Προς το περιεχόμενο

VW Golf GTI ή Honda Civic Type R?


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...

Όσο για την ανάρτηση, επίσης έλεος! Ναι είναι καλύτερη η ανεξάρτητη ανάρτηση ( όχι πάντα) .Η διαφορά φαίνεται κυρίως στην πίστα του top gear. Eκεί ναι!

Για την πίστα όμως προορίζεται το αμάξι ή για κανένα διπλο/τριπλοπαρκάρισμα έξω από καφετέρειες για μόστρα? ( λέω τώρα)

Σε κάθε περίπτωση στους φοβερούς autobahn δρόμους μας και τα 2 αυτοκίνητα είναι ασφαλή και οι όποιες διαφορές στις ανάρτησεις είναι ασήμαντες.

 

Νομίζω πως το αντίθετο συμβαίνει. Σε μια πίστα με τέλεια άσφαλτο η διαφορά δεν θα πολυφανεί. Αντίθετα, στους άθλιους ελληνικούς δρόμους θα εκτιμήσεις την άνεση της πιο εξελιγμένης ανάρτησης, που όμως δε θα κάνει υποχωρήσεις στην ακρίβεια και στο κράτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
ειναι θεμα προτεραιοτητων

 

αν θες ,οικονομια καυσιμου, παιρνεις το Civic

 

 

:rolleyes:

 

Πάντως η vw δίνει 7,4lt/100km (συνδυασμένο) για το gti.:confused: Εξωπραγματικό ακούγεται. Αν ισχύει πάντως μας βάζει τα γυαλιά.

 

Το civic 9,1....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά δεν είδα κάπου να λεει που και πώς το χρησιμοποιεί ο άνθρωπος το αμάξι. Και εξηγούμαι:

  • Αθήνα ή Επαρχία ή εθνικές οδούς; Πόσα χλμ το χρόνο και που; Με τι ταχύτητες;
  • Είναι στροφάκιας ή ευθειάκιας; Ξέρει να κινείται στον κόφτη και γουστάρει να κάνει heel-toe ή όχι;
  • Τι οδόστρωμα έχει εκεί που κινείται;
  • Πόσα χρόνια θα το κρατήσει το αμάξι;
  • Σκοπεύει να το 'αναβαθμίσει' ή θα το αφήσει μαμά;
  • Τι είχε πριν; Πόσο αξιόπιστο ήταν; Τί αναμένει απο αξιοπιστία;

 

Οταν απαντήσει τα παραπάνω βρισκουμε ανετα ποιο απο τα 2 (διαφορετικής φιλοσοφίας σε επίπεδο άνεσης και κινητήρα) μοντελα τον έχει μακρύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:rolleyes:

 

Πάντως η vw δίνει 7,4lt/100km (συνδυασμένο) για το gti.:confused: Εξωπραγματικό ακούγεται. Αν ισχύει πάντως μας βάζει τα γυαλιά.

 

Το civic 9,1....

 

 

Χαλαρα ειναι πιο οικονομικο το golf σε κινηση εκτος πολεως....τωρα για ολα τα αλλα παιζεται....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέσα στην πόλη οποιοδήποτε αμάξι τόσο μεγάλου κυβισμού θα καίει... πολύ.

 

Είναι πολύ καλή τιμή που δίνει η εταιρεία, καθώς την ίδια κατανάλωση έχει ο 1.8TSI.

 

ΣΤον τομέα καύσιμο (πάντα σε συνάρτηση με τις επιδόσεις) είναι σε πολύ καλό επίπεδο η κινητήρες της vw.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίνεις μια εταιρία σαν την VW με την Honda??? Είμαστε καλά??? Οι Ιάπωνες παίρνουν ένα μοτεράκι κοπανάνε μια τουρμπίνα, και έτοιμο!!!

 

Αξιοπιστία 0!!!

 

XAXA ελιωσα!!!!!πετυχημενο.

 

Γιατι να μην συγκρινουμε δηλαδη τις 2 εταιριες,τι παραπανω εχει η VW????Επισης οι Ιαπωνες δεν παιρνουν απλα ενα μοτερακι και ενα τουρμπο,δινουν σημασια και στο στησιμο του αυτοκινητου.

Α.....Και η Honda δεν τουρπιζει τα αυτοκινητα της,εχει την ικανοτητα να βαζει ατμοσφαιρικα αλογα σε λιγα κυβικα και μαλιστα με αξιοπιστια πχ Honda S2000,type-R και ακομα παλαιοτερα CRX.Πες οτι θες για τα γιαπωνεζικα,θαψ τα για το οτιδηποτε αλλα αν νομιζεις οτι δεν ειναι αξιοπιστα καλυτερα μην ασχολησε με αυτοκινητα για θα σε παρουν στο ψιλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ειναι λεει τα Ευρωπαικα? Αξιοπιστα?

 

χαχαχαχαχα ξερω και εγω ενα με τον Τοτο

 

μπορεί μερικά να μην ειναι,, αλλα υπάρχουν άλλα[ευρωπαικα] που ειναι μια χαρα και αξιόπιστα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα τον μπερδεψατε περισσοτερο παντως...χαχχαχα:P

ενα μνμ λεει γερμανο ενα λεει ιαπωνα και παει λεγοντας...χααχαχαχ

 

 

 

το focus st το εχεις κοιταξει;....μη σου πω για το rs ε;:P:p

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί μερικά να μην ειναι,, αλλα υπάρχουν άλλα[ευρωπαικα] που ειναι μια χαρα και αξιόπιστα

 

κοιτα φιλε δεν ξερω τι λενε τα περιοδικα,απο που τα παιρνουν και σε τι δινουν βαση στα τεστ τους αλλα στατιστικα τα Γιαπωνεζικα παρουσιαζουν πολυ μα πολυ λιγοτερα προβληματα και αυτο το λεω απο εμπειριες με γνωστους και φιλους

 

προσοχη δεν λεω οτι αν παρεις Γιαπωνεζικο δεν θα σου χαλασει σιγουρα η οτι αν παρεις Ευρωπαικο θα το τρεχεις στους μαστορους

 

αλλα οπως και να το κανουμε αγοραζοντας Ευρωπαικο τζογαρεις περισσοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι τι από όλα ψάχνει το παιδί που άνοιξε το θέμα.Κι αυτός έχει εξαφανιστεί...Μάλλον δεν θα είχε τα 30.000 ευρώ και θα το παράτησε... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως υπερβάλλεις. Αν ήταν έτσι, όλοι οι κατασκευαστές σε όλα τους τα μοντέλα θα χρησιμοποιούσαν την απλούστερη και φθηνότερη "ρυθμίζοντας" τη διαφορετικά.

 

 

Άλλο προσπαθώ να πω αλλά μάλον δε με <<πιάνεται>>.

Και το Civic πριν 2 γενιές είχε ανεξάρτητες αλλά το VTi δε φημιζόταν για το στριφτερό του χαρακτήρα.

 

 

Καλό είναι δηλαδή να υπάρχει η ανεξάρτητη ανάρτηση αλλά αν δεν μπορείς να της στήσεις δεν κάνεις τίποτα.

Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το πω.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:31 ----------

 

Σωστά.

 

Απλά στην VW είναι ηλίθιοι και ξόδεψαν πάνω από 200 εκ για να εξελίξουν το multilink του Mk V (που μεταφέρθηκε αυτούσιο σο Mk VI) αντί να κάτσουν να κάνουν 2-3 ρυθμίσεις... Χώρια το κόστος κατασκευής...

 

:rolleyes:

 

Και μετά από 200εκ ακόμα δεν μπορούν να περάσουν σε μία πίστα το Megane με τον άχρηστο ημιάκαμπτο.

 

 

Τελικά θα μας πει κανείς τι είναι η αντιστρεπτική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο προσπαθώ να πω αλλά μάλον δε με <<πιάνεται>>.

Και το Civic πριν 2 γενιές είχε ανεξάρτητες αλλά το VTi δε φημιζόταν για το στριφτερό του χαρακτήρα.

 

 

Καλό είναι δηλαδή να υπάρχει η ανεξάρτητη ανάρτηση αλλά αν δεν μπορείς να της στήσεις δεν κάνεις τίποτα.

Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το πω.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:31 ----------

 

 

Και μετά από 200εκ ακόμα δεν μπορούν να περάσουν σε μία πίστα το Megane με τον άχρηστο ημιάκαμπτο.

 

 

Τελικά θα μας πει κανείς τι είναι η αντιστρεπτική;

Μια χαρά το λες τώρα, καμμία αντίρρηση.

Όσο για την αντιστρεπτική τι θεςς να πεις; Πως οι πολλαπλοί σύνδεσμοι με αντιστρεπτικοί είναι κακή διάταξη, γιατί δεν είναι 100% ανεξάρτητη ανάρτηση; Σωστά καταλαβαίνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά θα μας πει κανείς τι είναι η αντιστρεπτική;

 

Δεν ξέρω αν ρωτάς ή αν κάνεις πλάκα, :-)

 

Αν ρωτάς πάντως η αντιστρεπτική ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να εμποδίζει το αμάξι (αναλογα με το πόσο σκληρή είναι) να γύρει οταν αυτό αλλάζει κατεύθυνση (στρίβει). Όλα τα αμάξια φυσικά θα πάρουν τελικά μια κλίση αλλά με μια αντιστρεπτική δοκό, η κλίση αυτή μπορεί να περιοριστεί σημαντικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω οτι όλοι συμφωνούμε οτι και τα δύο είναι πολύ καλά αυτοκίνητα.

 

Δεν νομίζω οτι ο φίλος μας θα (μπορέσει να) τα οδηγήσει ποτέ στο όριό τους σε δημόσιο δρόμο, οπότε το αν το ένα απο τα δύο στρίβει με +5χλμ σε μια στροφή ή κάνει 0.2'' πιο γρήγορα τα 0-100 είναι αδιάφορο.

 

Όλα αυτά που αναφέρονται για στησίματα κτλ, θα είχαν νόημα αν ήθελε να μπαίνει κάθε Σ/Κ σε πίστα και να κυνηγάει τα χρονόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...