Προς το περιεχόμενο

VW Golf GTI ή Honda Civic Type R?


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1)Αλήθεια τώρα, πιστεύεις πως επέλεξαν να αντικαταστήσουν την πολλαπλών συνδέσμων με ημιάκαμπτο επειδή μπορούσαν να τον ρυθμίσουν καλύτερα (τι πάει να πει αυτό ακριβώς; ) ή επειδή είναι φθηνότερος;

2)Για να καταφέρουν να κρατήσουν σε ικανοποιητικά επίπεδα το κράτημα του αυτοκινήτου δεν αναγκάστηκαν να το κάνουν "κούτσουρο"; Καλά, να το πω πιο κομψά: για να κερδίσουν σε κράτημα δεν έχασαν σε άνεση;

3)Και αν είναι εξίσου καλή λύση η ο ημιάκαμπτος, γιατί δεν την ακολούθησαν και στα ακριβότερα μοντέλα τους; Ακόμα και στο τετράθυρο civic προτίμησαν πολλαπλών συνδέσμων.

 

 

1) Δεν έγραψα κάτι τέτοιο. Η παρατήρησή μου ήταν γενική.

2) Μόνο που αυτό δεν είναι τόσο έντονο πρόβλημα σε μεγάλο μέρος της Ευρώπης λόγω καλύτερων δρόμων ενώ οι καλύτεροι χώροι που προσφέρει ο ημιάκαμπτος είναι ένα πλεονέκτημα.

3) Στο τετράθυρο Civic κράτησαν το πάτωμα από το προηγούμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 112
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
τα αμαξια εχουν εντελως διαφορετικη φιλοσοφια.το type-r ειναι ψιλοαγωνιστικο ενω το golf περισσοτερο πολιτισμενο....τι θα επελεγα???εννοειται golf.δινεις αλλα 5 εκατοσταρικα,το πας 260-270 αλογα και αντε γεια.....

Έλεος με αυτό το Golf. Κάποτε ήταν καλό, τώρα ΠΟΛΥ ακριβό για αυτά που δίνει και μάλιστα σχεδιαστικά είναι άθλιο, ειδικά εσωτερικά. Με τα λεφτά που ζητάει για να το πάρεις και να έχεις και ESP παίρνεις μια μεταχειρισμένη C200 ή αντίστοιχη BMW ή AUDI και είσαι σε άλλη κατηγορία αμαξιού.........

ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ GOLF!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι. Γι' αυτό και το καινούργιο είναι σκληρότερο και τελικά συμπεριφέρεται χειρότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Επειδή σημασία έχει η ρύθμιση, όχι η σχεδίαση.

 

Και στην τελική, το Golf είναι πιο γρήγορο στην πίστα και πιο άνετο, οπότε τι συζητάμε;

 

 

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=46040ec30a4d9&car2=458b104d31b6e

 

Καλά τα πάει απέναντι στο παλιό.

 

 

Και επειδή έχει σημασία το στήσιμο και η ρύθμιση δες τι κάνει ένα Megane R26.R.

 

Ή το απλό το Megane με το 3 MPS:

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=4629d358f03bf&car2=45c81efb18f1d&excludewet=true

 

 

Τέλος δε συζητάω για το ποιο να πάρει. Έχω γράψει ήδη την άποψή μου για αυτό.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 16:03 ----------

 

Έλεος με αυτό το Golf. Κάποτε ήταν καλό, τώρα ΠΟΛΥ ακριβό για αυτά που δίνει και μάλιστα σχεδιαστικά είναι άθλιο, ειδικά εσωτερικά. Με τα λεφτά που ζητάει για να το πάρεις και να έχεις και ESP παίρνεις μια μεταχειρισμένη C200 ή αντίστοιχη BMW ή AUDI και είσαι σε άλλη κατηγορία αμαξιού.........

ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ GOLF!!

 

 

Εντελώς διαφορετικές ανάγκες καλύπτουν αυτά που αναφέρεις και σίγουρα είναι αρκετά πιο αργά από το Golf και τα αντίστοιχά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλεος με αυτό το Golf. Κάποτε ήταν καλό, τώρα ΠΟΛΥ ακριβό για αυτά που δίνει και μάλιστα σχεδιαστικά είναι άθλιο, ειδικά εσωτερικά. Με τα λεφτά που ζητάει για να το πάρεις και να έχεις και ESP παίρνεις μια μεταχειρισμένη C200 ή αντίστοιχη BMW ή AUDI και είσαι σε άλλη κατηγορία αμαξιού.........

ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ GOLF!!

 

ναι,και με τα ιδια λεφτα παιρνεις μια carrera του 86,2 maserati ghibli,1 μεταχειρισμενο evo,1 elise μια s πρωτης γενιας...αλλα που κολλανε ολα αυτα???ο τοπικ σταρτερ ειναι μεταξυ αυτων των 2 αυτοκινητων κι εγω ειπα πως καλυτερη επιλογη ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΥ ειναι το golf!

 

ps:κι εγω αν εδινα 30.000 για αμαξι ουτε golf θα επαιρνα ουτε civic.αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το thread :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=46040ec30a4d9&car2=458b104d31b6e

 

Καλά τα πάει απέναντι στο παλιό.

 

 

Και επειδή έχει σημασία το στήσιμο και η ρύθμιση δες τι κάνει ένα Megane R26.R.

 

Ή το απλό το Megane με το 3 MPS:

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=4629d358f03bf&car2=45c81efb18f1d&excludewet=true

 

 

Τέλος δε συζητάω για το ποιο να πάρει. Έχω γράψει ήδη την άποψή μου για αυτό.

 

Ναι, και το Γκολφ είναι πιο γρήγορο. Έχουμε συμφωνήσει σε αυτό ήδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, και το Γκολφ είναι πιο γρήγορο. Έχουμε συμφωνήσει σε αυτό ήδη.

 

 

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=4629d358f03bf&car2=46767cd391964

 

http://www.fastestlaps.com/index.php?page_id=compare&car1=_Volkswagen_Golf_GTI_Mk_VI&car2=4629d358f03bf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NickTG,

είχα την εντύπωση πως θα το οδηγούσε περισσότερο στην Ελλάδα παρά στην Ευρώπη. Μπορεί φυσικά να κάνω λάθος :-). Συμφωνώ, ο ημιάκαμπτος είναι φθηνός, καταλαμβάνει λιγότερο χώρο, είναι πιο ελαφρύς. Να συμφωνήσουμε, όμως, πως είναι μια πιο φθηνή κατασκευή και πως οι "ρυθμίσεις" δεν μπορούν να αναιρέσουν τα μειονεκτήματά του; Είναι βήμα προς τα πίσω για να περιορίσουν το κόστος, έτσι δεν είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

NickTG,

είχα την εντύπωση πως θα το οδηγούσε περισσότερο στην Ελλάδα παρά στην Ευρώπη. Μπορεί φυσικά να κάνω λάθος :-). Συμφωνώ, ο ημιάκαμπτος είναι φθηνός, καταλαμβάνει λιγότερο χώρο, είναι πιο ελαφρύς. Να συμφωνήσουμε, όμως, πως είναι μια πιο φθηνή κατασκευή και πως οι "ρυθμίσεις" δεν μπορούν να αναιρέσουν τα μειονεκτήματά του; Είναι βήμα προς τα πίσω για να περιορίσουν το κόστος, έτσι δεν είναι;

 

 

Δεν προσπαθώ να βγάλω κάτι καλύτερο. Προσπαθώ να δείξω ότι οι ρυθμίσεις και το στήσιμο μιας ανάρτησης παίζουν σημαντικότερο ρόλο από την ίδια τη διάταξη.

 

Τέλος ακόμα και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις δεν είναι όσο ανεξάρτητες πιστεύετε.

Ποιος θα μας πει τι είναι η αντιστρεπτική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν προσπαθώ να βγάλω κάτι καλύτερο. Προσπαθώ να δείξω ότι οι ρυθμίσεις και το στήσιμο μιας ανάρτησης παίζουν σημαντικότερο ρόλο από την ίδια τη διάταξη.

 

Τέλος ακόμα και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις δεν είναι όσο ανεξάρτητες πιστεύετε.

Ποιος θα μας πει τι είναι η αντιστρεπτική;

 

Νομίζω πως υπερβάλλεις. Αν ήταν έτσι, όλοι οι κατασκευαστές σε όλα τους τα μοντέλα θα χρησιμοποιούσαν την απλούστερη και φθηνότερη "ρυθμίζοντας" τη διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα βαση η αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ειναι καλυτερη απο εναν ημιακαμπτο αξονα.Κατα δευτερον μια σωστα ρυθμισμενη αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ΔΕΝ μπορει να ειναι χειροτερη απο μια με ημιακαμπτο.Η honda επελεξε την λυση του ημιακαμπτου καθως λογω της σχεδιασης του πισω μερους του type-r αν εβαζαν πολλαπλων συνδεσμων θα εφτιαχναν το πρωτο hatchback χωρις πορτπαγκαζ!

 

Ετσι λοιπον,προκειμενου να αντισταθμισουν τα μειονεκτηματα της χρησης του ημιακαμπτου οσων αφορα το κρατημα,επελεξαν να φτιαξουν μια αναρτηση κουτσουρο προκειμενου το αυτοκινητο να στριβει σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν προσπαθώ να βγάλω κάτι καλύτερο. Προσπαθώ να δείξω ότι οι ρυθμίσεις και το στήσιμο μιας ανάρτησης παίζουν σημαντικότερο ρόλο από την ίδια τη διάταξη.

 

Σωστά.

 

Απλά στην VW είναι ηλίθιοι και ξόδεψαν πάνω από 200 εκ για να εξελίξουν το multilink του Mk V (που μεταφέρθηκε αυτούσιο σο Mk VI) αντί να κάτσουν να κάνουν 2-3 ρυθμίσεις... Χώρια το κόστος κατασκευής...

 

:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τα άλλα αυτό που λέτε ότι τα Γερμανικά είναι πιο στιβαρά και πιο "αμάξια" με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο(δεν θα ξεχάσω ποτέ μου που πήγα σε έκθεση αυτοκινήτου και μπήκα στο Golf και με τόση φασαρία που είχε έκλεισα την πόρτα και δεν ακουγόταν τίποτα,η απόλυτη ηχομόνωση).

 

Όπου, στιβαρότητα = μόνωση= βάρος

αλλά dynamat extreme =καλύτερη μόνωση =λιγότερο βάρος

 

Tί θέλω να πώ με τα παραπάνω? Αγοράζεις το Honda, που συμφωνώ ότι είναι τέρας αξιοπιστίας. Αν σου αρέσει ο ήχος του και δεν σε κουράζει, το αφήνεις όπως είναι.

Εναλλακτικά με 500 ευρώ το ηχομονώνεις με dynamat extreme και ηρεμείς.

 

Είναι απίστευτο πάντως ότι ,ακόμη, πολλοί αξιολογούν αυτοκίνητα ζυγίζοντας την πόρτα και ελέγχωντας την ηχομόνωση κάτω από το πατάκι! Έλεος!

 

Όσο για την ανάρτηση, επίσης έλεος! Ναι είναι καλύτερη η ανεξάρτητη ανάρτηση ( όχι πάντα) .Η διαφορά φαίνεται κυρίως στην πίστα του top gear. Eκεί ναι!

Για την πίστα όμως προορίζεται το αμάξι ή για κανένα διπλο/τριπλοπαρκάρισμα έξω από καφετέρειες για μόστρα? ( λέω τώρα)

Σε κάθε περίπτωση στους φοβερούς autobahn δρόμους μας και τα 2 αυτοκίνητα είναι ασφαλή και οι όποιες διαφορές στις ανάρτησεις είναι ασήμαντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Είναι απίστευτο πάντως ότι ,ακόμη, πολλοί αξιολογούν αυτοκίνητα ζυγίζοντας την πόρτα και ελέγχωντας την ηχομόνωση κάτω από το πατάκι! Έλεος!

 

Πώς ε φίλε? Έχει να κάνει. Το ίδιο είναι να κλείνεις την πόρτα και να ακούγετε σαν τενεκές και το ίδιο είναι να την κλείνεις και να νιώθεις τη στιβαρότητα? Ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα δεν παίζει ρόλο? Αν αυτά δεν δείχνουν ποιότητα κατασκευής, τι δείχνει δηλαδή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι θεμα προτεραιοτητων

 

αν θες αξιοπιστια,μεταπωληση,χωρους,design,οικονομια καυσιμου,μεγαλη εγγυηση παιρνεις το Civic

 

αν θες επιδοσεις (ροπη κατα κυριο λογο που ειναι και το σημαντικοτερο για μενα),ποιοτικο εσωτερικο (υλικα),οδικη συμπεριφορα,ανεση παιρνεις Golf

 

κανενα απο τα 2 δεν ειναι κακο αυτοκινητο,αλλου χανεις αλλου κερδιζεις

 

προσωπικα με το που βλεπω Golf και γενικοτερα VW μου ερχεται να ξερασω,ο ορισμος του συντηρητισμου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι θεμα προτεραιοτητων

 

αν θες αξιοπιστια,μεταπωληση,χωρους,design,οικονομια καυσιμου,μεγαλη εγγυηση παιρνεις το Civic

 

αν θες επιδοσεις (ροπη κατα κυριο λογο που ειναι και το σημαντικοτερο για μενα),ποιοτικο εσωτερικο (υλικα),οδικη συμπεριφορα,ανεση παιρνεις Golf

 

κανενα απο τα 2 δεν ειναι κακο αυτοκινητο,αλλου χανεις αλλου κερδιζεις

 

προσωπικα με το που βλεπω Golf και γενικοτερα VW μου ερχεται να ξερασω,ο ορισμος του συντηρητισμου

 

Συμφωνώ απόλυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...