Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πραγματικά ΜΑΚΑΡΙ να μου καθόταν καλά με Inventor και να είχα ηρεμίσει και να είχα αυτή την αντιπροσωπεία να αντιμετωπίζω... κρίμα πραγματικά που δεν μου έκατσε και τώρα άντε μπλέξε..

Στις καλές μάρκες βρε παιδιά (Daikin, Mitsubishi, Toshiba) ποια έχει την πιο νορμαλ εγγύηση? δεν περιμένω επίπεδο inventor αλλά με έχει εκνευρίσει όλο αυτό με την Daikin.. Ενώ θα έπρεπε να ισχύει το ότι εφόσον πάω σε ένα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ μηχάνημα θα πρέπει να έχω και ΚΑΛΟ και premium support, ξαφνικά κατάλαβα πως πάω στο εντελώς άλλο άκρο και απ το εντελώς χαλαρό και ήρεμο που ήμουν με Inventor, πρέπει να είμαι στην τσίτα μην κάνει κάποιο "λάθος" ο εγκαταστάτης (και να μην μπορώ να έχω καν τον δικό μου εγκαταστάτη στην ουσία), μην δεν της αρέσει κάτι της Daikin και κόψει την εγγύηση, μην ξεχάσω καμιά συντήρηση, μην τους φωνάξω και με χρεώσουν την επίσκεψη αν δεν θεωρήσουν πως υπάρχει πρόβλημα (όπως και γράφει στην ουσία τους όρους), ακόμα και για επισκευή εντός εγγύησης να πληρώσω ΕΓΩ τυχόν μεταφορές του μηχανήματος για επισκευή (έλεος) και όλα αυτά που διαβάζω έχουν αρχίσει να με κάνουν να έχω δεύτερες σκέψεις.

Το ένα μηχάνημα θα το λουστώ σίγουρα καθώς όπως είπα η αγορά πρέπει να γίνει απο ΜΜ και δεν έχω άλλες επιλογές σε καλές μάρκες (δεν το πίεσα για επιστροφή χρημάτων είναι η αλήθεια αλλά μου έδωσαν να καταλάβω απ έξω απ έξω πως δεν...) για το άλλο, το πλήρωσα σήμερα αλλά φυσικά μπορώ να κάνω υπαναχώρηση και να πάρω κάτι άλλο απο αλλού αν έχετε να μου προτείνετε κάτι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Curtis76 είπε

ψαξε εδω τις αναφορες και δες σε ποιον χαλασε το daikin να ρωτησουμε τι αντιμετωπιση ειχε.

Καλό αλλά και για inventor αν ψάξεις αναφορές το ίδιο θα ισχύει... εκτός απο εμένα ;) 

Οπότε αυτά δεν μου λένε κάτι εμένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Craven είπε

Καλό αλλά και για inventor αν ψάξεις αναφορές το ίδιο θα ισχύει... εκτός απο εμένα ;) 

Οπότε αυτά δεν μου λένε κάτι εμένα...

δε σε επιασα.... για ποιο ιδιο αναφερεσαι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Craven είπε

Καλό αλλά και για inventor αν ψάξεις αναφορές το ίδιο θα ισχύει... εκτός απο εμένα ;) 

Οπότε αυτά δεν μου λένε κάτι εμένα...

Δεν ξερεις τι εχει γινει μεταξυ καταστηματος και inventor.Γραφεις πανω δεν  λυθηκαν θεματα σε τοσες επισκεψεις για  πιστωτικο .Αν δεν ηταν θεμα ινβεντορ θα γινοταν εξαρχης οτι εγινε.Θα παιζουν και αλλες συμφωνιες μεταξυ τους.Ισως και αλλα χαλασμενα.Τα ιδια ομως μπορεις να εχεις και παντου σε οτι παρεις.

40 λεπτά πριν, Craven είπε


Στις καλές μάρκες βρε παιδιά (Daikin, Mitsubishi, Toshiba) ποια έχει την πιο νορμαλ εγγύηση?

Αν γραφουν ισχυουν και ευρωπη οι εγγυησεις ,ειναι νορμαλ για ολους .

Επεξ/σία από Diskimpex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Curtis76 είπε

δε σε επιασα.... για ποιο ιδιο αναφερεσαι?

Μάλλον παρανόησα και νόμιζα πως εννοούσες πως στην ουσία δεν υπάρχουν χαλασμένα Daikin και απάντησα πως και για inventor δεν έβρισκα προβλήματα αλλά έλα ντε που εγώ είχα (και πιθανόν να ήμουν ο μόνος άτυχος) οπότε για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος (ειδικά αν έχεις καεί απ τον χυλό που λένε). Προφανώς κατάλαβα λάθος και όντως το εννοούσες να ψάξω (πράγμα δύσκολο σε 560 σελίδες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Craven είπε

Πραγματικά ΜΑΚΑΡΙ να μου καθόταν καλά με Inventor και να είχα ηρεμίσει και να είχα αυτή την αντιπροσωπεία να αντιμετωπίζω... κρίμα πραγματικά που δεν μου έκατσε και τώρα άντε μπλέξε..

Στις καλές μάρκες βρε παιδιά (Daikin, Mitsubishi, Toshiba) ποια έχει την πιο νορμαλ εγγύηση? δεν περιμένω επίπεδο inventor αλλά με έχει εκνευρίσει όλο αυτό με την Daikin.. Ενώ θα έπρεπε να ισχύει το ότι εφόσον πάω σε ένα ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ μηχάνημα θα πρέπει να έχω και ΚΑΛΟ και premium support, ξαφνικά κατάλαβα πως πάω στο εντελώς άλλο άκρο και απ το εντελώς χαλαρό και ήρεμο που ήμουν με Inventor, πρέπει να είμαι στην τσίτα μην κάνει κάποιο "λάθος" ο εγκαταστάτης (και να μην μπορώ να έχω καν τον δικό μου εγκαταστάτη στην ουσία), μην δεν της αρέσει κάτι της Daikin και κόψει την εγγύηση, μην ξεχάσω καμιά συντήρηση, μην τους φωνάξω και με χρεώσουν την επίσκεψη αν δεν θεωρήσουν πως υπάρχει πρόβλημα (όπως και γράφει στην ουσία τους όρους), ακόμα και για επισκευή εντός εγγύησης να πληρώσω ΕΓΩ τυχόν μεταφορές του μηχανήματος για επισκευή (έλεος) και όλα αυτά που διαβάζω έχουν αρχίσει να με κάνουν να έχω δεύτερες σκέψεις.

Το ένα μηχάνημα θα το λουστώ σίγουρα καθώς όπως είπα η αγορά πρέπει να γίνει απο ΜΜ και δεν έχω άλλες επιλογές σε καλές μάρκες (δεν το πίεσα για επιστροφή χρημάτων είναι η αλήθεια αλλά μου έδωσαν να καταλάβω απ έξω απ έξω πως δεν...) για το άλλο, το πλήρωσα σήμερα αλλά φυσικά μπορώ να κάνω υπαναχώρηση και να πάρω κάτι άλλο απο αλλού αν έχετε να μου προτείνετε κάτι.

Toshiba

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Craven είπε

Μάλλον παρανόησα και νόμιζα πως εννοούσες πως στην ουσία δεν υπάρχουν χαλασμένα Daikin και απάντησα πως και για inventor δεν έβρισκα προβλήματα αλλά έλα ντε που εγώ είχα (και πιθανόν να ήμουν ο μόνος άτυχος) οπότε για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος (ειδικά αν έχεις καεί απ τον χυλό που λένε). Προφανώς κατάλαβα λάθος και όντως το εννοούσες να ψάξω (πράγμα δύσκολο σε 560 σελίδες)

Καλα καταλαβες, τοσα χρονια δεν εχω διαβασει ποστ για χαλασμενο ac απο τις μεγαλες εταιρειες. Για τα φασον διαβαζουμε συνεχεια, χωρις να αμφισβητω το after sales της inventor, με βαση τα λεγομενα των παιδιων εδω, αλλαζει ΄και αντικαθιστα ευκολα. Οποτε αναλογα με το τι θελει κανεις αγοραζει. Προσωπικα θελω να αγοραζω το ac και να μην ξανα ασχολουμαι μαζι του. Επισης  Εδω ομως δε διαβαζουμε για βλαβες, δηλαδη δε διαβαζουμε για μηχανηματα που δουλευουν σωστα για 3-4 χρονια και μετα υπαρχει θεμα. Συνηθως διαβαζουμε για μη ικανοποιημενους πελατες, απο τη λειτουργια των μηχανηματων, δηλαδη για καινουργια μηχανηματα που ειτε εχουν μπει λαθος, ειτε εχουν λαθος διαστασιολογηση (αν και με τα inverter αυτο ειναι πολυ δυσκολο), ειτε κανουν θορυβο που δε θα επρεπε, είτε δεν δουλευουν σωστα (πχ στα πολυ κρυα ή στις μεγαλες ζεστες). Στα τελευταια ποστ διαβαζουμε και για κακη συμπεριφορα του inverter σε καποια μοντελα.. Προσωπικα δε νομιζω οτι εχει σχεση το twin rotary για τα προβληματα που αναφερονται. Νομιζω οτι καποιες πλακετες δεν μπορουν να στειλουν να κανουν διαμορφωση της τασεως και της συχνοτητας σε χαμηλες τιμες. Αν βρω κατι τεχνικο θα το στειλω.

Επεξ/σία από Curtis76
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, liakjim είπε

Toshiba

Ίδιους όρους νομίζω είδα σε toshiba ακριβώς (σαν copy paste) η μόνη διαφορά είναι ότι δεν έγραφε για εξουσιοδοτημένο (που φαντάζομαι και η Daikin εννοεί με άδεια εξάσκησης) αλλά πιο ξεκάθαρα "εξειδικευμένο αδειούχο".. θα το ψάξω και άλλο, θα πάρω και την Daikin να βγάλω άκρη και βλέπουμε... Toshiba ή Mitsubishi ήταν οι αρχικές μου επιλογές αλλά το ΜΜ δεν τα δουλεύει καν.. θα πρέπει να δω αν θα πάρω τελικά μόνο το ένα μηχάνημα και θα πάω αλλού για μια απ αυτές τις 2 μάρκες, αν θα στριμωχτώ να πάρω τα 5 χρόνια από ΜΜ (που επιμένουν ότι αναλαμβάνουν τα πάντα αυτοί μετά ότι συμβεί) ή αν θα ρισκάρω στα Daikin με τον δικό μου ψυκτικό και με γνώμονα ότι ποτέ δεν έχει ακουστεί κάτι (σε καινούρια) θα ελπίζω ότι δεν θα είμαι εγώ πάλι ο άτυχος της παρέας :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχθές το βράδυ έστειλα ένα email στην Toshiba σχετικά με τον ήχο που ακούω από τον Συμπιεστη  και ήθελα να δω  λίγο   αντανακλαστικα και σε σχέση με  την inventor...

Καλημέρα σας,

έχω στην κατοχή μου ένα κλιματιστικό  Toshiba Shorai RAS-18PKVSG-E με αγορά απο τον Κωτσόβολο την 01/02/2019 (επισυνάπτω την αποδειξη αγοράς) και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

Απο την εξωτερική μονάδα προφανώς απο τον συμπιεστή ακούγεται διαρκώς ενας υψηλόσυχνος ηχος σαν σφυριγμα ο οποίος περνάει και στην εσωτερικη μονάδα και ειναι άκρως ενοχλητικός .

Ο ήχος είναι  εμφανής μεταξύ 21C και 23C.

σας επισυνάπτω video που μπορειτε να ακουσετε τον ήχο:

https://streamable.com/e0joa

Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

 

Πριν από λίγο με πήραν τηλ,με ρώτησαν ποιος έκανε την εγκατάσταση (Κωτσοβολος) και  μου είπαν ότι θα με καλέσει συνεργαζομενος τεχνικός (Είναι ο Ίδιος που μου έστειλε τελευταία φορά η Inventor και μου έκανε εγκατάσταση στο Nemesis)

Ίσως ακούγεται λίγο υπερβολικό...αλλά μου χει καθησει στ Αυτί......😜

Για να δούμε τι θα δούμε....

 

 

 

Επεξ/σία από anergos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Curtis76 είπε

 Προσωπικα δε νομιζω οτι εχει σχεση το twin rotary για τα προβληματα που αναφερονται. Νομιζω οτι καποιες πλακετες δεν μπορουν να στειλουν να κανουν διαμορφωση της τασεως και της συχνοτητας σε χαμηλες τιμες. Αν βρω κατι τεχνικο θα το στειλω.

Κι αυτο πολυ πιθανον να συμβαινει και να μην ειναι θεμα twin rotary compressor..Ενας κατασκευαστης θα μας ελυνε την απορια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, anergos13 είπε

Εχθές το βράδυ έστειλα ένα email στην Toshiba σχετικά με τον ήχο που ακούω από τον Συμπιεστη  και ήθελα να δω  λίγο   αντανακλαστικα και σε σχέση με  την inventor...

Καλημέρα σας,

έχω στην κατοχή μου ένα κλιματιστικό  Toshiba Shorai RAS-18PKVSG-E με αγορά απο τον Κωτσόβολο την 01/02/2019 (επισυνάπτω την αποδειξη αγοράς) και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

Απο την εξωτερική μονάδα προφανώς απο τον συμπιεστή ακούγεται διαρκώς ενας υψηλόσυχνος ηχος σαν σφυριγμα ο οποίος περνάει και στην εσωτερικη μονάδα και ειναι άκρως ενοχλητικός .

Ο ήχος είναι  εμφανής μεταξύ 21C και 23C.

σας επισυνάπτω video που μπορειτε να ακουσετε τον ήχο:

https://streamable.com/e0joa

Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Πριν από λίγο με πήραν τηλ,με ρώτησαν ποιος έκανε την εγκατάσταση (Κωτσοβολος) και  μου είπαν ότι θα με καλέσει συνεργαζομενος τεχνικός (Είναι ο Ίδιος που μου έστειλε τελευταία φορά η Inventor και μου έκανε εγκατάσταση στο Nemesis)

Ίσως ακούγεται λίγο υπερβολικό...αλλά μου χει καθησει στ Αυτί......😜

Για να δούμε τι θα δούμε....

Κοίτα, από το video που σήκωσες μου φαίνεται άκρως υπερβολικό το να παραπονιέσαι. Από την άλλη, δεν είμαι εκεί ούτε ξέρω πόσο περνάει εντός του σπιτιού. Πάντως ειλικρινά το κλιματιστικό μου φαίνεται αθόρυβο και αν ήταν στο δάπεδο θα ήταν ακόμα καλύτερα.

Να σχολιάσω λίγο το θέμα αντιπροσωπίας.

Βλέπω άμεσες αντιδράσεις από inventor και Toshiba.

Από την fgeurope προσωπικά έχω παράπονο μιας και έστειλα email στις 16/1, μετά ένα ακόμα στις 6/2 που είδα κλασιμο και τελικά έστειλαν κάποιον στις 15/2 δλδ ένα μήνα μετά και αφού έστειλα δεύτερο email. Παράλληλα δεν με πήραν τηλέφωνο ούτε έχουν απαντήσει τα email από τα κεντρικά ούτε απάντησαν στο 3ο email που ζήτησα γραπτή απάντηση από την αυτοψία του τεχνικού. Έχουν περάσει βέβαια 5 ημέρες μόνο.

Περιττό να πω πως ήμουν άκρως ευγενικός και αναλυτικός στο περιεχόμενο. Έτσι μου έρχεται να σας τα παραθέσω δημόσια.

Αυτό σε περίπτωση που σκέφτεται κάποιος για Fujitsu. Βέβαια δεν έχω μιλήσει στο τηλέφωνο ούτε είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα.

Παρόλα αυτά κάτι λέει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Curtis76 είπε

ψαξε εδω τις αναφορες και δες σε ποιον χαλασε το daikin να ρωτησουμε τι αντιμετωπιση ειχε.

Λίγο δύσκολο να βρεις κάποιον να σου πει για Daikin γιατί η Daikin κάνει party στον επαγγελματικό κλιματισμό στην Ελλάδα . Στο οικιακό  σχεδόν δεν υπάρχει . Έχει συρρικνωθεί  τρομερά  τα τελευταία χρόνια απο την αρχή της κρίσης . 
Επίσης όλα χαλάνε και όλες οι εταιρίες έχουν βλάβες ακόμα και η Daikin . Τέλειο προϊόν (σε θέματα αξιοπιστίας ) καμία δεν μπορεί να παράγει. Όλοι "παίζουν" με τα ποσοστά βλαβών . Άλλες έχουν μεγάλο ποσοστό άλλες μικρό.

Η Daikin παλαιότερα είχε κυκλοφορήσει ένα μοντέλο όπου είχε θέματα με την ποιότητα της εξωτερικής πλακέτας με αποτέλεσμα να σκάνε βλάβες με το τσουβάλι σε παραθαλάσσιες περιοχές λόγω υγρασίας και αλμύρας .  Δεν θυμάμαι το μοντέλο όμως . 

2 ώρες πριν, anergos13 είπε

Εχθές το βράδυ έστειλα ένα email στην Toshiba σχετικά με τον ήχο που ακούω από τον Συμπιεστη  και ήθελα να δω  λίγο   αντανακλαστικα και σε σχέση με  την inventor...

Καλημέρα σας,

έχω στην κατοχή μου ένα κλιματιστικό  Toshiba Shorai RAS-18PKVSG-E με αγορά απο τον Κωτσόβολο την 01/02/2019 (επισυνάπτω την αποδειξη αγοράς) και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

Απο την εξωτερική μονάδα προφανώς απο τον συμπιεστή ακούγεται διαρκώς ενας υψηλόσυχνος ηχος σαν σφυριγμα ο οποίος περνάει και στην εσωτερικη μονάδα και ειναι άκρως ενοχλητικός .

Ο ήχος είναι  εμφανής μεταξύ 21C και 23C.

σας επισυνάπτω video που μπορειτε να ακουσετε τον ήχο:

https://streamable.com/e0joa

Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Πριν από λίγο με πήραν τηλ,με ρώτησαν ποιος έκανε την εγκατάσταση (Κωτσοβολος) και  μου είπαν ότι θα με καλέσει συνεργαζομενος τεχνικός (Είναι ο Ίδιος που μου έστειλε τελευταία φορά η Inventor και μου έκανε εγκατάσταση στο Nemesis)

Ίσως ακούγεται λίγο υπερβολικό...αλλά μου χει καθησει στ Αυτί......😜

Για να δούμε τι θα δούμε....

Αυτό δεν το λες θόρυβο (ότι μπορώ να κρίνω με το μικρόφωνο σου). Υπερβολή είναι για μένα . Απο τη στιγμή κιόλας που την έχεις αναρτήσει σε τοίχο τί να συζητάμε τώρα ; Για προβλήματα θορύβου στο μηχάνημα ;  Πόσο μάλλον αν έχεις μικρή σωλήνωση κάτω απο 2.5 μέτρα . 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mπορεί να ακουγεται λιγο υπερβολικο (εγω σε ησυχο δωματιο το ακουω -ισως εχει κολλησει τ αυτι μου τι να πω) και οντως να ειναι πχ θεμα της τοιχοποιιας απλα θελω να διασφαλισω οτι δεν τρεχει κατι με την εξωτερικη μονάδα .

και να δω τι θα κανω στην συνεχεια με την εγκατασταση.....

Αλλα τα θεματα δεν τελειωνουν.......

Σημερα επισης αποφασισα να κανω ενα check με καταναλωσεις στο Nemesis γιατι κατι δεν ακουγα καλα.....ή μαλλον ακουγα συνεχεια...

το κλιματιστικο ειναι σε παιδικο υπνοδωματιο και δεν εχω αμεση επαφη.....

 

και ανακαλυψα το παρακατω θεμα που περιγραφω στο mail που τους εστειλα......

 

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και με το 2ο air condition που μου εγκαταστήσατε (σε αντικατάσταση του Omnia Eco O3MVI32-09WiFiR/ O3MVO32-09  που είχε πρόβλημα με θόρυβο στον συμπιεστή). 
 
Στο Νemesis ρυθμίζω την επιθυμητη θερμοκρασια πχ στους 22C και παρατηρώ ότι σε χωρο 15τμ πιάνει την θερμοκρασία και συνεχίζει και δουλεύει... για ώρες...Ασταματητα.!!
 
Παρατήρησα επίσης ότι στην εξωτερική μονάδα συμπιεστής και φτερωτή  δεν ρίχνουν καθόλου στροφές από την αρχή που το ανοίγω εως και που το κλείνω ( πχ 2-3ωρες)
 
Παράλληλα έβαλα μετρητή κατανάλωσης στην παροχή και είδα ότι για περίπου 2 ώρες στους 22C η κατανάλωση παραμένει σταθερή στα 430W με 440W... Με αποτέλεσμα η εσωτερική θερμοκρασία να ξεπερνά τους 22Cκαι να φτάνει 23C και 24C...
 
(Σας  επισυναπτω σχετικές φώτο) 
 
H ίδια συμπεριφορά όταν επιλέξω 23 C απλά η κατανάλωση ανεβαίνει μόνιμα στα 480W
 
Αρα δεν υπάρχει λειτουργία αυξομειούμενη  όπως θα έπρεπε αλλά ΣΤΑΘΕΡΗ... 
Πιθανολογώ οτι  ίσως δεν λειτουργεί σωστά ο θερμοστάτης... (?)
 
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες. 
 

 

Κολλημενος θερμοστατης????

 

 

1.jpg

2.jpg

Επεξ/σία από anergos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Λίγο δύσκολο να βρεις κάποιον να σου πει για Daikin γιατί η Daikin κάνει party στον επαγγελματικό κλιματισμό στην Ελλάδα . Στο οικιακό  σχεδόν δεν υπάρχει . Έχει συρρικνωθεί  τρομερά  τα τελευταία χρόνια απο την αρχή της κρίσης . 
Επίσης όλα χαλάνε και όλες οι εταιρίες έχουν βλάβες ακόμα και η Daikin . Τέλειο προϊόν (σε θέματα αξιοπιστίας ) καμία δεν μπορεί να παράγει. Όλοι "παίζουν" με τα ποσοστά βλαβών . Άλλες έχουν μεγάλο ποσοστό άλλες μικρό.

Η Daikin παλαιότερα είχε κυκλοφορήσει ένα μοντέλο όπου είχε θέματα με την ποιότητα της εξωτερικής πλακέτας με αποτέλεσμα να σκάνε βλάβες με το τσουβάλι σε παραθαλάσσιες περιοχές λόγω υγρασίας και αλμύρας .  Δεν θυμάμαι το μοντέλο όμως . 

 

Μη παιζουμε με τις λεξεις τωρα... ειναι αυτονοητο οτι ολα χαλανε. Και οι bmw χαλανε και τα citronen χαλανε αλλα αν δεις πχ peugeot 106 στο δρομο σημερα ειναι σπανιο, bmw του 80 θα δεις.. Δεν εχω ορεξη να παιζω με τις λεξεις, ταν dainkin σε σχεση με τα φασον px  inventor απλα δε χαλανε. Επισης ειναι αστειο να συγκρινουμε μια εταιρεια που προσφερει στη τεχνολογια και στις καινοτομιες σε σχεση με αντιπροσωπους που αγοραζουν παρωχημενες τεχνολογιες... Η dainkin οταν ειχε r32 οι αλλοι εχιαν ψυκτηκο μεσο το νερο που βρηκες εσυ τωρα την ανυπαρκτη dainkin ενας θεος ξερει. Αν το κριτηριο ειναι οι πωλησεις, πραγματι η ferrari πουλαει λιγοτερα απο τη hyondai. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...