GreenBeret2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Γεια σας παιδιά, είμαι λίγο άσχετος από προγραμματισμό κ θα ήθελα να μου πείτε τι τύπο δεδομένων βάζουμε σε μια μεταβλητή που περιέχει κ αριθμούς κ χαρακτήρες(π.χ. αριθμός κυκλοφορίας αυτοκινήτου) σε C++ ??? Μεταβλητές που περιέχουν μόνο γράμματα τις δηλώνουμε string,σωστά? Αν θέλουμε να δηλώσουμε ώρα βάζουμε int??(όλες οι απορίεσ αναφέρονται σε C++)
pinball_elf Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Μια μεταβλητή τύπου string δεν περιορίζεται μόνο σε γράμματα της αλφαβήτου. Μπόρει να παρεί οποιουδήποτε πλήθους χαρακτήρες από τον πίνακα χαρακτήρων ascii: > char licence_plate[] = "IX - 1234"; char ascii_time[] = "14:13 pm"; Οπότε μια μεταβλητή τύπου string σε καλύπτει απόλυτα. Εάν πάλι θές να έχεις ξεχωριστά το "αριθμητικό" μέρος απο το "αλφαβητικό" τότε μία μεταβλητή τυπου struct σε βολέυει καλύτερα: > typedef struct licence_plate_type { int int_value; char * string_value; } licence_plate_type; licence_plate_type licence_plate; int time = 51180; // seconds from the begining of the day Ελπίζω να βοήθησα.
GreenBeret2006 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Μια μεταβλητή τύπου string δεν περιορίζεται μόνο σε γράμματα της αλφαβήτου. Μπόρει να παρεί οποιουδήποτε πλήθους χαρακτήρες από τον πίνακα χαρακτήρων ascii: > char licence_plate[] = "IX - 1234"; char ascii_time[] = "14:13 pm"; Οπότε μπορώ απλά να γράψω >string arithmos="ΙΧ1234"; Για την ώρα, γινεται να γράψω int ή είναι καλύτερα να τη δηλώσω string? licence_plate[] είναι το όνομα που χρησιμοποιείς για τη μεταβλητή,σωστα? Γιατί έχεις βάλει αγκύλες? Ευχαριστώ για την βοήθεια