Προς το περιεχόμενο

chevrolet camaro


Hellaslover

Προτεινόμενες αναρτήσεις

οντως αυτο που με χαλαει ειναι τα σκληρα πλαστικα που εχουν τα αμερικανικα, και οτι δε στριβουν...

με λιγα λογια λετε να κρατησω αυτο που εχω ε; αυτο που φοβαμαι ειναι να μη χασει κ αλλο αξια το αμαξι, δε θελω να το πουλησω σε 2-3 χρονια για 10 χιλιαρικα ξερω γω. Την ειχα πατησει με ενα αλλο αμαξι που ειχα ενα ml55 amg, γαματο αυτοκινητο και το πουλησα $10000 μοντελο του 2000..

 

Άμα σε 2 χρόνια το πουλήσεις 10000€ το πέρνω εγώ!!!:P:p:p Η BMW κρατάει την αξία της για αρκετά χρόνια. Παράδειγμα έχω βρεί E36 3,16i coupe μοντέλο '97 8000€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Αν και μαρεσουν τα Αμερικανικα αμαξια. Και παντα ονειρευομουν μια corvette, ενα Mustang κλπ, εχω καταληξει στα παρακατω συμπερασματα.

Ειναι κριμα να δωσεις 30κ ευρω για:

1. 4.000+ αχρηστα κυβικα που καταπινουν βενζινες ανευ λογου. Και στο τελος θα σου ρχεται το 18χρονο με το Rallye και θα σε αφηνει 10 αμαξια πισω σε καθε στροφη, με τα μισα αλογα.

2. να παρεις ψευτικο σε ποιοτητα εσωτερικο

3. να παρεις αμαξι που δε στριβει -ευθειες εχουν στην Αμερικη ετσι κι αλλιως-.

4. να παρεις ασυμφορο στη συντηρηση αμαξι. Απο σερβις ανταλλακτικα μεχρι βενζινες, λαδια κλπ.

5. να παρεις αμαξι του οποιου δε θα βρισκεις τιποτα απο ανταλλακτικα. Ακομα και για την πιο απλη βλαβη. Πραγμα που συνεπαγεται οτι καθε τοσο θα μενεις για κανα μηνα χωρις αμαξι, περιμενοντας να φτασει η παραγγελια ανταλακτικου απο Αμερικη.

 

Κατοπιν των παραπανω κατεληξα στο οτι το Αμερικανικο αμαξι ειναι ενα φετιχ που θα ικανοποιουσα μονο στη περιπτωση που ειχα περισεια χρηματων και αφου ειχα ηδη ενα πολυ καλο 1ο αμαξι. Κι ολα αυτα για να το βγαζω απτο γκαραζ μονο τις Κυριακες, αντε και τα Σαββατοβραδα. Γιατι δεν ειναι καθολου πρακτικο για κατι περα απο αυτο.

 

Αντιθετως αν επαιρνα ενα Γερμανικο στα ιδια λεφτα -πχ αυτο που εχεις- θα ηξερα οτι ειναι ενα αμαξι που θα με εξυπηρετει σε ολες μου τις δουλειες ποιοτικα, αξιοπιστα και αρκετα πιο πρακτικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Hellaslover νομιζω πως μενει Aμερικη, σωστα????

 

@deminho11

το οτι εσυ βρηκες την Ε36 του 97' με 8000ευρω δε συμαινει οτι δεν χανει την αξια της,απλα αυτος που την πουλαει δεν ξερει που του παν τα τεσσερα και πολυ απλα δεν προκειτε να την πουλησει.Η λογικη τιμη της αυτη τη στιγμη ειναι 4 με 5 χιλιαρικα,παντα για Ελλαδα γιατι στο εξωτερικο τις δινουν στο χιλιαρικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά την αγορά της Camaro πρέπει να γίνει επιπλέον αγορά αναρτήσεων Bilstein στα $1000 περίπου, καθώς αυτές που φοράει από τη μάνα του είναι επιοικώς απαράδεκτες για αυτοκίνητο τέτοιου κόστους.

 

Η BMW πάντως είναι αυτοκίνητο πίστας, ενω η Camaro αυτοκίνητο για αγώνες dragster. Δεν μπορούν να συγκριθούν καθότι έχουν τελείως διαφορετική φιλοσοφία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Hellaslover νομιζω πως μενει Aμερικη, σωστα????

 

@deminho11

το οτι εσυ βρηκες την Ε36 του 97' με 8000ευρω δε συμαινει οτι δεν χανει την αξια της,απλα αυτος που την πουλαει δεν ξερει που του παν τα τεσσερα και πολυ απλα δεν προκειτε να την πουλησει.Η λογικη τιμη της αυτη τη στιγμη ειναι 4 με 5 χιλιαρικα,παντα για Ελλαδα γιατι στο εξωτερικο τις δινουν στο χιλιαρικο.

 

μπορεί και στην Ελλάδα να το βρει και να το πάρει μεταχειρισμένο η αλλιώς με παραγγελία από America

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οντως αυτο που με χαλαει ειναι τα σκληρα πλαστικα που εχουν τα αμερικανικα, και οτι δε στριβουν...

με λιγα λογια λετε να κρατησω αυτο που εχω ε; αυτο που φοβαμαι ειναι να μη χασει κ αλλο αξια το αμαξι, δε θελω να το πουλησω σε 2-3 χρονια για 10 χιλιαρικα ξερω γω. Την ειχα πατησει με ενα αλλο αμαξι που ειχα ενα ml55 amg, γαματο αυτοκινητο και το πουλησα $10000 μοντελο του 2000..

 

Δηλαδή θα χάσει το BMW την αξία του και θα την κρατήσει το αμερικάνικο; :shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί και στην Ελλάδα να το βρει και να το πάρει μεταχειρισμένο η αλλιώς με παραγγελία από America

 

Νομιζω πως ζει στην Αμερικη,γι αυτο το ειπα οχι για να το φερει απο εκει,οποτε τα πραγματα ειναι ποιο ευνοικα εκει για την Camaro.Πρωτον εκει εχουν λεφτα για βενζινη και τα δικα τους ενος πολης χιλιομετρα ειναι αντιστοιχα με τα δικα μας εκτος,δε λεω ομως παλι πολλα θα καει.Δευτερον οι αμερικανικοι δρομοι δεν εχουν στροφιλικια,ειναι ευθειες οποτε στριβει ικανοποιητικα για εκεινους τους δρομους,επισης δεν εχουν λακουβες οποτε ανταποκρινεται καλα η σκληρη αναρτηση .Τριτον θα εχει πολυ καλυτερη υποστιριξη σερβις και ανταλλακτικων απο ενα αντιστοιχο ευρωπαικο.Και τεταρτον δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθει διπλα του καποιο rallye και να τον κοντραρει.

Τελος και το Chevy θα χασει την αξια του αλλα μετα απο καποια χρονια,οπως τη χανει τωρα η BMW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζω στην Αμερικη και αναφερομαι για την αγορα εδω, εννοειτε πως δε θα περνα αμερικανικο στην Ελλαδα...

 

Κwsn το αμαξι μου το πηρα πριν εναμιση χρονο περιπου και πληρωσα $31000 και κατι με το κλειδι στο χερι. Η τιμη ηταν πολυ καλη και ερχοταν με εγγυηση εργοστασιου κτλ. Εκανα σαν τρελος να το παρω (βασικα το ηθελα μαυρο μεσα -εξω αλλα πηρα ενα gun gray metalic, ηταν πιο καθαρο, τεσπα) στο http://www.kbb.com η αξια του εχει $19000 αυτη τη στιγμη αν και παντα τη ριχνουν αυτοι, πωλειτε 22-23 χιλιαδες ανετα αλλα και παλι εχει χασει πολυ. Η λογικη λεει του χρονου θα εχει χασει αλλα 4-5 χιλιαρικα μιας και του χω φορτωσει αρκετα χιλιομετρα. Και αν αρχισει να χαλαει θα αρχησω να κλαιω τα λεφτα μου, για λαστιχο πληρωσα $370..για λαστιχο...

 

Απο την αλλη το camaro ναι μεν θα χασει κ αυτο αξια αλλα θα δωσω τα ιδια χρηματα για ολοκαινουργιο αμαξι, και λογικα θα το εχω για πολλα χρονια (η μεχρι να πεσει η τιμη του m3:devil:) αν και δε νομιζω να χασει αξια τοσο γρηγορα μιας και ειναι καινουργιο μοντελο και bodystyle. δηλαδη δε θα με ενδιαφερει η αξια του γιατι δε θα το πουλησω anytime soon και τα ανταλακτικα, οταν λειξει η εγγυηση, θα ειναι πολυ φθηνοτερα απ'οτι του bmw. εχουν βγει καινουργια 3αρια με αλλο σχεδιασμο, και τα παλαιοτερα παντα χανουν αξια οταν γινεται αυτο. Ετσι την πατησα.

 

απο περιεργια, η εκδοση αυτη πως λεγετε στην Ελλαδα και ποσο κανει ενα τετοιο αμαξι εκει;

5PL1609704.jpge46.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε πάρε καλύτερα καινούργιο αμάξι.Κάτι καλό θα βρεις εκει πέρα.τώρα όλο και κατι καινούργιο ,ωραίο και γρήγορο κυκλοφορεί στην αγορά.να σε ρωτήσω,πόσο κοστιζει το mustang gt [300 άλογα] σε δολάρια?

τρελαίνομαι για κάτι τέτοια αμάξια[American Muscle και πάει λέγοντας]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Dodge Challenger που είναι το εντελώς αντίστοιχο δεν υπάρχει αρκετό διάστημα στην αγορά για να δεις τιμές.

 

Δες όμως το Charger που είναι και αυτό muscle car αν και τετράπορτο και πόσο καταποντίζονται οι τιμές του στα 1-2 χρόνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω ρε σειρά από την αμέρικα,αλλά τα λες με ένα πολύ περίεργο τρόπο.

Θέλεις να πάρεις αμάξι χωρίς να έχεις τα λεφτά αλλά το δικό σου αμάξι,φοβάσαι να μην χάσει αξία,ρωτάς σε ένα φόρουμ που πιστεύω κανένας δεν είδε πως είναι άραγε το camaro,μας λες για το πόσο΄ακριβό είναι το λάστιχο του bmw χωρίς να σε νοιάξει πόσο κάνει του καινούργιου.Τι να πω.Άμα τα έχεις πάνε τσίμπα το.Έτσι και αλλιώς εσύ θα το ευχαριστηθείς.Τι το ψάχνεις τόσο.

 

Υ.Γ.Η μεξικάνα θα τσοντάρει ή μόνο στην βόλτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

iron το gt αρχιζει γυρο στις 27000 νομιζω, εμφανισημο και γρηγορο αλλα με πολυ ελαφρυ τιμονι. Το εχω οδηγησει και δε με εντυπωσιασε

 

δε ξερω αν η συγκριση με το charger ειναι σωστη, sports car το ενα και sports sedan το αλλο...το mustang ομως που ειναι αιωνιος αντιπαλος του camaro χανει γυρο στα 2 χιλιαρικα το χρονο, δεν ειναι ασχημα, εμενα εχασε 8...δε ξερω βεβαια αν η τιμη πεφτει λιγο στην αρχη οσο ειναι 1-2 χρονων και μετα κατακορυφα

 

υπαρχει καποιο σιτε που να αναλυει την αξια του καθε αυτοκινητου και ποση αξια χανει με το χρονο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξερω για site αλλα οσο ποιο εμπορικο ειναι ενα αυτοκινητο τοσο περισσοτερο μενει κοντα στην αρχικη τιμη αγορας

 

το ιδιο ισχυει για οσα μοντελα εχουν την φημη του αξιοπιστου,καλου αυτοκινητου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

iron το gt αρχιζει γυρο στις 27000 νομιζω, εμφανισημο και γρηγορο αλλα με πολυ ελαφρυ τιμονι. Το εχω οδηγησει και δε με εντυπωσιασε

 

δε ξερω αν η συγκριση με το charger ειναι σωστη, sports car το ενα και sports sedan το αλλο...το mustang ομως που ειναι αιωνιος αντιπαλος του camaro χανει γυρο στα 2 χιλιαρικα το χρονο, δεν ειναι ασχημα, εμενα εχασε 8...δε ξερω βεβαια αν η τιμη πεφτει λιγο στην αρχη οσο ειναι 1-2 χρονων και μετα κατακορυφα

 

υπαρχει καποιο σιτε που να αναλυει την αξια του καθε αυτοκινητου και ποση αξια χανει με το χρονο;

 

ευχαριστώ.

Πολύ μου αρέσει αυτό το αμάξι.το άτιμο,,,,,,,,,

μου έχει κάνει την καρδιά περιβόλι από την πρώτη στιγμη που το είδα .Όσο αφορά για την τιμή του μπορώ να πω πως είναι μια χαρά[το περίμενα πιο ακριβό].

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...