Προς το περιεχόμενο

Λαμπάκι τσεκ κινητήρα σε Golf IV '02 1.6


fideliodb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν πάλεψα τίποτα. Γεγονός είναι που συνέβη σε εμένα και όχι σε γνωστό του γνωστού μου.

 

Πότε θα καταλάβετε ότι είναι μύθος τα περί τεράστιας αξιοπιστίας των γιαπωνέζικων;

 

Έχουμε Ιάπωνες σαν οικογένεια από την μέρα που γεννήθηκα.Έχω Ιάπωνες από τα 21 μου (βασικά σαν οικογένεια μόνο Γιαπωνέζικα αγοράζουμε).Όλοι οι κολλητοί μου εκτός από έναν μόνο Ιάπωνες αγοράζουν.Δεν μας έχουν απογοητεύσει ΠΟΤΕ.Κερατιάτικες ζημιές για άγνωστους λόγους ή ηλίθιους λόγους δεν έχει πληρώσει κανείς από εμάς καμία φορά.Ειδικά το πρώτο μου Corolla του '91 του είχα πιεί το αίμα χωρίς να έχω λεφτα να το πάω για σέρβις κι όταν το πήγα είχε σταγόνες μέσα λάδι.Κι όμως αυτό πήγαινε.Για ποιόν μύθο μιλάς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Εντάξει παιδιά, συγγνώμη, έχετε δίκιο, δεν υπάρχει να το βλέπει φανατικά το θέμα κάποιος με ιδεογράμματα για άβαταρ.

 

Συγγνώμη, έσφαλα, το ομολογώ, τα γιαπωνέζικα δε χαλάνε, το δικό μου προφανώς κάποιος κακός γερμανόφιλος έκανε σαμποτάζ για να κάνει κακό στη Χόντα. Α και στα διαφορα ηλεκτρικά του...

 

Μεγάλος αλήτης πρέπει να ήταν αυτός.

 

Συγγνώμη και πάλι παιδιά, δε θα επαναληφθεί, έπρεπε να το είχα καταλάβει ότι είναι προβοκάτσια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίμενε γιατί παρεξήγεισες....Το ότι συνέβη αυτό σε εσένα (και προς Θεού εγώ προσωπικά δεν λέω πως δεν σε πιστεύω,όπως και σίγουρα δεν έχεις συμφέροντα απο αυτό) δεν σημαίνει ότι καταρρίπτεται ένας μύθος.Εγώ αυτό προσπάθησα να σου πώ και μπορεί να μην το διατύπωσα σωστά.

Άσχετο αλλά για να σου δώσω να καταλάβεις το πρώτο μου λάπτοπ ήταν Toshiba(είχα ακούσει τα περί δεν σπάνε,δεν χαλάνε πάλι).3 χρόνια το έχω(τώρα το χρησιμοποιεί η μητέρα μου).Το ίδιο και το επόμενο του οποίου όμως κάηκε η μητρική.Το πήγα στο σέρβις μου την αλλάξανε και ξανακάηκε πάλι μετά απο 15 μέρες.Μου δώσανε πίστωση να πάρω άλλο αλλά δεν είχε κανένα Toshiba της προκοπής κι έτσι πήρα ένα ΗΡ.Το ότι συνέβη αυτό σε μένα δεν σημαίνει ότι τα Toshiba δεν είναι αξιόπιστα.Και πάλι σε παιδιά Toshiba προτείνω να πάρουν.Τώρα με το ΗΡ τρέμει το φιλοκάρδι μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε με έχεις καταλάβει εσύ.

 

Το θέμα δεν είναι τα παλίά δεκαετίας 80 γιαπωνέζικα που όντωε δε χάλαγαν.

 

Τώρα όλα (και τα γιαπωνέζικα) μια χαρά σπάνε χαλάνε. Και οι προσωπικές μας εμπειρίες (ή ακόμα χειρότερα οι τύπου ο γνωστός του γνωστού) δεν παίζουν ρόλο, πόσο μάλλον όταν αναφέρονται σε αυτοκίνητα 20ετίας.

 

Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι ΟΛΑ αναλώσιμα. ΟΛΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναί με τόσα ηλεκτρικά που τους έχουν βάλει συμφωνώ.Είναι κι ο ανταγωνισμός τεράστιος που ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι βάζουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναί με τόσα ηλεκτρικά που τους έχουν βάλει συμφωνώ.Είναι κι ο ανταγωνισμός τεράστιος που ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι βάζουν...

 

 

Kαι τα ηλεκτρονικά των γιαπωνέζικων, πάλι καλύτερα είναι. Υπάρχουν ηλεκτρικά και ηλεκτρικά ...;)

 

Υ.Γ. μερικές φορές είναι και στον ιδιοκτήτη...το πόσο γκαντεμόσαυρος είναι:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις δεν ειπε οτι τα γιαπωνεζικα δεν χαλανε,προς θεου ολα μηχανιματα ειναι και ειναι πολυ φυσικο να χαλασουν αλλα σαν συνολο ειναι ποιο αξιοπιστα,1 στα 10 γιαπωνεζικα θα χαλασει και οπως φαινεται το 1 ηταν το δικο σου.Δεν μπορουμε να τσουβαλιαζουμε γερμανικα και ιαπωνεζικα στο θεμα της αξιοπιστιας αλλα οταν μιλαμε για ποιοτητα εσωτερικου να θαβουμε τους ιαπωνες.Οι γερμανοι ειναι μπροστα σε ποιοτητα κατεσκευης και εσωτερικου και οποιος το αρνειται απλα δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα,στην αξιοπιστια ομως ισχυει το αντιθετο δηλαδη τα ιαπωνεζικα ειναι καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις δεν ειπε οτι τα γιαπωνεζικα δεν χαλανε,προς θεου ολα μηχανιματα ειναι και ειναι πολυ φυσικο να χαλασουν αλλα σαν συνολο ειναι ποιο αξιοπιστα,1 στα 10 γιαπωνεζικα θα χαλασει και οπως φαινεται το 1 ηταν το δικο σου.Δεν μπορουμε να τσουβαλιαζουμε γερμανικα και ιαπωνεζικα στο θεμα της αξιοπιστιας αλλα οταν μιλαμε για ποιοτητα εσωτερικου να θαβουμε τους ιαπωνες.Οι γερμανοι ειναι μπροστα σε ποιοτητα κατεσκευης και εσωτερικου και οποιος το αρνειται απλα δεν εχει ιδεα απο αυτοκινητα,στην αξιοπιστια ομως ισχυει το αντιθετο δηλαδη τα ιαπωνεζικα ειναι καλυτερα.

 

Για μπέκα σε Lexus, Mazda, Toyota (Avensis),Honda (Accord), Infinity....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μπέκα σε Lexus, Mazda, Toyota (Avensis),Honda (Accord), Infinity....

 

Μιλαω για ποιο μικρες κατηγοριες (1400-1600κ.ε) σαφως αυτα τα αυτοκινητα εχουν πολυ καλη ποιοτητα δεν τα αμφισβιτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναί με τόσα ηλεκτρικά που τους έχουν βάλει συμφωνώ.Είναι κι ο ανταγωνισμός τεράστιος που ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι βάζουν...

 

Τα ηλεκτρονικά αυτά όμως είναι που κάνουν τα σημερινά αυτοκίνητα να διαφέρουν από τις σακαράκες 20-ετίας, που απλά πήγαιναν. Κάθε ηλεκτρονικός έλεγχος είναι ένα πιθανό επιπλέον πρόβλημα, αλλά είναι έλεγχος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα πραγματα ειναι απλα,υπαρχουν 2 σχολες

 

η Ευρωπαικη που βαζει σε πρωτη μοιρα Design,οδικη συμπεριφορα,ποιοτητα εσωτερικου (κυριως υλικα),ανεση και σχετικα προσφατα και επιδοσεις (ροπη με τουρμπο απο λιγα κυβικα με ευνοητα πλεονεκτηματα)

 

η Γιαπωνεζικη που στοχευει περισσοτερο σε αξιοπιστια,οικονομια καυσιμου,πρακτικοτητα,χωρους,αντοχη υλικων στον χρονο,επιδοσεις απο ατμοσφαιρικους-πολυστροφους κινητηρες

 

φυσικα υπαρχουν και εξαιρεσεις οπου πχ Γιαπωνεζικα αυτοκινητα διακρινονται και για το Design η την οδικη τους συμπεριφορα η Ευρωπαικα που εινα και πρακτικα και οικονομικα

 

αναλογως με τις προτεραιοτητες σου διαλεγεις,κακα αυτοκινητα δεν υπαρχουν μονο λανθασμενες επιλογες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...