marios23 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο γυρω στα 12000-13000+ ευρω, αυτα που μου αρεσουν ειναι: Hyundai i20 Mazda 2 Peugeot 206+ Skoda fabia Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για αυτα τα μοντελα,πιο ειναι πιο αξιοπιστο, τι service και ανταλλακτικα εχει το καθενα;Οσοι εχουν γνωση στο θεμα απαντηστε μου.Σημερα που τα ειδα, το i20 μου αρεσε αρκετα,τι πιστευετε γιαυτο το μοντελο; Ευχαριστω Συκριση μοντελων απο to 4troxoi. http://www.4troxoi.gr/?pname=CompareModels&a=2062&m1=5889&m2=6142&m3=1064&m4= Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavroulis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Καταρχήν, μη σκέφτεσαι το 206+ καθόλου. Είναι αυτοκίνητο δεκαετίας, που απλά μοιάζει με το 207. Το Fabia γενικά δε μου λέει κάτι... To Hyundai λογικά θα έχει φτηνότερη συντήρηση/ανταλλακτικά σε σχέση με τα υπόλοιπα. Το Mazda να κοιτάξεις την έκδοση με τα 86 άλογα στα 12.845 ευρώ. Προσωπικά θα κοιτούσα το i20 και το Mazda (με τα 86 άλογα πάντα). Στα συν του Mazda είναι τα 1300 κυβικά, που σημαίνουν λιγότερα τέλη/φόρους κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 προσφατα ημουν σε παρομοιο διλημμα με εσενα και ειχα καταληξει τελικα αναμεσα σε Mazda 2 και Ford Fiesta κοιτουσα για 5νταστερο μικρο αυτοκινητο που να μου αρεσει και να εχει και καποιο ενδιαφερον οδηγικα πρωτιστως ειχα θεσει διαφορα κριτηρια τα οποια στην πορεια επιλογης θυσιαζα για χαρη αλλων (η γνωστη ιστορια δλδ,τελειοτητα δεν υπαρχει κλπ) πχ ηθελα να ειναι οσο το δυνατον ποιο οικονομικο (το Πετρελαιο στερευει και η τιμη των καυσιμων σχετικα συντομα πιστευω θα εκτιναχθει σε δυσθεωρητα υψη),με κινητηρα κατω απο το οριο των 13χχ κατι cc,με καλους χωρους,αξιοπιστο,με καλη μεταπωληση και διαφορα αλλα το Hyundai i20 και γενικως τα Hyundai θεωρουνται πολυ αξιοπιστα,με καλο after sales (τιμες ανταλλακτικων,εργατικα,εξυπηρετηση),πολυ καλους χωρους για την κατηγορια,καλο εξοπλισμο,καλη τιμη,αλλα οδηγικα κατω του μετριου,μεταπωληση αστα και κυριως εμφανησιακα κακεκτυπο του Opel Corsa,τελος η τιμη του με τον καλο κινητηρα 1,4 ηταν στα πλαισια του ανταγωνισμου με καλυτερο εξοπλισμο βεβαιως το Yaris δεν μου αρεσε και ηταν ακριβο (παλι καλα που σου δινουν κλειδι για να μπαινεις μεσα) και μετριο στον δρομο οπως λενε το Honda Jazz θα μπορουσα να το παρω λογω φοβερων χωρων αλλα με Σαρακακη δεν ξαναμπλεκω,plus σε αναγκαζουν να το παρεις με εξοπλισμο που δεν θες λογω λιγων εκδοσεων το Swift κατι ελεγε εμφανισιακα αλλα απο χωρους παμε παρακατω,προτιμουσα να παρω νεας κοπης μικρο παρα να παρω παλιας γενιας με πολυ εξοπλισμο Daihatsu Sirion,πρακτικο,ματζοβολο,καλος κινητηρας,αξιοπιστο αλλα ασχημουτσικο και αδιαφορο οδηγικα Ευρωπαικα δεν κοιτουσα καν λογω κολληματος με την αξιοπιστια,ωσπου διαβασα για το ποσο καλο ειναι το Ford στον δρομο,δεν το αγορασα τελικα λογω τοπικου αντιπροσωπου,μη διαθεσιμοτητας χρωματων και της Ευρωπαικης καταγωγης του λοιπον το Mazda (το οποιο και τελικα αγορασα στα 13000 τελικη τιμη,μεταλλικο χρωμα εκδοση touring) πληρουσε ολα μου τα κριτηρια αλλα αρχικα οταν το ειδα επαθα σοκ νομιζοντας οτι ειναι κατηγοριας Daewoo Matiz,σου δινει την εντυπωση οτι ειναι πολυ μικρο αν και φαινεται μικρο εντουτοις σε χωρους ειναι πανω κατω στα ιδια πλαισια με τα υπολοιπα μικρα (στον μεσο ορο της κατηγοριας δλδ,υπαρχουν αρκετα ποιο ευρυχωρα βεβαιως,Jazz,i20 πχ) ο κινητηρας ειναι 13χχ cc (κατω απο το οριο),ελαστικος,μεταβλητου χρονισμου βαλβιδες,το 2ο οικονομικοτερο σε θεωρητικες τιμες (πισω απο το Yaris με start n stop κινητηρα),ροπατος,91hp λενε δυναμομετρημενα (δεν ξερω γιατι ανακοινωνουν 86hp και ποσα ειναι τελικα) κατασκευαζεται Ιαπωνια οπως και το Daihatsu ειναι πολυ ομορφο και λιτο ταυτοχρονα στον δρομο παταει πολυ καλα εως σπορτιφ (δεν ξερω αν και ποσο υστερει απο το fiesta με το οποιο εχουν το ιδιο πατωμα) αλλα οι αναρτησεις του ειναι σκληρες (ανεση δλδ κατω του μεσου ορου) και καποιες κλισεις στις στροφες τις εχει,τπτ το ανησυχητικο ομως καλα επιπεδα εξοπλισμου και τιμων καλη ηχομονωση εσωτερικα ουτε ζεστη ουτε κρυο με πλαστικα ναι μεν οπως σχεδον ολα της κατηγοριας αλλα χωρις τπτ το επιληψιμο και αξιομνημονευτο σχεδιαστικα (καλουτσικο ειναι),καλη εργονομια,μετριο ηχοσυστημα,χωροι για μικροαντικειμενα (τι ειναι αυτο?) γρηγορο τιμονι με σωστη αισθηση,πολυ καλος επιλογεας ταχυτητων κοντα στο τιμονι με φοβερη αισθηση,μικρες διαδρομες για τα φρενα του λενε διαφορα,προσωπικα δεν καταλαβα γιατι αλλα το εχω πολυ λιγο καιρο και μπορει να ισχυουν τα Mazda θεωρουνται πολυ αξιοπιστα (στα επιπεδα των Toyota,Honda) συνοψιζοντας θα ελεγα οτι ειναι ενα διασκεδαστικο,ματζοβολο,σπορτιφ,ομορφο,οχι ιδιαιτερα ανετο,οχι και πολυ πρακτικο μικρο αυτοκινητο που ταιριαζει κουτι στην πολη αλλα που μπορει να κινηθει ευκολα και εκτος σιγουρα ποιο διασκεδαστικο στον δρομο απο οσα αυτοκινητα ειχα (Peugeot 106 1.4,Mitsubishi Colt 1.3,Fiat Cinquecento) Υγ για την αντιπροσωπεια ακουγεται οτι ειναι φαρμακειο οτι αλλο θες ρωτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
marios23 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Σας ευχαριστω πολυ, million_voices βλεπω οτι το εχεις ψαχει αρκετα.Το mazda ειναι ωραιο αλλα δεν υπαρχει η εκδοση comfort plus και δυστηχως το touring ανεβαινει στα 13.855e (αντιπροσωπεια χανιων).To ι20 μου αρεσε πολυ και εχει καλη σχεση τιμησ-ποιοτητας.Επισης εχει χαμηλη καταναλωση στα 1,4 με 100PS.Η οδηγικη του συμπεριφορα ειναι χαλια δηλαδη;Δεν εχω διαβασει τοσο αρνητικα για την συμπεριφορα του, μπορεις να με ενημερωσεις;Ευχαριστω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 δεν το εχω ψαξει πολυ το i20 1,4 δεν μπηκα στον κοπο να το οδηγησω αλλα ολοι λενε οτι ειναι μετριο οδηγικα (ουτε ανετο αλλα ουτε και σπορτιφ αν σε ενδιαφερει βεβαιως),φτηνο δεν ειναι οποτε γιατι? σοβαρα εξαντληθηκαν και τα Mazda 2 comfort plus? για τα touring το ηξερα και ευτυχως που προλαβα στα 13000 τελικη με μεταλλικο (πιστευω οτι εχεις παρει τιμη απο αντιπροσωπο γιατι τα Mazda 2 ειναι σε προσφορα,πχ το touring στα 500€ μειον νομιζω εαν υπαρχουν touring διαθεσιμα ακομα) δες το Fiesta,το 1,4 trend που ειναι στα μετρα σου νομιζω θα σου βγει με μεταλλικο χρωμα τελικη στα 13000+ κατι,μετρητοις αν και απο οτι ξερω αν το ψαξεις θα βρεις σιγουρα στην τιμη κας (εκπτωση 10%) με δοσεις και δωρα αρκετα αξιοπιστα τα ford (σιγουρα οχι οπως τα Γιαπωνεζικα),ομορφο μεσα εξω,πολυ καλο πορτμπαγκαζ,πολυ καλο στον δρομο οπως ολα τα ford,καλη θεση οδηγησης,καλος εξοπλισμος,καλη τιμη Υγ1 επειδη ψαχνομουν να παρω το ford απο Κρητη (η αδερφη μου ειναι στο Ρεθυμνο) καποιος αντιπροσωπος στο Ηρακλειο μου αφηνε με λιγη πιεση το 1,4 trend + αρκετα δωρα στα 13100 περιπου με Μεταλλικο Υγ2 πιεσε τους στην αγορα και μην δειχνεις οτι οτι και να γινει θα το παρεις απο αυτους η οτι θα παρεις σιγουρα το συγκεκριμενο αμαξι,παρε προσφορες και απο αλλους νομους της Κρητης (εστω και τηλεφωνικα) Υγ3 μην πιστευεις απολυτα τα περιοδικα,σπρωχνουν αυτα απο τα οποια τα παιρνουν και θαβουν τα υπολοιπα,το διαπιστωσα στην πραξη Υγ(τελευταιο ισως) μην κοιτας ξερα ποσα αλογα βγαζουν να βλεπεις κυριως ροπη και το κυριοτερο σε οσο το δυνατον χαμηλοτερες στροφες,η ροπη σε χαμηλες στροφες σημαινει καλες επιταχυνσεις και ευκολια στην οδηγηση,η ιπποδυναμη ειναι για την τελικη για να μην σου πω οτι συγκρινεις διαγραμματα αποδοσης ροπης/ιπποδυναμης ανα σαλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Αν για κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου έχεις προτεραιότητα την αξιοπιστία,τη φτηνή συντήρηση και τη χαμηλή κατανάλωση και τίποτε άλλο τότε πάρε i20.Αν όχι κοίταξε κάτι αλλο καλύτερα...Στα 13.000 ευρώ αν δεν κάνω λάθος παίρνεις και ΚΙΑ ceed που επειδή το έχει φίλος μόνο τα καλύτερα έχω να πώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 το Ceed ειναι μικρομεσαιο ομως και υψηλοστροφο αυτοκινητο αν δεν εχει προβλημα με τις διαστασεις του και το πως βγαζει την δυναμη του τοτε ειναι πολυ καλη και value for money επιλογη οπως και το hyundai i30 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 το Ceed ειναι μικρομεσαιο ομως και υψηλοστροφο αυτοκινητο αν δεν εχει προβλημα με τις διαστασεις του και το πως βγαζει την δυναμη του τοτε ειναι πολυ καλη και value for money επιλογη οπως και το hyundai i30 Ναί είναι μικρομεσαίο κι όχι μικρό αλλά θα έχει ένα πιό αξιοπρεπέστατο πόρτ-παγκάζ σε αυτά τα λεφτά και μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Ναί είναι μικρομεσαίο κι όχι μικρό αλλά θα έχει ένα πιό αξιοπρεπέστατο πόρτ-παγκάζ σε αυτά τα λεφτά και μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό. ναι αλλα υψηλοστροφο οπως ειπα,με μεγαλουτσικη καταναλωση,μεταπωληση "τα λεγαμε":-D και το κυριοτερο αυξημενες εξωτερικες διαστασεις,οχι τπτ τραγικο αλλα οχι και το βολικοτερο στην πολη και στο παρκαρισμα τα 7 χρονια εργοστασιακη εγγυηση καραλενε ομως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο γυρω στα 12000-13000+ ευρω, αυτα που μου αρεσουν ειναι:Hyundai i20 Mazda 2 Peugeot 206+ Skoda fabia Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για αυτα τα μοντελα,πιο ειναι πιο αξιοπιστο, τι service και ανταλλακτικα εχει το καθενα;Οσοι εχουν γνωση στο θεμα απαντηστε μου.Σημερα που τα ειδα, το i20 μου αρεσε αρκετα,τι πιστευετε γιαυτο το μοντελο; Ευχαριστω Συκριση μοντελων απο to 4troxoi. http://www.4troxoi.gr/?pname=CompareModels&a=2062&m1=5889&m2=6142&m3=1064&m4= το MITSUBISHI COLT δεν σου αρέσει?είναι το μόνο <<μικρό>> αυτοκίνητο που μου κίνησε το ενδιαφέρον.ορίστε τα χαρακτηριστικά του άμα ενδιαφέρεσαι: Διαστάσεις και βάρη · Απόβαρο 965 · Μικτό βάρος 1.450 Επιδόσεις · Ελκτική ικανότητα (με φρένο) 750 · Επιτάχυνση (0-100χλμ/ώρα) 13,3 · Μέγιστη ταχύτητα 165 · Ελάχιστη ακτίνα στροφής (από τοίχο σε τοίχο) 5,4 Κινητήρας · Τύπος 1.1 λίτρων 3-κύλινδρος, 12-βάλβιδος DOHC MPI (3A91) EU STEP 4 · Τύπος Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων · Κυβισμός 1.124 cc · Μέγιστη ιπποδύναμη 55(75)/6000 kw · Μέγιστη ροπή στρέψης 100/4000 N-m Kατανάλωση καυσίμων · Eντός πόλης 7,3 · Εκτός πόλης 4,8 · Συνδυασμός 5,7 Εκπομπές ρύπων CO2 · Eντός πόλης 172 · Εκτός πόλης 115 · Συνδυασμός 135 Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου · Τύπος ECI - MULTI (Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πολλαπλών σημείων) · Τύπος καυσίμου Βενζίνη (Αμόλυβδη)/RON95 · Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 47 λίτρα Ανάρτηση · Εμπρός Γόνατα McPherson με ελικοειδή ελατήρια και αντιστρεπτική ράβδο · Πίσω Άκαμπτος άξονας με αντιστρεπτική ράβδο Φρένα · Εμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα (14") (Διάμετρος 256mm, Πάχος 24mm) · Πίσω Ταμπούρα 8" http://www.mitsubishi-motors.gr/technicals.cfm?car_id=29 Να προσθέσω επίσης και αυτό: Renault Twingo GT[με τουρμπάτο μοτέρ] TIMH: 13.700 € ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Μήκος: 3,600 μ. Πλάτος: 1,654 μ. Ύψος: 1,470 μ. Κινητήρας: 1.149 κ.εκ., τετρακύλινδρος 16βάλβιδος με turbo Ιπποδύναμη: 100 ιπποι στις 5510 σαλ. Μέγιστη ροπή: 14,8 Kgm. στις 2.830 στροφές Κιβώτιο: Μηχανικό πέντε σχέσεων Μετάδοση κίνησης: Στους εμπρός τροχούς Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 9,8 δευτερόλεπτα * Τελική ταχύτητα: 189 χλμ./ώρα * Κατανάλωση: 5,9 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτό κύκλο * * Εργοστασιακές μετρήσεις ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ Αερόσακος οδηγού –συνοδηγού. Πλευρικοί αερόσακοι ABS (Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Φρένων) με ΕΒD Ηλεκτρονικός κλιματισμός Υποβοηθούμενο τιμόνι Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. Ράδιο CD http://www.auto24.gr/html/ent/094/ent.38094.asp Έχει εξαιρετικό κινητήρα με τρελές επιδόσεις[Σκέτη Επανάσταση από την renault]. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Κι αφού κοιτάς μικρά ρίξε μια ματιά και στο Suzuki Swift.Πολύ καλό για μένα είναι και είναι "τίμιο" για τα λεφτά του.Και το Colt που είπε ο φίλος από πάνω που έχει και 10 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Iron_man21 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 το colt είναι πολύ ωραίο και καλό[μιλάμε για 10 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση]. Εμένα πάντως μου έκανε εντύπωση ο εσωτερικός χώρος του Twingo και ο κινητήρας του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 το Colt 1.3 το ειχα καλος κινητηρας,θορυβωδης,οχι ιδιαιτερα ελαστικος,οχι ιδιαιτερα ροπατος,95hp πολυ καλα φρενα μετρια ηχομονωση οικονομικο τιμονι και επιλογεας ταχυτητων πολυ μετρια αισθηση,ταχυτητα κλπ πολυ καλοι χωροι,μικρο προτμπαγκαζ (220lt) εσωτερικο ωραιο με καλουτσικα υλικα,καλη εργονομια εξοπλισμος και τιμη στον μεσο ορο Σαρακακης (μεγαλο μειον) οδικη συμπεριφορα καλη αλλα τπτ το φοβερο,το ιδιο και η ανεση ομορφουτσικο μπροστα,ασχημουτσικο πισω το 5θυρο καλη επιλογη στην σκια του Honda Jazz, θεωρω οτι πλεον υστερει αρκετα σε σχεση με τα νεας κοπης super mini Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afentiko7 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 swift, την καλύτερη επιτάχυνση της κατηγορίας, με χαμηλή τιμή κάτω 12χιλ ευρώ. Ναι, είναι μάπα από εμφάνιση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
million_voices Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Ναι ειναι μαπα απο χωρους (ειδικα το πορτμπαγκαζ) ναι μακριες σχεσεις στο κιβωτιο ταχυτητων ναι 4αστερο παλαιας κοπης μικρο ναι υπαρχουν καλυτερες επιλογες στα λ7 του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.