panos2171 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 δεν ξερω για site αλλα οσο ποιο εμπορικο ειναι ενα αυτοκινητο τοσο περισσοτερο μενει κοντα στην αρχικη τιμη αγορας το ιδιο ισχυει για οσα μοντελα εχουν την φημη του αξιοπιστου,καλου αυτοκινητου Κανεις λαθος,οσο ποιο εμπορικο ειναι ενα αυτοκινητο τοσο ποιο γρηγορα πεφτει η τιμη του.Με απλα λογια το μοντελο που θα πουληθει σε περισσοτερα κομματια θα χασει ποιο γρηγορα την αξια του απο ενα που θα πουλησει λιγοτερα.
Iron_man21 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Κανεις λαθος,οσο ποιο εμπορικο ειναι ενα αυτοκινητο τοσο ποιο γρηγορα πεφτει η τιμη του.Με απλα λογια το μοντελο που θα πουληθει σε περισσοτερα κομματια θα χασει ποιο γρηγορα την αξια του απο ενα που θα πουλησει λιγοτερα. έχεις απόλυτο δίκιο
Hellaslover Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 και γω σα να νομιζω εχει δικιο ο million voices οταν το αμαξι ειναι πιο εμπορικο και σε ζητηση τοτε η τιμη του δε πεφτει γιατι παντα υπαρχουν αγοραστες. Και τα εμπορικα αμαξια ειναι στις περισσοτερες περιπτωσεις καλυτερα, η οικονομικα, η ηδη φθηνα, για αυτο και κρατανε αξια. Οπως στο ποδοσφαιρο ενος διασημου ποδοσφαιριστη δε πεφτει το κασε. ξερω εναν που ενδιαφεροταν να παρει toyota prius και δε του κατεβαζανε τιμη γιατι ειναι in demand λογο τις οικονομιας και high κοστος βενζινης αυτο βεβαια αλλαζει μετα απο πολλα χρονια οταν εχει φυγει η μοδα και υπαρχουν πολλα στην αγορα. Για παραδειγμα τα honda civic στην Αμερικη (ή παλαιμαχοι ποδοσφαιριστες τυπου cruz:X) . Τοτε ο πελατης εχει το πανω χερι να κατεβασει τη τιμη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.