gchris7 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Πλακα κανεις τωρα ετσι ? Δηλαδη παιζεις assault και τους τρως ολους με night vision απο τα 150 μετρα ? Εγω παλι πιστευω οτι μονο καλο δεν σου κανει γιατι οταν ερχεσαι αντιμετωπος με εναν αλλο , αργεις πιο πολυ να σημαδεψεις , οποτε και σε σκοτωνει . ( γι αυτο και δεν το χρησιμοποιω ) Όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με κάποιον στο μισό μετρό βαράς από hip. Οποιαδήποτε άλλη απόσταση (short-middle) με το IRNV έχεις το πλεονέκτημα μιας και θα έχεις δει τον αντίπαλο πριν σε δει αυτός.
xtrmsnpr Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Ας βγει και το thermal optics τοτε Το thermal στα tank είναι οκ..το κακό είναι το irnv με το πεζικό..γιατί είναι noob να το χεις..να παίξεις 2-3 φορές οκ,αλλά για μόνιμο..pff..
Alejandro Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2011 Παύει να υπάρχει το θέμα της κάλυψης και της απόκρυψης με το IRNV. Ακόμη και μια τρίχα σου να προεξέχει από κάπου, σε βλέπει ο άλλος και αν δε σε σκοτώσει με τη μια, σε σποτάρει.
kostacurtas Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Back to Karkand hits PS3 Dec. 6, PC and 360 Dec. 13 DICE has announced that Battlefield 3′s Back to Karkand will be released next Tuesday, December 6 on PS3. The map pack will be a PS3-exclusive until December 13 when it arrives on PC and Xbox 360. Those who pre-ordered BF3 get it free, and it includes the maps Wake Island, Sharqi Peninsula, Gulf of Oman, and Strike at Karkand. It will also come with three new vehicles: the VSTOL fighter jet, Desert Buggy, and an APC, along with 10 new weapons playable in the core game. According to the Battlefield Blog, it will also contain “a new layer of persistence” with all-new Assignments such as Let it Rain, which tasks players with scoring “20 kills with Light Machine Guns and two mortar kills.” When the requirements are met, players will unlock a new Back to Karkand weapon with a matching set of dog tags to use in Back to Karkand and the original Battlefield 3 maps, which will mix in server rotation. Players will also unlock the next Assignment in the series, the new Creeping Death Assignment. For those who didn’t pre-order BF3, the map pack will run you $14.99/1200 MSP.
costa69 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Και για να 'χουμε καλο ρωτημα,σας χαλαει το θερμικο που σας σποταρει (ενω σας βλεπει),αλλα τα ελικοπτερα και αεροπλανα που σποταρουν τους παντες και παντου σπαμαρωντας το Q (ενω δεν τους βλεπουν) οχι?
gchris7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Και για να 'χουμε καλο ρωτημα,σας χαλαει το θερμικο που σας σποταρει (ενω σας βλεπει),αλλα τα ελικοπτερα και αεροπλανα που σποταρουν τους παντες και παντου σπαμαρωντας το Q (ενω δεν τους βλεπουν) οχι? Τι είναι αυτό? Κάποιο exploit? Εγώ με το jet με χίλια ζόρια σποταρω αντίπαλα jet. Καλά τα Ελικόπτερα ούτε να τα οδηγήσω δεν μπορώ... Ειλικρινά ρε παιδιά, δηλαδή θεωρείτε πως αυτό εδώ το πράγμα δεν είναι overpowered? http://i.imgur.com/LNuDW.gif Εμένα το βασικό πρόβλημα μου δεν είναι ότι το χρησιμοποιούν οι αντίπαλοι και με σκοτώνουν, αλλά ότι αναγκάζομαι και το χρησιμοποιώ εγώ.
Alejandro Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Τουλάχιστον σε πίστες που είναι καλά φωτισμένες (Kharg, Firestorm κλπ.) δεν θα έπρεπε να λειτουργεί έτσι. Νυχτερινή όραση την ημέρα με πολύ φως θα έπρεπε να δείχνει ένα σκέτο φωτεινό πράσινο To those that claim the IRNV exists in real life and therefore should be in the game; I beg you to go do some research before you open your mouth. The IRNV in reality uses infra-red technology to enhance the light in the surrounding area in order to allow military personnel to see in poorly lit areas. If you were to walk into daylight with those goggles on you would effectively blind yourself for a couple of seconds. The goggles would enhance the sunlight and would be rendered useless. Secondly thermal vision goggles can't distinguish between humans and other heat sources so in a battlefield situation hundreds of objects including lights, fires, vehicles and any other heat source would show up on the display. Thermal vision also does not have an unlimited range: as heat dissipates over distance the scope would not pick things up more than a few feet away.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Moderators Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Και για να 'χουμε καλο ρωτημα,σας χαλαει το θερμικο που σας σποταρει (ενω σας βλεπει),αλλα τα ελικοπτερα και αεροπλανα που σποταρουν τους παντες και παντου σπαμαρωντας το Q (ενω δεν τους βλεπουν) οχι? Ή να ήταν όπως στο BF2 που όταν διαλέγουμε όπλο A2G (ρουκέτες, guided missile) να βάζει τετραγωνάκια σε όλα τα οχήματα εδάφους που είναι επανδρωμένα και όταν έχουμε heatseekers να βάζει τετραγωνάκια σε όλα τα επανδρωμένα αεροσκάφη. Αλλά δεν το έχουμε, οπότε 3d spot και πιάνει και τους πεζούς. Ειδικά τα αεροπλάνα είναι πολύ stealth σε ουρανό χωρίς "ομίχλη" όπως στο BF2 και κάνοντας πολύ μεγαλύτερο θόρυβο από το BF2. Εγώ με το jet με χίλια ζόρια σποταρω αντίπαλα jet. Ή πες στην ομάδα σου να τα κάνει spot (good luck σε public) ή φτάσε μέχρι το Air Radar και θα βρεις την υγειά σου.
ThrowDOWN Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 απλα θελανε να βαλουνε 2-3 βλακειες (φακος,thermal) για να σκοτωνουν και τα noobia ωστε να ειναι ποιο προσιτο το game σε αυτους. ευχομαι να τα nerfaroun και τα 2 που ανεφερα γιατι προσωπικα χαλανε ολο το game.
Alejandro Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Από τη στιγμή που υπάρχουν τα attachments αυτά, καλά έκαναν και τα έβαλαν. Θα έπρεπε όμως να τα ρυθμίσουν ανάλογα. Ο φακός να μην τυφλώνει σαν προβολέας (ειδικά στις φωτεινές πίστες), το IRNV να μην είναι αποτελεσματικό στις φωτεινές πίστες και το laser να μην τυφλώνει πάντα και όπου και αν σε βρίσκει (εκτός και αν όσες φορές με σημάδευαν με το laser, με σημάδευαν στα μούτρα, γιατί αν με είχε στο στήθος για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν να με τυφλώνει).
ThrowDOWN Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Από τη στιγμή που υπάρχουν τα attachments αυτά, καλά έκαναν και τα έβαλαν. Θα έπρεπε όμως να τα ρυθμίσουν ανάλογα. Ο φακός να μην τυφλώνει σαν προβολέας (ειδικά στις φωτεινές πίστες), το IRNV να μην είναι αποτελεσματικό στις φωτεινές πίστες και το laser να μην τυφλώνει πάντα και όπου και αν σε βρίσκει (εκτός και αν όσες φορές με σημάδευαν με το laser, με σημάδευαν στα μούτρα, γιατί αν με είχε στο στήθος για παράδειγμα, δεν είναι δυνατόν να με τυφλώνει). ακριβως αυτο ειναι εντελως unbalanced ετσι που το εχουν κανει. δεν μπορει να ειναι τοσο χαζοι να μην το εχουν παρει χρονο, αρα το αφησαν επιτηδες
konstantinos77 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Το ΙRNV δεν πρεπει να βγει εφοσον ειναι μερος του παιχνιδιου και για τον φιλο που ειπε οτι ειναι για νουμπαδες απλα να πω οτι οσο για νουμπαδες ειναι το IRNV τοσο για νουμπαδες ειναι και το Μ98 12Χ οπου καθετε ο αλλος στον βραχο και βλεπει το κεφαλι μου σε ολη του την οθονη (που λεει ο λογος) και μαλιστα σε μια πιστα τοσο μεγαλη οπου δεν μπορεις ευκολα να τον ξετρυπωσεις .Στο bc2 πχ το sniper δεν ειχε πολλες θεσεις να κρυφτει και τον ανακαλυπτες ευκολα ,εδω ομως και πιο μεγαλες πιστες ειναι και εχει και την σταση prone οπου ο αλλος γινεται ενα με τον βραχο .Εγω αυτους τους λεω σαυρες ,και εγω πολλες φορες σαυρα ειμαι ...Το πιο δικαιο αν ειναι να καταργηθει κατι ειναι το IRNV και το prone μαζι .
gchris7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Το ΙRNV δεν πρεπει να βγει εφοσον ειναι μερος του παιχνιδιου και για τον φιλο που ειπε οτι ειναι για νουμπαδες απλα να πω οτι οσο για νουμπαδες ειναι το IRNV τοσο για νουμπαδες ειναι και το Μ98 12Χ οπου καθετε ο αλλος στον βραχο και βλεπει το κεφαλι μου σε ολη του την οθονη (που λεει ο λογος) και μαλιστα σε μια πιστα τοσο μεγαλη οπου δεν μπορεις ευκολα να τον ξετρυπωσεις .Στο bc2 πχ το sniper δεν ειχε πολλες θεσεις να κρυφτει και τον ανακαλυπτες ευκολα ,εδω ομως και πιο μεγαλες πιστες ειναι και εχει και την σταση prone οπου ο αλλος γινεται ενα με τον βραχο .Εγω αυτους τους λεω σαυρες ,και εγω πολλες φορες σαυρα ειμαι ...Το πιο δικαιο αν ειναι να καταργηθει κατι ειναι το IRNV και το prone μαζι . Το να είσαι sniper είναι ένας τρόπος για να παίξεις. Μπορεί να είναι lame κάποιες φορές αυτός ο τρόπος αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση overpowered. Έχει υπέρ και κατά, γιαυτό και δεν παίζουν όλοι σαν sniper. Αντίθετα το IRNV το χρησιμοποιεί τουλάχιστον το 50% των παιχτών. Ο μόνος λόγος που δεν το χρησιμοποιούν όλοι είναι επειδή δεν γουστάρουν το easy mode που δίνει αυτό το scope. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αλλάξανε από την beta που δούλευε τέλεια και κανείς δεν είχε διαμαρτυρηθεί.
Alejandro Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2011 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αλλάξανε από την beta που δούλευε τέλεια και κανείς δεν είχε διαμαρτυρηθεί. Πώς ήταν στην beta? Δεν το θυμάμαι καθόλου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα