Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Αν δεν σου βγάζει μέσα, όλα καλά.

Όχι μέσα εντάξει, δουλευει το μηχάνημα αλλά δεν θα έπρεπε να βγάζει; τα άλλα που έχω βγάζουν. 

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, bilythekid είπε

Όχι μέσα εντάξει, δουλευει το μηχάνημα αλλά δεν θα έπρεπε να βγάζει; τα άλλα που έχω βγάζουν. 

Σε ποιο μηχάνημα αναφέρεσαι; Το σωληνάκι της μέσα μονάδας πάει κάπου ανεξάρτητα, ή συνδέεται με το σωληνάκι της εξωτερικής;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Παίζει και αυτο ρολο, αλλα γενικά νομιζω ειναι δυσκολη περιοδος

 

49 λεπτά πριν, fylatos είπε

Δικό τους θέμα να βρουν εποχιακό προσωπικό ή να αλλάξουν δουλειά.

Απλά για να ξέρουμε τι λέμε εδώ μέσα. Καλά χρυσά τα μηχανήματα και τα Carrier και τα Toshiba αλλά εγώ αυτή τη στιγμή κλαίω που δεν έδωσα λιγότερα να πάω σε inventor (ή Haier/GE).

Δεν παίζει ρόλο μόνο το μηχάνημα και τα χαρακτηριστικά όταν υπάρχει άθλιο after sales support.

Που να χαμε 39 βαθμούς καύσωνα που αυξάνονται οι βλάβες και τρελαίνονται τα κλιματιστικά . Εκεί να δεις .  Τώρα νορμάλ είναι τα πράγματα ακόμα . 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, fylatos είπε

Ίσως γιατί είναι η ίδια εταιρία λέμε τώρα;

Καμία σχέση. Άλλο κοινοπραξία άλλο ίδια εταιρεία. Είναι σα να λέμε ότι η Blue star feries είναι ίδια εταιρεία με την ΑΝΕΚ (κοινοπραξία και εδώ, το αναφέρω απλά ως παράδειγμα) 

@Rnd1978 τι έγινε με το λεντάκι στο shorai;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, guzel είπε

Καμία σχέση. Άλλο κοινοπραξία άλλο ίδια εταιρεία. Είναι σα να λέμε ότι η Blue star feries είναι ίδια εταιρεία με την ΑΝΕΚ (κοινοπραξία και εδώ, το αναφέρω απλά ως παράδειγμα) 

@Rnd1978 τι έγινε με το λεντάκι στο shorai;

Αναμονή τηλέφωνο τεχνικού.

Ενα πραγμα φοβάμαι .. εμφανίζεται ο μάστορας το βλέπει, α! κάηκε το LED πρέπει να παραγγείλουμε :P

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, liakjim είπε

Σε ποιο μηχάνημα αναφέρεσαι; Το σωληνάκι της μέσα μονάδας πάει κάπου ανεξάρτητα, ή συνδέεται με το σωληνάκι της εξωτερικής;

Έξω πάει... 

 

IMG_20190625_134539.jpg

Δημοσ.
Μόλις τώρα, guzel είπε

Καμία σχέση. Άλλο κοινοπραξία άλλο ίδια εταιρεία. Είναι σα να λέμε ότι η Blue star feries είναι ίδια εταιρεία με την ΑΝΕΚ (κοινοπραξία και εδώ, το αναφέρω απλά ως παράδειγμα) 

Στην Ελλάδα Toshiba και Carrier έχουν κοινό aftersales και κοινή διανομή. Δεν είναι δύο διαφορετικές εταιρείες με διαφορετική πολιτική. 

AHI Carrier Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε

https://www.ahi-carrier.gr/el/about-ahi-carrier/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Στην Ελλάδα Toshiba και Carrier έχουν κοινό aftersales και κοινή διανομή. Δεν είναι δύο διαφορετικές εταιρείες με διαφορετική πολιτική. 

AHI Carrier Νότιας Ανατολικής Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε

https://www.ahi-carrier.gr/el/about-ahi-carrier/

Σαν service στην Ελλάδα ναι. Σαν κλιματιστικά (μηχανήματα) όμως είναι διαφορετικές εταιρείες.

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, guzel είπε

Σαν service στην Ελλάδα ναι. Σαν κλιματιστικά όμως είναι διαφορετικές εταιρείες.

Ναι αλλά στο σέρβις αναφερόμαστε.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, guzel είπε

Σαν service στην Ελλάδα ναι. Σαν κλιματιστικά (μηχανήματα) όμως είναι διαφορετικές εταιρείες.

Όπως φαίνεται δεν έχουν καμία διαφορά στην υποστήριξη γιατί τα έχει αναλάβει η ίδια εταιρία. Οπότε δε ξέρω σε τι επιμένεις. 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Αναμονή τηλέφωνο τεχνικού.

Ενα πραγμα φοβάμαι .. εμφανίζεται ο μάστορας το βλέπει, α! κάηκε το LED πρέπει να παραγγείλουμε :P

Μην περιμένεις κάτι διαφορετικό....Εγώ προβλέπω τελος καλοκαιριού αποκατάσταση....μακάρι να διαψευστω Ευχάριστα.....

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Αναμονή τηλέφωνο τεχνικού.

Ενα πραγμα φοβάμαι .. εμφανίζεται ο μάστορας το βλέπει, α! κάηκε το LED πρέπει να παραγγείλουμε :P

Αυτό ακριβώς θα γίνει θα έρθει θα βγάλει φωτογραφίες την απόδειξη. Θα σου πει κάηκε το λεντ πρέπει να γίνει παραγγελία και θα περιμένεις.

Φοβάμαι το θα γίνει αν χαλάσει συμπιεστής στα 4 χρόνια πχ τι θα ζητάνε και τι διαδικασία θα έχει.

1 λεπτό πριν, anergos13 είπε

Μην περιμένεις κάτι διαφορετικό....Εγώ προβλέπω τελος καλοκαιριού αποκατάσταση....μακάρι να διαψευστω Ευχάριστα.....

Νταξ εμένα αν μου πουν τέλος καλοκαιριού θα παίξω (νομικό) ξύλο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, fylatos είπε

Όπως φαίνεται δεν έχουν καμία διαφορά στην υποστήριξη γιατί τα έχει αναλάβει η ίδια εταιρία. Οπότε δε ξέρω σε τι επιμένεις. 

Εγώ καταθέτω τη δική μου εμπειρία, επίσης να σου αναφέρω ότι το πρώτο shorai μου το άλλαξαν σε μια εβδομάδα λόγο βλακείας που έκαναν οι τεχνικοί στον κωτσοβολο (ενώ δούλευε άψογα και το πρώτο). Και οποτε τους πηρα τηλέφωνο για απορία ήταν άψογοι. 

Πάντως για αλλαγη μοτέρ 2 εβδομάδες εμενα μου ακούγονται νορμάλ ... Στη θεση σου θα απαιτούσα (αν είναι καινουργιο το κλιματιστικό) αλλαγη 

6 λεπτά πριν, fylatos είπε

Αυτό ακριβώς θα γίνει θα έρθει θα βγάλει φωτογραφίες την απόδειξη. Θα σου πει κάηκε το λεντ πρέπει να γίνει παραγγελία και θα περιμένεις.

Φοβάμαι το θα γίνει αν χαλάσει συμπιεστής στα 4 χρόνια πχ τι θα ζητάνε και τι διαδικασία θα έχει.

Νταξ εμένα αν μου πουν τέλος καλοκαιριού θα παίξω (νομικό) ξύλο

Ε μην γινόμαστε και παράλογοι, λεντακι κάηκε το θέμα είναι αποκατασταθεί. Μια εβδομάδα πάνω μια κάτω σιγά... Εσένα θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα που δεν έχεις κλιματισμό.

Επεξ/σία από guzel
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, guzel είπε

Εγώ καταθέτω τη δική μου εμπειρία, επίσης να σου αναφέρω ότι το πρώτο shorai μου το άλλαξαν σε μια εβδομάδα λόγο βλακείας που έκαναν οι τεχνικοί στον κωτσοβολο (ενώ δούλευε άψογα και το πρώτο). Και οποτε τους πηρα τηλέφωνο για απορία ήταν άψογοι. 

Πάντως για αλλαγη μοτέρ 2 εβδομάδες εμενα μου ακούγονται νορμάλ ... Στη θεση σου θα απαιτούσα (αν είναι καινουργιο το κλιματιστικό) αλλαγη 

Ε μην γινόμαστε και παράλογοι, λεντακι κάηκε το θέμα είναι αποκατασταθεί. Μια εβδομάδα πάνω μια κάτω σιγά... Εσένα θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα που δεν έχεις κλιματισμό.

Σε ποιον παίρνεις τηλέφωνο; Γιατί απορίες στο τηλέφωνο δε λύνουν.

Αλλαγή δε το συζητούν καν. Και το 2 εβδομάδες για αλλαγή μοτέρ λες και το φτιάχνουν τώρα, όταν υποτίθεται για όλα τα Βαλκάνια υπεύθυνοι είναι αυτοί, επίσης δε το συζητώ ότι είναι τρελός χρόνος.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, fylatos είπε

Σε ποιον παίρνεις τηλέφωνο; Γιατί απορίες στο τηλέφωνο δε λύνουν.

Αλλαγή δε το συζητούν καν. Και το 2 εβδομάδες για αλλαγή μοτέρ λες και το φτιάχνουν τώρα, όταν υποτίθεται για όλα τα Βαλκάνια υπεύθυνοι είναι αυτοί, επίσης δε το συζητώ ότι είναι τρελός χρόνος.

Στο τηλέφωνο που υπάρχει στη σελίδα της Toshiba. Η τελευταία απορία μου ήταν τότε με το power select και μιλούσαμε στο τηλέφωνο για παραπάνω από 40λεπτα. Όπως επίσης και προχθές για το wifi module. Άψογοι!!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...