Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Πιστεύω ειναι και κακη περιοδος τωρα. Εχουν πολυ δουλειά και κανουν αρπα κολλα εγκαταστάσεις, οπότε εσυ τωρα με εγγυηση σιγα μην ασχοληθουν αμεσα.

Δικό τους θέμα να βρουν εποχιακό προσωπικό ή να αλλάξουν δουλειά.

Απλά για να ξέρουμε τι λέμε εδώ μέσα. Καλά χρυσά τα μηχανήματα και τα Carrier και τα Toshiba αλλά εγώ αυτή τη στιγμή κλαίω που δεν έδωσα λιγότερα να πάω σε inventor (ή Haier/GE).

Δεν παίζει ρόλο μόνο το μηχάνημα και τα χαρακτηριστικά όταν υπάρχει άθλιο after sales support.

  • Like 1
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, fylatos είπε

Συνομιλία επί 20 λεπτά με carrier για την αντικατάσταση του μοτέρ, χωρίς λύση.

Δευτέρα αναφορά βλάβης στη Θεσσαλονίκη, Τρίτη στην Αθήνα, Παρασκευή πρωί επίσκεψη τεχνικού για τον έλεγχο και παραγγελία μοτέρ εσωτερικής μονάδας, Τρίτη σήμερα 7-8 μέρες μετά, ενημέρωση μετά από δική μου κλήση ότι περιμένουν τα μοτέρ αύριο στην Αθήνα για να τα στείλουν την Πέμπτη μάλλον στην Θεσσαλονίκη και να κλείσουμε μετά ραντεβού για την τοποθέτηση.

Σε ερώτηση μου έντονη και στην προϊσταμένη για το γιατί καθυστερούν τόσο μου είπαν ότι οι χρόνοι είναι νορμάλ. Πάμε για 2 εβδομάδες χωρίς κλιματιστικό λοιπόν-->νορμάλ.

Απαίτησα αλλαγή μέσα στην εβδομάδα αλλιώς θα κινηθώ νομικά, καθώς έχω 4 μονάδες στον χώρο και θεωρώ ότι δεν έχουν εγγύηση πρακτικά.

Δεν ξέρω τι συμπεριφορά έχετε από την Toshiba Carrier εσείς με τα shorai πάντως εγώ αν μπορούσα να τα δώσω μεταχειρισμένα θα τα έδινα άμεσα.

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΛΑ εκτός αν θέλετε ταλαιπωρία για το οτιδήποτε έχει να κάνει με το after sales.

Τι σχέση έχουν τα toshiba με τα carier δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που προσπαθείς να τα συνδέσεις. Είναι σαν να αγόρασες smart και θέλεις εξυπηρέτηση mercedes... 😜

Εγώ όσες φορές έχω καλέσει με συνδέουν με το τμήμα της toshiba χωρίς αναμονή και είναι εξυπηρετικότατοι και σίγουροι γι' αυτά που αναφέρουν στο τηλέφωνο.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, fylatos είπε

Δικό τους θέμα να βρουν εποχιακό προσωπικό ή να αλλάξουν δουλειά.

Απλά για να ξέρουμε τι λέμε εδώ μέσα. Καλά χρυσά τα μηχανήματα και τα Carrier και τα Toshiba αλλά εγώ αυτή τη στιγμή κλαίω που δεν έδωσα λιγότερα να πάω σε inventor (ή Haier/GE).

Δεν παίζει ρόλο μόνο το μηχάνημα και τα χαρακτηριστικά όταν υπάρχει άθλιο after sales support.

Παίζει και αυτο ρολο, αλλα γενικά νομιζω ειναι δυσκολη περιοδος

Δημοσ.
7 ώρες πριν, livaspy είπε

Έχω ακούσει ότι το r32 είναι λίγο επικίνδυνο (εκρηκτικό).

Πλέον το 99 % των οικιακών κλιματιστικών στο εμπόριο είναι με R32  .
Αυτό που έχεις ακούσει είναι λάθος . Διάβασε το παρακάτω post μου :

https://www.insomnia.gr/forums/topic/296911-συμβουλές-για-κλιματιστικά/?do=findComment&comment=56209600

 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, guzel είπε

Τι σχέση έχουν τα toshiba με τα carier δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που προσπαθείς να τα συνδέσεις. Είναι σαν να αγόρασες smart και θέλεις εξυπηρέτηση mercedes... 😜

Εγώ όσες φορές έχω καλέσει με συνδέουν με το τμήμα της toshiba χωρίς αναμονή και είναι εξυπηρετικότατοι και σίγουροι γι' αυτά που αναφέρουν στο τηλέφωνο.

Ίσως για αυτό :

https://www.ahi-carrier.gr/el/contact-us-partners/

http://www.toshiba-aircon.gr/contact-us/

"Λίγα λόγια για την AHI Carrier FZC

Η AHI Carrier FZC, η κοινοπραξία που δημιουργήθηκε το Δεκέμβριο του 2008 μεταξύ της Carrier Corp. και της Air-Conditioning & Heating International (AHI), είναι ο μεγαλύτερος διανομέας προϊόντων HVAC (heating, ventilation & air conditioning) της Carrier εκτός των συνόρων της Αμερικής"

"Σχετικά με την Toshiba

Η Toshiba Carrier Corporation ιδρύθηκε το 1999 ως κοινοπραξία μεταξύ του τμήματος κλιματισμού της Toshiba Corporation και της Carrier Corporation. Με την έλευση της Toshiba Carrier Corporation, δύο μεγάλες επιχειρήσεις ένωσαν τις δυνάμεις τους ώστενα προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα λύσεων κλιματισμού με κορυφαία τεχνολογία.

Με τη σύζευξη των πλεονεκτημάτων και των τεχνολογιών των δύο εταιρειών και με το τεράστιο υπερπόντιο δίκτυο της Carrier Corporation , δημιουργήθηκε μια μεγάλη συνεργιστική δράση που έκανε την Toshiba Carrier έναν σημαντικό παίκτη στην παγκόσμια αγορά εξοπλισμού κλιματισμού"

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, guzel είπε

Τι σχέση έχουν τα toshiba με τα carier δεν καταλαβαίνω και τον λόγο που προσπαθείς να τα συνδέσεις. Είναι σαν να αγόρασες smart και θέλεις εξυπηρέτηση mercedes... 😜

Εγώ όσες φορές έχω καλέσει με συνδέουν με το τμήμα της toshiba χωρίς αναμονή και είναι εξυπηρετικότατοι και σίγουροι γι' αυτά που αναφέρουν στο τηλέφωνο.

Ίσως γιατί είναι η ίδια εταιρία λέμε τώρα;

Δημοσ.
12 ώρες πριν, livaspy είπε

Πρόταση για 18αρι inverter R410 μέχρι 800€ για 40τμ?


SEER= 6.8 με 5 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μερη χωρίς να χρειάζονται συντηρήσεις για να ισχύει η εγγύηση 
https://www.alphaclimagr.gr/product/1409042/haier-tundra-green-as50tdbhra-1u50jeffra-18000btu.html?b=1561457772&ref=bestprice.gr

SEER= 6.6 με 3 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μέρη και επεκτάσιμη +7 χρόνια μόνο στο συμπιεστή εφόσον κάνεις ετήσιες συντηρήσεις . 

https://www.bestprice.gr/item/2155328519/midea-prime-ma2-18nxd0-ima-18n8d0-o.html

SEER=6.8 με 3 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μέρη και επεκτάσιμη +7 χρόνια μόνο στο συμπιεστή εφόσον κάνεις ετήσιες συντηρήσεις . 
https://www.bestprice.gr/item/2154793758/midea-blanc-msmacu-18hrfn1-qrd0gw.html

Όσο πιο μεγάλο το SEER τόσο πιο οικονομικό στην ψύξη είναι . 
 

Δημοσ.

Δεν υπάρχει τμήμα της Toshiba κοινό τηλέφωνο έχουν. Κοινό σέρβις κοινή παραγγελία ανταλλακτικών.

Αν έχεις καλύτερη εμπειρία με Toshiba σε βλάβη ανέφερε την εδώ.

Εγώ είπα τα δικά μου και θα δίνω ενημερώσεις.

Και btw με το smart μια χαρά εξυπηρέτηση Mercedes έχεις τουλάχιστον στην Mercedes Ιωαννίδη στην Θεσσαλονίκη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω και εγω οτι ακομα περιμένω να επικοινωνήσει τεχνικός σχετικά με το καμμενο? μπλε LED του Shorai.  Δήλωσα βλάβη την Πέμπτη. Ευτυχώς εμένα ειναι "χαζό" το πρόβλημα και δεν δημιουργεί θέμα στην λειτουργία του κλιματιστικού.

Το οτι είναι δύσκολη περίοδος τωρα, δεν ειναι κάτι που με ενδιαφέρει.. Τα κλιματιστικά χαλάνε, και συνήθως συμβαίνει αυτο οταν τα δουλεύουμε (αρα κυρίως καλοκαίρι)

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, ParhsG είπε

Παίζει και αυτο ρολο, αλλα γενικά νομιζω ειναι δυσκολη περιοδος

Τα κλιματιστικά για ποτέ τα βάζουμε; Για χειμώνα μερικώς και κυρίως για καλοκαίρι. Αν δεν εξυπηρετούν τότε ας μην εξυπηρετούν καθόλου. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, bilythekid είπε

Δεν μου βγάζει νερό έξω, γιατί; 

Αν δεν σου βγάζει μέσα, όλα καλά.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Να πω και εγω οτι ακομα περιμένω να επικοινωνήσει τεχνικός σχετικά με το καμμενο? μπλε LED του Shorai.  Δήλωσα βλάβη την Πέμπτη. Ευτυχώς εμένα ειναι "χαζό" το πρόβλημα και δεν δημιουργεί θέμα στην λειτουργία του κλιματιστικού.

"δύο εργάσιμες" και καλά γράψε κι εσύ εδώ ποτέ θα στο αλλάξουν είμαι παράξενος.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ParhsG είπε

1 και 3 πιο οικονομικά στην ψύξη απο το 2 .  Το 2 είναι πιο Value for money απο τα άλλα όμως . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, fylatos είπε

Τα κλιματιστικά για ποτέ τα βάζουμε; Για χειμώνα μερικώς και κυρίως για καλοκαίρι. Αν δεν εξυπηρετούν τότε ας μην εξυπηρετούν καθόλου. 

Σίγουρα παίζει τον ρόλο του το γεγονός ότι είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και μάλιστα με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες.

Από την άλλη περιπτώσεις όπως η δική σου που δεν έχεις καθόλου κλιματιστικό θα έπρεπε να ήταν πρωταρχική προτεραιότητα.

Πιστεύω ότι αν είχες inventor , θα σου είχαν αλλάξει άμεσα όλη την εξωτερική μονάδα που είναι και η πιο λογικά άμεση λύση.

Κρίμα για την ταλαιπωρία που περνάς , αλλά είναι ένα πολύ σημαντικό feedback για όλους εμάς και στο forum , γιατί ναι μεν θα  χρειαστούμε σπάνια το after sales και ίσως κάποιοι ποτέ, αλλά είναι μια σημαντική παράμετρος.

Στη θέση θα ζητούσα την άμεση αντικατάσταση της εξωτερικής μονάδας.

Καλή τύχη.

Επεξ/σία από liakjim
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...