Προς το περιεχόμενο

Χτυπημένος δίσκος αγορασμένος πριν 11 μήνες από eshop.


Z3R@tuL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παίδες!

 

Πριν κάνα 11μήνο είχα αγοράσει έναν ATAPI (IDE) από το eshop και την Κυριακή που μας πέρασε εντελώς ξαφνικά ακουγώταν ένα κλικ συνεχόμενα από το δίσκο και κόλησαν τα windows (δεν είχε αυτός τα windows πάνω πάλι καλά). Κάνω restart και μετά δεν έμπαινε καν. Λέω πάει αυτό ήταν ο δίσκος. Τον βγάζω, ξανανοίγω το μηχάνημα τα windows μια χαρά bootαραν.

 

Πάω στο eshop τον τσεκάρουν και λένε πράγματι έχει πρόβλημα ο δίσκος. Τον είχα αγοράσει 50€ τότε και μου κόβουν πιστωτικό 40€ γιατί μου λέει τόσο κάνει τώρα (Seagate Baracuda 7200 ATA). Μόνο που πλέον αυτός ο δίσκος δεν υπάρχει για αγορά και αντίστοιχος δίσκος αλλης εταιρίας με λιγότερη μνήμη cache κιόλας (εμένα είχε 16mb αυτό έχει 8mb) κάνει 53.90€. Επιπλέον όταν τους είπα ΟΚ αν τόσο κάνει τώρα δώστε μου να δω τιμολόγιο, ή κάτι που να λέει ότι αυτό το μοντέλο κοστίζει τόσο, μου έλεγαν δε γίνεται. Πως να πιστέψω κι εγώ με τη σειρά μου ότι κάνει 40€ όταν ομοειδές προϊόν κάνει 53.90€ κι ότι πάνε να μου φάνε ετσιθελικά τα 10€;

 

Λογικά πρέπει να μου πιστώσουν τα 50€ που τον είχα αγοράσει, αφού είναι μέσα στην εγγύηση. Έχω αλλάξει δίσκους σε ΠΛΑΙΣΙΟ και ΓΡΑΜΜΗ παλαιότερα και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Τα 10€ επιπλέον δεν είναι το θέμα. Το όλο θέμα είναι η κοροϊδία ρε γμτ.

 

Έχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία; Κι αν ναι τι έγινε τελικώς; Γιατί σκέφτομαι από βδομάδος να κάνω καταγγελία σε ΙΝΚΑ και Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...

Δημοσ.

ε και πες του? καταγγελια χαλαρα...εχω αλαξει και εγω σκληρους στο e-shop και στο πλαισιο και στη γραμμη και στην cosmodata πουθενα κανενα προβλημα...πιο πολυ ειναι και θεμα υπαληλου...οτι τον πιασει...

Δημοσ.

νομιζω οτι αν ειναι ακομα στην εγγυηση και δεν ειναι προβλημα απο μεταχειριση εκτος προδιαγραφων πρεπει να στον επισκευασουν δωρεαν η να σου δωσουν εναν ιδιο η αναλογων προδιαγραφων δισκο (καινουργιο) η να σου πιστωσουν το ποσο στον οποιο τον αγορασες

Δημοσ.

Μακάρι να ήταν θέμα υπαλλήλου... Έχω μιλήσει με 3 διαφορετικούς όλοι το ίδιο. Έχει κοπεί λένε πιστωτικό 40€ και δε μπορούμε πλέον να κάνουμε τίποτε.

 

Έχω μάθει και το όνομα του υπεύθυνου, τους έστειλα e-mail και τους λέω το story κι αν μέχρι Δευτέρα δεν έχει διορθωθεί το λάθος, τότε καταγγελία.

 

@million_voices, εννοείται είναι μέσα στην εγγύηση. Αγοράστηκε 24/08/2008, έχει εγγύηση 5 χρόνων. Ορίστε και το link. Ο δίσκος υπάρχει στη λίστα προϊόντων, απλά χωρίς τιμή αφού είναι εξαντλημένο.

Δημοσ.

κοιτα επειδη ειμαστε στο Ελλαδισταν θα πρεπει να πας με τσαμπουκα και να απαιτησεις αυτα που σου εγραψα αλλιως ακρη δεν προκειται να βγαλεις

 

τον αγορασα τοσα,τοσα θα μου πιστωσετε η αλλιως δειξτε μου νομοθεσια που να λεει αυτα που ισχυριζεστε

Δημοσ.

Κανονικά πρέπει να στον αλλάξουνε με ίδιο ή καλύτερο. Απ'τη στιγμή που δεν έχουν όμως να σου δώσουν κάποιον αντίστοιχων προδιαγραφών πρέπει να σου κόψουν πιστωτικό όσο τον είχες πάρει. Αλλιώς να ξέρουμε να μην λαμβάνουμε υπ'όψιν τις εγγυήσεις τους.

Δημοσ.

Τελικά κι ο Άγιος φοβέρα θέλει... Μετά το e-mail που τους είχα στείλει την Τρίτη, τελικά το Σάββατο με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως διορθώθηκε το πρόβλημα με την πίστωση και επέστρεψε στο ποσό των 50€. Πήγα και πήρα τον WD που τον έχουν στα 53.90€.

 

Με λειπεί το γεγονός όμως πως θεωρούν τα στάνταρ (δικαιώματα του καταναλωτή) ως διαπραγματεύσημα και πραγματικά πλέον θα ξανασκεφτώ να πάρω κάτι από τον εν λόγω κατάστημα κι ας είναι θεωρητικά φθηνό.

 

Όχι τίποτε άλλο ξαναείχα εμπειρία με προϊόν που είχα επιστρέψει, είπα όμως εντάξει δε θα ξανασυμβεί, όμως κάτι που επαναλαμβάνεται παύει να είναι τυχαίο.

 

Ευχαριστώ όλους πάντως για τις συμβουλές.

Δημοσ.

τελος καλο ολα καλα μαν

 

και να θυμασαι οτι πρεπει να ενημερωνεσαι και να απαιτεις τα δικαιωματα σου γιατι πολλοι επαγγελματιες στο Ελλαδισταν καταχρηστικα ονομαζονται επαγγελματιες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...