεπε να σου υπενθυμίσουν ότι η ο δίσκος δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί ή ότι η τάδε ταινία ασφαλείας (δικής τους) πρέπει να είναι ανέπαφη προτού το αποστείλεις.

 

ΥΓ Αν κάποιος ήθελε να ανοίξει το δίσκο, νομίζουν ότι δεν θα έβρισκε τρόπο να το κάνει χωρίς να χαλάσει η ταινία;

Δημοσ.

Σκληρός δίσκο Τοshiba δε θα έπαιρνα τι στιγμή που υπάρχουν οι wd και οι seagate και με πολύ καλό service. Η Toshiba στους φορητούς έχει καλό όνομα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...