Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, guzel είπε

Shorai!!!!! Φοβερό μηχάνημα .. 

Η Toshiba θέλει για τα 7 χρόνια ετήσιο service από τεχνικό της επιλογής σου. Όχι δικό τους τεχνικό ..

Εχω ενα 18αρι inverter toshiba στο μαγαζι εδω και 7 χρονια και η αληθεια ειναι οτι ειμαι ευχαριστημενος Απολυτα.......

το μηχανημα το ειδα εξωτερικα στο Media και η αληθεια ειναι οτι τα πλαστικα του ειναι ανωτερου επιπεδου απο τα Ιnventor...

@guzel με εβαλες παλι λιγο στην πριζα .....αφου επιβεβαιωσες....τα θετικα που ειχα στο μυαλο μου.... 

το θεμα ειναι  και η εγγυηση ...γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Εχω ενα 18αρι inverter toshiba στο μαγαζι εδω και 7 χρονια και η αληθεια ειναι οτι ειμαι ευχαριστημενος Απολυτα.......

το μηχανημα το ειδα εξωτερικα στο Media και η αληθεια ειναι οτι τα πλαστικα του ειναι ανωτερου επιπεδου απο τα Ιnventor...

@guzel με εβαλες παλι λιγο στην πριζα .....αφου επιβεβαιωσες....τα θετικα που ειχα στο μυαλο μου.... 

το θεμα ειναι  και η εγγυηση ...γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια....

http://www.toshiba-aircon.gr/εγγύηση-κλιματιστικό-toshiba/εγγύηση-7-χρόνια/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, liakjim είπε

 το θεμα ειναι με ελαχστο κοστος να κανουμε την δουλεια μας.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, anergos13 είπε

 το θεμα ειναι με ελαχστο κοστος να κανουμε την δουλεια μας.....

Δεν σε καταλαβαίνω. Ετησιο σέρβις δεν θα κάνεις με κάποιον ψυκτικό? Όποιος και να είναι αυτός, αρκεί να είναι αδειούχος σε καλύπτει :

Η εγγύηση έχει ισχύ εφόσον το Προϊόν εγκαταστάθηκε από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (ψυκτικό) με τα κατάλληλα εργαλεία, σύμφωνα με τις οδηγίες εγκατάστασης του κατασκευαστή, χωρίς τροποποιήσεις στην συνδεσμολογία ή σε εξαρτήματα του Προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών).

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν σε καταλαβαίνω. Ετησιο σέρβις δεν θα κάνεις με κάποιον ψυκτικό? Όποιος και να είναι αυτός, αρκεί να είναι αδειούχος σε καλύπτει :

Η εγγύηση έχει ισχύ εφόσον το Προϊόν εγκαταστάθηκε από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (ψυκτικό) με τα κατάλληλα εργαλεία, σύμφωνα με τις οδηγίες εγκατάστασης του κατασκευαστή, χωρίς τροποποιήσεις στην συνδεσμολογία ή σε εξαρτήματα του Προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γίνεται η ετήσια συντήρηση του προϊόντος από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό (υποχρεωτικά μετά τον 1ο χρόνο λειτουργίας και με την επίδειξη των αντίστοιχων αποδείξεων παροχής υπηρεσιών).

Εχω υγρο , ψεκαστηρα ...και το κανω μονος μου εδω και κατι χρονια σε οσα κλιματιστικα εχω....

και σε ενα δυο που εχουν μεγαλη χρηση και 2 φορες το χρονο αν χρειαστει....

αρα αυτο που χρειαζομαι για το Toshiba ειναι αποδειξεις παροχης.......

μεσω καποιου γνωστου ισως βρω.....

ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι τεχνικοι ....δεν κανουν και κατι παραπανω.....

Επεξ/σία από anergos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Εχω υγρο , ψεκαστηρα ...και το κανω μονος μου εδω και κατι χρονια σε οσα κλιματιστικα εχω....

και σε ενα δυο που εχουν μεγαλη χρηση και 2 φορες το χρονο αν χρειαστει....

αρα αυτο που χρειαζομαι για το Toshiba ειναι αποδειξεις παροχης.......

μεσω καποιου γνωστου ισως βρω.....

Εσύ ξέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εσύ ξέρεις.

Δυστυχως είναι ελάχιστοι οι τεχνικοι και δυσεύρετοι θα έλεγα... 

που κάνουν εξονυχιστικο service οπως αυτό.... 

 

 

Το απλό service λίγο να πιάνουν τα χέρια κάποιου είναι εύκολο.... 

Και οικονομικοτερο..... 

Μόνο η συμπλήρωση φρεον - αν χρειάζεται--είναι το θέμα.... 

και εσύ μόνος σου δεν το κάνεις? 

 

Επεξ/σία από anergos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Δυστυχως είναι ελάχιστοι οι τεχνικοι και δυσεύρετοι θα έλεγα... 

που κάνουν εξονυχιστικο service οπως αυτό.... 

Το απλό service λίγο να πιάνουν τα χέρια κάποιου είναι εύκολο.... 

Και οικονομικοτερο..... 

Μόνο η συμπλήρωση φρεον - αν χρειάζεται--είναι το θέμα.... 

και εσύ μόνος σου δεν το κάνεις? 

Πλακα κανεις!!! Καλα και που πανε τα νερα; Ευτυχώς που το έβαλες το βίντεο να ξέρω τι να περιμένω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα που πιάσαμε τα του καθαρισμού, καθάρισμα με ατμοκαθαριστή έχει δοκιμάσει κανείς? Νομίζω πως θα είναι ΟΚ, με την ανάλογη προσοχή για τα πλαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/1/2019 στις 4:04 ΜΜ, guzel είπε

Αυτό το πλαστικό ρε παιδιά μεσα στην εσωτερική τι είναι ? Όταν τοποθετήσανε το κλιματιστικό αυτό είχε φύγει και το ξαναβάλανε μετά, μήπως αυτό έκανε τα τακ τακ ?

IMG-20190126-155940.jpg

IMG-20190126-155950.jpg

Μετά από επικοινωνία με toshiba το πλαστικό χρειάζεται καθώς κρατάει τις σταγόνες (?), υποθέτω από τους υδρατμούς. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, guzel είπε

Πλακα κανεις!!! Καλα και που πανε τα νερα; Ευτυχώς που το έβαλες το βίντεο να ξέρω τι να περιμένω 

Αν προσεξεις σε αυτο τον πρασινο μουσαμα εχει στο κατω μερος σωληνακι που πραφανως οδηγει το νερο εκτος...

αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν θα βρεις τεχνικο για αυτο το επιπεδο service και αν Ναι ποσο θα σε χρεωσει....

Γιατί οι περισσότεροι κάνουν service αυτού του επιπέδου.... 

 

Που στην ουσία μπορεί κάποιος να το κάνει μόνος του.... 

Επεξ/σία από anergos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, anergos13 είπε

Αν προσεξεις σε αυτο τον πρασινο μουσαμα εχει στο κατω μερος σωληνακι που πραφανως οδηγει το νερο εκτος...

αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν θα βρεις τεχνικο για αυτο το επιπεδο service και αν Ναι ποσο θα σε χρεωσει....

Γιατί οι περισσότεροι κάνουν service αυτού του επιπέδου.... 

Που στην ουσία μπορεί κάποιος να το κάνει μόνος του.... 

Δλδ απλα ψεκάζουν ??? Και που πανε τα υπολείμματα. Πρέπει να βρούμε κάποιον να το κάνει όπως το πρώτο βίντεο! Αυτό είναι καθάρισμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, guzel είπε

Δλδ απλα ψεκάζουν ??? Και που πανε τα υπολείμματα. Πρέπει να βρούμε κάποιον να το κάνει όπως το πρώτο βίντεο! Αυτό είναι καθάρισμα!

Αν ριξεις λιγα  νερα , με ψεκαστηρα προπιεσεως χειρος  φευγουν απο την αποχετευση του κλιματιστικου......

στο 1ο Βιντεο ..... μιλαμε για μπουγαδα.... που τα καθαριζει ΟΛΑ...βεβαια...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, guzel είπε

Μετά από επικοινωνία με toshiba το πλαστικό χρειάζεται καθώς κρατάει τις σταγόνες (?), υποθέτω από τους υδρατμούς. 

????????

Τις υγροποιήσεις λες?

Tις κρατάει? Και που τις πάει? Έχει απορροή εκεί?

Δεν στέκει . Αφού αυτές στραγγίζουν από κάτω που έχει το σκαφάκι.

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παίδες, 

Σήμερα το πρωί έβαλα το Nemesis Pro 12άρι (Inventor). Πρόλαβα να το δουλέψω ελάχιστα για να έχω άποψη, αλλά σε 5-10 λεπτά πήγε τους 17.5 σε 19.5 σε χώρο 26-30 τμ με ανοιχτή πόρτα ΥΔ (άλλα 10τμ), αλλά είχε βεβαια έξω λιακάδα με 12-15°C (Κρήτη).

Θα το μελετήσω πιο αναλυτικά να σας πω τη γνώμη μου τις επόμενες μέρες, αλλά όποιος έχει κάποια ερώτηση (φωτό-βίντεο-δοκιμή) feel free και θα το κοιτάξω.

Μόνο "αρνητικό" (θετικό είναι) οτί τα καλώδια είναι όλα κρυμμένα μέσα στον τοίχο, και δε βλέπω ούτε πριζα ούτε καλώδιο για να μπορέσω να μετρήσω κατανάλωση, έστω κι επαγωγικά. Θέλω πάρα πολύ να το μετρήσω (φάση συντήρησης, μεσος όρος, max peaks), αλλά όχι τόσο ωστε να του έλεγα να αφήσει καλώδια έξω και να πιάσει μόνιμα πρίζα εφόσον δε χρειαζόταν.

Εχω σκεφτεί λύση να κλείσω πχ για μία ώρα όλους τους διακόπτες απο τον ηλ. πίνακα και να αφήσω μόνο του A/C (έχει δικό του) και να συγκρίνω ενδείξεις ΔΕΗ. Πολύ μπακαλίστικο, αλλά μια τάξη χονδροειδή εκτίμηση (μέσο όρο) θα την πάρω. Απλά αυτό δεν έχω όρεξη να το κάνω πάνω απο 2-3 φορές. 

Έχετε κάποια πιο εύκολη εναλλακτική που να μη χρειάζεται ηλεκτρολόγο? (πχ να μετρήσω κατ'ευθείαν στον πίνακα κάπως ακούγεται επικίνδυνο).

Α, επίσης, βλέπω οι περισσότεροι βάζετε την μονάδα κάτω στο μπαλκόνι, και όχι τέρμα πάνω. Υπάρχει λόγος για αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...