Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, guzel είπε

Εγώ φίλε μου δεν δήλωσα ούτε ψυκτικός ούτε ειδικός στον κλιματισμό. Καταθέτω την εμπειρία μου σαν καταναλωτής προσπαθώντας να βοηθήσω και άλλους να έχουν μια καλή εμπειρία με τον κλιματισμό όπως έχω εγω. Το ταμπελάκι που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω δείχνει λιγότερες κιλοβατώρες για το shorai και αυτό του είπα.

Τι πάει να πει το ένα πάει με 50χλμ και το άλλο με 150; Στον ίδιο χώρο θα μπουν, την ίδια δουλειά θα κάνουν. Ο φίλος παραπάνω ζητάει ένα καλό κλιματιστικό και να καταναλώνει ελάχιστα. Δεν έχουμε δει εδώ μέσα τουλάχιστον review κατανάλωσης για Mitsubishi ..  Το shorai λοιπόν είναι δοκιμασμένη λυση. 

Οι ετήσιες καταναλώσεις υπολογίζονται με πολύ διαφορετικό φορτίο. Έχει απαντηθεί λίγο πιο πάνω . Μάλιστα έχει μπει και η σωστή σύγκριση.

Αλλά δεν έχει σημασία. Οι διαφορές είναι αμελητέες.

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Και μιας και που έχω πει και εγώ τόσα καλά για το Toshiba Shorai,να πω και ένα αρνητικό,σήμερα αποφάσισε το φωτάκι Led λειτουργίας (μπλε ψυξη/κόκκινο θέρμανση)  να σταματήσει να ανάβει.. (μικρό το κακό δεν μπορώ να πω,όλα τα άλλα φαίνεται να δουλεύουν κανονικά με το κλιματιστικό) αλλά σε 4 μήνες να απεβίωσει το led μου φάνηκε κάπως.. Πήρα τηλ αντιπροσωπεία και περιμένω τηλέφωνο και εγώ από Δευτέρα.

Σε ποια εταιρία πήρες; Απλά βλέπω να δω αν θα έχουν διαφορά μεταξύ Toshiba/Carrier

39 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

 

 

Επεξ/σία από fylatos
Δημοσ.
Μόλις τώρα, fylatos είπε

Σε ποια εταιρία πήρες; Απλά βλέπω να δω αν θα έχουν διαφορά μεταξύ Toshiba/Carrier

Σε ποια εταιρία πήρες; Απλά βλέπω να δω αν θα έχουν διαφορά μεταξύ Toshiba/Carrier

Αθηνα πηρα τηλ λογικα εκει που πήρες και εσυ AHI Carrier ΝΑ Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Αθηνα πηρα τηλ λογικα εκει που πήρες και εσυ AHI Carrier ΝΑ Ευρώπης Κλιματισμού Α.Ε

Καλή ευκαιρία να δούμε αν θα φερθούν διαφορετικά για τις δύο εταιρίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, CorumD είπε

Δεν διαφωνώ με αυτά που λές για το σχετικό βάρος και την αντοχή διαφόρων υλικών. Σίγουρα μπορεί ενα υλικό να είναι και πιο ελαφρύ και πιο ανθεκτικό. Απλως έχω παρατηρήσει οτι τα πιο ακριβά μηχανήματα εχουν πιο βαριούς κομπρέσσορες. Και εχω κάνει αυτη τη σύγκριση σε πολλές ΣΕΙΡΕΣ απο διαφορετικές εταιρείες. Αν πάρουμε την low σειρα, ο κομπρέσσορας ζυγίζει πχ 25 κιλά. Η mid-level σειρά μπορεί να είναι 34 και η high-end 38 κιλά. Ισχύει και στην TOSHIBA αν συγκρίνουμε MIRAI, SHORAI και το κορυφαίο DAISEKAI. Αρα βγάζω το συμπέρασμα οτι υπάρχει καλύτερη,  βαρύτερη κατασκευή και πιο ελαφριά. Ναι, υπάρχουν καλύτερα υλικά αλλα νομίζω οτι εταιρείες οπως MITSUBISHI/DAIKIN/TOSHIBA χρησιμοποιούν παρόμοια υλικα, δεν νομίζω να δουμε κατι εξωτικο απο την μια και κατι κοινο απο την αλλη...

Low , mid , high end σειρές διαφέρουν κυρίως στις αποδόσεις . Για να πετύχεις μεγαλύτερες αποδόσεις θες και μεγαλύτερο στοιχείο  ή διπλή στρώση στο ίδιο εμβαδό με αποτέλεσμα να εχεις αύξηση υλικών που θα χρησιμοποιηθούν τόσο για το στοιχείο όσο και για το κέλυφος της εξωτερικής μονάδας . Επίσης συνήθως αλλάζει και το βάρος τον συμπιεστών γιατί είναι άλλων αποδόσεων ή άλλης τεχνολογίας π.χ με διπλούς ρότορες . Μπορεί να αλλάζει ακόμα και το βάρος του μοτέρ του ανεμιστήρα γιατί μπορεί να χρησιμοποιούν δυνατότερο μοτέρ .

Δεν έχει να κάνει με την ποιότητα . Έχει να κάνει με την σχεδίαση για να πετύχουν τα κλιματιστικά μεγαλύτερους συντελεστές SEER SCOP  . Μεγαλώνουν οι διαστάσεις πολλών εξαρτημάτων μεγαλώνει και η ποσότητα των υλικών  συνήθως . 

 




 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, fylatos είπε

Καλή ευκαιρία να δούμε αν θα φερθούν διαφορετικά για τις δύο εταιρίες.

Δεν νομιζω να καταλάβουμε και πολλα σαν εταιριες..  εξαρτάται απο  την περιοχή που είσαι , τον  τεχνικό που θα ενημερώσουν..κτλ

Εγω ακόμα δεν εχω καταλάβει στα ενεργειακά ταμπελάκια αυτο με το φορτίο που δηλώνουν οι κατασκευαστες. Αν μπορει καποιος να μου το εξηγησει με απλα λόγια θα ημουν ευγνώμων.

π.χ. Mitsubishi Heavy SRK/SRC-71ZRW

Στην μέση ζώνη θέρμανση φορτίο 6.6KW, στην θερμή ζώνη φορτίο 8.3KW.

Τί είναι αυτο το φορτίο? To κάθε SCOP ειναι υπολογισμένο με το αντίστοιχο φορτίο η καμία σχεση δεν εχει?

Γιατι στην θερμη ζώνη είναι παραπάνω το φορτίο;(στο συγκεκριμένο κλιματιστικό ,σε άλλα π.χ. Toshiba είναι πολύ πιο μικρό στη θερμή)

Επεξ/σία από Rnd1978
Δημοσ.

Από eurovent , πως πάει το COP ανά C, για 3 18άρια (heavy, shorai premium , asyg18klca )

ac.JPG.cf9da91d25de89892240498fd170be6f.JPG

 

 

43 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Δεν νομιζω να καταλάβουμε και πολλα σαν εταιριες..  εξαρτάται απο  την περιοχή που είσαι , τον  τεχνικό που θα ενημερώσουν..κτλ

Εγω ακόμα δεν εχω καταλάβει στα ενεργειακά ταμπελάκια αυτο με το φορτίο που δηλώνουν οι κατασκευαστες. Αν μπορει καποιος να μου το εξηγησει με απλα λόγια θα ημουν ευγνώμων.

π.χ. Mitsubishi Heavy SRK/SRC-71ZRW

Στην μέση ζώνη θέρμανση φορτίο 6.6KW, στην θερμή ζώνη φορτίο 8.3KW.

Τί είναι αυτο το φορτίο? To κάθε SCOP ειναι υπολογισμένο με το αντίστοιχο φορτίο η καμία σχεση δεν εχει?

Γιατι στην θερμη ζώνη είναι παραπάνω το φορτίο;(στο συγκεκριμένο κλιματιστικό ,σε άλλα π.χ. Toshiba είναι πολύ πιο μικρό στη θερμή)

Επειδή δεν υπολογίζονται τα μηχανήματα στα ίδια φορτία, προσωπικά θα κοίταγα τους βαθμούς απόδοσης. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, liakjim είπε

Από eurovent , πως πάει το COP ανά C, για 3 18άρια (heavy, shorai premium , asyg18klca )

ac.JPG.cf9da91d25de89892240498fd170be6f.JPG

Επειδή δεν υπολογίζονται τα μηχανήματα στα ίδια φορτία, προσωπικά θα κοίταγα τους βαθμούς απόδοσης. 

Ο υπολογισμος των βαθμών απόδοσης είναι ανεξάρτητος απο τα παραπάνω φορτία?

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατανοω αυτά που λες Daredevil. Noμίζω οτι συμφωνουμε οτι μεγαλύτερο βάρος ισούται με κατι παραπάνω...είτε πιο πολλα στοιχεία, πιο πολλα υλικα...πιο πολλα σε ΚΑΤΙ σε τελικη αναλυση. Ισως το λαθος μου ειναι οτι το ειπα ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ενω στην ουσία εννοω και εγω καποια πρόσθετη αξία που πηγάζει απο το αυξημένο βάρους. Μπορει αυτη η αξία να ειναι κατασκευαστική η τεχνολογικη κυριως με τα SEER/SCOP. Και παραθέτωντας MITSUBISHI(52 κιλα) με TOSHIBA(46 κιλά) πραγματικά βλέπουμε καλύτερες επιδόσεις παντου του πρώτου, αρα υπάρχει λογικη σε αυτο που είπα εξάρχης οτι το βάρος του κομπρέσσορα παίζει ρόλο στην ποιότητα του μηχανήματος, σωστα; Και θα περίμενα το MITSUBISHI να έχει καλυτερες επιδόσεις γιατί ειναι ολοκαίνουργιο μηχάνημα σε σχέση με το TOSHIBA. Απο κει και πέρα , πολυ ευπρόσδεκτες οι τεχνικες αναλύσεις σου διοτι μας μορφώνουν στο θεμα. 

Επεξ/σία από CorumD
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Tsitlas είπε

Φίλε μου μπορείς να μου πεις για το αιρ Κοντισιον που έχεις είδα ότι ειναι καλο από κατανάλωση πως πάει και γενικά 5 πράγματα να με ενημερώσεις γιατί άκρη δεν βγάζω και μάλλον θα πάρω σαν το δικό σου

Σε γενικές γραμμές. 

Είναι twin rotary (με ότι σημαίνει αυτό), αποδοτικότατο, καίει λίγο (όπως έχω παραθέσει και μετρήσεις), είναι μικρό σε μέγεθος (οπότε βολεύει σε περίεργες περιπτώσεις), έχει ποιοτικά πλαστικά και γενικά σκοτώνει σε ζέστη (σε ψύξη δεν το έχω βάλει ουσιαστικά , πολύ λίγο).

Αρνητικά :

΄Εχει σχετικά μικρή εγγύηση, όπου τα +7 χρόνια του συμπιεστή θέλει συντήρηση από ψυκτικό του δικτύου fgeurope. 

Δεν έχει wifi, ιονιστές κτλ Το wifi το λύνεις μερικώς με το rm mini3.

Επειδή ακριβώς είναι μικρό σε μέγεθος , κάνει θόρυβο στην εσωτερική μονάδα. Βγάζει κυβικά φουλ αλλά κάνει θόρυβο. 

Spoiler

 

 Επίσης επειδή η εξωτερική μονάδα είναι μικρή για 24άρι , έχει 2 επιπτώσεις

α. Στη θέρμανση και πάνω από 7C εξωτερική, κάνει πολύ θόρυβο η εξωτερική μονάδα ώστε να σου δώσει COP. Κάτω από 7, δεν κάνει κιχ. Στην ψύξη , δεν κάνει κιχ.

β. Είναι επιρρεπής στα defrost. Αν έχει υγρασία και κρύο ακόμα και στους 5C, θα δεις defrost. Βέβαια μένω Ωρωπό που έχει κρύο και υγρασία. Στην πόλη δεν θα έχει πιστεύω θέμα.

 

Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. 

Όμως πιστεύω , χωρίς βέβαια να έχω δει από κοντά, αλλά μόνο στα χαρτιά, πως το Heavy και το Shorai , είναι καλύτερες επιλογές συνολικά. 

Δεν θα το μετανιώσεις από την άλλη. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Ο υπολογισμος των βαθμών απόδοσης είναι ανεξάρτητος απο τα παραπάνω φορτία?

ναι. Βαθμος αποδοσης ειναι ο λογος |Q|/W.

|Q| = η θερμικη ενεργεια που παραγει ο συμπιεστης

W = η ηλεκτρικη ενεργεια που καταναλωνει

αυτο μεταβαλλεται αναλογα με τη θερμοκρασια περιβαλλοντος (αφου ο συμπιεστης λειτουργει "εξω" στις συνθηκες). Ενας συμπιεστης με cop 5 (που δηλαδη παραγει 5w θερμικη ενεργεια για καθε 1w ηλεκτρικης ενεργειας που καταναλωνει) ειναι λιγο πιο οικονομικος απο εναν με cop 4.9 και πολυ πιο οικονομικος απο εναν με cop 1.5 και

Οι καταναλωσεις σαιζον ειναι συναρτηση της *υποθεσης* του θερμικου/ψυκτικου φορτιου που εχει ενας χωρος ανα σαιζον. Ο Ενας παιρνει ενα σπιτι "τρυπιο" που μπαζει απο παντου, ο αλλος ενα σπιτι με 20 ποντους μονωση γυρω γυρω. Διαφορετικα θερμικα φορτια, διαφορετικες καταναλωσεις.

Οι καμπυλες αποδοσης ειναι ο πιο απλος τροπος να συγκρινεις 2 αντλιες θερμοτητας μεταξυ τους, περα απο το να τις αγορασεις και να τις βαλεις να δουλεψουν σε δυο ιδιους χωρους στις ιδιες συνθηκες και να μετρησεις καταναλωση.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, CorumD είπε

Κατανοω αυτά που λες Daredevil. Noμίζω οτι συμφωνουμε οτι μεγαλύτερο βάρος ισούται με κατι παραπάνω...είτε πιο πολλα στοιχεία, πιο πολλα υλικα...πιο πολλα απο κατι σε τελικη αναλυση. Ισως το λαθος μου ειναι οτι το ειπα ΚΑΛΥΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ενω στην ουσία εννοω και εγω καποια πρόσθετη αξία που πηγάζει απο το αυξημένο βάρους. Μπορει αυτη η αξία να ειναι κατασκευαστική η τεχνολογικη κυριως με τα SEER/SCOP. Και παραθέτωντας MITSUBISHI(52 κιλα) με TOSHIBA(46 κιλά) πραγματικά βλέπουμε καλύτερες επιδόσεις παντου του πρώτου, αρα υπάρχει λογικη σε αυτο που είπα εξάρχης οτι το βάρος του κομπρέσσορα παίζει ρόλο στην ποιότητα του μηχανήματος, σωστα; Και θα περίμερα το MITSUBISHI να έχει καλυτερες επιδόσεις γιατί ειναι ολοκαίνουργιο μηχάνημα σε σχέση με το TOSHIBA. Απο κει και πέρα , πολυ ευπρόσδεκτες οι τεχνικες αναλύσεις σου διοτι μας μορφώνουν στο θεμα. 

Αρα ποιο είναι καλύτερο το Toyotomi 871ZR με 53,5 kg βάρος (880euro) η το Mitsubishi Heavy Industries / SRK/SRC 71ZR-S Σειρά Diamond; (1300euro) :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σίγουρα το MITSUBISHI και δεν θέλει ουτε καν συζήτηση! Πιστεύω ομως οτι πρεπει να συγκρίνουμε εταιρείες παρόμοιας ποιότητας και επιπέδου, οπως είναι MITSUBISHI και TOSHIBA. Η ΤΟΥΟΤΟΜΙ ειναι αρκετα πιο κατω και προφανως εχει κομπρεσσορες βασισμενους σε παλιοτερες τεχνολογιες. Αντιθέτως, τα 2 Ιαπωνέζικα ειναι high-tech και απευθείας συγκρίσιμα.

Και για να μην παρεξηγηθω, εγω θεωρω το SHORAI κορυφαίο και απο τα πιο όμορφα αισθητικα.  Απλώς αυτη η καινούργια άφιξη, τα MITSUBISHI HEAVY με R32(και σε καλη τιμη νομιζω) με εχουν εντυπωσιασει!

Επεξ/σία από CorumD
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, fredd0 είπε

ναι. Βαθμος αποδοσης ειναι ο λογος |Q|/W.

|Q| = η θερμικη ενεργεια που παραγει ο συμπιεστης

W = η ηλεκτρικη ενεργεια που καταναλωνει

αυτο μεταβαλλεται αναλογα με τη θερμοκρασια περιβαλλοντος (αφου ο συμπιεστης λειτουργει "εξω" στις συνθηκες). Ενας συμπιεστης με cop 5 (που δηλαδη παραγει 5w θερμικη ενεργεια για καθε 1w ηλεκτρικης ενεργειας που καταναλωνει) ειναι λιγο πιο οικονομικος απο εναν με cop 4.9 και πολυ πιο οικονομικος απο εναν με cop 1.5 και

Οι καταναλωσεις σαιζον ειναι συναρτηση της *υποθεσης* του θερμικου/ψυκτικου φορτιου που εχει ενας χωρος ανα σαιζον. Ο Ενας παιρνει ενα σπιτι "τρυπιο" που μπαζει απο παντου, ο αλλος ενα σπιτι με 20 ποντους μονωση γυρω γυρω. Διαφορετικα θερμικα φορτια, διαφορετικες καταναλωσεις.

Οι καμπυλες αποδοσης ειναι ο πιο απλος τροπος να συγκρινεις 2 αντλιες θερμοτητας μεταξυ τους, περα απο το να τις αγορασεις και να τις βαλεις να δουλεψουν σε δυο ιδιους χωρους στις ιδιες συνθηκες και να μετρησεις καταναλωση.

Παρόλα αυτά, τα COP που παρέθεσα, είναι υπολογισμένα σε διαφορετικά Ph. Είναι ακόμα και έτσι συγκρίσιμα ; 

Τα αρχεία είναι εδώ https://ufile.io/mj2oj8bl

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...