SalonikaPower Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Καλισπερα σε ολους..Ειναι το πρωτο μου ποστ μαγκες κ ελπιζο να μν εχο κανει κατι λαθοσ...επεισις σορρυ που δν βαζω τονους.. Θελω αρκετες εμπειρικες γνωμες για αγορα παπιου/σκουτερ 50 κυβικων... μερικα που μου εχουνε μπει στο ματι ειναι τα εξης [να προσθεσω πως σε λιγο καιρο παιρνο διπλωμα κ οτι δεν θελω να μ πειτε να παρω 125 γτ δν ειναι καλα τα 50αρια...ειμαι διατεθιμενος να το παρο] Aprilia Sr 50cc racing FOTO:http://www.vespaburlington.com/images/scooter/aprilia/Aprilia-SR50-06-2.jpg το γνωστο σε ολους Gilera Runner 50cc Yamaha Aerox [επισης γνωστο] 50cc Daytona sprinter 50cc Daytona Dy/Dv 50cc Αυτες ειναι επιλογες απο μηχανακια που μ αρεσουνε απο εκει κ περα θελω κ την γνωμη απο ατομα που γνωριζουνε ισως πολυ καλυτερα απο μενα....ευχαριστω σε οσους απαντησουνε.
Iron_man21 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 πες μας για τα λεφτά που διαθέτεις. το dayatona sprinter είναι πολύ καλό και οικονομικό.είναι οτι πρεπει για να κανεις βόλτες και να πηγαίνεις από μέρος σε μέρος[οχι τρελά χιλιόμετρα].αμα του βάλεις άλλη εξάτμιση πιο καλή θα πετάει[το συγκεκριμένο το εχω δει από ένα αλλο forum] edit: Sprinter 50 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 2 ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 49 cc ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: Καρμπυρατέρ ΙΣΧΥΣ: 4.1 Hp/7500 rpm ΡΟΠΗ: 3,2kg-m/6000 rpm ΨΥΞΗ: Αέρας ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα-Μανιβέλα
SalonikaPower Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2009 Φιλε Διαθετο 800-1000 καθως ειμαι 16 κ τα λεφτα τα μαζευω μονος κ ειμαι πολυ κοντα...απο εκει και περα εμενα μου αρεσε το απριλια αλλα κ το σπριντερ μου αρεσει αρκετα επισης...
ΠάρηςΓ Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 Καλυτερα παπι παρε. Πιο φτηνα το συντηρείς!Εγω σερβις εκανα με 15 ευρώ!!5 ευρω ο μαστορας και 10 το λαδι (πολυ καλης ποιοτητας) που πηρα.. Το σκουτερ θελει περισσοτερα λεφτα.. Παντως φιλε υπολογιζε 1500 ευρώ ! Γιατι ενα κατοσταρι θα στο φαει η ασφαλια Για διπλωμα -αδεια κανενα 40ευρω ολα μαζι .Βαλε διαφορα μικροεξοδα που προκυπτουν πας εκει!
eSATA Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 Καλυτερα παπι παρε. Πιο φτηνα το συντηρείς!Εγω σερβις εκανα με 15 ευρώ!!5 ευρω ο μαστορας και 10 το λαδι (πολυ καλης ποιοτητας) που πηρα..Το σκουτερ θελει περισσοτερα λεφτα.. Παντως φιλε υπολογιζε 1500 ευρώ ! Γιατι ενα κατοσταρι θα στο φαει η ασφαλια Για διπλωμα -αδεια κανενα 40ευρω ολα μαζι .Βαλε διαφορα μικροεξοδα που προκυπτουν πας εκει! αυτο δεν ειναι σερβις...ειναι αλλαγη λαδιων
lef50 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 αυτο δεν ειναι σερβις...ειναι αλλαγη λαδιων Αχαχαχα! ακριβως!και αν τα αλλαζε μονος του θα γυτωνε το ταλληρο η αν πηγαινε σε αλλο μαστορα(οι περισσοτεροι δεν χρεωνουν εργασια αλλαγης λαδιων!)
Sadman Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Καλυτερα παπι παρε. Πιο φτηνα το συντηρείς!Εγω σερβις εκανα με 15 ευρώ!!5 ευρω ο μαστορας και 10 το λαδι (πολυ καλης ποιοτητας) που πηρα..Το σκουτερ θελει περισσοτερα λεφτα.. Παντως φιλε υπολογιζε 1500 ευρώ ! Γιατι ενα κατοσταρι θα στο φαει η ασφαλια Για διπλωμα -αδεια κανενα 40ευρω ολα μαζι .Βαλε διαφορα μικροεξοδα που προκυπτουν πας εκει! έχασα κάτι Άποψη μου,μην ασχολήσε με 50αρια.Θα το βαρεθείς μετά από 1 μήνα το πολύ,όταν θα θες να το δώσεις και δεν θα πηγαίνει Πάρε 125,και βγάλε δίπλωμα μετά απο 2 χρόνια. Την πάτησα και εγώ με 50αρη...(άσχετο αν τώρα φοράει 125 μηχανή με 63mm και 30αρι carb )
klainmaingr Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Από ότι ξέρω το δίπλωμα για 50αρη βγαίνει 300+ε.... Έκτος αν έχασα κάτι Άποψη μου,μην ασχολήσε με 50αρια.Θα το βαρεθείς μετά από 1 μήνα το πολύ,όταν θα θες να το δώσεις και δεν θα πηγαίνει Πάρε 125,και βγάλε δίπλωμα μετά απο 2 χρόνια. Την πάτησα και εγώ με 50αρη...(άσχετο αν τώρα φοράει 125 μηχανή με 63mm και 30αρι carb ) Έχασες. Το 50ρι δεν θέλει δίπλωμα αλλα άδεια οδήγησης. Βγαίνει τις κατα τόπους τροχαίες με μία απλούστατη διαδικασία και πάνω κάτω στα χρήματα που αναφέρει ο παραπάνω.
eSATA Δημοσ. 5 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2009 τι 300ευρω ρε για μοτοποδηλατο;.... περιπου 100-110 ευρω θες για ολα (εβγαλα περσυ)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.