Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρακολουθω καιρο το θεμα με τα κλιματιστικα δεν ετυχε μεχρι σημερα να απαντησω. Βλεπω οτι συγκεκριμενα ατομα προωθουν συγκεκριμενες εταιρειες κλιματιστικων και καταληγω στο συμπερασμα οτι προφανως παιρνουν καποιας μορφης μιζα. 

Και εξηγω. Ημουν ασχετος σε θεματα κλιματιστικων και ετσι πηγα στη μεγαλυτερη αλυσιδα κλιματιστικων στην ελλαδα. Ενω ειχαν σχεδον ολες τις εταιρειες προωθουσαν μια συγκεκριμενη. Την ινβεντορ! (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?) Εβγαζαν αχρηστα ολα τα υπολοιπα και ετσι μετα απο 3 επισκεψεις στο καταστημα με επεισαν και αγορασα το nemesis pro 24.000. Α Θ Λ Ι Ο. Στον 4ο μηνα σταματησε να δουλευει ο εσωτερικος μυλος και περιμενα 27 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ για να δοθει λυση. Το αναφερω γιατι καποιος προηγουμενος ειπε οτι θα επρεπε να παρει ινβερτορ. Η λυση τους μετα απο 3 επισκεψεις και αφου καθε φορα κατι αλλαζαν ηταν να αλλαξουν ολη την μεσα μοναδα. Το κλιματιστικο κανει τρομερο θορυβο ισως ειναι και το μονο στην γειτονια που ακουγεται και η ΔΕΗ μου ηρθε πρωτη φορα στα χρονικα 680 ευρω!  

  • Like 3
  • Confused 2
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Για σπίτι 85 τετραγωνικά σύγχρονο με διπλά συρόμενα παράθυρα και καλή μόνωση στον 2ο όροφο, ένας γνωστός ψυκτικός μου πρότεινε GREE Change 24άρι για το σαλόνι ως πολύ καλό μηχανημα. Στα υπνοδωμάτια δεν θέλω να βάλω, έχω ανεμιστήρες οροφής που σε συνδυασμό με τη δροσιά απ το σαλόνι θα είναι οκ. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η χαμηλή τιμή seer 5,10 του συγκεκριμένου κλιματιστικού.

Με ζητούμενα την αξιοπιστία, εγγύηση, και ποιοτική λειτουργία σε αυτή την κατηγορία τιμής (μέχρι 850 €) συμφωνείτε με την πρόταση του μάστορα; Έίναι λογική; Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, DhZou είπε

Καλησπέρα,

Για σπίτι 85 τετραγωνικά σύγχρονο με διπλά συρόμενα παράθυρα και καλή μόνωση στον 2ο όροφο, ένας γνωστός ψυκτικός μου πρότεινε GREE Change 24άρι για το σαλόνι ως πολύ καλό μηχανημα. Στα υπνοδωμάτια δεν θέλω να βάλω, έχω ανεμιστήρες οροφής που σε συνδυασμό με τη δροσιά απ το σαλόνι θα είναι οκ. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η χαμηλή τιμή seer 5,10 του συγκεκριμένου κλιματιστικού.

Με ζητούμενα την αξιοπιστία, εγγύηση, και ποιοτική λειτουργία σε αυτή την κατηγορία τιμής (μέχρι 850 €) συμφωνείτε με την πρόταση του μάστορα; Έίναι λογική; Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Πολύ καλή τιμή. Ρώτα τον ψυκτικό να σου πει τα εύρη κατανάλωσης για το συγκεκριμένο μη σου δουλεύει σαν on/off

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, nikos35a είπε

Παρακολουθω καιρο το θεμα με τα κλιματιστικα δεν ετυχε μεχρι σημερα να απαντησω. Βλεπω οτι συγκεκριμενα ατομα προωθουν συγκεκριμενες εταιρειες κλιματιστικων και καταληγω στο συμπερασμα οτι προφανως παιρνουν καποιας μορφης μιζα. 

Και εξηγω. Ημουν ασχετος σε θεματα κλιματιστικων και ετσι πηγα στη μεγαλυτερη αλυσιδα κλιματιστικων στην ελλαδα. Ενω ειχαν σχεδον ολες τις εταιρειες προωθουσαν μια συγκεκριμενη. Την ινβεντορ! (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?) Εβγαζαν αχρηστα ολα τα υπολοιπα και ετσι μετα απο 3 επισκεψεις στο καταστημα με επεισαν και αγορασα το nemesis pro 24.000. Α Θ Λ Ι Ο. Στον 4ο μηνα σταματησε να δουλευει ο εσωτερικος μυλος και περιμενα 27 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ για να δοθει λυση. Το αναφερω γιατι καποιος προηγουμενος ειπε οτι θα επρεπε να παρει ινβερτορ. Η λυση τους μετα απο 3 επισκεψεις και αφου καθε φορα κατι αλλαζαν ηταν να αλλαξουν ολη την μεσα μοναδα. Το κλιματιστικο κανει τρομερο θορυβο ισως ειναι και το μονο στην γειτονια που ακουγεται και η ΔΕΗ μου ηρθε πρωτη φορα στα χρονικα 680 ευρω!   

Εγώ παίρνω μίζα από την ινβερτορ και για αυτό έβαλα φουτζίτσου. 😛

Αν εξαιρέσεις το γνωστό θέμα με τις υψηλές ελάχιστες καταναλώσεις στη θέρμανση για κάποια μοντέλα  , είσαι μάλλον ο πρώτος που αναφέρεται σε κακή εμπειρία για after sales της inventor.

Το κλιματιστικό είναι γνωστό ότι κάνει θόρυβο μιας και έχει τεράστια παροχή .

Το ρεύμα δεν λέει κάτι από μόνο του χωρίς περαιτέρω στοιχεία .

ΥΓ δεν υποστηρίζω καμία εταιρεία προσωπικά, έχω μόνο fujitsu στη ζωή μου από αιρκοντίσιονς, ότι λένε τα μέλη και ότι ακούγεται και φυσικά από τα επίσημα στοιχεία κατασκευαστών και eurovent

Βλάβες θα συμβούν παντού στατιστικά.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, DhZou είπε

Καλησπέρα,

Για σπίτι 85 τετραγωνικά σύγχρονο με διπλά συρόμενα παράθυρα και καλή μόνωση στον 2ο όροφο, ένας γνωστός ψυκτικός μου πρότεινε GREE Change 24άρι για το σαλόνι ως πολύ καλό μηχανημα. Στα υπνοδωμάτια δεν θέλω να βάλω, έχω ανεμιστήρες οροφής που σε συνδυασμό με τη δροσιά απ το σαλόνι θα είναι οκ. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η χαμηλή τιμή seer 5,10 του συγκεκριμένου κλιματιστικού.

Με ζητούμενα την αξιοπιστία, εγγύηση, και ποιοτική λειτουργία σε αυτή την κατηγορία τιμής (μέχρι 850 €) συμφωνείτε με την πρόταση του μάστορα; Έίναι λογική; Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;

Φίλε μου το έχω παρατήρησει και σε άλλο φόρουμ.. είτε ειναι πωλήτες ή digital marketing της συγκεκριμένης εταιρείας, δεν εξηγείτε αλλιώς τόσο πολύ διαφήμιση και "συστημενο" aircondition..

Προσωπικά έχω Inventor καλό ειναι, αλλά ειναι φασόν MIDEA αυτό που έχω ( Passion το καινούργιο P9).. αν μπορούσα να πάω παραπάνω θα αγόραζα MITSUBISHI ή TOSHIBA.

Επεξ/σία από sokos1
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, guzel είπε

Στο τηλέφωνο που υπάρχει στη σελίδα της Toshiba. Η τελευταία απορία μου ήταν τότε με το power select και μιλούσαμε στο τηλέφωνο για παραπάνω από 40λεπτα. Όπως επίσης και προχθές για το wifi module. Άψογοι!!!

Phone: +30 210 6796300 και 360 αυτό έχει και δε σε συνδέουν με τεχνικό ούτε σε παίρνει τεχνικός πίσω άμεσα. Και το δοκίμασα μόλις λέγοντας ότι θέλω να συζητήσω για wifi σε κλιματιστικό toshiba που έχω, μου είπαν να καταγράψουν το συμβάν και να με καλέσουν σε δεύτερο χρόνο από μεθαύριο. Επίσης, είναι η ίδια υπάλληλος με την carrier έχω κρατήσει το όνομα. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, fylatos είπε

Phone: +30 210 6796300 και 360 αυτό έχει και δε σε συνδέουν με τεχνικό ούτε σε παίρνει τεχνικός πίσω άμεσα. Και το δοκίμασα μόλις λέγοντας ότι θέλω να συζητήσω για wifi σε κλιματιστικό toshiba που έχω, μου είπαν να καταγράψουν το συμβάν και να με καλέσουν σε δεύτερο χρόνο από μεθαύριο. Επίσης, είναι η ίδια υπάλληλος με την carrier έχω κρατήσει το όνομα. 

Καλεσα μόλις και μου έδωσε απευθείας τηλεφωνα τεχνικών για με εξυπηρετήσουν για το shorai. Ας μη γράφουμε ανακριβειες.

2106796314 Πανταζ****

2106796346 Γκαν**

 

Αν θέλεις να σου στείλω τα ονόματα με PM

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, guzel είπε

Καλεσα μόλις και μου έδωσε απευθείας τηλεφωνα τεχνικών για με εξυπηρετήσουν για το shorai. Ας μη γράφουμε ανακριβειες.

2106796314 Πανταζ****

2106796346 Γκαν**

Βρε άνθρωπε μου, σου δίνουν το τηλέφωνο του τεχνικού. Αν το μηχάνημα είναι σε εγγύηση το κανονίζουν αυτοί από τα κεντρικά όμως, ο τεχνικός σου λέει πάρει και ζήτα ραντεβού εγγύησης, τι συζητάμε τόση ώρα;

Διάβασε ξανά ποιο είναι το πρόβλημα. Το πρώτο που έκανα ήταν να πάρω την carrier toshiba θεσσαλονίκης να μιλήσω με τεχνικό. Επιβεβαιώσαμε το πρόβλημα αλλά δεν μπορούσε να κλεισει ραντεβού. Παίρνεις στο +30 210 679630 και 360 που κλείνουν το ραντεβού και ξεκινά η ταλαιπωρία. 

 
Επεξ/σία από fylatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, fylatos είπε

Βρε άνθρωπε μου, σου δίνουν το τηλέφωνο του τεχνικού. Αν το μηχάνημα είναι σε εγγύηση το κανονίζουν αυτοί, ο τεχνικός σου λέει πάρει και ζήτα ραντεβού εγγύησης, τι συζητάμε τόση ώρα;

Διάβασε ξανά ποιο είναι το πρόβλημα. Το πρώτο που έκανα ήταν να πάρω την carrier toshiba θεσσαλονίκης να μιλήσω με τεχνικό. Επιβεβαιώσαμε το πρόβλημα αλλά δεν μπορούσε να κλεισει ραντεβού. Παίρνεις στο  +30 210 6796300

 

Παραπάνω έγραψες ότι δε λύνουν απορίες και δε σηκώνουν το τηλέφωνο αλλά ούτε σε παίρνουν πίσω . Τα ψέματα έχουν κοντά ποδαρια φίλε μου.

59 λεπτά πριν, fylatos είπε

Σε ποιον παίρνεις τηλέφωνο; Γιατί απορίες στο τηλέφωνο δε λύνουν.

Αλλαγή δε το συζητούν καν. Και το 2 εβδομάδες για αλλαγή μοτέρ λες και το φτιάχνουν τώρα, όταν υποτίθεται για όλα τα Βαλκάνια υπεύθυνοι είναι αυτοί, επίσης δε το συζητώ ότι είναι τρελός χρόνος.

μη λέμε ότι μας κατέβει 

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
Μόλις τώρα, guzel είπε

Παραπάνω έγραψες ότι δε λύνουν απορίες και δε σηκώνουν το τηλέφωνο αλλά ούτε σε παίρνουν πίσω . Τα ψέματα έχουν κοντά ποδαρια φίλε μου.

έγραψα κατά λέξη:

Phone: +30 210 6796300 και 360 αυτό έχει και δε σε συνδέουν με τεχνικό ούτε σε παίρνει τεχνικός πίσω άμεσα. Και το δοκίμασα μόλις λέγοντας ότι θέλω να συζητήσω για wifi σε κλιματιστικό toshiba που έχω, μου είπαν να καταγράψουν το συμβάν και να με καλέσουν σε δεύτερο χρόνο από μεθαύριο. Επίσης, είναι η ίδια υπάλληλος με την carrier έχω κρατήσει το όνομα. 

ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙΣ ΔΕ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΛΕΙΣΕ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ. Το ίδιο ακριβώς επιβεβαίωσε και το μέλος Rnd1978

Πες μου που ακριβώς έγραψα ότι δε σηκώνουν το τηλέφωνο. Επίσης ναι δε με πήραν πίσω εγώ τους κάλεσα. Δεν είμαι φίλος σου και δε θέλω να είμαι και κόψε το υφάκι. 

Όρεξη έχουμε με τα προβλήματα μας να μπαίνουμε να λέμε και ψέματα στα φόρουμ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα INVENTOR ειναι φασον κινέζικα που πωλούνται με μια πολυ καλη εγγυηση 10 ετων.

Τα INVENTOR δεν έχουν EUROVENT πιστοποίηση, οπότε πολυ απλά, δεν πιστευω τα SEER/SCOP που ανακοινώνει η εταιρεία. Αν έχουν εμπιστοσυνη στην απόδοση και υλικά τον κλιματιστικών τους, ας πάρουν πιστοποίηση απο EUROVENT να τελειώνουμε(και να το βουλωσουμε και μεις, lol).

Πολυ απλά, η INVENTOR ανακοινώνει οτι SEER/SCOP θελει και δεν υπάρχει έλεγχος για το αν τα κλιματιστικά της αναταποκρίνονται σε αυτά που ανακοινώνει η εταιρεία!

Η INVENTOR είναι μια εταιρεία που παίρνει φασον Κινεζικα και βάζει την στάμπα της επάνω. Οπως κάνουν πολλές άλλες οπως η CVMORE , η SENDO, κτλ, κτλ....

Βεβαιως, δεν χωρα καμία σύγκριση με κορυφαίες εταιρείες οπως MITSUBISHI, TOSHIBA, DAIKIN, FUJITSU αλλά ούτε και κορυφαία κινέζικα όπως MIDEA/GREE/HAIER.

Η INVENTOR αντί να πουλάει το φασον κινέζικο 9000btu στα 300 ευρώ(πχ), το πουλάει στα 400 αλλά προσφέρει μια  εγγυηση δελεαστικη στα 10 χρόνια και μαλιστα χωρίς συντήρηση(πείτε μου, είνα σωστό να χρησιμοποιεις ενα κλιματιστικο χωρις συντήρηση για πολλα χρόνια;). Αλλα έχεις πληρώσει καπέλο εξ'αρχης αφου πλήρωσες παραπάνω για φασον κλιματιστικό....

Για μένα, κανένα πρόβλημα, είναι έξυπνη η INVENTOR που το κάνει αυτό. Αλλα το θέμα το  έχω οταν μπαίνω INSOMNIA, MYADSL και αλλα φόρουμς και βλέπω να τα εκθειάζουν ενω οι ψυκτικοι/εγκαταστατες σου λενε προσοχη...και εδω ισως υπαρχει δακτυλος της εταιρείας...

Οπότε, ρωταω ξεκάθαρα, δεν σας προβληματίζει οτι τα INVENTOR ειναι φασον κινεζικα, μη πιστοποιημενα απο EUROVENT;

O καταναλωτης δεν πρέπει να έχει την σιγουριά οτι αυτο που αγοράζει κανει αυτα που λένε τα χαρτια;

Βλέπουμε απο τους φίλους να κάνουν μετρήσεις σε TOSHIBA/FUJITSU/MIDEA και τα μηχανήματα πάνε περίφημα..που είναι οι αντίστοιχες μετρήσεις σε INVENTOR;

Προσωπικά , θα ήθελα το forum να είναι μέρος που δεν διαφημίζουμε κλιματιστικά, αλλα μιλάμε(ως χρήστες) για τα καλα και κακα ολων των μηχανημάτων σε μια προσπάθεια να παρουμε πιο σωστες αποφασεις.

Επεξ/σία από CorumD
  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, guzel είπε

μη λέμε ότι μας κατέβει 

Δε λέω ότι μου κατέβει. Μπορείς να μιλήσεις σε τεχνικό (όχι να σε συνδέσουν, δεν έχουν τέτοια δυνατότητα, ούτε να σε καλέσουν μετά εκτός αν γίνει καταγραφή)  αλλά όχι για θέμα εγγύησης το καταλαβαίνεις ή αν το γράψω πιο απλά;

Στην εγγύηση κάνουν ραντεβού καταγραφής και επιδιόρθωση. 

Αν είχες διαφορετική εμπειρία έτυχε. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fylatos είπε

Δε λέω ότι μου κατέβει. Μπορείς να μιλήσεις σε τεχνικό (όχι να σε συνδέσουν, δεν έχουν τέτοια δυνατότητα, ούτε να σε καλέσουν μετά εκτός αν γίνει καταγραφή)  αλλά όχι για θέμα εγγύησης το καταλαβαίνεις ή αν το γράψω πιο απλά;

Στην εγγύηση κάνουν ραντεβού καταγραφής και επιδιόρθωση. 

Αν είχες διαφορετική εμπειρία έτυχε. 

Δυσκολεύομαι.

Παραπάνω έγραψες επί λέξη: "απορίες  στο τηλέφωνο δε λύνουν."

Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η τηλεφωνήτρια μια χαρά συνδέει την γραμμή, αν είναι απασχολημένη δίνει το απευθείας εσωτερικό του τεχνικού που είναι εντός της εταιρείας προς διευκόλυνση μας. Αυτό έγινε και πριν λίγο. Και μάλιστα μου έδωσε 2.

 

 

Δημοσ.

Αν σου θίξαμε απλά την ferrari toshiba shorai επειδή είναι η ίδια εταιρία που τις διαχειρίζεται στην Ελλάδα μαζί με την carrier ε τότε συγγνώμη μπορείς να βάλεις αυτό. https://www.i-cure.gr/ygeia/farmakeio/aimorroides-prolipsi-antimetopisi-aloifes

Μόλις τώρα, guzel είπε

Δυσκολεύομαι.

Παραπάνω έγραψες επί λέξη: "απορίες  στο τηλέφωνο δε λύνουν."

Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η τηλεφωνήτρια μια χαρά συνδέει την γραμμή, αν είναι απασχολημένη δίνει το απευθείας εσωτερικό του τεχνικού που είναι εντός της εταιρείας προς διευκόλυνση μας. Αυτό έγινε και πριν λίγο. Και μάλιστα μου έδωσε 2.

Λοιπόν θα κάνω καταγραφή κλήσης ε

Πάρε και πες τους έχω ένα shorai σε εγγύηση. Έχει σταματήσει να λειτουγεί το Led και πες μας τι σου είπαν. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fylatos είπε

Αν σου θίξαμε απλά την ferrari toshiba shorai επειδή είναι η ίδια εταιρία που τις διαχειρίζεται στην Ελλάδα μαζί με την carrier ε τότε συγγνώμη μπορείς να βάλεις αυτό. https://www.i-cure.gr/ygeia/farmakeio/aimorroides-prolipsi-antimetopisi-aloifes

Και μετά απορείς και κραζεις γιατί δεν έχουν ασχοληθεί ακόμη... Και εγώ στη θέση τους το ίδιο θα έκανα 😂

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...