Προς το περιεχόμενο

VW Golf GTI ή Honda Civic Type R?


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν νομιζω οτι ολοι οσοι αγοραζουν Ευρωπαικα κυνηγανε δεκατακια η τελικες

 

απλα η αισθηση ασφαλειας στην στροφη και η ανεση στις ανωμαλιες του δρομου ειναι κατι ευκολα αντιληπτο σε σχεση με ενα Japan

 

παντα μιλωντας γενικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
κοιτα φιλε δεν ξερω τι λενε τα περιοδικα,απο που τα παιρνουν και σε τι δινουν βαση στα τεστ τους αλλα στατιστικα τα Γιαπωνεζικα παρουσιαζουν πολυ μα πολυ λιγοτερα προβληματα και αυτο το λεω απο εμπειριες με γνωστους και φιλους

 

προσοχη δεν λεω οτι αν παρεις Γιαπωνεζικο δεν θα σου χαλασει σιγουρα η οτι αν παρεις Ευρωπαικο θα το τρεχεις στους μαστορους

 

αλλα οπως και να το κανουμε αγοραζοντας Ευρωπαικο τζογαρεις περισσοτερο

 

ναι ,συμφωνώ στο οτι τζογάρεις περισσότερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά το λες τώρα, καμμία αντίρρηση.

Όσο για την αντιστρεπτική τι θεςς να πεις; Πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι με αντιστρεπτικοί είναι κακή διάταξη, γιατί δεν είναι 100% ανεξάρτητη ανάρτηση; Σωστά καταλαβαίνω;

 

Η αντιστρεπτική συνδέει τους τροχούς και περνάει κινήσεις από τον ένα στον άλλο.

Ακόμα και οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων δηλαδή δεν είναι εντελώς ανεξάρτητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αντιστρεπτική συνδέει τους τροχούς και περνάει κινήσεις από τον ένα στον άλλο.

Ακόμα και οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων δηλαδή δεν είναι εντελώς ανεξάρτητες.

 

Μα πως θα μπορούσε μια ανάρτηση να είναι εντελώς ανεξάρτητη?

Εξ ορισμού η ανάρτηση θα στηρίζει κάτι όπως επίσης θα στηρίζεται και απο κάπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NickTG,

δύο παρατηρήσεις:

1. υπάρχουν αναρτήσεις πολλαπλών με αντιστρεπτική, αλλά υπάρχουν και χωρίς.

2. η αντιστρεπτική συνδέει τις βάσεις της ανάρτησης και όχι τους ίδιους τους τροχούς.

Ελπίζω να μην ταυτίσουμε την αντιστρεπτική με τον ημιάκαμπτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψάξου λίγο και θα δείς ποιοί παίρνουν ένα μοτεράκι (75 αλόγων στα 1.4) και κοπανάνε μία τουρμπίνα κι έναν κομπρέσσορα ,και έτοιμο!!!Και μετά ψάξου λίγο ακόμα για να δείς πόσα προβλήματα έχουν αυτά τα μοτεράκια,πόσα λάδια καίνε και θα καταλάβεις τι παίζει στα μηχανικά και ποιοί είναι αυτοί που κάνουν προχειρότητες στις μηχανές τους.Επίσης googlare και δές παράπονα στα σάιτ της Audi από αγοραστές από τα κατά τα άλλα υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα τους.

Και για να μην παρεξηγηθώ δεν προσπαθώ να βγάλω άχρηστα τα Γερμανικά αυτοκίνητα αφού σε όλα τα άλλα πέρα των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών ενός αυτοκινήτου οι άνθρωποι είναι οι καλύτεροι και παίζουν χωρίς αντίπαλο!!!!Αλλά στην αξιοπιστία κινητήρων και ηλεκτρικών ακόμα είναι χρόνια πίσω.και ανφέρομαι περισσότερο στα τουρμπάτα τους και κομπρεσσοτουρμπάτα τους κι όχι στα ατμοσφαιρικά τους.

Εκεί που δεν τους πιάνει κανείς τους Ιάπωνες είναι η αξιοπιστία των κινητήρων.Χρόνια τώρα προσπαθούν να τους μιμηθούν (αν και τα τελευταία χρόνια με τόσα ηλεκτρικά που έχουν τα αμάξια όλα λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι).Πιστεύω το ξέρεις και σίγουρα το έχεις ακούσει...

Να σου πώ την αλήθεια μου αν είχα 30.000 ευρώ θα ήθελα να πάρω το Opel Astra OPC αλλά επειδή έχω ακούσει τα χίλια μύρια από τα χάλια ηλεκτρικά του θα κατέληγα στο Type-R να έχω το κεφάλι μου πιό ήσυχο.Και το Scirocco μ'αρέσει πολύ αν και στα 2 με χαλάει πολύ ο κώλος τους.

 

O συγκεκριμενος κινητηρας του γκολφ ειναι βραβευμενος..

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 18:49 ----------

 

Με τα λεφτά που ζητάει για να το πάρεις και να έχεις και ESP παίρνεις μια μεταχειρισμένη C200 ή αντίστοιχη BMW ή AUDI και είσαι σε άλλη κατηγορία αμαξιού.........

Δεν εχεις και τοσο αδικο σ αυτο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NickTG,

δύο παρατηρήσεις:

1. υπάρχουν αναρτήσεις πολλαπλών με αντιστρεπτική, αλλά υπάρχουν και χωρίς.

2. η αντιστρεπτική συνδέει τις βάσεις της ανάρτησης και όχι τους ίδιους τους τροχούς.

Ελπίζω να μην ταυτίσουμε την αντιστρεπτική με τον ημιάκαμπτο.

 

 

Στα μοντέλα που συζητάμε όλα έχουν.

Δεν υπάρχει ταύτιση. Απλά ξεκαθαρίζω κάποια πράγματα.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:14 ----------

 

Μα πως θα μπορούσε μια ανάρτηση να είναι εντελώς ανεξάρτητη?

Εξ ορισμού η ανάρτηση θα στηρίζει κάτι όπως επίσης θα στηρίζεται και απο κάπου.

 

Όταν λέμε ανεξάρτητη ανάρτηση εννοούμε ότι ο ένας τροχός δεν ενοχλείται από τον άλλον.

Όχι ότι δεν ακουμπάει πουθενά και βρίσκεται στον αέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να "πετάξω" κι εγώ την δική μου γνώμη κάπου εδω μέσα....!

Θα πω διάφορα, και αν πιστεύει κάποιος οτι λέω χαζομάρες ας μου το πει.

 

Πρώτον... Άκουσα φωνούλες να μιλάνε για Αξιοπιστία.

Τα VolksWagen δεν φημίζονται και για την αξιοπιστία τους, αλλά με την σωστή μεταχείρηση δεν νομίζω πως θα υπάρξει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για αρκετά χρόνια. Τώρα αν το γκάζι δεν ξεκολάει απο το πάτωμα, είναι λογικότατο το μοτέρ μέσα σε λίγο καιρό να αρχίσει να πέφτει, και λίγο αργότερα να κάνει και κRΑο! Turbo είναι... Πιέσεις απο δώ... Πιέσεις απο κεί... Τι θα κάνουν τα μέταλα? However! Για τα ηλεκτρικά ακούγονται κάτι προβληματάκια άνεϋ λόγου και αιτίας, αλλά έτσι είναι αυτα....

 

Τα Honda πάλι φημίζονται για τους αξιόπιστους, μικρής κατανάλωσης, μεγάλης απόδοσης, πολύστροφους, υψηλόροπους βενζινοκινητήρες. Ωστόσο Δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι σε αυτον τον τομέα επειδή τα Honda "μας" δεν είναι Ιαπωνικά αλλά Αγγλικά, Τούρκικα, Ολλανδικά κ.ο.κ.... Τα επίπεδα αξιοπιστίας είναι πάλι υψηλά και ίσως τα υψηλότερα ανάμεσα στους ανταγωνιστές Γερμανούς αλλά δεν είναι όπως παλιά.

 

Το εν λόγω Type-R έχει ως καρδία τον K20, που παράγει πάνω απο 200 ίππους απο 2000 κυβικά και 4 κυλίνδρους, με το πλέον εξελιγμένο σύστημα i-VTEC. Αυτός ο κινητήρας φημίζεται και για την υψηλή ροπή του απο ποιο χαμηλές στροφές, αλλά και την ακόμη υψηλότερη στις υψηλές σροφές.

 

Το Golf Gti απο την άλλη φοράει πάλι τερτρακύλινδρο κινητήρα υπερτροφοδοτούμενο με Turbo ο οποίος επίσεις παράγει 200 ίππους. Αποδίδει τα άλογα του όμως σε πολύ χαμηλότερες στροφές απο εκείνες του Type-R γεγονός που τον καθιστά ποιό φιλικό στον οδηγό καθώς και ποιο βολικό στην καθημερινή χρήση εφόσον δεν χρειάζετε να "κοφτάρεις" για να προσπεράσεις.

 

 

Δεύτερον... Άκουσα για Ποιότητα κατασκευής

 

Το Golf Gti είναι πραγματικά κατασκευασμένο με υψηλά Standards ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει οτι το Type-R είναι κούρνια. Ίσα Ίσα, το εσωτερικό του Gti είναι συνιθισμένο και απλό [αν και φτιαγμένο απο υψηλής ποιότητας υλικών] ενώ του Type-R [αν και φτιαγμένο απο κατώτερης ποιότητας υλικά] άκρως εντυπωσιακό και 10 χρόνια μπροστά. Το σασί δεν είναι κονσέρβα όπως κάποιος είπε. Αυτό είναι μέγα λάθος. Ένα παράδειγμα θα φέρω. Έχω Civic του 1990. Δεν έχει ούτε ένα σαπισματάκι και το χρώμα είναι της μάνας του. Σας λέει κατι? Βέβαια η ηχομόνωση του αυτοκινήτου δεν είναι και ότι καλύτερο... να μην λέμε και ψέματα....

 

 

Τρίτον... Άκουσα κάτι για πίσω άξονες.

 

Το Type-R που κυκλοφορεί στην Ευρώπη [FN1και FN2] έχει πίσω άξονα αντίθετα με όλα τα προηγούμενα μοντέλα που διέθεταν ανεξάρτητα αμορτισέρ. [με ψαλίδια πίσω] Αυτό γίνεται καθαρά για λόγους κόστους. Πληροφορικά αναφέρεται οτι το Ιαπωνικό Type-R [FD2] διαθέτει ανεξάρτητα αμορτισέρ πίσω, και ενώ είναι μεγαλύτερο, και τετράπορτο sedan είναι γρηγορότερο απο το δικό μας! Στον τομέα στήσιμο το GTi είναι καλύτερο απο το παρών Type-R με μικρή διαφορά όμως. Στα παλιότερα μοντέλα τα Type-R είναι χιλιετίες μπροστά σε όλους τους τομείς....

 

Τέταρτον... Ποια είναι η γνώμη μου....

 

Σε επιδόσεις το Golf Gti είναι καλύτερο, καθώς είναι ταχύτερο, έχει καλύτερα κρατήματα και είναι ποιο User Friendly απο το FN2 Type-R ΑΛΛΑ το Type-R είναι αλλού.... Πρέπει να ξέρετε οτι σε ένα αυτοκίνητο δεν πέζει μόνο ρόλο το πόσο γρήγορα πάει αλλά και το πόσο το νιώθει αυτό ο οδηγός και πόσο "ανάβει" οταν οδηγεί το αυτοκίνητο. Ναι το Gti πάει ΕΛΑΦΡΩΣ ποιο γρήγορα σε πίστα, αλλά η διαφορά οταν τα οδηγήσεις περνά απαρατήρητη. Αν θές με λίγα extra χρήματα να κάνεις το Golf 250 άλογα και να οργώνεις κυριολεκτικά τους δρόμους καλώς! ΑΛΛΑ! Μισό δευτερόλεπτο διαφορά στα 0-100 δεν μου λέει τίποτα εμένα, εφόσον οταν το Civic κατεβάσει 8000 στροφές και ακουστεί η μουσική να βγαίνει μέσα απο τις βαλβίδες θα ξεχάσω και Turbo και GTi και τα πάντα όλα.... Μόνο που θα ακούς την αλαγή απο Normal σε VTEC θα χτυπάει η καρδούλα σου φίλε μου.... οταν βλέπεις ένα στροφόμετρο να κατεβένει σαν τρελό και να ακούς τον κινητήρα να ουρλιάζει σαν τρελός θα καταλάβεις τι σημαίνει HONDA. Το Golf πάλι αν το τσιτώσεις λίγη ώρα θα σου πεί... "ώπα ζεστάθηκα... δεν θέλω άλλο θα χαλάσω!!!" Το Civic θα του πίνεις το αίμα όλη μέρα, θα καρφώνεις τις ταχύτητες με τρέλα, και οταν επιτέλους σταματήσεις, ο κινητήρας θα σου πει: "Τι? Μόνο αυτό μπορείς? Fullare βενζίνη και πάμε πάλι να κατεβάσουμε στροφές που οι άλλοι φοβούνται να ονειρευτούν..." Αυτή είναι η διαφορά τους... Απλά με ένα Type-R θα νιώθεις σαν άρχοντας του δρόμου... κι ας είσαι έστω και λίγο αργότερος....

 

Αν όμως σε νοιάζει και το τελευταίο δευτερόλεπτο πάρε το GTi..... Πάντως να στο πώ έτσι χύμα... θα κ@υλ*νεις πολύ περισότερο μέσα στο Civic. Εγγύηση.

 

ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ...

 

ΥΓ. Στο λεω επειδή: Ξέρεις τι είναι να έχω 1300 κυβικά, και τα 1600άρια να με τρέμουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ. Στο λεω επειδή: Ξέρεις τι είναι να έχω 1300 κυβικά, και τα 1600άρια να με τρέμουν?

 

Μα καλά και συ, ποιο civic έχεις που το φοβούνται τα 1600άρια?

Για τα υπόλοιπα που λες τείνω να συμφωνήσω, είναι πολύ περισσότερες οι συγκινήσεις που σου προσφέρει ένας καλός ατμοσφαιρικός απο ένα τούρμπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα τωρα Γιαπωνεζος ειμαι αλλα τα turbo ειναι αλλη φαση εκτος και αν το βιτσιο σου ειναι να στροφαρεις κινητηρες:P

 

Υγ ειχα μηχανη VTEC οποτε ξερω τι λεω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι και να λέμε τώρα, αμα θες να κάνεις μαγκιτσες,κοντριτσες,γκομενίτσες πας για golf gti.

Άμα θέλεις να είσαι πιο Normal [να κάνεις τις βολτίτσες σου και κυρίως την δουλειά σου] πας Honda.

[όχι οτι με το Honda δεν έχει γκομενίτσες και αλλα τέτοια

Αλλα..........]

edit: όσα είπε ο bonamin είναι σωστά ειδικά για το gti και κυρίως για την VolksWagen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι και να λέμε τώρα, αμα θες να κάνεις μαγκιτσες,κοντριτσες,γκομενίτσες πας για golf gti.

Άμα θέλεις να είσαι πιο Normal [να κάνεις τις βολτίτσες σου και κυρίως την δουλειά σου] πας Honda.

 

Μάλλον ανάποδα πάνε αυτά.

 

Με το Γκολφ πηγαίνεις με τις ροπές χωρίς να χρειάζεσαι να γκαζώνεις ιδιαίτερα, με το Σιβίκ του πίνεις το αίμα για να αλλάξεις λωρίδα γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά το ίδο δίλλημα κι εγώ...αλλα μεταξυ skoda octavia rs 2009 και Golf GTI...το Golf το δοκίμασα και μάρεσε...μέχρι Τετάρτη αποφασιζω κλείνω και σας ενημερώνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά το ίδο δίλλημα κι εγώ...αλλα μεταξυ skoda octavia rs 2009 και Golf GTI...το Golf το δοκίμασα και μάρεσε...μέχρι Τετάρτη αποφασιζω κλείνω και σας ενημερώνω.

 

 

Εχω το octavia 5 rs και εχω οδηγησει και το golf.Επι της ουσιας ειναι τα ιδια αμαξια.Αμα δεν εχεις οικογενεια και δεν σε ενδιαφερει ο μεγαλος χωρος αποσκευων παιρνεις το golf.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες βρες το AutoBild(ελληνικη εκδοση)No84--8/5/2009 Εχει μια καλη συγκριση μεταξυ αυτων αλλα και αλλων gt.Παρολαυτα πιστευω πωςτο συγκεριμενο περιοδικο εχει μια συμπαθεια προς τα γερμανικα και ειδικα προς το vag group.Για μενα type-r.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...