Προς το περιεχόμενο

Λαμπάκι τσεκ κινητήρα σε Golf IV '02 1.6


fideliodb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μαλλον.Ολοι οι Ελληνες ειναι μετοχοι σε καποια εταιρεια.Δεν εξηγειται αλλιως τετοια πρεμουρα να υπερασπιστουν τα προιοντα της.

Ολα καλα ειναι και ολα χαλανε.Ευτυχως πλεον δεν υπαρχει κακο αυτοκινητο.Παρτε οποιο σας αρεσει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
τα πραγματα ειναι απλα,υπαρχουν 2 σχολες

 

η Ευρωπαικη που βαζει σε πρωτη μοιρα Design,οδικη συμπεριφορα,ποιοτητα εσωτερικου (κυριως υλικα),ανεση και σχετικα προσφατα και επιδοσεις (ροπη με τουρμπο απο λιγα κυβικα με ευνοητα πλεονεκτηματα)

 

η Γιαπωνεζικη που στοχευει περισσοτερο σε αξιοπιστια,οικονομια καυσιμου,πρακτικοτητα,χωρους,αντοχη υλικων στον χρονο,επιδοσεις απο ατμοσφαιρικους-πολυστροφους κινητηρες

 

Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ κάποια σχολή ή κάποια συγκεκριμένη μάρκα αυτοκινήτων (δεν με αφορά καθόλου κιόλας), να κάνω την εξής διευκρίνηση.

 

Οι γερμανοί ήταν οι πρωτοπόροι στην μηχανολογία. Οι πρώτοι κινητήρες από γερμανούς φτιάχτηκαν, ο Diesel γερμανός ήταν και η ΜΑΝ στην οποία δούλεψε και εφηύρε τον κινητήρα Γερμανική ήταν και είναι. Πέρα από το θέμα των κινητήρων, οι Γερμανοί πάντα ήταν και εξακολουθούν να είναι στην κορυφή της μηχανολογίας, εξού και όλοι όσοι ασχολούνται με μηχανολογία γνωρίζουν ότι τα πρώτυπα που χρησιμοποιούνται κυρίως είναι τα Γερμανικά (DIN) ή άλλα που είναι αντιγραφές των Γερμανικών (ISO κ.λ.π.).

 

Συνεπώς να το βγαίνει ο καθένας και να λέει ότι οι Γερμανοί δεν ξέρουν είναι άστοχο. Το θέμα επικεντρώνεται γύρω από την παραπάνω διαπίστωση. Οι Γερμανοί, εκτός από την μηχανολογία, ενδιαφέρονται και για την χλίδα (Design,οδικη συμπεριφορα,ποιοτητα εσωτερικου όπως είπες). Από την άλλη, οι Γιαπωνέζοι τα έχουν αυτά σε δεύτερη μοίρα. Και συνήθως, όπου υπάρχει χλίδα, είναι διαφορετικό και το αγοραστικό κοινό, και άρα και τα αυτοκίνητα πολύ πιο ακριβά.

 

Συνεπώς, είναι άστοχη η σύγκριση με βάση την τιμή, αν θέλουμε να κάνουμε σωστές συγκρίσεις πρέπει να συγκρίνουμε ιαπωνέζικο 30k με γερμανικό 50k. Στα 30k, οι Γερμανοί θα κάνουν συμβιβασμούς για να τα κρατήσουν όλα σε μια ισορροπία. Οι γιαπωνέζοι θα δώσουν έμφαση στις επιδόσεις, και το αυτοκίνητο μπορεί να έχει extra τα πατάκια (λέω τώρα εγώ... σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις...)

 

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον καλύτερα αυτοκίνητα από κάποια άλλα. Είναι πλέον αναλώσιμα, τα χρησιμοποιούμε για να κάνουμε την δουλειά μας και να πουλάμε μούρη. Ανάλογα με το τι θέλεις, διαλέγεις σχολή, μάρκα και εύρος τιμής. Κατά την γνώμη μου, τα αυτοκίνητα είναι πολύ υπερτιμημένα, όχι από άποψη τιμής, αλλά από άποψη της αξίας που εμείς τους δίνουμε. Το να πάρεις ένα αυτοκίνητο για να πουλήσεις μούρη, να κατέβεις στο club με την γκόμενα και να το αφήσεις στον παρκαδόρο και να σε κοιτάνε όλοι είναι χαζό. Προφανώς και άμα έχεις και γουστάρεις το κάνεις, και προφανώς αυτό εκμεταλλεύονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες και τα κονομάνε. Γιατί πλέον το αυτοκίνητο από μέσο μεταφοράς για να κάνεις την δουλειά σου, έχει γίνει status symbol. Και κάτι τελευταίο. Το αυτοκίνητο, ίσως πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο, χάνει πάρα πολύ γρήγορα την αξία του. Λίγο η φθορά, λίγο τα καινούρια μοντέλα που βγαίνουν, ρίχουν την αξία κατακόρυφα σε 2-3 χρόνια. Γι' αυτό λέω ότι είναι υπερτιμημένα από άποψη αξίας που τους δίνουμε. Πλέον όλων αυτών, ο καθένας κοιτάει την τσέπη του και το τι θέλει να κάνει με το αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...