konstantinos77 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 To game δεν είναι για one man army.Αν επιλέγεις να παίζεις lonewolf τότε θα πρέπει όντως να είσαι συνέχεια στο prone και πολύ προσεκτικός και με μάλλον μειωμένες πιθανότητες επιτυχίας. Καμπινγκ είναι επίσης πολύ δύσκολο να κάνεις ,τόσο λόγω των χαρτών και του κιλλκαμ αλλά και λόγω των πολύ καλών gadget του recon(βλέπε MAV)που σε κάνουνε spotted στο δευτερόλεπτο. Στο συγκεκριμένο game το Α και το Ω είναι το teamwork με το squad αν και θα πρέπει να είσαι λίγο τυχερός για να πετύχεις σέρβερ οπου και υπόλοιποι παίκτες εχουνε διαθεση συνεργασίας. Εγω με το που μπαίνω σε κάποιον σέρβερ αν στα μισά του παιχνιδιού βλέπω τους μισούς και πάνω απο τους παίκτες της ομάδας μου χωρίς squad ,πολύ απλά κάνω quit ανεξαρτήτου έκβασης του παιχνιδιού. Για ποιο rambo καταστάσεις δες TDM mode αν και εκεί οι παικτες με χαμηλοτερα ping θα σε πετσοκόψουνε καθώς τα πάντα είναι θεμα αντανακλαστικών To killcam δεν λεει τιποτα οταν εισαι prone χωμενος σε βραχο γιατι δεν μπορει ο αλλος να δει που εισαι .Το camping ζει και βασιλευει μην το ψαχνεις .Η μονη περιπτωση να το αντιμετωπιζεις ειναι σε servers οχι hardcore που εμενα ετσι και αλλιως δεν μου αρεσουν .
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Να ένας λόγος που το Crysis 2 ήταν πιο fun.. Έτρεχες σε όλο το Map και έβρισκες εχθρούς.. Το να κάθομαι σε ένα σημείο να περιμένω τον εχθρό, εκτός από αδερφίστικο είναι και απίστευτα βαρετό..
alet Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 To killcam δεν λεει τιποτα οταν εισαι prone χωμενος σε βραχο γιατι δεν μπορει ο αλλος να δει που εισαι .Το camping ζει και βασιλευει μην το ψαχνεις .Η μονη περιπτωση να το αντιμετωπιζεις ειναι σε servers οχι hardcore που εμενα ετσι και αλλιως δεν μου αρεσουν . Διαφωνώ.Σε σέρβερ με κόσμο δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις καμπινγκ χωρίς να σε πάρουνε χαμπάρι.Τα σημεία που είναι για κάμπινγκ είναι λίγα και συγκεκριμένα στους χάρτες του παιχνιδιου και λίγο πολύ γνωστά.Φυσικά ανφέρομαι σε νορμαλ σερβερ και οχι χαρτνκορ όπου δεν έχεις την επιλογή του σποτ. Επίσης χρησιμοποιώ αρκετα το chat της ομάδας σε περίπτωση που φάω κίλλ απο κάποιο καμπερόνι και δεν έχω προλάβει να τον κάνω σποτ λέγοντας τη θέση του τυπά. Ολα αυτά βέβαια προυποθέτουνε διάθεση για teamwork (spot κτλ) απο την πλειοψηφία των παικτών της ομάδας και δυστηχώς κάτι τέτοιο τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει. Για μένα αυτό ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού ,μαζί με την περιέργη απραξία της ΕΑ στο θέμα των cheaters
konstantinos77 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Διαφωνώ.Σε σέρβερ με κόσμο δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις καμπινγκ χωρίς να σε πάρουνε χαμπάρι.Τα σημεία που είναι για κάμπινγκ είναι λίγα και συγκεκριμένα στους χάρτες του παιχνιδιου και λίγο πολύ γνωστά.Φυσικά ανφέρομαι σε νορμαλ σερβερ και οχι χαρτνκορ όπου δεν έχεις την επιλογή του σποτ. Επίσης χρησιμοποιώ αρκετα το chat της ομάδας σε περίπτωση που φάω κίλλ απο κάποιο καμπερόνι και δεν έχω προλάβει να τον κάνω σποτ λέγοντας τη θέση του τυπά. Ολα αυτά βέβαια προυποθέτουνε διάθεση για teamwork (spot κτλ) απο την πλειοψηφία των παικτών της ομάδας και δυστηχώς κάτι τέτοιο τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει. Για μένα αυτό ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού ,μαζί με την περιέργη απραξία της ΕΑ στο θέμα των cheaters Ναι αλλο αυτο που ειπες πριν και αλλο αυτο που λες τωρα .Η killcam σου ξαναλεω οτι αν κρυφτεις πολυ καλα και εχεις background πχ βραχο δεν εξυπηρετει αυτο που λες,στο λεω επειδη μιλησες για killcam συγκεκριμενα.Δεν εχει κατι να διαφωνησεις σε αυτο ,παιξε μια caspian που πολλοι κρυβονται στον βραχο κατω στις ριζες του και θα καταλαβεις τι εννοω.Τωρα στο αλλο που λες σε εναν server οχι hardcore ο camper δεν προδιδεται απο τιποτα αλλο παρα μονο απο τον χαρτη ή απο τον αν αυτον που σκοτωσες οταν εισαι καμπερωμενος τον ντουμπλαρει ενας δευτερος που ακολουθει και ειδε τα πυρα .Αν φας απο εκει και επειτα kill απο camper τον οποιο δεν τον εχεις κανει spot για να τον δει και η υπολοιπη ομαδα τοτε αν σε χτυπησε απο σχετικα μακρινη αποσταση και να το πεις στο chat δεν λεει τιποτα.Ειχα κατσει μια φορα στην Grand Bazaar πανω σε ενα κιβωτιο σε prone σταση αλλα και σε τοσο προφανες σημειο πισω απο την σημαια και ομως κανεις δεν με ειχε δει ,ειχα σκοτωσει δεν ξερω και εγω ποσους .Μεχρι που ενας σωστα σκεπτομενος παιχτης καταλαβε οτι υπαρχει camper σε εκεινη την περιοχη και εβγαλε το irnv και τελος.Τωρα αν παει παλι με το irnv να με τσεκαρει στο ιδιο σημειο δεν προκειται να με δει γιατι μειωσανε το vision μετα το patch σε μακρινες αποστασεις.Σου μιλαω παντα για 64ηδες servers.
nzeppos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Back to Karkand: Σχετικά τώρα με όσα ειπώθηκαν στις 2 τελευταίες σελίδες (και κυρίως στα πλαίσια της κόντρας BF3 vs CoD:MW3): 1. Θεωρώ πως καλώς υπάρχει το proning. Δεν θα φτάσουμε πολύ μακρυά αν μπούμε στη λογική ότι για να καταπολεμηθεί το camping πρέπει να καταργήσουμε το prone, το lean και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ας γίνουν λίγο καλύτεροι οι χάρτες. Και σε κάθε περίπτωση το camping ναι μεν υπάρχει, αλλά είναι σημαντικά μικρότερο από αυτό του CoD. 2. Θα παραθέσω κάτι που μου είπε φίλος μου πριν λίγες μέρες, την πρώτη φορά που έπαιξε BF3 (ενδεχομένως και BF γενικά...). "Δε λέω, ωραία γραφικά αλλά βαρετό δεν είναι; Στο CoD έχεις συνέχεια κάτι να κάνεις και είσαι στην τσίτα". Παίζαμε 32άρι Caspian Conquest. Λογική αντίδραση από κάποιον που είχε μάθει στα DM/TDM του CoD και είχε την απαίτηση των 20-30 kills ανά πίστα ή ότι ακόμα και σαν level 1 θα μπορείς σωρηδόν να σφάζεις τους 40άρηδες. Rambo δηλαδή, καλά το είπατε. Στο BF3 όμως γενικά δεν υπάρχει αυτό το πράγμα, γιατί είναι παιχνίδι παρόμοιο μεν, με διαφορετική φιλοσοφία δε. 3. Παρ' ολ' αυτά στο BF3 υπάρχουν μερικά modes που φέρνουν αρκετά στο CoD. Κατά πρώτον τα TDM σε κλειστές πίστες, που προσωπικά σιχαίνομαι γιατί κατά 80% είναι θέμα latency (σπανίως έχω κάτω από 75ms λόγω interleaved, το οποιο δεν προτίθεμαι να αλλάξω άμεσα) και κατά δεύτερον το περίφημο Operation Metro (ακόμα και το 32άρι). Εγώ θα πρόσθετα και το Seine Crossing. Με λίγα λόγια όσοι θέλουν να ξεδώσουν, έχουν πάντα αυτές τις επιλογές. Πρώτος και καλύτερος (; ) εγώ ο ίδιος, που με Assault σε 1000άρι Metro/64 μαζεύω άνετα 10-12000 πόντους και λεβελιάζω. Αντίθετα στο CoD δεν μπορείς να κάνεις το αντίθετο, να παίξεις δηλαδή σε μεγάλες πίστες με πολύ κόσμο και να έχεις και αεροπλάνα/ελικόπτερα/τανκ/κλπ 4. Για το BF3 Superleague έχω κι εγώ την άποψη ότι το 6vs6 είναι πολύ μικρό και δεν συμβαδίζει με τη φιλοσοφία του Battlefield. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να μαζευτεί σταθερή ομάδα από πολλά άτομα για να παίξουν 16vs16 ή παραπάνω, αλλά σε 6vs6 ακόμα και στο "Rambo" CoD αναγκαστικά υπάρχει μια συνεργασία μεταξύ των παικτών (δεν μπορεί να γίνει αλλιώς). 5. Και φυσικά το μεγαλύτερο πρόβλημα του BF3 είναι η έλλειψη συνεργασίας στους public servers, όπου παραδοσιακά οι μισοί παίκτες δεν μπαίνουν καν σε squads, αρπάζουν ένα όχημα και φεύγουν χωρίς να περιμένουν τους υπόλοιπους και τα γνωστά. Για το συγκεκριμένο δυστυχώς δεν υπάρχει γιατρειά. Όταν όμως επιλέξεις private server, clan ή εν πάση περιπτώσει κάτι οργανωμένο, εκεί το BF3 ξεφεύγει... Αυτά τα ολίγα, από κάποιον που θεωρεί εαυτόν νουμπά και που είχε να παίξει BF από τις εποχές του 1942* και -ελάχιστα- του BF2. * πώς παίζαμε τότε με τέτοια γραφικά... τα οποια μας φαινόντουσαν και ωραία! αλλά απ' την άλλη να μου πείτε ότι ακόμα παλιότερα θαυμάζαμε με ανοιχτό το στόμα τα γραφικά του Cabal στα arcade και την Amiga...
alet Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Τωρα στο αλλο που λες σε εναν server οχι hardcore ο camper δεν προδιδεται απο τιποτα αλλο παρα μονο απο τον χαρτη ή απο τον αν αυτον που σκοτωσες οταν εισαι καμπερωμενος τον ντουμπλαρει ενας δευτερος που ακολουθει και ειδε τα πυρα .Αν φας απο εκει και επειτα kill απο camper τον οποιο δεν τον εχεις κανει spot για να τον δει και η υπολοιπη ομαδα τοτε αν σε χτυπησε απο σχετικα μακρινη αποσταση και να το πεις στο chat δεν λεει τιποτα.Ειχα κατσει μια φορα στην Grand Bazaar πανω σε ενα κιβωτιο σε prone σταση αλλα και σε τοσο προφανες σημειο πισω απο την σημαια και ομως κανεις δεν με ειχε δει ,ειχα σκοτωσει δεν ξερω και εγω ποσους .Μεχρι που ενας σωστα σκεπτομενος παιχτης καταλαβε οτι υπαρχει camper σε εκεινη την περιοχη και εβγαλε το irnv και τελος.Τωρα αν παει παλι με το irnv να με τσεκαρει στο ιδιο σημειο δεν προκειται να με δει γιατι μειωσανε το vision μετα το patch σε μακρινες αποστασεις.Σου μιλαω παντα για 64ηδες servers. Οσο υπάρχει το MAV στο παιχνίδι το camping δεν είναι πρόβλημα επιμένω. Θεωρείς οτι ο χάρτης εχει αρκετούς campers?παρε recon σήκωσε το MAV και ξευτίλισέ τους.Ειδικά τώρα μετά το patch που παίρνεις και το ανάλογο ribbon έχεις και κίνητρο απο πλευράς πόντων. Πρόβλημα είναι επιμένω οτι κανείς δεν μπαίνει στην διαδικασία να κάνει κάτι προς όφελος της ομάδας, που ενω θα του προσφέρει πόντους ,δεν θα του προσφέρει κιλλ.Εδω καλά καλα οι medic δεν κάνουνε ουτε revives πλεον. Ημουνα τις προάλλες στο canals (κλασσικός χάρτης για camping) και με MAV στον αερα που σήκωσα τους είχα όλους spotted στις επίκαιρες σημαίες...Τελειωσε ο γύρος σε 8:00! Δες πόσοι κάνουνε κάτι αντίστοιχο στους χάρτες που παίζεις...Τις περισσότερες φορές δεν θα δεις MAV στον αέρα γιατί οι περισσότεροι παίζουνε για την πάρτυ τους και καταντάνε Κ/D whores(λες και το Bf είχε να κάνει ποτε με το K/D ratio). Χαρτες όπως το Kharg,Firestorm και canals με MAV(το πλέον πανισχυρο anticamping measure του παιχνιδιου) στον αέρα δεν αφήνουνε το παραμικρό περιθώριο για camping. To ιδιο ισχύει βέβαια και για τους άλλους χάρτες του game αλλά σου αναφέρω ειδικά αυτούς όπου υπάρχει η περισσότερη γκρίνια για τους campers
ducatirulez Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 (επεξεργασμένο) Ξερει καποιος να μου πει πως γινεται ενω το fraps μου δειχνει 18-23fps το παιχνιδι να ειναι playable? Ψιλοκολλαει μονο οταν κανει saving. Παιζω με τα παρακατω settings connect3d 4870 512mb μηπως δεν εχουν περαστει τα παρακατω settings? Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2011 από ducatirulez
dfk_7677 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 4. Για το BF3 Superleague έχω κι εγώ την άποψη ότι το 6vs6 είναι πολύ μικρό και δεν συμβαδίζει με τη φιλοσοφία του Battlefield. ΟΚ, καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να μαζευτεί σταθερή ομάδα από πολλά άτομα για να παίξουν 16vs16 ή παραπάνω, αλλά σε 6vs6 ακόμα και στο "Rambo" CoD αναγκαστικά υπάρχει μια συνεργασία μεταξύ των παικτών (δεν μπορεί να γίνει αλλιώς). 5. Και φυσικά το μεγαλύτερο πρόβλημα του BF3 είναι η έλλειψη συνεργασίας στους public servers, όπου παραδοσιακά οι μισοί παίκτες δεν μπαίνουν καν σε squads, αρπάζουν ένα όχημα και φεύγουν χωρίς να περιμένουν τους υπόλοιπους και τα γνωστά. Για το συγκεκριμένο δυστυχώς δεν υπάρχει γιατρειά. Όταν όμως επιλέξεις private server, clan ή εν πάση περιπτώσει κάτι οργανωμένο, εκεί το BF3 ξεφεύγει... Το 6vs6 Infantry Only προέκυψε μετά από ψηφοφορία. Δε σου κρύβω ότι μεταξύ 8vs8 Conquest, 6vs6 Conquest IO και 4vs4 Squad Rush, στον Ελληνικό χώρο τουλάχιστον, κι εγώ προτιμώ το 6vs6 Ιnfantry Only. Για 2 λόγους: 1ον εμπεριέχει το Conquest που είναι κλασικό mode του BF και 2ον επειδή λίγες είναι οι ομάδες που θα μπορούσαν να δηλώσουν συμμετοχή με 8 μέλη (γιατί χρειάζεσαι και παραπάνω από 8 για να έχεις και αναπληρωματικούς). Χώρια του ότι όσο περισσότερα είναι τα άτομα τόση περισσότερη οργάνωση χρειάζεται και με αυτό αφαιρείς και την ευκαιρία σε non-clan teams να συμμετάσχουν. Το Infantry only conquest έχει λιγότερες απαιτήσεις, μπαίνεις και πας για τις σημαίες. Ενώ στο 8vs8 ποιος θα πάρει το jet, ποιος το chopper, ποιος το άρμα και πάει λέγοντας. Για το Squad Rush δε θα το συζητήσω διότι μπορεί να θέλει λίγα άτομα, αλλά BF δίχως Conquest, για μένα BF δεν είναι. Είναι η ελπίδα μου πάντως ότι θα δηλώσουν συμμετοχή και non-clan παρέες, γι' αυτό και έκανα και σχετικό post εδώ (αλλά και σε άλλα forum). Νομίζω ότι θα είναι καλή εμπειρία και σχετικά με το παιχνίδι, αλλά και για να γνωριστείς λίγο παραπάνω και με τους συμπαίκτες σου, αλλά και με τους αντιπάλους. Θα φέρει πιο κοντά το community με 2 λόγια. Οι αγώνες θα είναι 1 φορά τη βδομάδα, οπότε δεν παίζει πρόβλημα χρόνου, όλοι νομίζω παίζουν παραπάνω από 1-1,5 ώρες που χρειάζεται ένας τέτοιος αγώνα τη βδομάδα. Είναι κρίμα να παίζουν τόσο άτομα BF3 στην Ελλάδα και τόση λίγοι να έχουν γεύση του non-public play.
gchris7 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 συμφωνω...ας ειχαν και ενα game mode αλλά COD... Και γιατί δεν παίζεις team deathmatch? Τι διαφορά εχει απο το COD?
nzeppos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Σωστά. Στο squad DM είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχει πολύς κόσμος, αλλά το TDM μπορεί μια χαρά να καλύψει τις CoD "ανάγκες" μας. Ειδικά σε πίστες μετρίου μεγέθους.
xlapatsas4000 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2011 χαχαχαχαχα το βιντεο που ακολουθει ειναι απλα τραγικο ! (μου θυμιζει bf2 εποχες....) :-D http://www.youtube.com/watch?v=FOaGhE_sejI
explorer21 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε αλλά πλέον η κεραία πέφτει στην Caspian... http://www.youtube.com/watch?v=k4JGePRGyAY
_Cgd_ Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Το προηγούμενο link δεν ισχύει πια, ορίστε το νέο: http://www.youtube.com/watch?v=Xs8ueJGKPYY Περισσότερες πληροφορίες: http://www.battlefield.gr/battlefield-3-superleague
nzeppos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε αλλά πλέον η κεραία πέφτει στην Caspian... http://www.youtube.com/watch?v=k4JGePRGyAY Επιτέλους, γιατί είχα βαρεθεί να πέφτω πάνω της με το jet
Dennisbest Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2011 Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε να τη ρίξουμε εμείς , πέφτει όταν κοντεύει να τελειώσει το game .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα