Προς το περιεχόμενο

Who Kill The Electric car


Street-Fighter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
ΥΓ3. Τελικά, για ένα νορμάλ αυτοκίνητο, η κατανάλωση θα είναι 100+ Wh ανά χιλιόμετρο. Ίσως 200Wh αν πρόκειται για SUV.

Τα 200Wh ανά χιλιόμετρο μεταφράζονται περίπου σε 2 λεπτά ανά χιλιόμετρο (και μιλάμε για όχημα τύπου Cayenne) ήτοι 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (υποθέτω 1 λίτρο = 1 ευρώ) ή λίγο παραπάνω από 1 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα με το νυχτερινό τιμολόγιο.

...αναφέρομαι πάντα στη χειρότερη περίπτωση αυτοκινήτου τύπου Porsche Cayenne.

 

Σου είναι εύκολο να δώσεις κάποιο link ή οτιδήποτε άλλο που να το επιβεβαιώνει αυτό??

 

Μερικοί απλοί συλλογισμοί: Τυπικό αυτοκίνητο με κατανάλωση 8l/100km άρα (αναλογικά αν το πάρεις, εξάλλου έτσι βγαίνει η μέση τιμή) 0,08l/km.

 

Σε κάθε λίτρο βενζίνης περιέχεται ενέργεια 32MJ. (http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline). Άρα στα 0,08l περιέχεται ενέργεια ίση με 2,56MJ ή αλλιώς 0,71kWh. Όπως καταλαβαίνεις, δεν πρόκειται για μια μικρή και στα όρια του σφάλματος διαφορά. Άλλο είναι το 0,1kWh/km, και άλλο το 0,71kWh/km... Πρόκειται για απόκλιση 700%. Γι' αυτό ζητάω αν έχεις κάποιο link Που να το επιβεβαιώνει αυτό που γράφεις...

 

Τέλος για τους συμβιβασμούς που πρέπει να κάνουμε ως κοινωνία, τι ακριβώς υπονοείς? Ότι πρέπει να τα γράψουμε όλα, να κοιτάξουμε να περάσουμε εμείς καλά και να αφήσουμε τις επόμενες γενιές να ζορίζονται? Αυτό κατάλαβα από τα λεγόμενά σου...Μ' αυτή τη λογική, ας το καίμε όλο το πετρέλαιο και χωρίς αντιρρυπαντικές τεχνικές οι οποίες είναι πανάκριβες και πάντα οδηγούν σε συμβιβασμούς. Εξάλλου, εμείς δεν πρόκειται να δούμε τις άμεσες και πολύ σοβάρες επιπτώσεις της ρύπνανσης του περιβάλλοντος (τουλάχιστον όχι στον μέγιστο βαθμό) αλλά τα παιδιά μας...

 

Τέλος, για τις μπαταρίες, αυτές κι αν μολύνουν το περιβάλλον, με όλα τα χημικά υγρά που περιέχουν. Απλά δεν το βλέπεις στην ατμόσφαιρα, τα πετάνε όλα μέσα στις λίμνες και στα ποτάμια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου είναι εύκολο να δώσεις κάποιο link ή οτιδήποτε άλλο που να το επιβεβαιώνει αυτό??

 

Μερικοί απλοί συλλογισμοί: Τυπικό αυτοκίνητο με κατανάλωση 8l/100km άρα (αναλογικά αν το πάρεις, εξάλλου έτσι βγαίνει η μέση τιμή) 0,08l/km.

 

Σε κάθε λίτρο βενζίνης περιέχεται ενέργεια 32MJ. (http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline). Άρα στα 0,08l περιέχεται ενέργεια ίση με 2,56MJ ή αλλιώς 0,71kWh. Όπως καταλαβαίνεις, δεν πρόκειται για μια μικρή και στα όρια του σφάλματος διαφορά. Άλλο είναι το 0,1kWh/km, και άλλο το 0,71kWh/km... Πρόκειται για απόκλιση 700%. Γι' αυτό ζητάω αν έχεις κάποιο link Που να το επιβεβαιώνει αυτό που γράφεις...

 

Τέλος για τους συμβιβασμούς που πρέπει να κάνουμε ως κοινωνία, τι ακριβώς υπονοείς? Ότι πρέπει να τα γράψουμε όλα, να κοιτάξουμε να περάσουμε εμείς καλά και να αφήσουμε τις επόμενες γενιές να ζορίζονται? Αυτό κατάλαβα από τα λεγόμενά σου...Μ' αυτή τη λογική, ας το καίμε όλο το πετρέλαιο και χωρίς αντιρρυπαντικές τεχνικές οι οποίες είναι πανάκριβες και πάντα οδηγούν σε συμβιβασμούς. Εξάλλου, εμείς δεν πρόκειται να δούμε τις άμεσες και πολύ σοβάρες επιπτώσεις της ρύπνανσης του περιβάλλοντος (τουλάχιστον όχι στον μέγιστο βαθμό) αλλά τα παιδιά μας...

 

Τέλος, για τις μπαταρίες, αυτές κι αν μολύνουν το περιβάλλον, με όλα τα χημικά υγρά που περιέχουν. Απλά δεν το βλέπεις στην ατμόσφαιρα, τα πετάνε όλα μέσα στις λίμνες και στα ποτάμια...

 

Οι μπαταρίες είναι δυνατόν να ανακυκλωθούν 100% όπως άλλωστε και οι καταλύτες.

Σχετικά με το θέμα των συμβιβασμών, δε χρειάζεται να συμπεριφερόμαστε ηλίθια, εγώ πάντως για να θυσιάσω τη βολή μου θα πρέπει να υπάρχει μεγάλο περιβαλλοντικό διακύβευμα.

Για παράδειγμα σε μια ζεστή μέρα 30++ Κελσίου θα παραμείνω με τη μηχανή ανοιχτή και το clima στο ON περιμένωντας κάποιον αντί να την κλείσω και να αρχίσω να ιδρώνω.

Δεν πρόκειται βέβαια να αφήσω άσκοπα ανοιχτά φώτα στο σπίτι μου ή να μην υιοθετήσω πιο αποδοτικές ενεργειακά λύσεις όταν έχουν μια λογική τιμή.

 

Ο κινητήρας του τυπικού αυτοκινήτου έχει απόδοση κάτω του 30%. Ο κινητήρας του τυπικού ηλεκτροκίνητου μαζί με τη μπαταρία έχει απόδοση άνω του 80%. Επιπλέον στο ηλεκτροκίνητο υπάρχει ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και βέβαια δεν υπάρχει "ρελαντί".

Το τυπικό ηλεκτροκίνητο τύπου Tesla έχει μπαταρία ~40ΚWh και αυτονομία κοντά 400χλμ. Αντίστοιχη τιμή νομίζω θα δεις και για υβριδικά όπως το νέο Prius ή το Volt της GM. Γενικά τα νορμάλ ηλεκτρικά που από πλευράς βάρους (και τεχνολογιών εξοικονόμησης βάρους) είναι κοντά στα συμβατικά οχήματα η κατανάλωση είναι στις 100+Wh ανά χιλιόμετρο.

Για ένα αυτοκίνητο-θωρηκτό τύπου Cayenne αυθαίρετα θεώρησα τις 200Wh ανά χιλιόμετρο ως μία ρεαλιστική τιμή. (και δεν πρέπει να πέφτω πολύ έξω)

Όλα αυτά αφορούν κυρίως αστική/περιαστική οδήγηση. Σε οδήγηση με υψηλές ταχύτητες η κατανάλωση των ηλεκτρικών είναι "μόνο" 2-3 φορές καλύτερη του αντίστοιχου συμβατικού και γενικά χειρότερη της κατανάλωσης εντός πόλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατανάλωση των ηλεκτρικών είναι "μόνο" 2-3 φορές καλύτερη του αντίστοιχου συμβατικού και γενικά χειρότερη της κατανάλωσης εντός πόλης.

Τι εννοείς με το.. <<Σε οδήγηση με υψηλές ταχύτητες η κατανάλωση των ηλεκτρικών είναι "μόνο" 2-3 φορές καλύτερη του αντίστοιχου συμβατικού και γενικά χειρότερη της κατανάλωσης εντός πόλης.>>;

 

Μήπως να όταν λέμε <<ηλεκτρικά>> εννοούμε <<υβριδικά>>;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς με το.. <<Σε οδήγηση με υψηλές ταχύτητες η κατανάλωση των ηλεκτρικών είναι "μόνο" 2-3 φορές καλύτερη του αντίστοιχου συμβατικού και γενικά χειρότερη της κατανάλωσης εντός πόλης.>>;

 

Μήπως να όταν λέμε <<ηλεκτρικά>> εννοούμε <<υβριδικά>>;

 

Σε οδήγηση εκτός πόλης όπου τα φρεναρίσματα είναι ελάχιστα αλλά και ο κινητήρας δεν περνά πρακτικά καθόλου χρόνο στο ρελαντί, η διαφορά κατανάλωσης ενέγειας διαμορφώνεται από την αποδοτικότητα του ηλεκτροκινητήρα/μπαταρίας και κινητήρα εσωτερικής καύσης που στην πρώτη περίπτωση είναι άνω του 80% στη 2η περίπτωση είναι κάτω του 30% ή λίγο περισσότερο σε τελευταίας τεχνολογίας diesel.

Αναφέρομαι πάντα σε 100% ηλεκτρικά οχήματα, όχι σε υβριδικά.

Με βάση τους 2 βαθμούς απόδοσης λέω πως χονδρικά η κατανάλωση ενέργειας των ηλεκτρικών στον αυτοκινητόδρομο είναι 2-3 φορές καλύτερη των συμβατικών. Εντός πόλης είναι 6 φορές καλύτερη ή και περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το <<χχ φορές καλύτερη>> δεν λέει τίποτα.

Πρέπει να συγκρίνεις λίτρα βενζίνης ή diesel με χωρητικότητα μπαταριών του ηλ. αυτοκινήτου, και πόσο στοιχίζει σε ρεύμα (όχι μόνο στο λογαριασμό της ΔΕΗ..) για να φορτιστούν οι μπαταρίες.

 

Όμως ηλεκτρικά αυτοκίνητα δε βλέπω πουθενά στην Ελλάδα, άρα η σύγκριση μήπως είναι μάταιη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το <<χχ φορές καλύτερη>> δεν λέει τίποτα.

Πρέπει να συγκρίνεις λίτρα βενζίνης ή diesel με χωρητικότητα μπαταριών του ηλ. αυτοκινήτου, και πόσο στοιχίζει σε ρεύμα (όχι μόνο στο λογαριασμό της ΔΕΗ..) για να φορτιστούν οι μπαταρίες.

 

Όμως ηλεκτρικά αυτοκίνητα δε βλέπω πουθενά στην Ελλάδα, άρα η σύγκριση μήπως είναι μάταιη;

 

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα δεις σύντομα και αρκετά στην Ελλάδα. σύντομα=5 χρόνια ας πούμε.

 

Θα επαναλάβω πως αν αντικαταστήσουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα στο οποιοδήποτε αυτοκίνητο και χρησιμοποιήσουμε το καύσιμο που θα καίγαμε για να το κινήσουμε για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, θα έχουμε σημαντικό περίσσευμα καυσίμου. Αυτό νομίζω τα λέει όλα.

 

Να στο θέσω και αλλιώς. Το Tesla λέει πως με μπαταρίες ~40ΚWh, δηλαδή με μπαταρίες που αποθηκεύουν το ισοδύναμο 4-5 λίτρων βενζίνης σε ενέργεια, κάνει πάνω από 300 χιλιόμετρα.

 

το "πόσο στοιχίζει σε ρεύμα (όχι μόνο στο λογαριασμό της ΔΕΗ..) για να φορτιστούν οι μπαταρίες" δεν το καταλαβαίνω. Σε κάθε περίπτωση στοιχίζει ελάχιστα σε ρεύμα, τόσο γιατί ο κινητήρας είναι απίστευτα πιο οικονομικός όσο και γιατί στην Ελλάδα ακόμα η ηλεκτρική ενέργεια κατά πλειοψηφία δεν παράγεται από ακριβά ορυκτά καύσιμα (ο λιγνίτης είναι περίπου "δωρεάν" αν και δε θα έπρεπε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως δεν έχεις άδικο για το κόστος (οι μπαταρίες όμως δεν έχουν την ίδια απόδοση σε βάθος χρόνου, άρα, συχνότερες φορτίσεις και μειωμένη αυτονομία μάλλον θα είναι υπαρκτά προβλήματα) κάθε φόρτισης, αλλά σκέψου στο ήδη φορτωμένο δίκτυο της ΔΕΗ να προστίθενται κάθε χρόνο και μερικές χιλιάδες.. επαναφορτιζόμενα Ι.Χ!

 

Επίσης, το Tesla μπορεί να έχει πολύ καλές επιδόσεις, αλλά κοστίζει αρκετά, ακόμα και στην Αμερική.Αν δεν βγουν στη παραγωγή μικρά & πρακτικά αυτοκίνητα όπως το smart φοβάμαι πως δύσκολα θα αποδεχτεί η αγορά το ηλ.αυτοκίνητο.

Εκτός από τους όψιμους οικολόγους των βορείων προαστείων, που δίπλα στο Χ5 θα βάλουν και το tesla για να το παίζουν <<πράσινοι>>.

 

Βέβαια η τεχνολογία προχωρεί, και ίσως βγουν μπαταρίες που φορτίζονται ταχύτατα και έχουν και μεγαλύτερη χωρητικότητα, οπότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο λιγνίτης είναι περίπου "δωρεάν" αν και δε θα έπρεπε

 

Έχεις δει την κατώτερη θερμογόνο δύναμη του λιγνίτη και των υπόλοιπων καυσίμων?( http://en.wikipedia.org/wiki/Lower_heating_value )

Επίσης ο λιγνίτης είναι κάτι που υπάρχει στην Ελλάδα, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα καύσιμα που τα εισάγουμε από το εξωτερικό και τα ακριβοπληρώνουμε...

 

Γενικά τα νορμάλ ηλεκτρικά που από πλευράς βάρους (και τεχνολογιών εξοικονόμησης βάρους) είναι κοντά στα συμβατικά οχήματα η κατανάλωση είναι στις 100+Wh ανά χιλιόμετρο.

Για ένα αυτοκίνητο-θωρηκτό τύπου Cayenne αυθαίρετα θεώρησα τις 200Wh ανά χιλιόμετρο ως μία ρεαλιστική τιμή. (και δεν πρέπει να πέφτω πολύ έξω)

 

Δεν σε αμφισβητώ, και δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω, απλά ζητάω κάποιο link που να το εξηγεί πώς προκύπτει αυτό το πράγμα. Εγώ διαφωνώ, και πιστεύω ότι εξήγησα τους λόγους (με αρκετά μαθηματικά). Αν όντως κάτι τέτοιο ισχύει, θα ήθελα απλά να μάθω τι λάθος κάνω στον συλλογισμό μου...

 

η διαφορά κατανάλωσης ενέγειας διαμορφώνεται από την αποδοτικότητα του ηλεκτροκινητήρα/μπαταρίας και κινητήρα εσωτερικής καύσης που στην πρώτη περίπτωση είναι άνω του 80% στη 2η περίπτωση είναι κάτω του 30% ή λίγο περισσότερο σε τελευταίας τεχνολογίας diesel.

 

Μα δεν διαφωνώ με αυτό, αν και ο βαθμός απόδοσης των ΜΕΚ έχει ανέβει αρκετά.. Τώρα όπως είπα και προηγουμένως σκοτώνουμε επιδόσεις και οικονομία καυσίμου για να ρίξουμε τις εκπομπές. Απλά αυτό που λέω είναι να το κοιτάξεις πιο γενικά. Σε μια ΜΕΚ, χρειάζεσαι ισχύ και την παράγεις ίσως με σχετικά μικρό βαθμό απόδοσης, αλλά όλα γίνονται επιτόπου. Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καις κάυσιμο σε μία μονάδα ηλεκτροπαραγωγής (βαθμός απόδοσης κοντά στο 50% maχ στις σύγχρονες μονάδες, εκτός ίσως από συνδυασμένου κύκλου που είναι θεωρητικά παραπάνω και αν δεν κάνω λάθος έχουμε ελάχιστες...), μετά μεταφέρεις την ενέργεια αρκετά χιλιόμετρα από την μονάδα παραγωγής (extra απώλειες) και μετά και ο ηλεκτροκινητήρας έχει απώλειες. Αυτό που λέω είναι ότι εξαρτάται πως το κοιτάς. Αν κοιτάς τι μπαίνει στο αυτοκίνητο και αυτό που σου δίνει ωφέλιμο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τότε ναι, το ηλεκτρικό υπερτερεί. Αν κοιτάξεις όλη την ροή ενέργειας από το καύσιμο μέχρι την ωφέλιμη ισχύ, τότε μιλάμε για συγκρίσιμα μεγέθη και πάλι η ΓΝΩΜΗ μου είναι ότι ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ δεν αξίζει τον κόπο (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνεται έρευνα για να βελτιωθούν όλα τα υποσυστήματα...Άλλο πράγμα όμως η έρευνα και άλλο η οικονομοτεχνική μελέτη για την εφαρμογή της...)

 

Το Tesla λέει πως με μπαταρίες ~40ΚWh, δηλαδή με μπαταρίες που αποθηκεύουν το ισοδύναμο 4-5 λίτρων βενζίνης σε ενέργεια, κάνει πάνω από 300 χιλιόμετρα.

 

Ακριβώς όπως το λες... Οι μπαταρίες. Κανένας δεν κοιτάει από τι ξεκίνησε αυτή η ενέργεια που μπήκε στις μπαταρίες. Δηλαδή αν στις μπαταρίες μπήκανε 100J (λέω τώρα, ενδεικτικά είναι τα νούμερα) και στον δρόμο βγήκανε τα 90, όλοι λένε τι ψηλός βαθμός απόδοσης είναι αυτός. Κανένας δεν κοιτάει όμως ότι αυτά τα 100 που μπήκανε στην μπαταρία μπορεί να έχουν προέλθει από 250 J καυσίμου, οπότε ο βαθμός απόδοσης (ο συνολικός) δεν είναι 90/100 αλλά 90/250. Απλά όπως είπα και παραπάνω είναι πώς το κοιτάς το θέμα...

 

οι μπαταρίες όμως δεν έχουν την ίδια απόδοση σε βάθος χρόνου, άρα, συχνότερες φορτίσεις και μειωμένη αυτονομία μάλλον θα είναι υπαρκτά προβλήματα

 

Εδώ οι μπαταρίες των κινητών μετά από ένα χρόνο ψοφάνε, στα αυτοκίνητα που θα μιλάμε και για πολύ μεγαλύτερα μεγέθη θα έχουμε διάρκεια ζωης 10ετίας? Γενικά, ένα καλό των ΜΕΚ είναι η αξιοπιστία τους και η διάρκεια ζωής τους (αν τους συμπεριφερόμαστε όπως τους πρέπει, όχι να το ξεσκίζουμε το αμάξι και μετά να λέμε ότι ο κινητήρας είναι προβληματικός..) Επίσης, ο κινητήρας των αυτοκινήτων είναι ο πιο δύσκολος από πλευράς ρύθμισης, γιατί δουλέυει σε μεγάλο εύρος στροφών, και σε πολύ μεταβλητές συνθήκες. Στα πλοία ή στις μονάδες ηλεκτροπαραγωγής, που οι συνθήκες λειτουργίας είναι πολύ καθορισμένες, φτάνουμε βαθμούς απόδοσης 50%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για 3η φορά θα επαναλάβω πως αν το καύσιμο του κινητήρα εσωτερικής καύσης το χρησιμοποιήσουμε για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, το ηλεκτροκίνητο είναι πιο "οικονομικό".

Θεωρώ δεδομένο ότι το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ πετρέλαιο ή φυσικό αέριο θα καεί σε μονάδες συνδυασμένου κύκλου υψηλής απόδοσης, ακριβώς γιατί ως καύσιμο είναι πανάκριβο και δε συμφέρει να το σπαταλάς σε παλαιές μονάδες. Στην Ελλάδα πλέον καίμε ελάχιστο πετρέλαιο και πολύ φυσικό αέριο και αυτό σε σύγχρονες μονάδες. Αν υποθέσουμε βαθμό απόδοσης 60% στο εργοστάσιο συνδυασμένου κύκλου, 7,5% απώλειες στο δίκτυο μεταφοράς* και 80% βαθμό απόδοσης μπαταρίας/ηλεκτροκινητήρα καταλήγουμε σε ένα συνολικό βαθμό απόδοσης 45% που είναι πολύ καλύτερο από το οικονομικότερο diesel.

Επιπλέον, πέραν του CO2 δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το ηλεκτροκίνητο θα αφαιρέσει τους ρύπους από τις πόλεις το οποίο είναι απλά ανεκτίμητο!

 

Το 100+Wh ανά χιλιόμετρο προκύπτει από τους ισχυρισμούς όλων των εταιρειών που παράγουν νορμάλ και όχι υπερελαφρά ηλεκτροκίνητα.

πχ. http://www.teslamotors.com/efficiency/well_to_wheel.php

επίσης http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt#Fuel_efficiency'>http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt#Fuel_efficiency

 

Οι μπαταρίες και οι αδυναμίες τους είναι ο λόγος που δεν έχουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντί για συμβατικά *σήμερα*.

Η apple πάντως στην τελευταία εκδήλωσή της δήλωσε πως οι μπαταρίες των νέων Macbook θα έχουν διάρκεια ζωής 1000κύκλους φόρτισης/5χρόνια και το πέτυχε αυτό κυρίως μέσω της ακριβέστερης φόρτισης ανά στοιχείο της μπαταρίας (νομίζω μεταβάλοντας την τάση ανάλογα με το βαθμό φόρτισης κάθε στοιχείου)

Στα αυτοκίνητα που θέλουμε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής υπάρχει η τάση οι μπαταρίες να χρησιμοποιούνται μόνο στο πιο οφέλιμο κομμάτι τους, ας πούμε μεταξύ 30% και 70% φόρτισης. Αυτός είναι ο λόγος που η Apple συστήνει αν μια μπαταρία μείνει για καιρό αποθηκευμένη να είναι μερικώς μόνο φορτισμένη.

 

Ο κύριος λόγος που θεωρώ πως ο λιγνίτης κακώς είναι περίπου δωρεάν είναι ότι αποτελεί έναν εθνικό πόρο τον οποίον όμως εκμεταλεύεται μια ιδιωτική πια εταιρεία (ΔΕΗ). Σε μια απελευθερωμένη αγορά με πολλούς παίχτες το κράτος θα έπρεπε να χρεώνει ένα δίκαιο αντίτιμο για το λιγνίτη.

Δεν υπονόησα ποτέ να εισάγουμε καύσιμα.

 

Υγ. Από αυτό το λινκ αντιγράφω: http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt#Fuel_efficiency

Το Volt έχει 16ΚWh μπαταρία όμως τη χρησιμοποιεί σε φόρτιση μεταξύ 30% και 85% (για τους λόγους μακροζωίας που κανένας φορητός δεν το κάνει) ώστε η πραγματική ωφέλιμη χωρητικότητα να είναι 8,8ΚWh με τα οποία κάνει 40 μίλια ήτοι 137,5 Wh ανά χιλιόμετρο.

 

 

*http://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_transmission#Losses

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...