ikaruga24 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 To εχω πει και στο παρελθον, αυτη η εταιρια (ΕΑ) πρεπει να κλεισει να γλυτωσουμε. Εχουν καταστρεψει την gaming σκηνη αυτοι οι τυπαδες.
G_Zisis Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Εντάξει,δεν έχουν καταστρέψει το gaming.Απλά το γεμίζουν με μπόλικη σαβούρα.Είναι πολύ λίγα τα παιχνίδια που βγάζουν,τα οποία προσφέρουν κάτι (βλ fifa,dead space κα). Βασικά,επειδή δεν την πάω καθόλου την ea,μόνο γι' αυτό θέλω να ξαναγίνει το pro καλό και να μην αναγκάζομαι να παίζω fifa.
darhe13 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 η αληθεια ειναι οτι η εα βγαζει παιχνιδια για τα παντα!driving,first person,skate ,football,basket κ αλλα πολλα...αμ δεν γινεσε να εισαι παντου καλoς....πρεπει να μαζευτει λιγο για να βγαζει ποιοτικοτερα παιχνιδια...!δεν τα εξηγω καλα μαθε μπαλιτσα ea τα παντα ολα.....χιχι
G_Zisis Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Το θέμα δεν είναι μόνο ότι βγάζει παιχνίδια για όλα τα είδη.Το θέμα είναι ότι βγάζει προχειρότητες για να τις αγοράζουν τίποτα πιτσιρίκια και casual gamers για να βγάζει εύκολο χρήμα.Αυτή είναι η τακτική της ea ή τουλάχιστον έτσι την έχω καταλάβει εγώ.
teofross Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Το "κακο" ειναι οτι η τακτικη τους οποια και αν ειναι πουλαει.Και αφου πουλανε πολυ ,δεν τους χαλαει.Παντα (εδω και 10+ χρονια) ειχαν πολυ δυνατο marketing και πολυ promotion.Εφτιαχναν μετρια παιχνιδια σε υπερσουπερ περιτυλιγμα με αποτελεσμα ο κοσμος το λιγοτερο να τα δοκιμαζε(που σημαινει να τα αγοραζε κιολας, εξερουνται οι κοπιες ετσι).ομως εστω και λιγα πιστευω οτι εχουν κανει και καποια καλουτσικα πραγματα.Απο κει και μετα ,ας λενε αυτοι οτι θελουν καις χτυπιουνται.Απο την στιγμη που η ms αλλα περισσοτερο και η sony εχουν δικα τους τμηματα για παραγωγη δικων τους παιχνιδιων ,ας λενε οτι θελουν.
Narayan Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Criterion thinks: "EA,if you've maxed out the 360, you're not trying hard enough" LOL... η πλάκα είναι πως η EA είναι ο publisher της Criterion.
Tilemaxx Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Μιλάει η ΕΑ για όρια, που όλα τους τα παιχνίδια είναι κατεψυγμένα. Τι αξιόλογο παίχνιδι έχει βγάλει η ΕΑ (Σαν developer) εκτός απο FIFA? Τίποτα. Τα μισά είναι της Criterion, και τα άλλα μισα 3rd party.
dimiman Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 ναι καλα τα χουμε ακουσει απειρες φορες αυτα!και καλα το χβοχ τα χει δειξει ολα ενω το ps3 δεν εχει φτασει ακομα το μισο των οριων του.οταν θα βγει το ps4 θα φτασει στα ορια του?
darhe13 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 ναι καλα τα χουμε ακουσει απειρες φορες αυτα!και καλα το χβοχ τα χει δειξει ολα ενω το ps3 δεν εχει φτασει ακομα το μισο των οριων του.οταν θα βγει το ps4 θα φτασει στα ορια του? κ το 360 κ το ps3 εχουν ακομα να δωσουν...τωρα αυτο που λες ισως κ να ισχυει στο οτι το ps3 δεν εχει δειξει ουτε το μισο των οριων του...τ λεω αυτο γιατι ειναι γνωστο οτι το ps3 ειναι πολυ δυσκολο στον προγραμματισμο κ πιστευω οτι οταν οι προγραμματιστες εξοικοιωθουν με τη ν τεχνολογια του ps3 θα δουμε πολυ ομορφα πραγματα!βεβαια αυτο που δεν ισχυει ειναι οτι δεν εχει δειξει ουτε το ''μισο'' εχει δειξει απλα ισως να εχει λιγο περισσοτερες δυνατοτητες απο το 360..!η αληθεια ειναι οτι δεν μας το εχει αποδειξει ακομα αλλα ενταξει...
giorgos147 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Βασικά εγώ δεν έχω σχηματίσει ακόμα τέτοια γνώμη για την EA. Έχω, προς το παρόν, σχηματίσει "κακές" γνώμες για άλλες εταιρίες, αλλά για EA, όχι ακόμα. Πιστεύω οτι μπορεί να "δώσει" στον κόσμο, αλλά δε το προσπαθεί. Έχουμε δει προσπάθειες, που αν και εγώ τις κατακρίνω λόγω του οτι π.χ. για το παιχνίδι που αναφέρομαι δε σου κάνει τίποτα παραπάνω απο το να σε βάζει σε έναν virtual κόσμο.Όμως, έχουμε δει κάτι τέτοιο κενοτόμο απο άλλη εταιρία; Χμμμ, δε το νομίζω. Θέλετε να σας πω μια μικρή λίστα απο παιχνίδια που μου έρχοντε τώρα στο μυαλό, όπου τα οποία αγαπήθηκαν απο το κόσμο; Πρώτα απο όλα, να αρχίσω με το the sims. (το οποίο όπως λέω παραπάνω κατακρίνω αλλά, ένιγουέι) Να συνεχίσω; The godfather(1). Εντάξει, στο 2 το ομολογώ, έκανε χάλια δουλειά, αλλά και πάλι πρόσφερε κάτι νέο(βλ. τον τρόπο παιχνιδιού με μπράβους κ.λπ.) Left4Dead Need for speed Paradise burnout Spore Mirror's edge(και άλλη καινοτομία) Harry Potter(για τους λάτρεις της ταινίας ...Εχμ, όχι δεν είμαι, όσο και αν σας μπήκε στο μυαλό ) Battlefield Skate 2 Ό,τι μου ήρθε στο μυαλό ανέφερα... Και καινούργια πράγματα. Αν κάνω κάποιο λάθος, διορθώστε με Όπως βλέπετε, βγάζει και καλά πράγματα Edit: Τώρα που το βλέπω, το μόνο που δε σχολίασα... Ήταν σχετικά με το θέμα του τίτλου . Ένιγουέι....
pscrazy Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Βλακιες της ΕΑ, το 99% των παιχνιδιων που εχει βγαλει και για τις 2 κονσολες ειναι απο ελφρα καλυτερα στο χβοχ εως αρκετη διαφορα σε καποια games στην οπτικη ποιοτητα απο το ps3. Το engine ενος παιχνιδιου καθοριζει και τις δυνατοτητες της κονσολας μας. Εαν δεν χρησιμοποιει καλα τους πορους τοτε η κονσολα δειχνει αδυναμη. Ενα μεγαλο μερος της δυναμης του ps3 και του xbox 360 εχει βγει στα παιχνιδια , τωρα μενουν κατι τεχνικες βελτιστοποιησεις. Μην περιμενετε να δειτε κατι super duper oυα απο τις δυο πια! Το θεμα ειναι να παρεις μια κονσολα που αν τα παιζει ολα οσο καλυτερα γινεται, αρα xbox 360 μονοδρομος, περα απο προκαταληψεις αυτη ειναι η πραγματικοτητα, ξερω απο τωρα οτι καποιοι θα βγουν να με πουν οτι υποστιριζω χβοχ, λαθος υποστιριζω αυτο που βλεπω....
dr_thodt Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Βασικά εγώ δεν έχω σχηματίσει ακόμα τέτοια γνώμη για την EA. Έχω, προς το παρόν, σχηματίσει "κακές" γνώμες για άλλες εταιρίες, αλλά για EA, όχι ακόμα.Πιστεύω οτι μπορεί να "δώσει" στον κόσμο, αλλά δε το προσπαθεί. Έχουμε δει προσπάθειες, που αν και εγώ τις κατακρίνω λόγω του οτι π.χ. για το παιχνίδι που αναφέρομαι δε σου κάνει τίποτα παραπάνω απο το να σε βάζει σε έναν virtual κόσμο.Όμως, έχουμε δει κάτι τέτοιο κενοτόμο απο άλλη εταιρία; Χμμμ, δε το νομίζω. Θέλετε να σας πω μια μικρή λίστα απο παιχνίδια που μου έρχοντε τώρα στο μυαλό, όπου τα οποία αγαπήθηκαν απο το κόσμο; Πρώτα απο όλα, να αρχίσω με το the sims. (το οποίο όπως λέω παραπάνω κατακρίνω αλλά, ένιγουέι) Να συνεχίσω; The godfather(1). Εντάξει, στο 2 το ομολογώ, έκανε χάλια δουλειά, αλλά και πάλι πρόσφερε κάτι νέο(βλ. τον τρόπο παιχνιδιού με μπράβους κ.λπ.) Left4Dead Need for speed Paradise burnout Spore Mirror's edge(και άλλη καινοτομία) Harry Potter(για τους λάτρεις της ταινίας ...Εχμ, όχι δεν είμαι, όσο και αν σας μπήκε στο μυαλό ) Battlefield Skate 2 Ό,τι μου ήρθε στο μυαλό ανέφερα... Και καινούργια πράγματα. Αν κάνω κάποιο λάθος, διορθώστε με Όπως βλέπετε, βγάζει και καλά πράγματα Edit: Τώρα που το βλέπω, το μόνο που δε σχολίασα... Ήταν σχετικά με το θέμα του τίτλου . Ένιγουέι.... Συμφωνω απολυτα...η ΕΑ εχει αλλαξει πολιτικη σαν εταιρια κανοντας publishing κ παιχνιδια που μονο εμπορικα σκουπιδια δεν μπορουν να χαρακτηριστουν + οτι υποστηριζει sequels για games σαν τα Dead Space k Mirror's Edge που δεν πηγαν καλα σε πωλησεις ή ακομα δινοντας μια ευκαιρια σε παρωχημενα franchises οπως το Need For Speed με το Shift....σε ολα αυτα προσθεστε τα επερχομενα Brutal Legend, Mass Effect 2, Dragon Age, Dante's Inferno, Left 4 Dead 2 και εχετε μια EA που δεν θυμιζει σε τπτ την παλια EA των μετριων FIFA k των ΝFS.
6xXx6 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Καλυτερα η ΕΑ να δει ποσοι ανωτεροι οπτικα τιτλοι απο τους δικους της εχουν βγει και θα βγουν στο μελλον. Δεν ειναι αρμοδιοι να μιλουν για αυτο το ζητημα. δηλαδή η Crytek τι πρέπει να πι για το crysis 2 ?? τότε τα όρια του 360 θα έχουν μεγαλώσει ?? το προφανέστερο είναι πώς η EA το κάνει για μόνο και μόνο για το promo του παιχνιδιού της τέτοια σχόλια ακούμε από την εποχή τοu ps2 και κάθε χρόνο υπαρχή ένα game που φτάνει της κονσόλες στα όρια τους Νομίζουν πως τρώμε κουτόχορτο... Οταν βγουν τα Μass Effect 2/ Forza3/ Halo Reach/ GoW3/ Crysis2 ας έρθουν πάλι να μας πουν για τα όρια του Χ360!!! Όλα μα όλα είναι θέμα προγραμματισμού πχ το Halo 3! Απίστευτη προγραμματιστική δουλειά! Από 2-10 mb, σου σώζει σε κώδικα όλες τις κινήσεις που έγιναν σε κάποιο online παιχνίδι! Τα ίδια λέγανε και για το περιβόητο MGS 4 και τον (απαράδεκτο) χώρο που απαιτούσε σε BD-Ray Disc Όλα είναι θέμα καλού προγραμματισμού ! το ανέκδοτο της ημέρας Σε μία δήλωση της, η Crytek ισχυρίζεται πως το multiplatform Crysis 2 “ακουμπά τα όρια” του συστήματος της Sony, και ότι δεν υπάρχουν “πολλά περιθώρια βελτίωσης”. Μιλώντας στη Gamasutra, το αφεντικό της Crytek, Cevat Yerli, είπε πως σε όλες τις δοκιμές που έκαναν πάνω στο dev kit του PlayStation 3, η βελόνα αγγίζει τα όρια, και στον Cell, και στις GPUs. Με άλλα λόγια, πιστεύει πως ήδη έχουν αγγίξει τα όρια του hardware, με το χώρο για βελτίωση να είναι μηδαμινός. Να αναφέρουμε πως τέτοιες δηλώσεις έχουμε ακούσει πολλές φορές, παρά το γεγονός ότι τα "όρια" δείχνουν να επεκτείνονται κάθε εξάμηνο. by gameover
ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Συμφωνω απολυτα...η ΕΑ εχει αλλαξει πολιτικη σαν εταιρια κανοντας publishing κ παιχνιδια που μονο εμπορικα σκουπιδια δεν μπορουν να χαρακτηριστουν + οτι υποστηριζει sequels για games σαν τα Dead Space k Mirror's Edge που δεν πηγαν καλα σε πωλησεις ή ακομα δινοντας μια ευκαιρια σε παρωχημενα franchises οπως το Need For Speed με το Shift....σε ολα αυτα προσθεστε τα επερχομενα Brutal Legend, Mass Effect 2, Dragon Age, Dante's Inferno, Left 4 Dead 2 και εχετε μια EA που δεν θυμιζει σε τπτ την παλια EA των μετριων FIFA k των ΝFS. Το οτι τους κανει publish δεν παει να πει οτι ειναι και "σοβαρη" εταιρια. Απλα κανει επιδειξη οικονομικης δυναμης και βαραει στα αυτια. Μην ξεχναμε οτι το τμημα μαρκετινγκ και της αναλυσης της αγορας τους ειναι κορυφαια και απλα αρπαζουν την οποιαδηποτε εταιρια για bublish μεγαλους τιτλους με σκοπο να ξαναγινουν ο μεγαλυτερος κολλοσος πανω στον πλανητη (στο gaming) γιατι εχουν εδω και καποιο καιρο κατω απο τα @@ της Activision-Blizzard. Αυτο δεν το "ανεχεται" και θα κανει οτιδηποτε, ακομα και μια στροφη προς την ποιοτητα, για οσο χρειαζεται ως να ξαναπαρει την πρωτια. Για αυτο που στεναχωριεμαι ειναι οτι πολλες φορες αυτη η εταιρια σαν publisher εχει και μεγαλο λογο πανω στα παιχνιδια που ειναι να βγαλουν και πολλες φορες τα πετσοκοβουν η τελος παντων δεν αφηνουν να βγει ενα παιχνιδι για τον Α, Β ηλιθιο λογο. Θυμαμαι το Heavenly Sword, οταν τους ειπαν (η ΕΑ) οτι για να το κανουν publish θα πρεπει να "μειωσουν" την ποιοτητα των γραφικων και να ριξουν λιγο την πολυπλοκοτητα και το ποσο "περιεργο" διχνει το παιχνιδι η ninja theory αρνηθηκε και ειπε να βρει αλλου την τυχη της. Την βρηκε στην SONY εναντι exclusivity. Ειμαι σιγουρος οτι πολλα παιχνιδια "υποφερουν" απο αυτην την εταιρια για τους γνωστους λογους. Υπαρχει λογος που σημερα τα μισα παιχνιδια στην αγορα δειχνουν, παιζουν και ακουγονται το ιδιο.
dr_thodt Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2009 Το οτι τους κανει publish δεν παει να πει οτι ειναι και "σοβαρη" εταιρια. Απλα κανει επιδειξη οικονομικης δυναμης και βαραει στα αυτια. Μην ξεχναμε οτι το τμημα μαρκετινγκ και της αναλυσης της αγορας τους ειναι κορυφαια και απλα αρπαζουν την οποιαδηποτε εταιρια για bublish μεγαλους τιτλους με σκοπο να ξαναγινουν ο μεγαλυτερος κολλοσος πανω στον πλανητη (στο gaming) γιατι εχουν εδω και καποιο καιρο κατω απο τα @@ της Activision-Blizzard. Αυτο δεν το "ανεχεται" και θα κανει οτιδηποτε, ακομα και μια στροφη προς την ποιοτητα, για οσο χρειαζεται ως να ξαναπαρει την πρωτια. Για αυτο που στεναχωριεμαι ειναι οτι πολλες φορες αυτη η εταιρια σαν publisher εχει και μεγαλο λογο πανω στα παιχνιδια που ειναι να βγαλουν και πολλες φορες τα πετσοκοβουν η τελος παντων δεν αφηνουν να βγει ενα παιχνιδι για τον Α, Β ηλιθιο λογο. Θυμαμαι το Heavenly Sword, οταν τους ειπαν (η ΕΑ) οτι για να το κανουν publish θα πρεπει να "μειωσουν" την ποιοτητα των γραφικων και να ριξουν λιγο την πολυπλοκοτητα και το ποσο "περιεργο" διχνει το παιχνιδι η ninja theory αρνηθηκε και ειπε να βρει αλλου την τυχη της. Την βρηκε στην SONY εναντι exclusivity. Ειμαι σιγουρος οτι πολλα παιχνιδια "υποφερουν" απο αυτην την εταιρια για τους γνωστους λογους. Υπαρχει λογος που σημερα τα μισα παιχνιδια στην αγορα δειχνουν, παιζουν και ακουγονται το ιδιο. 1. Σοβαρη εταιρια ειναι σιγουρα και σιγουρα εχει αλλαξει πολιτικη τα τελευταια 2-3 χρονια ειδικα αν σκεφτεις οτι π.χ. το Brutal Legend του Tim Schafer μπορει κ να μην το βλεπαμε ποτε αν δεν το εκανε publish η ΕΑ μιας κ τελευταια στιγμη ακυρωσε το συμβολαιο η Activision που τωρα βεβαια εχει κανει μηνυση κ ζηταει κ τα ρεστα απο την Double Fine... 2. Δεν καταλαβαινω γιατι προσπαθεις να μειωσεις την σημαντικοτητα του publishing ενω παιζει μεγαλο κ σημαντικο ρολο στην βιομηχανια ειδικα για τα πιο niche/hardcore games - οπως ανεφερα και πιο πανω σαν παραδειγμα το Brutal Legend ετσι κ τα Dead Space k Mirror's Edge μπορει να μην βγαιναν ποτε κ σιγουρα δεν θα περιμεναμε sequels μετα απο τις χαμηλες πωλησεις αν δεν υπηρχε η ΕA του σημερα. 3. Αυτο για το Heavenly Sword πρωτη φορα το ακουω αν κ δεν μου ακουγεται παραξενο απλα εγω αναφερομαι στην EA οπως προειπα των τελευταιων 2-3 χρονων που σιγουρα εχει αλλαξει στρατηγικη αυξανοντας την ποιοτητα και των δικων της παιχνιδιων αλλα κ των παιχνιδιων που κανει publish...οτι καταλοιπα κ να εχουν μεινει σε μερικους οτι ειναι cool και hardcore να μισεις την ΕΑ δεν αλλαζει οτι η εταιρια εχει βελτιωθει κατακορυφα κ δινει πολυ αξιολογα games σε ολα τα ειδη των gamers ειτε ειναι casual ειτε ειναι hardcore.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.