Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Και Nemesis Pro από ότι φαίνεται 450. Λογικά το ίδιο φασόν.

Ακριβώς! 

Καλά αυτό με τη κατανάλωση στην αναμονή, το οποίο συνεχίζουν να διαφημίζουν (1w) είναι απαράδεκτο. Στο izuru γράφουν ακόμα 0.5w!!!!😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον, με απλά λόγια video πως δουλεύουν τα κλιματιστικά μας (Στα αγγλικά)

 

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι μετά απο μια κουραστική μέρα χθες και σήμερα... τα μηχανήματα πλέον έφτασαν και ξεκουράζονται στο χωλ μου.

Μετά απο επικοινωνία χθες το απόγευμα με την Daikin που την μια ήμουν σε αναμονή μισή ώρα (τεχνικό τμήμα) μέχρι που το έκλεισα και την άλλη το σήκωσαν αμέσως (πωλήσεις) αλλά ανάθεμα αν γνώριζαν κάτι (σε κάθε πράγμα "να ρωτήσω" ήμασταν), μου είπε ο εκπρόσωπος που κάθε λίγο ρώταγε τελικά (αν δεν ήταν και αυτά χαλασμένο τηλέφωνο) πως αυτό που θέλουν για να ισχύει η εγγύηση σε αυτούς είναι δελτίο εργασιών (φαντάζομαι θα εννοούσε απόδειξη? δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτό και κανένας ψυκτικός δεν γνωρίζει τι σημαίνει αυτό απ όσους μίλησα) και πιστοποίηση f-gas όπου απ τους 10 ψυκτικούς που μίλησα οι 8 το άκουγαν για πρώτη φορά όπως εγώ και οι 2 άρχισαν να βρίζουν το Ελληνικό κράτος που ακόμα δεν τους έχει στείλει αυτές τις πιστοποιήσεις. Τώρα πως ζητάει η Daikin μια πιστοποίηση που κανείς δεν έχει και το κράτος ακόμα δεν έχει δώσει, ανάθεμα και αν ξέρω! εκτός αν αυτό το ζητάει επίτηδες αν δεν βάλεις απο "δικούς" της.

Τελικά δεν έβγαλα άκρη, πήγα απο MM, μου έκαναν μια καλύτερη τιμή και καλώς η κακώς αγόρασα την 5ετή premium εγγύηση απο εκεί (στην ουσία ασφαλιστήριο μέσω Allianz είναι) που (στην θεωρία πάντα) μιλάς με MM και allianz και όχι με daikin και (στην θεωρία πάντα) καλύπτουν τα πάντα (και πλακέτες κτλ) ακόμα και συντηρήσεις να μην έχεις κάνει και καλά... το πόσο ισχύουν στην πράξη, θα το δούμε. Εγώ ήθελα να έχω και την εγγύηση της Daikin επιπλέον αλλά όχι μόνο το f-gas, αλλά ούτε καν δελτίο παροχής υπηρεσιών δεν θέλουν να κόψουν όσοι έχω μιλήσει εκτός αν σκάσεις όσα ζητάνε και τα ίδια τα επίσημα καταστήματα της daikin (100+) που δεν έχει νόημα φυσικά. Θέλω να πιστεύω πως τουλάχιστον με την 5ετή εγγύηση και ένα απλό σφράγισμα της εγγύησης θα είμαι καλυμμένος (από αντίστοιχη υπηρεσία του Κωτσόβολου που όμως εκτελούσε ο ίδιος τότε με το τεχνικό του τμήμα, δεν ήμουν καθόλου στο παρελθόν).. μένει απλά να βρω έναν άνθρωπο να μπορεί εκτός του να κάνει σωστά την εγκατάσταση, να βάλει και μια άτιμη σφραγίδα και ίσως να κόψει και ένα δελτίο (ούτε αυτό δεν μπορώ να βρω 2 μέρες τώρα.. ήμαρτον!) μπας και γλυτώσω απ τα κρύα που έρχονται το ΣΚ!! (δεν έχω άλλη εστία θέρμανσης)... κοντεύω τουλάχιστον και ελπίζω μετά να είναι πλέον όλα καλά :)

Επεξ/σία από Craven
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Craven είπε

Επανέρχομαι μετά απο μια κουραστική μέρα χθες και σήμερα... τα μηχανήματα πλέον έφτασαν και ξεκουράζονται στο χωλ μου.

Μετά απο επικοινωνία χθες το απόγευμα με την Daikin που την μια ήμουν σε αναμονή μισή ώρα (τεχνικό τμήμα) μέχρι που το έκλεισα και την άλλη το σήκωσαν αμέσως (πωλήσεις) αλλά ανάθεμα αν γνώριζαν κάτι (σε κάθε πράγμα "να ρωτήσω" ήμασταν), μου είπε ο εκπρόσωπος που κάθε λίγο ρώταγε τελικά (αν δεν ήταν και αυτά χαλασμένο τηλέφωνο) πως αυτό που θέλουν για να ισχύει η εγγύηση σε αυτούς είναι δελτίο εργασιών (φαντάζομαι θα εννοούσε απόδειξη? δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτό και κανένας ψυκτικός δεν γνωρίζει τι σημαίνει αυτό απ όσους μίλησα) και πιστοποίηση f-gas όπου απ τους 10 ψυκτικούς που μίλησα οι 8 το άκουγαν για πρώτη φορά όπως εγώ και οι 2 άρχισαν να βρίζουν το Ελληνικό κράτος που ακόμα δεν τους έχει στείλει αυτές τις πιστοποιήσεις. Τώρα πως ζητάει η Daikin μια πιστοποίηση που κανείς δεν έχει και το κράτος ακόμα δεν έχει δώσει, ανάθεμα και αν ξέρω! εκτός αν αυτό το ζητάει επίτηδες αν δεν βάλεις απο "δικούς" της.

Τελικά δεν έβγαλα άκρη, πήγα απο MM, μου έκαναν μια καλύτερη τιμή και καλώς η κακώς αγόρασα την 5ετή premium εγγύηση απο εκεί (στην ουσία ασφαλιστήριο μέσω Allianz είναι) που (στην θεωρία πάντα) μιλάς με MM και allianz και όχι με daikin και (στην θεωρία πάντα) καλύπτουν τα πάντα (και πλακέτες κτλ) ακόμα και συντηρήσεις να μην έχεις κάνει και καλά... το πόσο ισχύουν στην πράξη, θα το δούμε. Εγώ ήθελα να έχω και την εγγύηση της Daikin επιπλέον αλλά όχι μόνο το f-gas, αλλά ούτε καν δελτίο παροχής υπηρεσιών δεν θέλουν να κόψουν όσοι έχω μιλήσει εκτός αν σκάσεις όσα ζητάνε και τα ίδια τα επίσημα καταστήματα της daikin (100+) που δεν έχει νόημα φυσικά. Θέλω να πιστεύω πως τουλάχιστον με την 5ετή εγγύηση και ένα απλό σφράγισμα της εγγύησης θα είμαι καλυμμένος (από αντίστοιχη υπηρεσία του Κωτσόβολου που όμως εκτελούσε ο ίδιος τότε με το τεχνικό του τμήμα, δεν ήμουν καθόλου στο παρελθόν).. μένει απλά να βρω έναν άνθρωπο να μπορεί εκτός του να κάνει σωστά την εγκατάσταση, να βάλει και μια άτιμη σφραγίδα και ίσως να κόψει και ένα δελτίο (ούτε αυτό δεν μπορώ να βρω 2 μέρες τώρα.. ήμαρτον!) μπας και γλυτώσω απ τα κρύα που έρχονται το ΣΚ!! (δεν έχω άλλη εστία θέρμανσης)... κοντεύω τουλάχιστον και ελπίζω μετά να είναι πλέον όλα καλά :)

Δεν χρειάζεται κανένα τηλέφωνο. Οι συσκευές σου συνοδεύονται από έντυπο εγγύησης. Σε αυτό αναγράφονται οι όροι της εγγύησης. Διάβασέ τους και εφάρμοσε αυτά που λέει. Αν έχεις απορία μας ρωτάς. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, liakjim είπε

Δεν χρειάζεται κανένα τηλέφωνο. Οι συσκευές σου συνοδεύονται από έντυπο εγγύησης. Σε αυτό αναγράφονται οι όροι της εγγύησης. Διάβασέ τους και εφάρμοσε αυτά που λέει. Αν έχεις απορία μας ρωτάς. 

Έντυπο εγγύησης δεν υπάρχει πουθενά στην συσκευασία. Οι εγκαταστάτες όσοι ρώτησα μπορούν να σφραγίσουν αλλά τσινάνε στο να κόψουν δελτίο παροχής αλλά τι να σφραγίσουν αφού δεν υπάρχει μέσα έντυπο εγγύησης για να σφραγίσουν. 

Στο ΜΜ μου επιβεβαίωσαν πως δεν έχει καμία σημασία και πως δεν χρειάζεται το οτιδήποτε αφού πήρα την 5ετή εγγύηση απο εκεί (απο Allianz είναι στην ουσία). Τώρα ότι είναι να γίνει θα γίνει.... δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω... καταρχάς ούτε f-gas δεν έχει κανένας στην Ελλάδα οπότε έτσι κιαλλιώς την Daikin την ψιλοξεχνάω, αφού απ ότι κατάλαβα αν δεν πάρεις από έναν απ τους 8 δικούς της αντιπροσώπους στην ουσία σε αποκλείει.. άρα μάλλον καλά έκανα και πήρα την εγγύηση απο ΜΜ. Αυτό που με άγχωνε είναι αν η allianz θα έχει θέμα στο με ποιον εγώ θα έκανα την εγκατάσταση αλλά αφού επιμένουν στο ΜΜ ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα δεν υπάρχει κάτι άλλο να μπορώ να κάνω σχετικά παρά μόνο να έχω θετική διάθεση ότι όλα θα πάνε καλά :)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Craven είπε

Έντυπο εγγύησης δεν υπάρχει πουθενά στην συσκευασία.

Πρώτη φορά ακούω στη ζωή μου κάτι τέτοιο και ειλικρινά ποτέ δεν θα αγόραζα οποιαδήποτε συσκευή αξίας που δεν θα είχα πλήρη επίγνωση των όρων εγγύησης και φυσικά ούτε θα υπέκυπτα στο extension του ΜΜ, ειλικρινά δεν τις κατανοώ αυτές τις τακτικές. Το ΜΜ έπρεπε να ενημερώνει τους όρους εγγύησης του προϊόντος.

Τέσπα, ποια μηχανήματα πήρες τελικά? Ποιός θα τα βάλει? Τί λένε οι όροι της εγγύησης του ΜΜ ? Δλδ αν ο εγκαταστάτης κάνει λαλακία , το ΜΜ θα είναι οκ? Η απόδειξη αρκεί? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Craven είπε

Έντυπο εγγύησης δεν υπάρχει πουθενά στην συσκευασία. Οι εγκαταστάτες όσοι ρώτησα μπορούν να σφραγίσουν αλλά τσινάνε στο να κόψουν δελτίο παροχής αλλά τι να σφραγίσουν αφού δεν υπάρχει μέσα έντυπο εγγύησης για να σφραγίσουν. 

Στο ΜΜ μου επιβεβαίωσαν πως δεν έχει καμία σημασία και πως δεν χρειάζεται το οτιδήποτε αφού πήρα την 5ετή εγγύηση απο εκεί (απο Allianz είναι στην ουσία). Τώρα ότι είναι να γίνει θα γίνει.... δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω... καταρχάς ούτε f-gas δεν έχει κανένας στην Ελλάδα οπότε έτσι κιαλλιώς την Daikin την ψιλοξεχνάω, αφού απ ότι κατάλαβα αν δεν πάρεις από έναν απ τους 8 δικούς της αντιπροσώπους στην ουσία σε αποκλείει.. άρα μάλλον καλά έκανα και πήρα την εγγύηση απο ΜΜ. Αυτό που με άγχωνε είναι αν η allianz θα έχει θέμα στο με ποιον εγώ θα έκανα την εγκατάσταση αλλά αφού επιμένουν στο ΜΜ ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα δεν υπάρχει κάτι άλλο να μπορώ να κάνω σχετικά παρά μόνο να έχω θετική διάθεση ότι όλα θα πάνε καλά :)

Όπως το είπες είναι "εγκαταστάτες" αρκετοί δεν έχουν καν άδεια.
Υπάρχουν ψυκτικοί με πιστοποίηση F-gas.

Κατά την γνώμη μου χαραμίζεις τσάμπα χρήματα, ένα κλιματιστικό είναι αρκετά σπάνιο να βγάλει βλάβη στα 5 χρόνια εάν καθαρίζονται τα φίλτρα τακτικά.

Επεξ/σία από Klausx
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Πρώτη φορά ακούω στη ζωή μου κάτι τέτοιο και ειλικρινά ποτέ δεν θα αγόραζα οποιαδήποτε συσκευή αξίας που δεν θα είχα πλήρη επίγνωση των όρων εγγύησης και φυσικά ούτε θα υπέκυπτα στο extension του ΜΜ, ειλικρινά δεν τις κατανοώ αυτές τις τακτικές. Το ΜΜ έπρεπε να ενημερώνει τους όρους εγγύησης του προϊόντος.

Τέσπα, ποια μηχανήματα πήρες τελικά? Ποιός θα τα βάλει? Τί λένε οι όροι της εγγύησης του ΜΜ ? Δλδ αν ο εγκαταστάτης κάνει λαλακία , το ΜΜ θα είναι οκ? Η απόδειξη αρκεί? 

Άλλο ένα σεντονάκι ακολουθεί...

Απ ότι κατάλαβα (και μου είπε τεχνικός που συνεργάζεται με εναν απ τους 8 αντιπροσώπους) είναι πως f-gas δεν έχουν ούτε αυτοί και το ζητήσαν απ τα κεντρικά για τον λόγο που είπα (επειδή το πήρα εκτός απο ΜΜ άρα άλλη εισαγωγή και όχι απ τους 8).

Αφού χθες δεν έβγαλα άκρη καθόλου και έφαγα όλη μέρα στα τηλέφωνα, πήγα απ το ΜΜ και αφού μου έκαναν λίγο καλύτερη τιμή στην 5ετή εγγύηση (διόλου φτηνή... 250 και για τα 2 μηχανήματα έχει),  με ενημέρωσαν για το τι παρέχει αυτή η εγγύηση και μου είπαν για 24ωρη εξυπηρέτηση για επισκευή ΟΤΙ και αν συμβεί ακόμα και για πλακέτα και σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ότι παίρνεις τα λεφτά πίσω μέσα στα 5 χρόνια. Δεν με πίεσαν να το πάρω, το πήρα εγώ γιατί δεν ήξερα τι άλλο να κάνω εκείνη τη στιγμή.

Στην ουσία είναι ένα ασφαλιστήριο από την Allianz που γράφει τις παροχές εν συντομία που είπα. Τώρα επειδή όροι δεν υπήρχαν επ ακριβώς (γιατί αυτοί που υπάρχουν στο site της media markt δεν ισχύουν καν) αφού πρώτα μια κοπελιά μας ανέφερε πως δεν τους νοιάζει καν η συντήρηση η ετήσια παρά μόνο η εγκατάσταση να έγινε απο κάποιον σωστά (απ έξω απ έξω είπε και εκείνη για κάποιο αποδεικτικό) έβαλα να μου απαντήσουν αν χρειάζεται όντως κάτι και σήμερα μου απάντησαν (τηλεφωνικά πάντα...) πως δεν έχει καν σημασία ούτε η εγκατάσταση. 

Εγώ τώρα φυσικά είμαι σε αδιέξοδο και στην ουσία είπα στον εγκαταστάτη ο οποίος είναι δικός μου (ούτε της daikin ούτε τίποτα.. ένας ψυκτικός (?) που είχε μαγαζί που λίγο καιρό πριν ο άνθρωπος έκλεισε και δουλεύει σε συνεργασία πλέον με καταστήματα) να βάλει έστω μια σφραγίδα (τώρα δικιά του θα είναι.. θα σας γελάσω) έστω στην απόδειξη αγοράς αφού ΔΕΝ υπάρχει έντυπο εγγύησης μέσα στην συσκευασία είτε της εσωτερικής είτε της εξωτερικής μονάδας.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω... είχα 2 μηχανήματα που μου είχαν κοστίσει (σε εκπτώσεις) γύρω στα 840.. το ένα μου είχε αλλαχτει με nemesis, το mm μου τα πήρε πίσω για 840 φυσικά μόνο (σε πίστωση με εντολή της inventor), ζημιωμένος φυσικά αφου 700 έχει μονο του το Nemesis.. (γιαυτό και πραγματικά ήθελα να βγει καλό) και η μόνη μάρκα που άξιζε ηταν η daikin (πραγματικά δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ απο καλές μάρκες... μιλάμε μόνο για inventor, toyotomi, midea και φτηνότερες.. α και fujitsu που δεν θέλω με τίποτα).. έδωσα εντελώς ξαφνικά άλλα 740 αφού μου έκοψαν και κάποια λεφτά (λίγα) γιατί έτρεχε προσφορά για δωρεάν εγκατάσταση που επειδή είχαν κάνει ΧΑΛΙΑ δουλειά στα inventor (το 1 και κάτι μέτρο σωλήνα τον λέω χάλια δουλειά...) αλλά μετα όταν άρχισα να καταλαβαίνω τι σημαίνει daikin και πόσο χρεώνει τις εγκαταστάσεις, το μετάνιωσα που δεν άφησα να μου κάνει την εγκατάσταση το ΜΜ.

Την επόμενη μέρα αφού φοβήθηκα να φέρω τον δικό μου ψυκτικό, άρχισα να παίρνω "συνεργάτες" της daikin να πάρω προσφορές καθώς και την ίδια την daikin να μου πει τι ακριβώς θέλει στην εγκατάσταση που ΔΕΝ ήξεραν να μου πουν και με παρακάλια και πόσα "να ρωτήσω" καταλήξαμε στο δελτίο εργασιών και πιστοποίηση f-gas... ξανά τηλέφωνα, κανείς δεν ήξερε το δεύτερο και οι περισσότεροι δεν ήθελαν το πρώτο οπότε πίσω MM και μέσα στην απελπισία μου πλήρωσα για τα 5 χρόνια σύμφωνα με όσα περιέγραψα παραπάνω. 

Ακόμα δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι καλυμμένος.. θα έχω μια σφραγιδούλα σε μια απόδειξη και μερικές προφορικές διαβεβαιώσεις ότι με την allianz δεν θα έχω κανένα θέμα και δεν θα ζητήσει ποτέ τίποτα... αλλά στα λόγια που να είμαι σίγουρος... γιαυτό λέω πλέον όπως ήρθαν τα πράγματα, εχω παραιτηθεί, σταμάτησα να ψάχνω ψυκτικούς, θα φέρω τον δικό μου και ας γίνει ότι γίνει και απλά θα κοιτάξω να γίνει σωστά η εγκατάσταση (3 μέτρα σωλήνα, χρήση αντλίας κενού κτλ) για να μην χρειαστεί ποτέ να μάθω αν πλήρωσα τσάμπα την 5ετία ή όχι... δεν ξέρω τι άλλο να κάνω βρε παιδιά.. και εδώ μέσα πραγματικά όλοι για Daikin λένε, Daikin τελικά όμως μόνο εγώ έχω πάρει πρόσφατα άρα άντε βγάλε άκρη. Σας ζαλίζω και εσας αλλά εμένα να δείτε πως πάει να σπάσει το κεφάλι μου 2 μέρες τώρα που απ το τίποτα και πόσα λεφτά έδωσα (που δεν είχα φυσικά) και δεν είμαι απόλυτα καλυμμένος. Πάντως αν και μόλις τα πήρα, φεράρι ξεφεράρι των κλιματιστικών η Daikin, η αντιμετώπιση προς τους υποψήφιους αγοραστές, οι ασαφείς όροι εγγύησης και το ότι φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ψάχνει παράθυρα (τι ψάχνει.. δημιουργεί) για να αποφύγει μελλοντικές ευθύνες στα μηχανήματα της με κάνει να την θεωρώ απαράδεκτη εταιρεία στο after sales και είναι κρίμα να νοιώθω έτσι ακόμα δεν τα έχω βάλει. Να παίρνεις μηχανήματα 1000 ευρώ το καθένα μέσο όρο και αντί να λες έσκασα 1000 αλλά τώρα είμαι άρχοντας και ότι θέλω η εταιρεία θα είναι εκεί, να νιώθεις ακριβώς το ανάποδο, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. 

Για τα μοντέλα, πήρα τα ATXM25M και ATXM35M (νομίζω ίδια με τα FTXM25M κτλ.. δεν ξέρω καν διαφορές.. δείχνουν τα Α να είναι νεότερα αλλά ίσως απλά είναι άλλη εισαγωγή)

49 λεπτά πριν, Klausx είπε

Όπως το είπες είναι "εγκαταστάτες" αρκετοί δεν έχουν καν άδεια.
Υπάρχουν ψυκτικοί με πιστοποίηση F-gas.

Κατά την γνώμη μου χαραμίζεις τσάμπα χρήματα, ένα κλιματιστικό είναι αρκετά σπάνιο να βγάλει βλάβη στα 5 χρόνια εάν καθαρίζονται τα φίλτρα τακτικά.

Το ξέρω ότι κατά 99.9%  πλήρωσα 210 (δεν έδωσα 250 λόγω του όλου θέματος αλλά και πάλι...) για την 5ετία τσάμπα και βερεσέ και μάλιστα σε λεφτά που δεν είχα (μπήκαν στις δόσεις και αυτά) αλλά ξέρεις, όταν έχεις καεί απ τον χυλό... και το να έχω 3 μηχανήματα απο μια εταιρεία τα 2 με φτερωτή και το ένα με τους ήχους που είχα βάλει στο βίντεο, στατιστικά είναι σχεδόν αδύνατο αλλά έγινε.... οπότε ξέρεις έχεις αυτή την "εμπειρία" και όταν όλα γίνονται και ξαφνικά (μέσα σε λίγες ώρες πήραν τα μηχανήματα και επρεπε να πάρω άλλα... εντελώς ξαφνικά όλα έγιναν ούτε 15 ώρες πριν δεν έμαθα ότι θα γίνει τελικά επιστροφή) και όταν σε πιάνει και η απελπισία που είσαι με το μαχαίρι στον λαιμό και στο θέμα της μάρκας και στο θέμα της εγγύησης, κάνεις σπασμωδικές κινήσεις.... ήταν περισσότερο κίνηση για να ηρεμίσω, παρά κίνηση που έγινε στοχευμένα.

Επεξ/σία από Craven
  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Craven είπε

Άλλο ένα σεντονάκι ακολουθεί...

Απ ότι κατάλαβα (και μου είπε τεχνικός που συνεργάζεται με εναν απ τους 8 αντιπροσώπους) είναι πως f-gas δεν έχουν ούτε αυτοί και το ζητήσαν απ τα κεντρικά για τον λόγο που είπα (επειδή το πήρα εκτός απο ΜΜ άρα άλλη εισαγωγή και όχι απ τους 8).

Αφού χθες δεν έβγαλα άκρη καθόλου και έφαγα όλη μέρα στα τηλέφωνα, πήγα απ το ΜΜ και αφού μου έκαναν λίγο καλύτερη τιμή στην 5ετή εγγύηση (διόλου φτηνή... 250 και για τα 2 μηχανήματα έχει),  με ενημέρωσαν για το τι παρέχει αυτή η εγγύηση και μου είπαν για 24ωρη εξυπηρέτηση για επισκευή ΟΤΙ και αν συμβεί ακόμα και για πλακέτα και σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ότι παίρνεις τα λεφτά πίσω μέσα στα 5 χρόνια. Δεν με πίεσαν να το πάρω, το πήρα εγώ γιατί δεν ήξερα τι άλλο να κάνω εκείνη τη στιγμή.

Στην ουσία είναι ένα ασφαλιστήριο από την Allianz που γράφει τις παροχές εν συντομία που είπα. Τώρα επειδή όροι δεν υπήρχαν επ ακριβώς (γιατί αυτοί που υπάρχουν στο site της media markt δεν ισχύουν καν) αφού πρώτα μια κοπελιά μας ανέφερε πως δεν τους νοιάζει καν η συντήρηση η ετήσια παρά μόνο η εγκατάσταση να έγινε απο κάποιον σωστά (απ έξω απ έξω είπε και εκείνη για κάποιο αποδεικτικό) έβαλα να μου απαντήσουν αν χρειάζεται όντως κάτι και σήμερα μου απάντησαν (τηλεφωνικά πάντα...) πως δεν έχει καν σημασία ούτε η εγκατάσταση. 

Εγώ τώρα φυσικά είμαι σε αδιέξοδο και στην ουσία είπα στον εγκαταστάτη ο οποίος είναι δικός μου (ούτε της daikin ούτε τίποτα.. ένας ψυκτικός που είχε μαγαζί που λίγο καιρό πριν ο άνθρωπος έκλεισε και δουλεύει σε συνεργασία πλέον με καταστήματα) να βάλει έστω μια σφραγίδα (τώρα δικιά του θα είναι.. θα σας γελάσω) έστω στην απόδειξη αγοράς αφού ΔΕΝ υπάρχει έντυπο εγγύησης μέσα στην συσκευασία είτε της εσωτερικής είτε της εξωτερικής μονάδας.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω... είχα 2 μηχανήματα που μου είχαν κοστίσει (σε εκπτώσεις) γύρω στα 840.. το ένα μου είχε αλλαχτει με nemesis, το mm μου τα πήρε πίσω για 840 φυσικά μόνο (σε πίστωση με εντολή της inventor) και η μόνη μάρκα που άξιζε ηταν η daikin (πραγματικά δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ απο καλές μάρκες... μιλάμε μόνο για inventor, toyotomi, midea και φτηνότερες.. α και fujitsu που δεν θέλω με τίποτα).. έδωσα εντελώς ξαφνικά άλλα 740 αφού μου έκοψαν και κάποια λεφτά (λίγα) γιατί έτρεχε προσφορά για δωρεάν εγκατάσταση που επειδή είχαν κάνει ΧΑΛΙΑ δουλειά στα inventor (το 1 και κάτι μέτρο σωλήνα τον λέω χάλια δουλειά...) αλλά μετα όταν άρχισα να καταλαβαίνω τι σημαίνει daikin και πόσο χρεώνει τις εγκαταστάσεις, το μετάνιωσα που δεν άφησα να μου κάνει την εγκατάσταση το ΜΜ.

Την επόμενη μέρα αφού φοβήθηκα να φέρω τον δικό μου ψυκτικό, άρχισα να παίρνω "συνεργάτες" της daikin να πάρω προσφορές καθώς και την ίδια την daikin να μου πει τι ακριβώς θέλει στην εγκατάσταση που ΔΕΝ ήξεραν να μου πουν και με παρακάλια και πόσα "να ρωτήσω" καταλήξαμε στο δελτίο εργασιών και πιστοποίηση f-gas... ξανά τηλέφωνα, κανείς δεν ήξερε το δεύτερο και οι περισσότεροι δεν ήθελαν το πρώτο οπότε πίσω MM και μέσα στην απελπισία μου πλήρωσα για τα 5 χρόνια σύμφωνα με όσα περιέγραψα παραπάνω. 

Ακόμα δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι καλυμμένος.. θα έχω μια σφραγιδούλα σε μια απόδειξη και μερικές προφορικές διαβεβαιώσεις ότι με την allianz δεν θα έχω κανένα θέμα και δεν θα ζητήσει ποτέ τίποτα... αλλά στα λόγια που να είμαι σίγουρος... γιαυτό λέω πλέον όπως ήρθαν τα πράγματα, εχω παραιτηθεί, σταμάτησα να ψάχνω ψυκτικούς, θα φέρω τον δικό μου και ας γίνει ότι γίνει και απλά θα κοιτάξω να γίνει σωστά η εγκατάσταση (3 μέτρα σωλήνα, χρήση αντλίας κενού κτλ) για να μην χρειαστεί ποτέ να μάθω αν πλήρωσα τσάμπα την 5ετία ή όχι... δεν ξέρω τι άλλο να κάνω βρε παιδιά.. και εδώ μέσα πραγματικά όλοι για Daikin λένε, Daikin τελικά όμως μόνο εγώ έχω πάρει πρόσφατα άρα άντε βγάλε άκρη. Σας ζαλίζω και εσας αλλά εμένα να δείτε πως πάει να σπάσει το κεφάλι μου 2 μέρες τώρα που απ το τίποτα και πόσα λεφτά έδωσα (που δεν είχα φυσικά) και δεν είμαι απόλυτα καλυμμένος. Πάντως αν και μόλις τα πήρα, φεράρι ξεφεράρι των κλιματιστικών η Daikin, η αντιμετώπιση προς τους υποψήφιους αγοραστές, οι ασαφείς όροι εγγύησης και το ότι φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ψάχνει παράθυρα (τι ψάχνει.. δημιουργεί) για να αποφύγει μελλοντικές ευθύνες στα μηχανήματα της με κάνει να την θεωρώ απαράδεκτη εταιρεία στο after sales και είναι κρίμα να νοιώθω έτσι ακόμα δεν τα έχω βάλει. Να παίρνεις μηχανήματα 1000 ευρώ το καθένα μέσο όρο και αντί να λες έσκασα 1000 αλλά τώρα είμαι άρχοντας και ότι θέλω η εταιρεία θα είναι εκεί, να νιώθεις ακριβώς το ανάποδο, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. 

Για τα μοντέλα, πήρα τα ATXM25M και ATXM35M (νομίζω ίδια με τα FTXM25M κτλ.. δεν ξέρω καν διαφορές.. δείχνουν τα Α να είναι νεότερα αλλά ίσως απλά είναι άλλη εισαγωγή)

Το ξέρω ότι κατά 99.9%  πλήρωσα 210 (δεν έδωσα 250 λόγω του όλου θέματος αλλά και πάλι...) για την 5ετία τσάμπα και βερεσέ και μάλιστα σε λεφτά που δεν είχα (μπήκαν στις δόσεις και αυτά) αλλά ξέρεις, όταν έχεις καεί απ τον χυλό... και το να έχω 3 μηχανήματα απο μια εταιρεία τα 2 με φτερωτή και το ένα με τους ήχους που είχα βάλει στο βίντεο, στατιστικά είναι σχεδόν αδύνατο αλλά έγινε.... οπότε ξέρεις έχεις αυτή την "εμπειρία" και όταν όλα γίνονται και ξαφνικά (μέσα σε λίγες ώρες πήραν τα μηχανήματα και επρεπε να πάρω άλλα... εντελώς ξαφνικά όλα έγιναν ούτε 15 ώρες πριν δεν έμαθα ότι θα γίνει τελικά επιστροφή) και όταν σε πιάνει και η απελπισία που είσαι με το μαχαίρι στον λαιμό και στο θέμα της μάρκας και στο θέμα της εγγύησης, κάνεις σπασμωδικές κινήσεις.... ήταν περισσότερο κίνηση για να ηρεμίσω, παρά κίνηση που έγινε στοχευμένα.

Από όσο γνωρίζω (και ας με διορθώσουν οι ειδικοί) κλιματιστικό με R32 δια νόμου από το 2015 ΜΟΝΟ πιστοποιημένος τεχνικός μπορεί να σου περάσει. Επίσης από όσο γνωρίζω για να πάρουν την πιστοποίηση παρακολουθούν σεμινάρια, τα οποία πληρώνουν, και εν συνεχεία πληρώνουν "συνδρομή" για να ισχύει η πιστοποίηση τους.

Επομένως, δεν είναι παράλογο το να σου ζητήσει η οποιαδήποτε εταιρεία αυτό που θεωρείται "αυτονόητο" δια νόμου, άσχετα φυσικά με το τι ισχύει στην πιάτσα όπου ο καθε ούγκανος δηλώνει από ηλεκτρολόγος, ως ψυκτικός, ως και υδραυλικός... Π.χ. σε σοβαρή Ευρωπαική χώρα αν πας να κάνεις "μαστοριλίκι" με μη εξειδικευμένο πιστοποιημένο τεχνικό, έτσι και σε πάρει πρέφα πχ ο γείτονας και σε καρφώσει σε έχουν σκίσει. Αντίστοιχα, εφόσον είναι "παράνομο" ένας μη πιστοποιημένος ψυκτικός να σου κάνει εγκατάσταση, δεν μπορώ να καταλάβω πως θα μπορούσε να υπογράψει/σφραγίσει χαρτί όπου να δηλώνει ότι έκανε κάτι παράνομο και αν γίνει αύριο μεθαύριο κάτι ακραίο λόγω φύσης του ψυκτικού υγρού (πχ μια φωτιά) να τρέχει στα δικαστήρια αν ο πελάτης τον καταγγείλει με αποδείξεις.

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32015R2067&from=EN 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1600€ και άλλα 200€ για επέκταση για ένα 9άρι και ένα 12άρι? 

Πολλά λεφτά. 

Ελπίζω να σου βγουν πολύ καλά. 

Προσωπικά θα έπαιρνα Haier που έχουν και eurovent ή Midea που έχουν και δωρεάν εγκατάσταση με το μισό κόστος. 

Επεξ/σία από liakjim
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ελπίζω να σου βγουν πολύ καλά. 

εγώ να δεις....

6 λεπτά πριν, yositosi είπε

Από όσο γνωρίζω (και ας με διορθώσουν οι ειδικοί) κλιματιστικό με R32 δια νόμου από το 2015 ΜΟΝΟ πιστοποιημένος τεχνικός μπορεί να σου περάσει.

Εσύ δίκιο έχεις με όλα αυτά τα ωραία και σωστά στην θεωρία.. αλλά άλλα 200-220 για την εγκατάσταση (τόσο πάνε) + άλλα 100-120 κάθε χρόνο (και τα 2) για συντήρηση για να την κάνει ο πιστοποιημένος (για μια εγγύηση μόνο 3 χρόνια που δίνει η daikin) δεν την παλεύω.. εντάξει φτάνουμε σε επίπεδο παραλογισμού... θα πεις, Daikin πήρες, λούσου τα... οκ αλλά δεν είχα και άλλη επιλογή πέρα από καμιά Midea (καλύτερα να έμενα με Inventor τότε απ το να ρισκάρω πάλι με μια φτηνή μάρκα τουλάχιστον θα είχα και κάτσε καλά εγγύηση)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, liakjim είπε

1600€ και άλλα 200€ για επέκταση για ένα 9άρι και ένα 12άρι? 

Πολλά λεφτά. 

Ελπίζω να σου βγουν πολύ καλά. 

Προσωπικά θα έπαιρνα Haier ή Midea που έχουν και δωρεάν εγκατάσταση με το μισό κόστος. 

Δυστυχώς όταν μπαίνουν δόσεις ο κόσμος παρασύρεται και πάει για το πιο ακριβό.

@Craven  , Αν ο ψυκτικός σου είναι έμπιστος και σου έχει τοποθετήσει κλιματιστικό σε σπίτι σου ή φίλου σου και όλα καλά προχώρα.

Αλλιώς μην βιαστείς, βρες πιστοποιημένο και πήγαινε by the book σε ότι λέει η Daikin γιατί μαζί τους δεν θα βγάλεις άκρη, σε περίπτωση βλάβης δεν είναι στυλ Inventor.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το να μην βιαστώ χωρίς καλοριφέρ σπίτι και χωρίς άλλη εστία θέρμανσης μια κουβέντα είναι... για να μην φανεί ότι θέλω απλά να γλιτώσω χρήματα, ένας μεγάλος παράγοντας ήταν και το ότι οι ακριβοί οι πιστοποιημένοι (των 100+ ανα AC) ήταν όλοι διαθέσιμοι απο βδομάδα (και άγνωστο και πότε ακριβώς). Εμένα Δευτέρα αν περιμένω θα μας βρουν κοκκαλωμένους, ούτε αερόθερμο δεν έχει το σπίτι, με τα AC κάναμε ότι κάναμε τόσα χρόνια. Άντε πες τώρα στην σύζυγο που θα κρυώνει "περίμενε 5-10 μέρες να βρει χρόνο" (πέρα απ το χρηματικό φυσικά που είναι δυσβάστακτο) :)

Έμπιστος είναι όσο έχω εμπειρία απο ψυκτικούς.. έχει βάλει 4 καινούρια στο παρελθόν (panasonic) και έχει κάνει και 7-8 απεγκαταστάσεις/μετακινήσεις και πρόσφατα στο διπλανό σπίτι (θείου ευτυχώς) που είχα θέμα με fujitsu που είχαν βάλει στην ουσία στην μεριά μου (το χώρισμα των μπαλκονιών είναι βαλμένο διαφορετικά απ τα όρια των τοίχων) με ένα απίστευτο σφύριγμα που έφτανε μέσα στο σπίτι απ τους τοίχους, το έβγαλε, το κατέβασε στο πάτωμα και το έβαλε πάνω σε τεράστια αντικραδασμικά λάστιχα και μας έσωσε. Δεν έχω παράπονο ως τώρα, με τον προηγούμενο πχ που σε συντήρηση μου είχε σπάσει περσίδες ή πχ σε σχέση με τους τύπους του ΜΜ που μου έβαλαν σχεδόν 1 μέτρο σωλήνα στο ένα inventor (και γιαυτό δυστυχώς πήρα την απόφαση να μην δεχτώ την δωρεάν εγκατάσταση) με αυτόν δεν είχα τέτοια παράπονα.... τώρα αν με αυτόν λειτουργούν πχ στο 80% αυτά που έβαλε ενώ με έναν άλλον κάτσε καλά ψυκτικό των 100 ευρώ θα δούλευαν στο 100%, δεν έχω τις γνώσεις για να το γνωρίζω δυστυχώς και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ζητήσω να γίνουν όλα όπως πρέπει (τα μέτρα σωλήνα, η αντλία κενού, ότι κένωση γράφει το manual κτλ...) και να είμαι απο πάνω του ώστε να πλησιάσω το βέλτιστο. Επίσης τι γνώσεις έχει απο Daikin μου είναι άγνωστο και φυσικά όποιον και να ρωτήσω "φυσικά και γνωρίζω" θα μου πει... αν είμαι ο πρώτος που βάζει δεν θα το μάθω ποτέ (τα panasonic σίγουρα τα γνώριζε απ έξω και ανακατωτά) :).

Την εγγύηση απο Daikin την έχω ξεγραμμένη ενώ απο MM (allianz) ελπίζω ΑΝ ποτέ την χρειαστώ να είναι όπως μου τα είπαν.. αλλά ζω με την πίστη πως δεν θα χρειαστεί να το μάθω ποτέ.

Στην τελική παιδιά να πω κάτι.. είμαι τρομερά ήρεμος τύπος που δεν αγχώνεται για τίποτα. Χθες αγχώθηκα περισσότερο γιατί αγχώθηκε η γυναίκα μου (είπαμε τόσα λεφτά στο ξαφνικό δεν είναι αστείο για 2 ανθρώπους που ζουν με ένα μισθό) με αποτέλεσμα να βλέπω στον ύπνο μου daikin και ψυκτικούς (χωρίς πλάκα αυτό...) γιαυτό σηκώθηκα ξημερώματα (ποιος εγώ..) και αφού έφτιαξα έναν καφέ, σκέφτηκα με ηρεμία πλέον πως αν πηγαίνουμε με ψυχολογία πως θα συμβεί κάτι δεν έχει κανένα νόημα, καλύτερα να τα γυρίσουμε πίσω και να πάρουμε ότι πιο φτηνό υπάρχει και τα υπόλοιπα σουβλάκια.. ναι στριμώχτηκα, κάναμε και τις σπασμωδικές μας και ίσως όχι πιο σωστές κινήσεις (θα μπορούσα να είχα δεχτεί την δωρεάν εγκατάσταση πχ ή να πάρω μόνο το ένα daikin και να πάρω ένα άλλο απο αλλού κτλ κτλ.. πολλά σενάρια) αλλά τώρα ότι έγινε έγινε.. είναι απλά λεφτά (το λέω εγώ που δεν τα έχω) και ακόμα και αν τα χάσω δεν θα πεθάνουμε κιόλας.. ποτέ δεν ζούσα γιαυτά και είναι ηλίθιο στα 41 μου να κάθομαι να αγχώνομαι για το αν στο μέλλον καεί μια πλακέτα αν θα μου την αλλάξει η allianz επειδή δεν το έβαλε πιστοποιημένος, αν μου είπαν ή όχι ψέμματα στο ΜΜ να μην δίνω σημασία στους όρους και δεν ζητάνε τίποτα κτλ κτλ.. πάω με το σκεπτικό ότι πήρα κάτι που αντικειμενικά είναι σπάνιο να βγάλει πρόβλημα, έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά απο ατυχία στα προηγούμενα και μου το χρωστάει η τύχη να πάνε όλα καλά. Σήμερα θα μπουν (εκτός απροόπτου...) οπότε το βράδυ θα ξέρω αν τουλάχιστον εκ πρώτης είμαι ευχαριστημένος με τα daikin για τα οποία πολλοί έχουν άποψη (δεν είναι μομφή προς κάποιους αλλά αντικειμενικά συμβαίνει) αλλά κανείς δεν τα έχει και μόνο εγώ θα ξέρω τελικά πρακτικά :)Είναι και λίγο αστείο αυτό αν το σκεφτεί κανείς. Στην τελική έχω και 28 μέρες υπαναχώρηση στα ΜΜ.... αν δω τα σκούρα θα πληρώσω απεγκατάσταση και ας χάσω λεφτά και τα γυρνάω πίσω και απαιτώ τα χρήματα μου αφού δεν έχουν κάτι άλλο να θέλω... και τώρα το ξέρω το παραμύθι, μου το δίδαξε ο τελευταίος εκπρόσωπος του ΜΜ απ τα κεντρικά τότε όταν μου είχε πει όταν ρώτησα γιατί δεν είχαν δεχτεί τότε τα inventor πίσω αφού ήμουν εντός των 28 ημερών, πως "Αν την δεύτερη μέρα που μας είχατε πάρει μετά την αγορά, είχατε πει πως δεν σας άρεσαν θα τα παίρναμε πίσω, εσείς είπατε ότι δεν σας αρέσει ο θόρυβος που κάνουν, άρα θεωρήσαμε πως αναφέρατε πρόβλημα γιαυτό δεν τα δεχτήκαμε πίσω" ήταν θέμα διατύπωσης όπως μου διαβεβαίωσε τότε δηλαδή ;)

Μόνο μια ερώτηση επί του θέματος, υπάρχει κάτι παιδιά εκτός απ τα μέτρα σωλήνα και την αντλία κενού που πρέπει να προσέξω? ειδικά για το R32 κάτι που θα πρέπει οπωσδήποτε να κάνει, οπωσδήποτε να προσέξει? τα inventor είχαν μπει απο ΜΜ οπότε δεν γνωρίζω τις γνώσεις του σε R32 (αν υπάρχει κάποια διαφορά πρακτική γιαυτόν στην τοποθέτηση πέρα απ το ότι είναι πιο εύφλεκτο κτλ) οπότε καλό είναι αν κάτι πρέπει να κάνει να τον βάλω να το κάνει (ή και να μην τον βάλω καθόλου αν πρέπει να κάνει κάτι που δεν ξέρει να κάνει, δεν παίζουμε με θέματα ασφάλειας)

Επεξ/σία από Craven
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...