Προς το περιεχόμενο

ATI vga + NVIDIA physx


WatchYourBack

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Οπ ευχαριστω πολυ!

Ολα καλα και κατανοητα, αλλα...

 

 

Πρεπει να γινει με XP :-(

 

Vista γιατι οχι?

Seven?

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Οπ ευχαριστω πολυ!

Ολα καλα και κατανοητα, αλλα...

 

 

Πρεπει να γινει με XP :-(

 

Vista γιατι οχι?

Seven?

 

σε ''ΣΒΙΣΤΑ'' δεν δουλευει απ οτι ειδα, τωρα στα 7 ενα test θα διξει.....

  • Moderators
Δημοσ.

Σε 7 καπου διαβασα οτι ο περιορισμος των VISTA σε θεμα "Drivers-VGas" δεν υπαρχει. Τι λες?

 

Edit: ΕΔΩ λενε οτι σε Seven ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Εφυγα για δοκιμηηηη! (αν βρω και τον τροπο να γινει αυτο - ειναι διαφορετικος απο τα XP).

Δημοσ.
Σε 7 καπου διαβασα οτι ο περιορισμος των VISTA σε θεμα "Drivers-VGas" δεν υπαρχει. Τι λες?

 

Edit: ΕΔΩ λενε οτι σε Seven ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Εφυγα για δοκιμηηηη! (αν βρω και τον τροπο να γινει αυτο - ειναι διαφορετικος απο τα XP).

 

εκανες τιποτα?

εχω ειχα ολο το μεσημερι χθες που επαιζα διαφορα games και δεν μου εβγαλε κανενα προβλιμα!!

οι θερμοκρασιες ηταν οκ και στις 2 καρτες αλλα και σε ολο το pc.

το μονο προβλιμα που ειδα ηταν οτι καμιααααα φορα μου εκανε ελαχιστοποιηση το παιχνιδι. πιστευω οτι μπορει να φτενε οι drivers που εβαλα στην ΑΤΙ ( 9,6) γιατι με τους ( 9,4) που ειχα δεν μου εκανε τιποτα

  • Moderators
Δημοσ.

Οχι πεσανε δουλειες (300+ σελιδες για σκαναρισμα), οποτε δεν εκανα τιποτα. Θα το δοκιμασω παντως στη χειροτερη περιπτωση την αλλη εβδομαδα.

 

Ξερεις τι σκεφτομαι ομως? Οτι τι παραπανω θα μου δωσει αν τα Physics τα αναλαβει η Nvidia καρτουλα? Ισα ισα σε καθε παιχνιδι που βαζω θα πρεπει να ψαχνομαι αν εμφανισει προβληματα κτλ κτλ...

Δημοσ.

Να και ενα καλό άρθρο σχετικα με το θέμα:

Αρκετοί είναι αυτοί που θυμούνται τι είχε συμβεί με το fix που έφτιαξαν οι υπεύθυνοι του NGOHQ, το οποίο επέτρεπε στις κάρτες γραφικών της AMD/ATi να εκμεταλλευτούν τις ικανότητές τους στο PhysX. Σε αυτό το άρθρο μάλιστα είχαμε δείξει και τα πρώτα αποτελέσματα από τη χρήση αυτού του fix πάνω σε μια Radeon HD 3870 στο 3DMark Vantage, που σίγουρα εντυπωσίασαν πολλούς.

 

Στη συνέχεια όμως, πολλά ακούστηκαν για την όλη ιστορία. Από τη μια οι άνθρωποι του NGOHQ τα βάζαν με την AMD, επειδή δεν τους προμήθευσε με κάρτες γραφικών για να εισάγουν τον κώδικα του PhysX και στη νέα γενιά των καρτών της, από την άλλη η AMD υποστήριζε ότι δεν έκανε μια τέτοια κίνηση για να μην υπάρξη τυχόν παραβίαση των συμφωνιών με την nVIDIA.

 

Η nVIDIA από την άλλη, ήταν σε εντελώς αντίθετο μονοπάτι. Με βάση τις φήμες που ακουγόντουσαν, η εταιρεία υποστήριζε πλήρως το όλο θέμα, προσπαθώντας να βοηθήσει το NGOHQ με ότι δυνάμεις είχε, ώστε να προωθηθεί το CUDA και το PhysX ακόμα περισσότερο.

 

Φτάνοντας λοιπόν στο σήμερα, ο Eran Badit από το NGOHQ έκανε ένα μικρό update στα γεγονότα που συνέβησαν ως τώρα πάνω στο όλο θέμα, ώστε να έχουμε ακόμα καλύτερη ενημέρωση.

 

Έτσι λοιπόν, επιβεβαιώθηκε πλήρως η φημολογία ότι η nVIDIA όντως υποστήριξε την όλη προσπάθεια που κατέβαλαν στο NGOHQ ώστε να τρέξουν το PhysX σε ATi κάρτες γραφικών. "Μας εντυπωσιάζει, μας εμπνέει και μας παρακινεί ο τρόπος που βλέπει η nVIDIA το θέμα. Πιστεύω πως αυτό που θέλει η εταιρεία είναι να χτυπήσει την Intel με το CUDA και να αντιμετωπίσει την απειλή που δέχεται από την AMD και την Intel όσον αφορά τη Havok", έγραψε.

 

Συνεχίζοντας τόνισε ότι κατάφεραν και βρήκαν κάρτες από τη σειρά Radeon HD 4800 και το fix για αυτές είναι σχεδόν έτοιμο. Επίσης πρόσθεσε ότι υπάρχουν μερικά θέματα που πρέπει να λυθούν ακόμα, μιας και το να ενσωματώσει κάποιος το CUDA σε μια Radeon δεν είναι δύσκολο - το ζήτημα είναι να μπει η υποστήριξη στους drivers, κάτι το οποίο συζητείται αυτή τη στιγμή.

 

Με αυτά που διαβάζουμε λοιπόν, βλέπουμε μια nVIDIA που όχι μόνο δεν τη νοιάζει το αν θα υποστηριχθεί το PhysX στις ATi Radeon (όπως εύλογα κάποιος θα σκεφτόταν, μιας και μιλάμε για ανταγωνιστές), αλλά το υποστηρίζει και ανοιχτά. Μάλιστα είναι τέτοια η κατάσταση, που πρακτικά η nVIDIA θέλει όλες οι κάρτες γραφικών της αγοράς, ακόμα και από άλλους κατασκευαστές εκτός της ίδιας και της AMD, να υποστηρίξουν το CUDA.

 

Είναι τόσο μεγάλη η αφοσίωσή της στο θέμα, που πήρε τον Eran Bandit και τον έβαλε στο τμήμα των Developers της, όπου του έδωσε πλήρη πρόσβαση σε έγγραφα, SDK, hardware και μηχανικούς της εταιρείας, με σκοπό φυσικά την επίτευξη της πλήρους ενσωμάτωσης του PhysX στις κάρτες της AMD. Αν κάτι τέτοιο συμβεί, το PhysX από ένα αμφιλεγόμενο ΑΡΙ θα γίνει μια αποδεκτή από όλους λύση, ικανό φυσικά να ανταγωνιστεί σκληρά τη Havok της Intel.

 

Σε μια επαφή που είχαν οι υπεύθυνοι του Tom's Hardware με τους ανθρώπους της nVIDIA για το θέμα, έλαβαν την εξής δήλωση ως απάντηση, από τον Roy Taylor:

 

"Ο Eran και εγώ μιλούσαμε αρκετά μέσω e-mail και εν τέλει τον καλέσαμε να δουλέψει μαζί μας εδώ στην nVIDIA. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το ενδιαφέρον που ο ίδιος δείχνει για το CUDA και την GPU Accelerated φυσική, χρησιμοποιώντας το PhysX. Ο Eran είναι ένας ακόμα κρίκος στη μεγάλη αλυσίδα των Developers που αυτή τη στιγμή δουλεύουν έτσι ώστε να καταφέρουν τις GPU να τρέχουν φυσική ακόμα καλύτερα - και φυσικά το κάνουν με το καλύτερο Software φυσικής παγκοσμίως, το PhysX".

 

O Derek Parez, κεφαλή του PR Department της nVIDIA, δήλωσε και αυτός με τη σειρά του:

 

"Θα βοηθήσουμε οποιονδήποτε Developer που θέλει να χρησιμοποιήσει το CUDA. Αυτό σημαίνει ότι θα δώσουμε πρόσβαση σε εργαλεία, έγγραφα και άμεση βοήθεια, αν τη χρειαστεί. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ενδιαφέρον που δίνει ο κόσμος στο CUDA και στο PhysX - και αυτό φυσικά περιλαμβάνει όλα όσα έγιναν με το www.ngohq.com"

 

O Eran με τη σειρά του υποστήριξε ότι αυτό που χρειάζεται είναι υποστήριξη από την AMD για να κάνει την εφαρμογή συμβατή με τις ATi Radeon 2900, 3800 και 4800. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η εταιρεία έκανε μια εβδομάδα να του απαντήσει και να του στείλει τα έγγραφα που χρειαζόταν. Όταν οι υπεύθυνοι του Tom's Hardware ρώτησαν την AMD για το θέμα, δεν έλαβαν απάντηση.

 

Αυτό που βλέπουμε εν τέλει είναι ότι ένας άνθρωπος φαίνεται να είναι ικανός, με την τεράστια υποστήριξη που του δίνει η nVIDIA αυτή τη στιγμή, να αλλάξει το τοπίο της χρήσης φυσικής από τις κάρτες γραφικών. Οι συμφωνίες που παίζονται στο παρασκήνιο σίγουρα είναι τεράστιες, κάτι το οποίο είναι εύκολα κατανοητό, όταν φτάνουμε στο σημείο να βλέπουμε την nVIDIA να θέλει τόσο πολύ να μπει το PhysX στις κάρτες γραφικών της AMD/ATi.

 

Σίγουρα οι ρίζες του όλου θέματος βρίσκονται κάπου στη βιομηχανία των PC Games και φυσικά την Intel, η οποία πρέπει να ετοιμάζει και αυτή κάτι πολύ δυνατό με τη Havok.

 

Το μόνο βέβαιο είναι ότι εμείς οι καταναλωτές, με έναν τέτοιο ανταγωνισμό, ευννοούμαστε - σωστή χρήση φυσικής, Ray Tracing σε live χρόνο...Το μέλλον των PC Games δείχνει τουλάχιστον πολλά υποσχόμενο.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 11:09 ----------

 

απο δω: http://www.tomshardware.com/news/nvidia-ati-physx,5841.html

Δημοσ.

μα χαζοι ειναι αυτοι στην ΑΤΙ??!!

απ την στιγμη που η nv δεν ενδιαφερετε για το αν θα βγαλει η ΑΤΙ drivers με physx, γιατι δεν βγαζουν?

τι πισμοσαν!!!?? περισωτερο κεγετε η nv για το cuda παρα για το physx..... ισα ισα!! την υποστηριζει κ ολας την ΑΤΙ????

  • Super Moderators
Δημοσ.

γιατί η ΑΤΙ έχει αντίστοιχη physics engine, δεν υπάρχει λόγος να προωθεί του ανταγωνιστή γιατί τα games μπορεί να υιοθετήσουν αποκλειστικά την physx με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την HAVOK και μετά η Nvidia θα μπορεί να ζητάει από την ΑΤΙ να πληρώνει "δικαιώματα" :P

Δημοσ.
γιατί η ΑΤΙ έχει αντίστοιχη physics engine, δεν υπάρχει λόγος να προωθεί του ανταγωνιστή γιατί τα games μπορεί να υιοθετήσουν αποκλειστικά την physx με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την HAVOK και μετά η Nvidia θα μπορεί να ζητάει από την ΑΤΙ να πληρώνει "δικαιώματα" :P

 

Το πιασες το νοημα βλεπω:-D:-D

Δημοσ.
γιατί η ΑΤΙ έχει αντίστοιχη physics engine, δεν υπάρχει λόγος να προωθεί του ανταγωνιστή γιατί τα games μπορεί να υιοθετήσουν αποκλειστικά την physx με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την HAVOK και μετά η Nvidia θα μπορεί να ζητάει από την ΑΤΙ να πληρώνει "δικαιώματα" :P

 

μαλιστα........;)

 

αν και η havok+ΑΤΙ δεν εχουν και πολλους τιτλους, και αυτοι που ειναι.....ΕΙΝΑΙ να μη πω!!! ιδικα το pain killer που ειναι σχετικα παλιο και ελαυρι, με το πρωτο μπαμ κρασαρει η εικονα κατα πολυ....

 

Υ.Γ.

μπας και υπαρχουν drivers για havok οπως η physx?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:23 ----------

 

γιατί η ΑΤΙ έχει αντίστοιχη physics engine, δεν υπάρχει λόγος να προωθεί του ανταγωνιστή γιατί τα games μπορεί να υιοθετήσουν αποκλειστικά την physx με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την HAVOK και μετά η Nvidia θα μπορεί να ζητάει από την ΑΤΙ να πληρώνει "δικαιώματα" :P

 

μαλιστα........;)

 

αν και η havok+ΑΤΙ δεν εχουν και πολλους τιτλους, και αυτοι που ειναι.....ΕΙΝΑΙ να μη πω!!! ιδικα το pain killer που ειναι σχετικα παλιο και ελαυρι, με το πρωτο μπαμ κρασαρει η εικονα κατα πολυ....

 

Υ.Γ.

μπας και υπαρχουν drivers για havok οπως η physx?

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:27 ----------

 

νατοι:http://software.intel.com/sites/havok/thanks.php?file_type=1

Δημοσ.

Να πω κ γω την εμπειρια μου:

 

Το ενεργοποίησα κ όντως δούλεψε σε ενα pc καταλάθος! Η μητρική του εχει το GeForce 8200 ενσωματωμενο που δουλευει σαν SLi υποτιθεται, κ παντα ενεργοποιημενη, αλλα επειδη ειχε προβλημα η πρωτευουσα κάρτα (9600GSO) εβαλα την ATi 3650 μου, κ τις εβλεπε κ τις 2, με ενεργοποιημενο το PhysX.

Δημοσ.

Τι σχέση έχει η Havok που ανήκει στην Intel απο το 2007, ένα software game physics api, που τρέχει αποκλειστικά στην CPU μέχρι στιγμής υποστηριζόμενο με πάνω από 150 τίτλους, με όλες αυτές τις μπούρδες περί drivers της ATI για HAVOK, κρασαρίσματα στο Painkiller και λοιπές βλακείες. Μάλλον κάποιοι οπαδοί της Intel δεν έχουνε πάρει χαμπάρι ότι αυτήν την περίοδο και για αρκετό καιρό ακόμη η Intel και η Nvidia είναι σε πόλεμο μεταξύ τους για συμφέροντα που ούτε καν τα φαντάζεστε.

 

Το μέλλον της Havok για GPU Physics σαν ανταγωνιστής του Physx πάει κάπως έτσι.

 

Intel/Larrabee < Havok/OpenCL > AMD/ATI

 

Αν νομίζετε ότι η Intel θα αφήσει την Nvidia να κάνει οτι γουστάρει δίχως απάντηση, είστε γελασμένοι...

 

http://software.intel.com/sites/havok/

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...