NickTG Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Ψάξου λίγο και θα δείς ποιοί παίρνουν ένα μοτεράκι (75 αλόγων στα 1.4) και κοπανάνε μία τουρμπίνα κι έναν κομπρέσσορα ,και έτοιμο!!!Και μετά ψάξου λίγο ακόμα για να δείς πόσα προβλήματα έχουν αυτά τα μοτεράκια,πόσα λάδια καίνε και θα καταλάβεις τι παίζει στα μηχανικά και ποιοί είναι αυτοί που κάνουν προχειρότητες στις μηχανές τους.Επίσης googlare και δές παράπονα στα σάιτ της Audi από αγοραστές από τα κατά τα άλλα υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα τους.Και για να μην παρεξηγηθώ δεν προσπαθώ να βγάλω άχρηστα τα Γερμανικά αυτοκίνητα αφού σε όλα τα άλλα πέρα των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών ενός αυτοκινήτου οι άνθρωποι είναι οι καλύτεροι και παίζουν χωρίς αντίπαλο!!!!Αλλά στην αξιοπιστία κινητήρων και ηλεκτρικών ακόμα είναι χρόνια πίσω.και ανφέρομαι περισσότερο στα τουρμπάτα τους και κομπρεσσοτουρμπάτα τους κι όχι στα ατμοσφαιρικά τους. Εκεί που δεν τους πιάνει κανείς τους Ιάπωνες είναι η αξιοπιστία των κινητήρων.Χρόνια τώρα προσπαθούν να τους μιμηθούν (αν και τα τελευταία χρόνια με τόσα ηλεκτρικά που έχουν τα αμάξια όλα λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι).Πιστεύω το ξέρεις και σίγουρα το έχεις ακούσει... Να σου πώ την αλήθεια μου αν είχα 30.000 ευρώ θα ήθελα να πάρω το Opel Astra OPC αλλά επειδή έχω ακούσει τα χίλια μύρια από τα χάλια ηλεκτρικά του θα κατέληγα στο Type-R να έχω το κεφάλι μου πιό ήσυχο.Και το Scirocco μ'αρέσει πολύ αν και στα 2 με χαλάει πολύ ο κώλος τους. Όταν αυτοί οι κινητήρες έχουν τόσες πωλήσεις λογικά είναι να ακούγονται και αρκετά παράπονα. Το θέμα είναι ότι το ποσοστό είναι μικρό. Τέλος, οι turbo κινητήρες του Group Vag έχουν βγει μέχρι τώρα πιο αξιόπιστοι από τους ατμοσφαιρικούς τους για τους οποίους ακούγονταν πολλά περισσότερα παράπανο. Και φυσικά έγιναν πάρα πολλές αλλαγές στο μοτεράκι που λες για να μπουν ο κομπρέσορας και το τούρμπο. Αν έβγαζαν τόσα προβλήματα που λες δε θα τα έβαζαν σε τόσα αυτοκίνητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Αν δεν κάνω λάθος το Civic χρησιμοποιεί μέχρι και σήμερα, ημιάκαμπτο άξονα πίσω... Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις Golf, έχει καλύτερο στήσιμο, καλύτερο πάτημα, είναι πιο στιβαρό και με λίγα λόγια νοιώθεις αυτοκίνητο. Βασικά το προηγούμενο Civic είχε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και έβαλε ημιάκαμπτο. Και οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι κρατάει το ίδιο και καλύτερα, πράγμα που φυσικά δεν ισχύει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Και οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι κρατάει το ίδιο και καλύτερα, πράγμα που φυσικά δεν ισχύει... Υποθέτω έχεις καταλήξει στο συμπέρασμα αυτό μετά από αρκετή οδήγηση και των 2; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Ψάξου λίγο και θα δείς ποιοί παίρνουν ένα μοτεράκι (75 αλόγων στα 1.4) και κοπανάνε μία τουρμπίνα κι έναν κομπρέσσορα ,και έτοιμο!!!Και μετά ψάξου λίγο ακόμα για να δείς πόσα προβλήματα έχουν αυτά τα μοτεράκια,πόσα λάδια καίνε και θα καταλάβεις τι παίζει στα μηχανικά και ποιοί είναι αυτοί που κάνουν προχειρότητες στις μηχανές τους.Επίσης googlare και δές παράπονα στα σάιτ της Audi από αγοραστές από τα κατά τα άλλα υπερεκτιμημένα αυτοκίνητα τους.Και για να μην παρεξηγηθώ δεν προσπαθώ να βγάλω άχρηστα τα Γερμανικά αυτοκίνητα αφού σε όλα τα άλλα πέρα των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών ενός αυτοκινήτου οι άνθρωποι είναι οι καλύτεροι και παίζουν χωρίς αντίπαλο!!!!Αλλά στην αξιοπιστία κινητήρων και ηλεκτρικών ακόμα είναι χρόνια πίσω.και ανφέρομαι περισσότερο στα τουρμπάτα τους και κομπρεσσοτουρμπάτα τους κι όχι στα ατμοσφαιρικά τους. Εκεί που δεν τους πιάνει κανείς τους Ιάπωνες είναι η αξιοπιστία των κινητήρων.Χρόνια τώρα προσπαθούν να τους μιμηθούν (αν και τα τελευταία χρόνια με τόσα ηλεκτρικά που έχουν τα αμάξια όλα λίγο πολύ τα ίδια χάλια είναι).Πιστεύω το ξέρεις και σίγουρα το έχεις ακούσει... Να σου πώ την αλήθεια μου αν είχα 30.000 ευρώ θα ήθελα να πάρω το Opel Astra OPC αλλά επειδή έχω ακούσει τα χίλια μύρια από τα χάλια ηλεκτρικά του θα κατέληγα στο Type-R να έχω το κεφάλι μου πιό ήσυχο.Και το Scirocco μ'αρέσει πολύ αν και στα 2 με χαλάει πολύ ο κώλος τους. Astra OPC: Ο ορισμός του υποστροφικού αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, τα υπερτροφοδοτούμενα του γκουπ όντως έβγαλαν προβλήματα αλλά κυρίως αυτά που βγήκαν το πρώτο εξάμηνο μετά την κυκλοφορία τους. Μετά λύθηκαν. Αυτά που έκαιγακ και καίνε λάδια κτλ ήταν τα ατμοσφαιρικά FSi. Για την ιστορία πάντως, οι αλλαγές από το μοτεράκι των 75 αλόγων στα τουρμπο-κομπρεσοράτα είναι αρκετές. Και το ότι η καταγωγή είναι κοινή εμένα δε μου λέει και κάτι. Το περίφημος 20βάλβιδος του γκρουπ προέρχεται από τον 1,6 MPi που η σχεδίασή του ανατρέχει στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Και όμως με τουρμπίνες ανέβαζε πάρα πολύ ενώ ακόμα και από το εργοστάσιο ανέβαινε πολύ, απροβλημάτιστα εντελώς. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 02:30 ---------- Υποθέτω έχεις καταλήξει στο συμπέρασμα αυτό μετά από αρκετή οδήγηση και των 2; Όχι. Αλλά έχω καταλήξει σε αυτό από τη λογική που λέει ότι αυτοκίνητο που είναι βαρύτερο και με χειρότερη σχεδίαση ανάρτησης δε μπορεί να είναι καλύτερο. Και από το γεγονός ότι όλοι όσοι έχουν οδηγήσει και τα δύο, συμφωνούν με το παραπάνω λογικό συμπέρασμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Η σχεδίαση από μόνη της δε λέει και πολλά. Σημασία έχει και η ρύθμιση της ανάρτησης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agpr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Αλήθεια τώρα, πιστεύεις πως επέλεξαν να αντικαταστήσουν την πολλαπλών συνδέσμων με ημιάκαμπτο επειδή μπορούσαν να τον ρυθμίσουν καλύτερα (τι πάει να πει αυτό ακριβώς; ) ή επειδή είναι φθηνότερος; Για να καταφέρουν να κρατήσουν σε ικανοποιητικά επίπεδα το κράτημα του αυτοκινήτου δεν αναγκάστηκαν να το κάνουν "κούτσουρο"; Καλά, να το πω πιο κομψά: για να κερδίσουν σε κράτημα δεν έχασαν σε άνεση; Και αν είναι εξίσου καλή λύση η ο ημιάκαμπτος, γιατί δεν την ακολούθησαν και στα ακριβότερα μοντέλα τους; Ακόμα και στο τετράθυρο civic προτίμησαν πολλαπλών συνδέσμων. Το civic είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που σχεδιαστικά, αν και δε μου αρέσει, ξεχωρίζει. Σίγουρα στα 1.8 έχει εξαιρετικό μοτέρ. Η ανάρτηση του, όμως, σίγουρα δεν είναι το δυνατό του σημείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 off-topic: πάρε το mazda 3 mps. on-topic: πάρε το golf gti. αν δεν είσαι hondάκιας κι αν δε σε νοιάζει η διαφορά τιμής (που υποθέτω ότι υπάρχει) δεν υπάρχει σχεδόν κανένας λόγος να πάρεις το τελευταίο type-r. on a sidenote: έχει κυκλοφορήσει το gti mk6? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Η σχεδίαση από μόνη της δε λέει και πολλά.Σημασία έχει και η ρύθμιση της ανάρτησης. Ναι. Γι' αυτό και το καινούργιο είναι σκληρότερο και τελικά συμπεριφέρεται χειρότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Επειδή σημασία έχει η ρύθμιση, όχι η σχεδίαση. Και στην τελική, το Golf είναι πιο γρήγορο στην πίστα και πιο άνετο, οπότε τι συζητάμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Έχω μια εντύπωση πως πιο πολύ μας ενδιαφέρει εμάς αυτό το θέμα παρά τον τόπικ στάρτερ...Έχει να φάνει απο την ώρα που άνοιξε το θέμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ipso33 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Ψάξου λίγο και θα δείς ποιοί παίρνουν ένα μοτεράκι (75 αλόγων στα 1.4) και κοπανάνε μία τουρμπίνα κι έναν κομπρέσσορα ,και έτοιμο!!!Και μετά ψάξου λίγο ακόμα για να δείς πόσα προβλήματα έχουν αυτά τα μοτεράκια,πόσα λάδια καίνε και θα καταλάβεις τι παίζει στα μηχανικά και ποιοί είναι αυτοί που κάνουν προχειρότητες στις μηχανές τους. Αντε να σας ενημερώσω λιγο. Το να βάλεις σε ένα 1400 τουρμπίνα και κομπρεσορα δεν είναι καθόλου απλό ειδικά όταν ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμου. Για να γίνει αυτό οι Γερμανοί έφτιαξαν κινητήρα με δυνατότερο μπλοκ απο ντίζελ και ξέρετε τι σημαίνει αυτό για αξιοπιστία. Σχετικά με τα λαδάκια να σας θυμίσω οτι ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού δηλαδή το καύσιμο ψεκάζετε μέσα στον θάλαμο καύσης άρα από τις βαλβίδες εισαγωγής περνάει μόνο αέρας άρα οι βαλβίδες δεν μπορούν να λιπανθούν με το καύσιμο αφού δεν περνάει από αυτές.....τι κάνει τότε ο μηχανολόγος που σχεδίασε τον κινητήρα για να μην του κολλήσουν οι βαλβίδες........να καλά το καταλάβατε τους στέλνει λίγο λάδι ειδικών προδιαγραφών φυσικά και αν βγει κανείς και γράψει ότι λέω δικαιολογίες τότε πρέπει να αρχίσει να διαβάζει κανένα βιβλίο μηχανολογίας για να είναι ποιο ενημερωμένος σχετικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
deminho11 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Αντε να σας ενημερώσω λιγο.Το να βάλεις σε ένα 1400 τουρμπίνα και κομπρεσορα δεν είναι καθόλου απλό ειδικά όταν ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμοί. Για να γίνει αυτό οι Γερμανοί έφτιαξαν κινητήρα με δυνατότερο μπλοκ απο ντίζελ και ξέρετε τι σημαίνει αυτό για αξιοπιστία. Σχετικά με τα λαδάκια να σας θυμίσω οτι ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού δηλαδή το καύσιμο ψεκάζετε μέσα στον θάλαμο καύσης άρα από τις βαλβίδες εισαγωγής περνάει μόνο αέρας άρα οι βαλβίδες δεν μπορούν να λιπανθούν με το καύσιμο αφού δεν περνάει από αυτές.....τι κάνει τότε ο μηχανολόγος που σχεδίασε τον κινητήρα για να μην του κολλήσουν οι βαλβίδες........να καλά το καταλάβατε τους στέλνει λίγο λάδι ειδικών προδιαγραφών φυσικά και αν βγει κανείς και γράψει ότι λέω δικαιολογίες τότε πρέπει να αρχίσει να διαβάζει κανένα βιβλίο μηχανολογίας για να είναι ποιο ενημερωμένος σχετικά. Ότι πιο ΣΩΣΤΟ έχει γραφτεί στο τόπικ!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Αντε να σας ενημερώσω λιγο.Το να βάλεις σε ένα 1400 τουρμπίνα και κομπρεσορα δεν είναι καθόλου απλό ειδικά όταν ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμοί. Για να γίνει αυτό οι Γερμανοί έφτιαξαν κινητήρα με δυνατότερο μπλοκ απο ντίζελ και ξέρετε τι σημαίνει αυτό για αξιοπιστία. Σχετικά με τα λαδάκια να σας θυμίσω οτι ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού δηλαδή το καύσιμο ψεκάζετε μέσα στον θάλαμο καύσης άρα από τις βαλβίδες εισαγωγής περνάει μόνο αέρας άρα οι βαλβίδες δεν μπορούν να λιπανθούν με το καύσιμο αφού δεν περνάει από αυτές.....τι κάνει τότε ο μηχανολόγος που σχεδίασε τον κινητήρα για να μην του κολλήσουν οι βαλβίδες........να καλά το καταλάβατε τους στέλνει λίγο λάδι ειδικών προδιαγραφών φυσικά και αν βγει κανείς και γράψει ότι λέω δικαιολογίες τότε πρέπει να αρχίσει να διαβάζει κανένα βιβλίο μηχανολογίας για να είναι ποιο ενημερωμένος σχετικά. Ίσως να έχεις και δίκιο.Δεν έχω ασχοληθεί τόσο πολύ με αυτά αφού τα λεφτά μου τα δίνω μόνο σε Ιαπωνικά,μόνο αυτά εμπιστεύομαι και δεν το μετάνοιωσα ποτέ.Και αυτά που γράφω εδώ δεν είναι προσωπικές εμπειρίες στα Γερμανικά αλλά απο συζητήσεις με κάποιους μηχανικούς που πήγαινα το αμάξι μου για σέρβις.Μάλιστα πρίν πάρω το corolla που έχω τώρα σκεφτόμουν να αγοράσω το golf tsi με τα 140 άλογα(θα το έπαιρνα και με πολλα έξτρα μιας και ο Φιλιπαίος που έχει αντιπροσωπεία VW στον Κηφισσό είναι οικογενειακός φίλος)κι ούτε ένας δεν μου είπε πάρτο.Αυτοί μου είπαν για τα λάδια,όπως αυτοί επίσης μου είπαν για τα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρικά τους. Π.χ. ο θείος μου έχει το Passat 1.8Τ.Δεν του άνοιγαν οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές,1500 ευρώ ζημιά και αλλαγή εγκέφαλου(για να μην πώ για τον κλιματισμό που συνέχεια χαλάει).Φίλος με Οpel astra 1.4 του έμεινε πέρσι στην μέση του πουθενά και το πρόβλημα ένα ηλεκτρικό αξίας 140 ευρώ (δεν θυμαμαι τι είχε χαλάσει).Ο κολλητός μου με Seat Leon FR 1.8T συνέχεια λαμπάκια του ανάβουν στο καντράν κι όλο στην αντιπροσωπεία είναι(μία μέρα ειδικά δεν έπαιρνε μπροστά το αμάξι με τίποτα,το παράτησε και την επόμενη μέρα πήρε...ότι να ναι).Τώρα πια εκδρομές πάμε ή με το δικό μου ή με του άλλου φίλου που έχει colt γιατί έχει φοβηθεί αυτός.Αυτά βλέπω και ακούω και παραμένω με Ιαπωνικό γιατί το μεγαλύτερο σπάσιμο σε μένα είναι να πληρώνω κερατιάτικα ζημιές. Κατά τα άλλα αυτό που λέτε ότι τα Γερμανικά είναι πιο στιβαρά και πιο "αμάξια" με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο(δεν θα ξεχάσω ποτέ μου που πήγα σε έκθεση αυτοκινήτου και μπήκα στο Golf και με τόση φασαρία που είχε έκλεισα την πόρτα και δεν ακουγόταν τίποτα,η απόλυτη ηχομόνωση). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Φίλος με Οpel astra 1.4 του έμεινε πέρσι στην μέση του πουθενά και το πρόβλημα ένα ηλεκτρικό αξίας 140 ευρώ (δεν θυμαμαι τι είχε χαλάσει). Μάλλον πολλαπλασιαστής (αν κρίνω και απο την τιμή). Γενικότερα οδηγώ γαλλικό αυτοκίνητο και εκτός απο την κορυφαία οδική συμπεριφορά, τις αναρτήσεις του και τα κρατήματά του, δεν έχω να εκθειάσω κάτι άλλο. Πάντως θεωρώ και γω τα γερμανικά λίγο υπερεκτιμημένα (ειδικά όσον αφορά την αξιοπιστία τους), ίσως παλιότερα -δεκαετία 80- όντως να ήταν ένα βήμα ποιο πάνω, απο την δεκαετία του 90 και μετά ακούω (απο φίλους/γνωστούς) για πάρα πολλά προβλήματα. Ακριβώς το αντιθετο έχω να πω για τα ιαπωνικά. Δεν τα πηγαίνω καθόλου σαν αυτοκίνητα (εξαιρούνται τα evo) αλλά είναι (ειδικά τα toyota) τέρατα αξιοπιστίας. Πέραν όμως αυτών των διαπιστώσεων, θα πρέπει να κρίνουμε το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Μπορεί η ίδια αυτοκινητοβιομηχανία να βγάζει δύο μοντέλα, το ένα να είναι ζημιάρικο και το άλλο να μην παθαίνει τίποτα. Παραδείγματα τέτοια υπάρχουν πολλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 τα αμαξια εχουν εντελως διαφορετικη φιλοσοφια.το type-r ειναι ψιλοαγωνιστικο ενω το golf περισσοτερο πολιτισμενο....τι θα επελεγα???εννοειται golf.δινεις αλλα 5 εκατοσταρικα,το πας 260-270 αλογα και αντε γεια..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 Share Δημοσ. 8 Ιουνίου 2009 μονιμο προβλημα σε ολο το ινετ ευρωπαικα vs γιαπωνεζικα αυτοκ. και τις περισσοτερες φορες η συζητηση γινεται απο ατομα που ξερουν μονο της μαρκας που υποστηριζουν τα υπερ κ τα κατα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.