Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 με 15w λογικά θα καίει όταν δουλεύει μόνο ο εσωτερικός ανεμιστήρας για να δημιουργεί ρεύμα αέρα.

Μετά από δύο μήνες χρήσης των midea mission II (9αρι και 18αρι) ας κάνω μια ανασκόπηση.

- Ελάχιστες καταναλώσεις 300 και 600w αντίστοιχα.

- Στα πολλά κρύα της Αθήνας με εξωτερικές στο 0 δεν κατάλαβαν τίποτα. Δεν το κατάλαβα να σταματάνε για defrost αλλά δεν ήμουν έξω να βλεπω συνεχεια.

- Το wifi πολύ βολικό και αξιόπιστο από την στιγμή που το σεταρισα. Δεν βγαίνουν πότε offline. Έχουν επίσης ενσωματωμένο μετρητή κατανάλωσης που δεν έχω δει να αναφέρεται σε άλλα.

- Στην χαμηλότερη σκάλα είναι αθόρυβα αλλά όχι εντελώς. Βέβαια στο υπνοδωμάτιο κοιμάμαι με ανοικτό το κλιματιστικό χωρίς να είναι ενοχλητικό ούτε ελάχιστα.

- Οι εξωτερικές μονάδες είναι αθορυβες όταν κατεβάσουν κατανάλωση. Το 18αρι συντονίζει σε συγκεκριμένες στροφές λόγω επιτοίχιας τοποθέτησης. Δεν έχω βάλει αντικραδασμικα ακόμα.

- Τα πλαστικά τριζουν, ειδικά του μικρού. Με την χρήση φαίνεται να έστρωσαν λίγο ευτυχώς η ίσως εγώ τα συνηθισα.

- Είναι πολύ καλά και ακριβή στο να κρατανε την θερμοκρασία του χώρου στην επιλεγμένη. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως το καταφέρνουν αυτό όταν η θερμοκρασία εισόδου είναι 4 και 5 βαθμούς πάνω.

- Σε γενικες γραμμές κάνουν πολύ άνετο τον χώρο. Σε αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος σε βαθμό σχεδον να προτιμώ την θερμική άνεση των κλιματιστικών σε σχέση πχ με καλοριφέρ που σε μια νορμάλ λειτουργία υπάρχει διακύμανση 2 και 3ων βαθμών κελσίου. Το μόνο μείον τα ρεύματα αέρα μέχρι να πιάσει θερμοκρασία.

Σε γενικές γραμμές δεν πιάνει τις καταναλώσεις των sorai που βλέπω και ζηλεύω. Επίσης βάζω αστεράκι στο τρίξιμο του μικρού. Κατά τα άλλα δείχνουν προσεγμένα μηχανήματα και νιώθω πως είναι μια τίμια αγορά στην μεσαία κατηγορία κόστους. Εύχομαι να αποδειχθούν και αξιόπιστα.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, dimostr είπε

Όχι 

Και όπως εξήγησα και στο φίλο πιο πάνω εμένα αυτό που με νοιάζει είναι στη τελική τι θερμοκρασία έχω και με το κατανάλωση 

11 ώρες 4,1 κατανάλωση 20 βαθμοί 

Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε που λένε 

Και αν ο φίλος έχει χαμηλότερη κατανάλωση μπράβο του 

18αρι κλιματιστικό με κάλυψη χώρου 60τμ (με ανοιχτές πόρτες 97τμ) έχει μικρότερη κατανάλωση από το δικό σου. Γιατί απλά είναι inverter ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, guzel είπε

18αρι κλιματιστικό με κάλυψη χώρου 60τμ (με ανοιχτές πόρτες 97τμ) έχει μικρότερη κατανάλωση από το δικό σου. Γιατί απλά είναι inverter ..

Άντε πάλι. Ρε συ τί συγκρίνεις? Ο φίλος είναι στη Λαμία που μπορεί να έχει -10 κάτω από σένα, άλλες μονώσεις κτλ. Κακώς συγκρίνεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, liakjim είπε

Άντε πάλι. Ρε συ τί συγκρίνεις? Ο φίλος είναι στη Λαμία που μπορεί να έχει -10 κάτω από σένα, άλλες μονώσεις κτλ. Κακώς συγκρίνεις.

Και ο Rnd κάπου εξω από Θεσσαλονίκη ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Και Nemesis Pro από ότι φαίνεται 450. Λογικά το ίδιο φασόν.

Ακριβώς! 

Καλά αυτό με τη κατανάλωση στην αναμονή, το οποίο συνεχίζουν να διαφημίζουν (1w) είναι απαράδεκτο. Στο izuru γράφουν ακόμα 0.5w!!!!😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι μετά απο μια κουραστική μέρα χθες και σήμερα... τα μηχανήματα πλέον έφτασαν και ξεκουράζονται στο χωλ μου.

Μετά απο επικοινωνία χθες το απόγευμα με την Daikin που την μια ήμουν σε αναμονή μισή ώρα (τεχνικό τμήμα) μέχρι που το έκλεισα και την άλλη το σήκωσαν αμέσως (πωλήσεις) αλλά ανάθεμα αν γνώριζαν κάτι (σε κάθε πράγμα "να ρωτήσω" ήμασταν), μου είπε ο εκπρόσωπος που κάθε λίγο ρώταγε τελικά (αν δεν ήταν και αυτά χαλασμένο τηλέφωνο) πως αυτό που θέλουν για να ισχύει η εγγύηση σε αυτούς είναι δελτίο εργασιών (φαντάζομαι θα εννοούσε απόδειξη? δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτό και κανένας ψυκτικός δεν γνωρίζει τι σημαίνει αυτό απ όσους μίλησα) και πιστοποίηση f-gas όπου απ τους 10 ψυκτικούς που μίλησα οι 8 το άκουγαν για πρώτη φορά όπως εγώ και οι 2 άρχισαν να βρίζουν το Ελληνικό κράτος που ακόμα δεν τους έχει στείλει αυτές τις πιστοποιήσεις. Τώρα πως ζητάει η Daikin μια πιστοποίηση που κανείς δεν έχει και το κράτος ακόμα δεν έχει δώσει, ανάθεμα και αν ξέρω! εκτός αν αυτό το ζητάει επίτηδες αν δεν βάλεις απο "δικούς" της.

Τελικά δεν έβγαλα άκρη, πήγα απο MM, μου έκαναν μια καλύτερη τιμή και καλώς η κακώς αγόρασα την 5ετή premium εγγύηση απο εκεί (στην ουσία ασφαλιστήριο μέσω Allianz είναι) που (στην θεωρία πάντα) μιλάς με MM και allianz και όχι με daikin και (στην θεωρία πάντα) καλύπτουν τα πάντα (και πλακέτες κτλ) ακόμα και συντηρήσεις να μην έχεις κάνει και καλά... το πόσο ισχύουν στην πράξη, θα το δούμε. Εγώ ήθελα να έχω και την εγγύηση της Daikin επιπλέον αλλά όχι μόνο το f-gas, αλλά ούτε καν δελτίο παροχής υπηρεσιών δεν θέλουν να κόψουν όσοι έχω μιλήσει εκτός αν σκάσεις όσα ζητάνε και τα ίδια τα επίσημα καταστήματα της daikin (100+) που δεν έχει νόημα φυσικά. Θέλω να πιστεύω πως τουλάχιστον με την 5ετή εγγύηση και ένα απλό σφράγισμα της εγγύησης θα είμαι καλυμμένος (από αντίστοιχη υπηρεσία του Κωτσόβολου που όμως εκτελούσε ο ίδιος τότε με το τεχνικό του τμήμα, δεν ήμουν καθόλου στο παρελθόν).. μένει απλά να βρω έναν άνθρωπο να μπορεί εκτός του να κάνει σωστά την εγκατάσταση, να βάλει και μια άτιμη σφραγίδα και ίσως να κόψει και ένα δελτίο (ούτε αυτό δεν μπορώ να βρω 2 μέρες τώρα.. ήμαρτον!) μπας και γλυτώσω απ τα κρύα που έρχονται το ΣΚ!! (δεν έχω άλλη εστία θέρμανσης)... κοντεύω τουλάχιστον και ελπίζω μετά να είναι πλέον όλα καλά :)

Επεξ/σία από Craven
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Craven είπε

Επανέρχομαι μετά απο μια κουραστική μέρα χθες και σήμερα... τα μηχανήματα πλέον έφτασαν και ξεκουράζονται στο χωλ μου.

Μετά απο επικοινωνία χθες το απόγευμα με την Daikin που την μια ήμουν σε αναμονή μισή ώρα (τεχνικό τμήμα) μέχρι που το έκλεισα και την άλλη το σήκωσαν αμέσως (πωλήσεις) αλλά ανάθεμα αν γνώριζαν κάτι (σε κάθε πράγμα "να ρωτήσω" ήμασταν), μου είπε ο εκπρόσωπος που κάθε λίγο ρώταγε τελικά (αν δεν ήταν και αυτά χαλασμένο τηλέφωνο) πως αυτό που θέλουν για να ισχύει η εγγύηση σε αυτούς είναι δελτίο εργασιών (φαντάζομαι θα εννοούσε απόδειξη? δεν κατάλαβα τι σημαίνει αυτό και κανένας ψυκτικός δεν γνωρίζει τι σημαίνει αυτό απ όσους μίλησα) και πιστοποίηση f-gas όπου απ τους 10 ψυκτικούς που μίλησα οι 8 το άκουγαν για πρώτη φορά όπως εγώ και οι 2 άρχισαν να βρίζουν το Ελληνικό κράτος που ακόμα δεν τους έχει στείλει αυτές τις πιστοποιήσεις. Τώρα πως ζητάει η Daikin μια πιστοποίηση που κανείς δεν έχει και το κράτος ακόμα δεν έχει δώσει, ανάθεμα και αν ξέρω! εκτός αν αυτό το ζητάει επίτηδες αν δεν βάλεις απο "δικούς" της.

Τελικά δεν έβγαλα άκρη, πήγα απο MM, μου έκαναν μια καλύτερη τιμή και καλώς η κακώς αγόρασα την 5ετή premium εγγύηση απο εκεί (στην ουσία ασφαλιστήριο μέσω Allianz είναι) που (στην θεωρία πάντα) μιλάς με MM και allianz και όχι με daikin και (στην θεωρία πάντα) καλύπτουν τα πάντα (και πλακέτες κτλ) ακόμα και συντηρήσεις να μην έχεις κάνει και καλά... το πόσο ισχύουν στην πράξη, θα το δούμε. Εγώ ήθελα να έχω και την εγγύηση της Daikin επιπλέον αλλά όχι μόνο το f-gas, αλλά ούτε καν δελτίο παροχής υπηρεσιών δεν θέλουν να κόψουν όσοι έχω μιλήσει εκτός αν σκάσεις όσα ζητάνε και τα ίδια τα επίσημα καταστήματα της daikin (100+) που δεν έχει νόημα φυσικά. Θέλω να πιστεύω πως τουλάχιστον με την 5ετή εγγύηση και ένα απλό σφράγισμα της εγγύησης θα είμαι καλυμμένος (από αντίστοιχη υπηρεσία του Κωτσόβολου που όμως εκτελούσε ο ίδιος τότε με το τεχνικό του τμήμα, δεν ήμουν καθόλου στο παρελθόν).. μένει απλά να βρω έναν άνθρωπο να μπορεί εκτός του να κάνει σωστά την εγκατάσταση, να βάλει και μια άτιμη σφραγίδα και ίσως να κόψει και ένα δελτίο (ούτε αυτό δεν μπορώ να βρω 2 μέρες τώρα.. ήμαρτον!) μπας και γλυτώσω απ τα κρύα που έρχονται το ΣΚ!! (δεν έχω άλλη εστία θέρμανσης)... κοντεύω τουλάχιστον και ελπίζω μετά να είναι πλέον όλα καλά :)

Δεν χρειάζεται κανένα τηλέφωνο. Οι συσκευές σου συνοδεύονται από έντυπο εγγύησης. Σε αυτό αναγράφονται οι όροι της εγγύησης. Διάβασέ τους και εφάρμοσε αυτά που λέει. Αν έχεις απορία μας ρωτάς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, liakjim είπε

Δεν χρειάζεται κανένα τηλέφωνο. Οι συσκευές σου συνοδεύονται από έντυπο εγγύησης. Σε αυτό αναγράφονται οι όροι της εγγύησης. Διάβασέ τους και εφάρμοσε αυτά που λέει. Αν έχεις απορία μας ρωτάς. 

Έντυπο εγγύησης δεν υπάρχει πουθενά στην συσκευασία. Οι εγκαταστάτες όσοι ρώτησα μπορούν να σφραγίσουν αλλά τσινάνε στο να κόψουν δελτίο παροχής αλλά τι να σφραγίσουν αφού δεν υπάρχει μέσα έντυπο εγγύησης για να σφραγίσουν. 

Στο ΜΜ μου επιβεβαίωσαν πως δεν έχει καμία σημασία και πως δεν χρειάζεται το οτιδήποτε αφού πήρα την 5ετή εγγύηση απο εκεί (απο Allianz είναι στην ουσία). Τώρα ότι είναι να γίνει θα γίνει.... δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω... καταρχάς ούτε f-gas δεν έχει κανένας στην Ελλάδα οπότε έτσι κιαλλιώς την Daikin την ψιλοξεχνάω, αφού απ ότι κατάλαβα αν δεν πάρεις από έναν απ τους 8 δικούς της αντιπροσώπους στην ουσία σε αποκλείει.. άρα μάλλον καλά έκανα και πήρα την εγγύηση απο ΜΜ. Αυτό που με άγχωνε είναι αν η allianz θα έχει θέμα στο με ποιον εγώ θα έκανα την εγκατάσταση αλλά αφού επιμένουν στο ΜΜ ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα δεν υπάρχει κάτι άλλο να μπορώ να κάνω σχετικά παρά μόνο να έχω θετική διάθεση ότι όλα θα πάνε καλά :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Craven είπε

Έντυπο εγγύησης δεν υπάρχει πουθενά στην συσκευασία.

Πρώτη φορά ακούω στη ζωή μου κάτι τέτοιο και ειλικρινά ποτέ δεν θα αγόραζα οποιαδήποτε συσκευή αξίας που δεν θα είχα πλήρη επίγνωση των όρων εγγύησης και φυσικά ούτε θα υπέκυπτα στο extension του ΜΜ, ειλικρινά δεν τις κατανοώ αυτές τις τακτικές. Το ΜΜ έπρεπε να ενημερώνει τους όρους εγγύησης του προϊόντος.

Τέσπα, ποια μηχανήματα πήρες τελικά? Ποιός θα τα βάλει? Τί λένε οι όροι της εγγύησης του ΜΜ ? Δλδ αν ο εγκαταστάτης κάνει λαλακία , το ΜΜ θα είναι οκ? Η απόδειξη αρκεί? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Craven είπε

Έντυπο εγγύησης δεν υπάρχει πουθενά στην συσκευασία. Οι εγκαταστάτες όσοι ρώτησα μπορούν να σφραγίσουν αλλά τσινάνε στο να κόψουν δελτίο παροχής αλλά τι να σφραγίσουν αφού δεν υπάρχει μέσα έντυπο εγγύησης για να σφραγίσουν. 

Στο ΜΜ μου επιβεβαίωσαν πως δεν έχει καμία σημασία και πως δεν χρειάζεται το οτιδήποτε αφού πήρα την 5ετή εγγύηση απο εκεί (απο Allianz είναι στην ουσία). Τώρα ότι είναι να γίνει θα γίνει.... δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω... καταρχάς ούτε f-gas δεν έχει κανένας στην Ελλάδα οπότε έτσι κιαλλιώς την Daikin την ψιλοξεχνάω, αφού απ ότι κατάλαβα αν δεν πάρεις από έναν απ τους 8 δικούς της αντιπροσώπους στην ουσία σε αποκλείει.. άρα μάλλον καλά έκανα και πήρα την εγγύηση απο ΜΜ. Αυτό που με άγχωνε είναι αν η allianz θα έχει θέμα στο με ποιον εγώ θα έκανα την εγκατάσταση αλλά αφού επιμένουν στο ΜΜ ότι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα δεν υπάρχει κάτι άλλο να μπορώ να κάνω σχετικά παρά μόνο να έχω θετική διάθεση ότι όλα θα πάνε καλά :)

Όπως το είπες είναι "εγκαταστάτες" αρκετοί δεν έχουν καν άδεια.
Υπάρχουν ψυκτικοί με πιστοποίηση F-gas.

Κατά την γνώμη μου χαραμίζεις τσάμπα χρήματα, ένα κλιματιστικό είναι αρκετά σπάνιο να βγάλει βλάβη στα 5 χρόνια εάν καθαρίζονται τα φίλτρα τακτικά.

Επεξ/σία από Klausx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Πρώτη φορά ακούω στη ζωή μου κάτι τέτοιο και ειλικρινά ποτέ δεν θα αγόραζα οποιαδήποτε συσκευή αξίας που δεν θα είχα πλήρη επίγνωση των όρων εγγύησης και φυσικά ούτε θα υπέκυπτα στο extension του ΜΜ, ειλικρινά δεν τις κατανοώ αυτές τις τακτικές. Το ΜΜ έπρεπε να ενημερώνει τους όρους εγγύησης του προϊόντος.

Τέσπα, ποια μηχανήματα πήρες τελικά? Ποιός θα τα βάλει? Τί λένε οι όροι της εγγύησης του ΜΜ ? Δλδ αν ο εγκαταστάτης κάνει λαλακία , το ΜΜ θα είναι οκ? Η απόδειξη αρκεί? 

Άλλο ένα σεντονάκι ακολουθεί...

Απ ότι κατάλαβα (και μου είπε τεχνικός που συνεργάζεται με εναν απ τους 8 αντιπροσώπους) είναι πως f-gas δεν έχουν ούτε αυτοί και το ζητήσαν απ τα κεντρικά για τον λόγο που είπα (επειδή το πήρα εκτός απο ΜΜ άρα άλλη εισαγωγή και όχι απ τους 8).

Αφού χθες δεν έβγαλα άκρη καθόλου και έφαγα όλη μέρα στα τηλέφωνα, πήγα απ το ΜΜ και αφού μου έκαναν λίγο καλύτερη τιμή στην 5ετή εγγύηση (διόλου φτηνή... 250 και για τα 2 μηχανήματα έχει),  με ενημέρωσαν για το τι παρέχει αυτή η εγγύηση και μου είπαν για 24ωρη εξυπηρέτηση για επισκευή ΟΤΙ και αν συμβεί ακόμα και για πλακέτα και σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ότι παίρνεις τα λεφτά πίσω μέσα στα 5 χρόνια. Δεν με πίεσαν να το πάρω, το πήρα εγώ γιατί δεν ήξερα τι άλλο να κάνω εκείνη τη στιγμή.

Στην ουσία είναι ένα ασφαλιστήριο από την Allianz που γράφει τις παροχές εν συντομία που είπα. Τώρα επειδή όροι δεν υπήρχαν επ ακριβώς (γιατί αυτοί που υπάρχουν στο site της media markt δεν ισχύουν καν) αφού πρώτα μια κοπελιά μας ανέφερε πως δεν τους νοιάζει καν η συντήρηση η ετήσια παρά μόνο η εγκατάσταση να έγινε απο κάποιον σωστά (απ έξω απ έξω είπε και εκείνη για κάποιο αποδεικτικό) έβαλα να μου απαντήσουν αν χρειάζεται όντως κάτι και σήμερα μου απάντησαν (τηλεφωνικά πάντα...) πως δεν έχει καν σημασία ούτε η εγκατάσταση. 

Εγώ τώρα φυσικά είμαι σε αδιέξοδο και στην ουσία είπα στον εγκαταστάτη ο οποίος είναι δικός μου (ούτε της daikin ούτε τίποτα.. ένας ψυκτικός (?) που είχε μαγαζί που λίγο καιρό πριν ο άνθρωπος έκλεισε και δουλεύει σε συνεργασία πλέον με καταστήματα) να βάλει έστω μια σφραγίδα (τώρα δικιά του θα είναι.. θα σας γελάσω) έστω στην απόδειξη αγοράς αφού ΔΕΝ υπάρχει έντυπο εγγύησης μέσα στην συσκευασία είτε της εσωτερικής είτε της εξωτερικής μονάδας.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω... είχα 2 μηχανήματα που μου είχαν κοστίσει (σε εκπτώσεις) γύρω στα 840.. το ένα μου είχε αλλαχτει με nemesis, το mm μου τα πήρε πίσω για 840 φυσικά μόνο (σε πίστωση με εντολή της inventor), ζημιωμένος φυσικά αφου 700 έχει μονο του το Nemesis.. (γιαυτό και πραγματικά ήθελα να βγει καλό) και η μόνη μάρκα που άξιζε ηταν η daikin (πραγματικά δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ απο καλές μάρκες... μιλάμε μόνο για inventor, toyotomi, midea και φτηνότερες.. α και fujitsu που δεν θέλω με τίποτα).. έδωσα εντελώς ξαφνικά άλλα 740 αφού μου έκοψαν και κάποια λεφτά (λίγα) γιατί έτρεχε προσφορά για δωρεάν εγκατάσταση που επειδή είχαν κάνει ΧΑΛΙΑ δουλειά στα inventor (το 1 και κάτι μέτρο σωλήνα τον λέω χάλια δουλειά...) αλλά μετα όταν άρχισα να καταλαβαίνω τι σημαίνει daikin και πόσο χρεώνει τις εγκαταστάσεις, το μετάνιωσα που δεν άφησα να μου κάνει την εγκατάσταση το ΜΜ.

Την επόμενη μέρα αφού φοβήθηκα να φέρω τον δικό μου ψυκτικό, άρχισα να παίρνω "συνεργάτες" της daikin να πάρω προσφορές καθώς και την ίδια την daikin να μου πει τι ακριβώς θέλει στην εγκατάσταση που ΔΕΝ ήξεραν να μου πουν και με παρακάλια και πόσα "να ρωτήσω" καταλήξαμε στο δελτίο εργασιών και πιστοποίηση f-gas... ξανά τηλέφωνα, κανείς δεν ήξερε το δεύτερο και οι περισσότεροι δεν ήθελαν το πρώτο οπότε πίσω MM και μέσα στην απελπισία μου πλήρωσα για τα 5 χρόνια σύμφωνα με όσα περιέγραψα παραπάνω. 

Ακόμα δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι καλυμμένος.. θα έχω μια σφραγιδούλα σε μια απόδειξη και μερικές προφορικές διαβεβαιώσεις ότι με την allianz δεν θα έχω κανένα θέμα και δεν θα ζητήσει ποτέ τίποτα... αλλά στα λόγια που να είμαι σίγουρος... γιαυτό λέω πλέον όπως ήρθαν τα πράγματα, εχω παραιτηθεί, σταμάτησα να ψάχνω ψυκτικούς, θα φέρω τον δικό μου και ας γίνει ότι γίνει και απλά θα κοιτάξω να γίνει σωστά η εγκατάσταση (3 μέτρα σωλήνα, χρήση αντλίας κενού κτλ) για να μην χρειαστεί ποτέ να μάθω αν πλήρωσα τσάμπα την 5ετία ή όχι... δεν ξέρω τι άλλο να κάνω βρε παιδιά.. και εδώ μέσα πραγματικά όλοι για Daikin λένε, Daikin τελικά όμως μόνο εγώ έχω πάρει πρόσφατα άρα άντε βγάλε άκρη. Σας ζαλίζω και εσας αλλά εμένα να δείτε πως πάει να σπάσει το κεφάλι μου 2 μέρες τώρα που απ το τίποτα και πόσα λεφτά έδωσα (που δεν είχα φυσικά) και δεν είμαι απόλυτα καλυμμένος. Πάντως αν και μόλις τα πήρα, φεράρι ξεφεράρι των κλιματιστικών η Daikin, η αντιμετώπιση προς τους υποψήφιους αγοραστές, οι ασαφείς όροι εγγύησης και το ότι φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ψάχνει παράθυρα (τι ψάχνει.. δημιουργεί) για να αποφύγει μελλοντικές ευθύνες στα μηχανήματα της με κάνει να την θεωρώ απαράδεκτη εταιρεία στο after sales και είναι κρίμα να νοιώθω έτσι ακόμα δεν τα έχω βάλει. Να παίρνεις μηχανήματα 1000 ευρώ το καθένα μέσο όρο και αντί να λες έσκασα 1000 αλλά τώρα είμαι άρχοντας και ότι θέλω η εταιρεία θα είναι εκεί, να νιώθεις ακριβώς το ανάποδο, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. 

Για τα μοντέλα, πήρα τα ATXM25M και ATXM35M (νομίζω ίδια με τα FTXM25M κτλ.. δεν ξέρω καν διαφορές.. δείχνουν τα Α να είναι νεότερα αλλά ίσως απλά είναι άλλη εισαγωγή)

49 λεπτά πριν, Klausx είπε

Όπως το είπες είναι "εγκαταστάτες" αρκετοί δεν έχουν καν άδεια.
Υπάρχουν ψυκτικοί με πιστοποίηση F-gas.

Κατά την γνώμη μου χαραμίζεις τσάμπα χρήματα, ένα κλιματιστικό είναι αρκετά σπάνιο να βγάλει βλάβη στα 5 χρόνια εάν καθαρίζονται τα φίλτρα τακτικά.

Το ξέρω ότι κατά 99.9%  πλήρωσα 210 (δεν έδωσα 250 λόγω του όλου θέματος αλλά και πάλι...) για την 5ετία τσάμπα και βερεσέ και μάλιστα σε λεφτά που δεν είχα (μπήκαν στις δόσεις και αυτά) αλλά ξέρεις, όταν έχεις καεί απ τον χυλό... και το να έχω 3 μηχανήματα απο μια εταιρεία τα 2 με φτερωτή και το ένα με τους ήχους που είχα βάλει στο βίντεο, στατιστικά είναι σχεδόν αδύνατο αλλά έγινε.... οπότε ξέρεις έχεις αυτή την "εμπειρία" και όταν όλα γίνονται και ξαφνικά (μέσα σε λίγες ώρες πήραν τα μηχανήματα και επρεπε να πάρω άλλα... εντελώς ξαφνικά όλα έγιναν ούτε 15 ώρες πριν δεν έμαθα ότι θα γίνει τελικά επιστροφή) και όταν σε πιάνει και η απελπισία που είσαι με το μαχαίρι στον λαιμό και στο θέμα της μάρκας και στο θέμα της εγγύησης, κάνεις σπασμωδικές κινήσεις.... ήταν περισσότερο κίνηση για να ηρεμίσω, παρά κίνηση που έγινε στοχευμένα.

Επεξ/σία από Craven
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Craven είπε

Άλλο ένα σεντονάκι ακολουθεί...

Απ ότι κατάλαβα (και μου είπε τεχνικός που συνεργάζεται με εναν απ τους 8 αντιπροσώπους) είναι πως f-gas δεν έχουν ούτε αυτοί και το ζητήσαν απ τα κεντρικά για τον λόγο που είπα (επειδή το πήρα εκτός απο ΜΜ άρα άλλη εισαγωγή και όχι απ τους 8).

Αφού χθες δεν έβγαλα άκρη καθόλου και έφαγα όλη μέρα στα τηλέφωνα, πήγα απ το ΜΜ και αφού μου έκαναν λίγο καλύτερη τιμή στην 5ετή εγγύηση (διόλου φτηνή... 250 και για τα 2 μηχανήματα έχει),  με ενημέρωσαν για το τι παρέχει αυτή η εγγύηση και μου είπαν για 24ωρη εξυπηρέτηση για επισκευή ΟΤΙ και αν συμβεί ακόμα και για πλακέτα και σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ότι παίρνεις τα λεφτά πίσω μέσα στα 5 χρόνια. Δεν με πίεσαν να το πάρω, το πήρα εγώ γιατί δεν ήξερα τι άλλο να κάνω εκείνη τη στιγμή.

Στην ουσία είναι ένα ασφαλιστήριο από την Allianz που γράφει τις παροχές εν συντομία που είπα. Τώρα επειδή όροι δεν υπήρχαν επ ακριβώς (γιατί αυτοί που υπάρχουν στο site της media markt δεν ισχύουν καν) αφού πρώτα μια κοπελιά μας ανέφερε πως δεν τους νοιάζει καν η συντήρηση η ετήσια παρά μόνο η εγκατάσταση να έγινε απο κάποιον σωστά (απ έξω απ έξω είπε και εκείνη για κάποιο αποδεικτικό) έβαλα να μου απαντήσουν αν χρειάζεται όντως κάτι και σήμερα μου απάντησαν (τηλεφωνικά πάντα...) πως δεν έχει καν σημασία ούτε η εγκατάσταση. 

Εγώ τώρα φυσικά είμαι σε αδιέξοδο και στην ουσία είπα στον εγκαταστάτη ο οποίος είναι δικός μου (ούτε της daikin ούτε τίποτα.. ένας ψυκτικός που είχε μαγαζί που λίγο καιρό πριν ο άνθρωπος έκλεισε και δουλεύει σε συνεργασία πλέον με καταστήματα) να βάλει έστω μια σφραγίδα (τώρα δικιά του θα είναι.. θα σας γελάσω) έστω στην απόδειξη αγοράς αφού ΔΕΝ υπάρχει έντυπο εγγύησης μέσα στην συσκευασία είτε της εσωτερικής είτε της εξωτερικής μονάδας.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω... είχα 2 μηχανήματα που μου είχαν κοστίσει (σε εκπτώσεις) γύρω στα 840.. το ένα μου είχε αλλαχτει με nemesis, το mm μου τα πήρε πίσω για 840 φυσικά μόνο (σε πίστωση με εντολή της inventor) και η μόνη μάρκα που άξιζε ηταν η daikin (πραγματικά δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ απο καλές μάρκες... μιλάμε μόνο για inventor, toyotomi, midea και φτηνότερες.. α και fujitsu που δεν θέλω με τίποτα).. έδωσα εντελώς ξαφνικά άλλα 740 αφού μου έκοψαν και κάποια λεφτά (λίγα) γιατί έτρεχε προσφορά για δωρεάν εγκατάσταση που επειδή είχαν κάνει ΧΑΛΙΑ δουλειά στα inventor (το 1 και κάτι μέτρο σωλήνα τον λέω χάλια δουλειά...) αλλά μετα όταν άρχισα να καταλαβαίνω τι σημαίνει daikin και πόσο χρεώνει τις εγκαταστάσεις, το μετάνιωσα που δεν άφησα να μου κάνει την εγκατάσταση το ΜΜ.

Την επόμενη μέρα αφού φοβήθηκα να φέρω τον δικό μου ψυκτικό, άρχισα να παίρνω "συνεργάτες" της daikin να πάρω προσφορές καθώς και την ίδια την daikin να μου πει τι ακριβώς θέλει στην εγκατάσταση που ΔΕΝ ήξεραν να μου πουν και με παρακάλια και πόσα "να ρωτήσω" καταλήξαμε στο δελτίο εργασιών και πιστοποίηση f-gas... ξανά τηλέφωνα, κανείς δεν ήξερε το δεύτερο και οι περισσότεροι δεν ήθελαν το πρώτο οπότε πίσω MM και μέσα στην απελπισία μου πλήρωσα για τα 5 χρόνια σύμφωνα με όσα περιέγραψα παραπάνω. 

Ακόμα δεν είμαι σίγουρος ότι είμαι καλυμμένος.. θα έχω μια σφραγιδούλα σε μια απόδειξη και μερικές προφορικές διαβεβαιώσεις ότι με την allianz δεν θα έχω κανένα θέμα και δεν θα ζητήσει ποτέ τίποτα... αλλά στα λόγια που να είμαι σίγουρος... γιαυτό λέω πλέον όπως ήρθαν τα πράγματα, εχω παραιτηθεί, σταμάτησα να ψάχνω ψυκτικούς, θα φέρω τον δικό μου και ας γίνει ότι γίνει και απλά θα κοιτάξω να γίνει σωστά η εγκατάσταση (3 μέτρα σωλήνα, χρήση αντλίας κενού κτλ) για να μην χρειαστεί ποτέ να μάθω αν πλήρωσα τσάμπα την 5ετία ή όχι... δεν ξέρω τι άλλο να κάνω βρε παιδιά.. και εδώ μέσα πραγματικά όλοι για Daikin λένε, Daikin τελικά όμως μόνο εγώ έχω πάρει πρόσφατα άρα άντε βγάλε άκρη. Σας ζαλίζω και εσας αλλά εμένα να δείτε πως πάει να σπάσει το κεφάλι μου 2 μέρες τώρα που απ το τίποτα και πόσα λεφτά έδωσα (που δεν είχα φυσικά) και δεν είμαι απόλυτα καλυμμένος. Πάντως αν και μόλις τα πήρα, φεράρι ξεφεράρι των κλιματιστικών η Daikin, η αντιμετώπιση προς τους υποψήφιους αγοραστές, οι ασαφείς όροι εγγύησης και το ότι φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι ψάχνει παράθυρα (τι ψάχνει.. δημιουργεί) για να αποφύγει μελλοντικές ευθύνες στα μηχανήματα της με κάνει να την θεωρώ απαράδεκτη εταιρεία στο after sales και είναι κρίμα να νοιώθω έτσι ακόμα δεν τα έχω βάλει. Να παίρνεις μηχανήματα 1000 ευρώ το καθένα μέσο όρο και αντί να λες έσκασα 1000 αλλά τώρα είμαι άρχοντας και ότι θέλω η εταιρεία θα είναι εκεί, να νιώθεις ακριβώς το ανάποδο, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. 

Για τα μοντέλα, πήρα τα ATXM25M και ATXM35M (νομίζω ίδια με τα FTXM25M κτλ.. δεν ξέρω καν διαφορές.. δείχνουν τα Α να είναι νεότερα αλλά ίσως απλά είναι άλλη εισαγωγή)

Το ξέρω ότι κατά 99.9%  πλήρωσα 210 (δεν έδωσα 250 λόγω του όλου θέματος αλλά και πάλι...) για την 5ετία τσάμπα και βερεσέ και μάλιστα σε λεφτά που δεν είχα (μπήκαν στις δόσεις και αυτά) αλλά ξέρεις, όταν έχεις καεί απ τον χυλό... και το να έχω 3 μηχανήματα απο μια εταιρεία τα 2 με φτερωτή και το ένα με τους ήχους που είχα βάλει στο βίντεο, στατιστικά είναι σχεδόν αδύνατο αλλά έγινε.... οπότε ξέρεις έχεις αυτή την "εμπειρία" και όταν όλα γίνονται και ξαφνικά (μέσα σε λίγες ώρες πήραν τα μηχανήματα και επρεπε να πάρω άλλα... εντελώς ξαφνικά όλα έγιναν ούτε 15 ώρες πριν δεν έμαθα ότι θα γίνει τελικά επιστροφή) και όταν σε πιάνει και η απελπισία που είσαι με το μαχαίρι στον λαιμό και στο θέμα της μάρκας και στο θέμα της εγγύησης, κάνεις σπασμωδικές κινήσεις.... ήταν περισσότερο κίνηση για να ηρεμίσω, παρά κίνηση που έγινε στοχευμένα.

Από όσο γνωρίζω (και ας με διορθώσουν οι ειδικοί) κλιματιστικό με R32 δια νόμου από το 2015 ΜΟΝΟ πιστοποιημένος τεχνικός μπορεί να σου περάσει. Επίσης από όσο γνωρίζω για να πάρουν την πιστοποίηση παρακολουθούν σεμινάρια, τα οποία πληρώνουν, και εν συνεχεία πληρώνουν "συνδρομή" για να ισχύει η πιστοποίηση τους.

Επομένως, δεν είναι παράλογο το να σου ζητήσει η οποιαδήποτε εταιρεία αυτό που θεωρείται "αυτονόητο" δια νόμου, άσχετα φυσικά με το τι ισχύει στην πιάτσα όπου ο καθε ούγκανος δηλώνει από ηλεκτρολόγος, ως ψυκτικός, ως και υδραυλικός... Π.χ. σε σοβαρή Ευρωπαική χώρα αν πας να κάνεις "μαστοριλίκι" με μη εξειδικευμένο πιστοποιημένο τεχνικό, έτσι και σε πάρει πρέφα πχ ο γείτονας και σε καρφώσει σε έχουν σκίσει. Αντίστοιχα, εφόσον είναι "παράνομο" ένας μη πιστοποιημένος ψυκτικός να σου κάνει εγκατάσταση, δεν μπορώ να καταλάβω πως θα μπορούσε να υπογράψει/σφραγίσει χαρτί όπου να δηλώνει ότι έκανε κάτι παράνομο και αν γίνει αύριο μεθαύριο κάτι ακραίο λόγω φύσης του ψυκτικού υγρού (πχ μια φωτιά) να τρέχει στα δικαστήρια αν ο πελάτης τον καταγγείλει με αποδείξεις.

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32015R2067&from=EN 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...