Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, Curtis76 είπε

Σαφως και θα πιστεψω αυτα που ισχυριζεται να λεει η toshiba. Δε το εβγαλα απο το μυαλο μου. Προσφατα αγορασα toshiba και ξερω τι μου ειπε και ο πωλητης και τι το φυλλαδιο της εταιριας. Εχεις πηγη για το οτι το mirai για το οποιο ενδιαφερεται ο φιλος δεν ειναι made in japan ο συμπιεστης του??

Σαφως και οτι ειναι σε R410a θεωρειται παλιο. Η τεχνολογια αλλαξε και οτι κυκλοφορει τωρα δε θα ξαναβγει. Για τον λογο αυτο ειναι παλια μοντελα οσα ακομα κυκλοφορουν με R410a. Και δε θα εχουν τα πλεονεκτηματα του R32 και δε θα βρισκουν ανταλλακτια για τα αλλα μερη του κληματιστικου.  To R32 ειναι φιλικοτερο απο το περιβαλλον και αυτο και μονο ειναι αρκετο να ενδιεφερε τον κοσμο αλλα.... Επιπλεον εχει καλυτερες επιδοσεις και χαμηλωτερες πιεσης και πολλα αλλα. Μη τα ξαναλεμε και μη λεμε τα μισα. Γενικα τα μαγαζια ξεστοκαρουν τα παλια και μαλιστα σε ψηλες τιμες. Ας πουλησουν R410a αλλα ας ειναι και 30% κατω απο τον ανταγωνισμο, οχι ιδια τιμη... μιλαμε για κλεψια πλεον.

Και η Daikin εχει στενες επαφες με gree. (ωραια εκφραση αλλα πρεπει να γινει συγκεκριμενη γιατι τοσο daikin, gree, carrier, toshiba, midea, ge ειναι κατασκευαστες και συνεργαζονται και καμια φορα πουλανε και τα προιοντα τους με αλλες ταμπελες). 

Τοσο η daikin οσο και η toshiba πουλανε τεχνογνωσια... αλλες μαρκες ειναι που κυκλοφορουν και δεν ξερουν να κατασκευασουν ουτε φιλτα για κλιματιστικα.

screenshot.35.jpg

Παρεξήγηση δεν είπα ότι το έβγαλες απο το μυαλό σου  ! Στα φυλλάδια μπορεί να λένε κάποιες εταιρίες ότι θέλουν (το marketing δηλαδή) για να πουλήσουν ή για να είμαι δίκαιος το διαφημιστικό να μην αναφέρεται στο συγκεκριμένο μοντέλο που συζητάμε εδώ . Καλά οι πωλητές παράτα το μην το συζητάς καθόλου . Πολλοί ούτε ξέρουν τι ισχύει και λένε και ότι θέλουν για να σπρώξουν . 

Απο κει και πέρα .. ότι λέω το λέω πάντα με σοβαρές πηγές  και δεν υπάρχει σοβαρότερη πηγή απο  ένα service manual του εργοστασίου για τους ψυκτικούς και λίγο ψάξιμο . 

Πάντα μιλάμε για το συγκεκριμένο μοντέλο σε 18 άρι γιατί ακόμα και μεταξύ μοντέλων σειράς (12,9,24 κτλ) πολλές φορές αλλάζουν οι συμπιεστές (κατασκευαστής).

Σελίδα 6 του pdf:  https://www.toshibaclim.com/Portals/0/Documentation/Manuels produits/Manuels techniques 2018/SM_SVM-18046_Air Conditioner Split Type Inverter R32 Indoor Unit RAS-18BKVG-E-TR- Outdoor Unit RAS-18BAVG-E-TR-_EN.pdf

Βλέπεις το μοντέλο του συμπιεστή . 

Μετά πας και ψάχνεις το συγκεκριμένο μοντέλο :  http://www.gmcc-welling.com/Public/upload/service/dow/13/363f0b096fc68367a595e61bc2cf3a09.pdf

Το R32 αν το δούμε μεμονωμένα σαν ψυκτικό υγρό είναι κατά 7 % πιο αποδοτικό σε σύγκριση με το R410A  . Στην πράξη όμως οι αποδόσεις ενός κλιματιστικού καθορίζονται απο το σύνολο των εξαρτημάτων (τύπος συμπιεστή, δυνατότητες συμπιεστή, εμβαδό στοιχείων, χρήση τριχοειδής διάταξης ή ηλεκτρονικής εκτονωτικής βαλβίδας κ.α) και τον σχεδιασμό που θα κάνει ο κατασκευαστής . Το τι ψυκτικό μέσο θα ρέει στο κλειστό κύκλωμα είναι μια πολύ μικρή μεταβλητή και τίποτα παραπάνω . 

Όσο αφορά τα ανταλλακτικά για μηχανήματα R410A αυτό που λές δεν υφίσταται . Εδώ βρίσκεις για R22 ακόμα που είναι τελείως απαρχαιωμένο  . Χαμηλότερες πιέσεις λειτουργίας στην πράξη δεν έχει το R32 . Στις ίδιες πιέσεις δουλεύουν πρακτικά . Η διαφορά είναι ασήμαντη και δεν ξέρω σε τί  σε ωφελεί αυτό ως αγοραστής.
https://www.danfoss.com/en/about-danfoss/our-businesses/cooling/refrigerants-and-energy-efficiency/refrigerants-for-lowering-the-gwp/r32/

Το παράδειγμα με το R410A  που λες και την μείωση τιμής είναι άκυρο . Τα μαγαζιά τί νομίζεις ότι σου πουλάνε ; R410A αγοράζεις ή προιόν με συγκεκριμένες αποδόσεις  και χαρακτηριστικά ; 
Δηλαδή θες να σου πουλήσουν με χαμηλότερη τιμή ένα κλιματιστικό με COP 5  και R410A απο ένα κλιματιστικό με COP  4 και R32 ;  Το ψυκτικό μέσο νομίζεις ότι πληρώνεις ;   Στην τελική η ουσία δεν σε ενδιαφέρει ; Τι  καλύτερο σε χαρακτηριστικά αποδόσεις και ποιότητα αγοράζω σε αυτά τα λεφτά .  Η αγορά είναι ελεύθερη . Θα δεις μερικές φορές R32 μοντέλα στα  ίδια λεφτά με ένα R410A  όπου το R32 μηχάνημα θα έχει χάλια αποδόσεις συγκριτικά . 

Με την ίδια λογική το diesel που πεθαίνει όπως λένε να ρίξουν τα αυτοκίνητα 30 % κάτω μόνο  και μόνο για το καύσιμο που χρησιμοποιούν . Το ότι πληρώνεις καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης και οικονομία και επιδόσεις αυτά δεν μπαίνουν στην εξίσωση της αξίας του προϊόντος  !?!


Daikin, Toshiba-Carrier, Mitsubishi, Gree  κ.α εξαγουν τεχνογνωσία αλλά και αγοράζουν τεχνογνωσία σε τομείς που υστερούν .  Για αυτό και οι συνεργασίες joint venture .  Όπως Gree-Daikin κ.α
Καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια σε όλους τους τομείς όσο κορυφαία και πρωτοποριακή και αν είναι στην εξέλιξη της τεχνολογίας σε συγκεκριμένους τομείς . Η μέθοδος του outsourcing είναι ευρέως διαδεδομένη σε όλες τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας . Είτε αυτή είναι η Bosch είτε η Mercedes είτε η Daikin . Mitsubishi, Toshiba-Carrier  είτε η ίδια η Apple . 

 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Παρεξήγηση δεν είπα ότι το έβγαλες απο το μυαλό σου  ! Στα φυλλάδια μπορεί να λένε κάποιες εταιρίες ότι θέλουν (το marketing δηλαδή) για να πουλήσουν ή για να είμαι δίκαιος το διαφημιστικό να μην αναφέρεται στο συγκεκριμένο μοντέλο που συζητάμε εδώ . Καλά οι πωλητές παράτα το μην το συζητάς καθόλου . Πολλοί ούτε ξέρουν τι ισχύει και λένε και ότι θέλουν για να σπρώξουν . 

Απο κει και πέρα .. ότι λέω το λέω πάντα με σοβαρές πηγές  και δεν υπάρχει σοβαρότερη πηγή απο  ένα service manual του εργοστασίου για τους ψυκτικούς και λίγο ψάξιμο . 

Πάντα μιλάμε για το συγκεκριμένο μοντέλο σε 18 άρι γιατί ακόμα και μεταξύ μοντέλων σειράς (12,9,24 κτλ) πολλές φορές αλλάζουν οι συμπιεστές (κατασκευαστής).

Σελίδα 6 του pdf:  https://www.toshibaclim.com/Portals/0/Documentation/Manuels produits/Manuels techniques 2018/SM_SVM-18046_Air Conditioner Split Type Inverter R32 Indoor Unit RAS-18BKVG-E-TR- Outdoor Unit RAS-18BAVG-E-TR-_EN.pdf

Βλέπεις το μοντέλο του συμπιεστή . 

Μετά πας και ψάχνεις το συγκεκριμένο μοντέλο :  http://www.gmcc-welling.com/Public/upload/service/dow/13/363f0b096fc68367a595e61bc2cf3a09.pdf

Το R32 αν το δούμε μεμονωμένα σαν ψυκτικό υγρό είναι κατά 7 % πιο αποδοτικό σε σύγκριση με το R410A  . Στην πράξη όμως οι αποδόσεις ενός κλιματιστικού καθορίζονται απο το σύνολο των εξαρτημάτων (τύπος συμπιεστή, δυνατότητες συμπιεστή, εμβαδό στοιχείων, χρήση τριχοειδής διάταξης ή ηλεκτρονικής εκτονωτικής βαλβίδας κ.α) και τον σχεδιασμό που θα κάνει ο κατασκευαστής . Το τι ψυκτικό μέσο θα ρέει στο κλειστό κύκλωμα είναι μια πολύ μικρή μεταβλητή και τίποτα παραπάνω . 

Όσο αφορά τα ανταλλακτικά για μηχανήματα R410A αυτό που λές δεν υφίσταται . Εδώ βρίσκεις για R22 ακόμα που είναι τελείως απαρχαιωμένο  . Χαμηλότερες πιέσεις λειτουργίας στην πράξη δεν έχει το R32 . Στις ίδιες πιέσεις δουλεύουν πρακτικά . Η διαφορά είναι ασήμαντη και δεν ξέρω σε τί  σε ωφελεί αυτό ως αγοραστής.

Το παράδειγμα με το R410A  που λες και την μείωση τιμής είναι άκυρο . Τα μαγαζιά τί νομίζεις ότι σου πουλάνε ; R410A αγοράζεις ή προιόν με συγκεκριμένες αποδόσεις  και χαρακτηριστικά ; 
Δηλαδή θες να σου πουλήσουν με χαμηλότερη τιμή ένα κλιματιστικό με COP 5  και R410A απο ένα κλιματιστικό με COP  4 και R32 ;  Το ψυκτικό μέσο νομίζεις ότι πληρώνεις ;   Στην τελική η ουσία δεν σε ενδιαφέρει ; Τι  καλύτερο σε χαρακτηριστικά αποδόσεις και ποιότητα αγοράζω σε αυτά τα λεφτά .  Η αγορά είναι ελεύθερη . Θα δεις μερικές φορές R32 μοντέλα στα  ίδια λεφτά με ένα R410A  όπου το R32 μηχάνημα θα έχει χάλια αποδόσεις συγκριτικά . 

Με την ίδια λογική το diesel που πεθαίνει όπως λένε να ρίξουν τα αυτοκίνητα 30 % κάτω μόνο  και μόνο για το καύσιμο που χρησιμοποιούν . Το ότι πληρώνεις καλύτερο θερμικό βαθμό απόδοσης και οικονομία και επιδόσεις αυτά δεν μπαίνουν στην εξίσωση της αξίας του προϊόντος  !?!


Daikin Toshiba-Carrier εξαγουν τεχνογνωσία αλλά και αγοράζουν τεχνογνωσία σε τομείς που υστερούν .  Για αυτό και οι συνεργασίες joint venture .  Όπως Gree-Daikin. 
Καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια σε όλους τους τομείς όσο κορυφαία και πρωτοποριακή και αν είναι στην εξέλιξη της τεχνολογίας σε συγκεκριμένους τομείς . Η μέθοδος του outsourcing είναι ευρέως διαδεδομένη σε όλες τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας . Είτε αυτή είναι η Bosch είτε η Mercedes είτε η Daikin . Mitsubishi, Toshiba-Carrier  είτε η ίδια η Apple . 


 

Σχετικα με τα φυλλαδια που λες. Πας με τις πηγες που αναφερεις και ρωτας. Αντιστοιχες πηγες σε αλλες μαρκες φασον δε βρισκεις για να ρωτησεις. Σου πουλαει ο αλλος το φασον, σου λεει οτι εχει συμπιεστη panasonic, και εχεις και μια εγγυηση στο χερι που δε σου διασφαλιζει οτι αν χαλασει ο συμπιεστης θα μπει το ιδιο εξαρτημα.

Αυτο με το diesel ειναι ασχετο παραδειγμα. Εδω δεν αντικαθηστα η μια τεχνολογια την αλλη οπως γινεται με το R32 και το Ρ410a. Μιλαμε για αντικατασταση τεχνολογιας, πιστευω να καταλαβαινομαστε. Το παραδειγμα στα καυσιμα ειναι αντιστοιχο με βενζινη super και αμολυβδη.

Σχετικα με τις τιμες, ως πελατης γνωριζω οτι οταν μια τεχνολογια φευγει πρεπει να ειναι πιο φτηνη. Ειναι κοινη λογικη. Αυτοι πολυ λογικο να τα πουλανε με βαση αυτο που λες, εγω ομως σαν αγοραστης θα αγορασω με βαση τη λογικη του αγοραστη και οχι με βαση τη λογικη του πωλητη. Η δικη μου λογικη λεει οτι ξεστοκαρουν και αν δε τα πουλησουν θα τους μεινουν οποτε θα πρεπει να πεσουν οι τιμες. Οταν θα αρχισουν να αγχωνονται θα το κανουν. Και τοτε θα βλεπεις το μοντελο των 1000€ σημερα, αυριο να το πουλανε 600 γιατι ο κοσμος δε αγοραζει r410a θα καταλαβεις οτι εκανες λαθος επιλογη. Πραγματικα απορω πως δε σε ενδιαφερει το ψυκτικο μεσο. Το λες και μονος σου 7% καλυτερη αποδοση. Για τις αλλες συνθηκες που λες δεν εχουν νοημα και απλα μπερδευουν τη συζητηση. Δεν ειναι δυσκολο να κρατησεις τα αλλα σταθερα και να μιλησουμε για το ψυκτικο μεσο. Διαφορετικα να αγορασουν ολλοι daikin ή mitsubishi που εχουν ολο αυτο το πακετο που λες και δουλευουν ρολοι.

Επεξ/σία από Curtis76
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aenaos15 είπε

Έλα ρε φιλαράκι , που είσαι;;;;

Χάθηκες ..

Όλα καλά;;;

Eχεις να απαντησεις τιποτε σε αυτον που ψαχνει αγορα απο Κωτσοβολο ; 

Γιατι απο οτι διαβαζω συνεχεια γραφεις διαφορα για αλλους οταν δεν διαλεγουν ινβεντορ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Diskimpex...  αξιζει να πληρωσεις παραπανω για το toshiba suzumi ή οχι ?

Ειναι μεταξυ Daikin και Τoshiba.

https://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/155276-toshiba-suzumi-plus-ras18n3av2

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Curtis76 είπε

Τα δυο πρωτα δεν εχουν σχεση με το GE.  Θα επαιρνα το mirai γιατι ειναι νεο μοντελο με R32 . Το daikin παλιωσε (R410a). Το mirai εχει συμπιεστη made in Japan, αν αυτο σε ενδιαφερει. Σαν μαρκες η daikin θεωρειται ανωτερη της toshiba. Το GE και χειροτερο SCOP και R410a και σαν μαρκα ειναι μετρια.

Εγώ θα έλεγα οτι daikin toshiba και mitsubishi σχεδόν ισάξιες. 

5 ώρες πριν, Curtis76 είπε

Σχετικα με τις τιμες, ως πελατης γνωριζω οτι οταν μια τεχνολογια φευγει πρεπει να ειναι πιο φτηνη. Ειναι κοινη λογικη. Αυτοι πολυ λογικο να τα πουλανε με βαση αυτο που λες, εγω ομως σαν αγοραστης θα αγορασω με βαση τη λογικη του αγοραστη και οχι με βαση τη λογικη του πωλητη. Η δικη μου λογικη λεει οτι ξεστοκαρουν και αν δε τα πουλησουν θα τους μεινουν οποτε θα πρεπει να πεσουν οι τιμες. Οταν θα αρχισουν να αγχωνονται θα το κανουν. Και τοτε θα βλεπεις το μοντελο των 1000€ σημερα, αυριο να το πουλανε 600 γιατι ο κοσμος δε αγοραζει r410a θα καταλαβεις οτι εκανες λαθος επιλογη. Πραγματικα απορω πως δε σε ενδιαφερει το ψυκτικο μεσο. Το λες και μονος σου 7% καλυτερη αποδοση. Για τις αλλες συνθηκες που λες δεν εχουν νοημα και απλα μπερδευουν τη συζητηση. Δεν ειναι δυσκολο να κρατησεις τα αλλα σταθερα και να μιλησουμε για το ψυκτικο μεσο. Διαφορετικα να αγορασουν ολλοι daikin ή mitsubishi που εχουν ολο αυτο το πακετο που λες και δουλευουν ρολοι.

Μακάρι ο κάθε αγοραστής κλιματιστικού να τα έψαχνε τόσο αναλυτικά, ψυκτικά μέσα, επιδόσεις αυτών, τεχνολογίες κτλ. Η συντριπτική πλειοψηφία μπαίνει στο κατάστημα έχοντας υπόψη ένα ανώτατο όριο για το budget, αναφέρει στον πωλητή τα τετραγωνικά του χώρου και αγοράζει ανάλογα τι θα του πει ο πωλητής. 

13 λεπτά πριν, marten είπε

Diskimpex...  αξιζει να πληρωσεις παραπανω για το toshiba suzumi ή οχι ?

Ειναι μεταξυ Daikin και Τoshiba.

https://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/155276-toshiba-suzumi-plus-ras18n3av2

Πόσο παραπάνω είναι η τιμή του δεύτερου και τι επιπλέον χαρακτηριστικά έχει. Οι μάρκες είναι κορυφαίες πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Έχεις λινκ από το κλιματιστικό της daikin να δω τα χαρακτηριστικά του?

https://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/186882-daikin-ftx50kv-siesta-comfora

Yπαρχει επισης και ακομη ενα Daikin που αναμενεται να ρθει.

https://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/186768-daikin-atxc50a-siesta-sensira

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα είδα και τα δύο, σχεδόν ισάξια είναι με μικροδιαφορές. Βέβαια ψάξε αν υπάρχουν πληροφορίες και στις επίσημες ιστοσελίδες των κατασκευαστών γιατί τα καταστήματα γράφουν οτι να ναι μερικές φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Τα είδα και τα δύο, σχεδόν ισάξια είναι με μικροδιαφορές. Βέβαια ψάξε αν υπάρχουν πληροφορίες και στις επίσημες ιστοσελίδες των κατασκευαστών γιατί τα καταστήματα γράφουν οτι να ναι μερικές φορές.

Ναι οντως ...απλα το δευτερο εχει r32 αν δεν κανω λαθος.Τεσπα μικρες οι διαφορές αλλα θα το κοιταξω λιγο καλυτερα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Curtis76 είπε

Σχετικα με τα φυλλαδια που λες. Πας με τις πηγες που αναφερεις και ρωτας. Αντιστοιχες πηγες σε αλλες μαρκες φασον δε βρισκεις για να ρωτησεις. Σου πουλαει ο αλλος το φασον, σου λεει οτι εχει συμπιεστη panasonic, και εχεις και μια εγγυηση στο χερι που δε σου διασφαλιζει οτι αν χαλασει ο συμπιεστης θα μπει το ιδιο εξαρτημα.

Αυτο με το diesel ειναι ασχετο παραδειγμα. Εδω δεν αντικαθηστα η μια τεχνολογια την αλλη οπως γινεται με το R32 και το Ρ410a. Μιλαμε για αντικατασταση τεχνολογιας, πιστευω να καταλαβαινομαστε. Το παραδειγμα στα καυσιμα ειναι αντιστοιχο με βενζινη super και αμολυβδη.

Σχετικα με τις τιμες, ως πελατης γνωριζω οτι οταν μια τεχνολογια φευγει πρεπει να ειναι πιο φτηνη. Ειναι κοινη λογικη. Αυτοι πολυ λογικο να τα πουλανε με βαση αυτο που λες, εγω ομως σαν αγοραστης θα αγορασω με βαση τη λογικη του αγοραστη και οχι με βαση τη λογικη του πωλητη. Η δικη μου λογικη λεει οτι ξεστοκαρουν και αν δε τα πουλησουν θα τους μεινουν οποτε θα πρεπει να πεσουν οι τιμες. Οταν θα αρχισουν να αγχωνονται θα το κανουν. Και τοτε θα βλεπεις το μοντελο των 1000€ σημερα, αυριο να το πουλανε 600 γιατι ο κοσμος δε αγοραζει r410a θα καταλαβεις οτι εκανες λαθος επιλογη. Πραγματικα απορω πως δε σε ενδιαφερει το ψυκτικο μεσο. Το λες και μονος σου 7% καλυτερη αποδοση. Για τις αλλες συνθηκες που λες δεν εχουν νοημα και απλα μπερδευουν τη συζητηση. Δεν ειναι δυσκολο να κρατησεις τα αλλα σταθερα και να μιλησουμε για το ψυκτικο μεσο. Διαφορετικα να αγορασουν ολλοι daikin ή mitsubishi που εχουν ολο αυτο το πακετο που λες και δουλευουν ρολοι.

Για μάρκες φασόν όπως λες και σε αυτές μπορείς να βρεις πληροφορίες για την τεχνική υλοποίηση των μοντέλων τους .  Τώρα για το συμπιεστή που είπες τα πράγματα δεν είναι έτσι απλά . Στα On off μηχανήματα μπορούσες να κάνεις κάτι πολύ απλό . Χάλαγε ο συμπιεστής; Τον έπαιρνες στο χέρι πήγαινε στο Σολδάτο και του λεγες θέλω έναν συμπιεστή με τα ίδια χαρακτηριστικά . Μπορούσες να παίξεις με όλες σχεδόν τις  μάρκες . Midea το μηχάνημα με GMCC συμπιεστή ; Οκ θα βάλω συμπιεστή Daikin .  Στα inverter αυτό δε γίνεται . Δεν μπορεί να παίξει συμπιεστής που δεν προορίζεται να δουλέψει με την συγκεκριμένη πλακέτα που φοράει το μηχάνημα . Δεν θα μπορέσει να τον οδηγήσει η πλακέτα . Στα inverter μηχανήματα βάζεις  μόνο το μοντέλο που  φορούσε το μηχάνημα εξαρχής ή και κάποιο άλλο εναλλακτικό κωδικό όπου σου δίνει ο προμηθευτής  . Μέχρι εκεί . Δεν μπορείς να πας σε "ιμιτασιον λύσεις" ή after market . 

Για το ψυκτικό μέσο σου ανέφερα ξεκάθαρα . Αν το δείς ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ  το R32 είναι κατά 7 % πιο αποδοτικό απο R410A  και μετά σου εξήγησα ότι το ψυκτικό μέσο δεν καθορίζει απο μόνο την απόδοση και την οικονομία ενός μηχανήματος . Είναι μια μεταβλητή απο τις δεκάδες που θα διαμορφώσουν τα τελικά χαρακτηριστικά του μηχανήματος . Εσύ όταν αγοράζεις κλιματιστικό αγοράζεις το R32 που  ρέει στο κύκλωμα του ή αγοράζεις αποδόσεις και καταναλώσεις του μηχανήματος ;  Αν εσένα σε ενδιαφέρει με ποια τεχνολογία πετυχαίνει ο κατασκευαστής το όποιο αποτέλεσμα και όχι ποιό είναι το αποτέλεσμα σε αυτά τα λεφτά τότε πάω πάσο . Πάρε R32 μηχάνημα στα  500 ευρώ με COP 4  όταν εγώ θα πάρω R410A μηχάνημα στα ίδια λεφτά με COP  6  .
Xάνεις την ουσία  ! Εγώ νομίζω ότι η λογική μας ως καταναλωτές έιναι να πάρουμε ότι καλύτερο σε τεχνικά χαρακτηριστικά , αποδόσεις , καταναλώσεις κτλ  στα λεφτά που διαθέτουμε . Δεν νομίζω ότι μας ενδιαφέρει με ποιον τρόπο ο κατασκευαστής πετυχαίνει αυτές τις αποδόσεις . Αν το πέτυχε με 2 stage compressor και R410A ή το πέτυχε με rotary compressor και R32.



 

Επεξ/σία από Dare-Devil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Για μάρκες φασόν όπως λες και σε αυτές μπορείς να βρεις πληροφορίες για την τεχνική υλοποίηση των μοντέλων τους .  Τώρα για το συμπιεστή που είπες τα πράγματα δεν είναι έτσι απλά . Στα On off μηχανήματα μπορούσες να κάνεις κάτι πολύ απλό . Χάλαγε ο συμπιεστής; Τον έπαιρνες στο χέρι πήγαινε στο Σολδάτο και του λεγες θέλω έναν συμπιεστή με τα ίδια χαρακτηριστικά . Μπορούσες να παίξεις με όλες σχεδόν τις  μάρκες . Midea το μηχάνημα με GMCC συμπιεστή ; Οκ θα βάλω συμπιεστή Daikin .  Στα inverter αυτό δε γίνεται . Δεν μπορεί να παίξει συμπιεστής που δεν προορίζεται να δουλέψει με την συγκεκριμένη πλακέτα που φοράει το μηχάνημα . Δεν θα μπορέσει να τον οδηγήσει η πλακέτα . Στα inverter μηχανήματα βάζεις  μόνο το μοντέλο που  φορούσε το μηχάνημα εξαρχής ή και κάποιο άλλο εναλλακτικό κωδικό όπου σου δίνει ο προμηθευτής  . Μέχρι εκεί . Δεν μπορείς να πας σε "ιμιτασιον λύσεις" ή after market . 

Για το ψυκτικό μέσο σου ανέφερα ξεκάθαρα . Αν το δείς ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ  το R32 είναι κατά 7 % πιο αποδοτικό απο R410A  και μετά σου εξήγησα ότι το ψυκτικό μέσο δεν καθορίζει απο μόνο την απόδοση και την οικονομία ενός μηχανήματος . Είναι μια μεταβλητή απο τις δεκάδες που θα διαμορφώσουν τα τελικά χαρακτηριστικά του μηχανήματος . Εσύ όταν αγοράζεις κλιματιστικό αγοράζεις το R32 που  ρέει στο κύκλωμα του ή αγοράζεις αποδόσεις και καταναλώσεις του μηχανήματος ;  Αν εσένα σε ενδιαφέρει με ποια τεχνολογία πετυχαίνει ο κατασκευαστής το όποιο αποτέλεσμα και όχι ποιό είναι το αποτέλεσμα σε αυτά τα λεφτά τότε πάω πάσο . Πάρε R32 μηχάνημα στα  500 ευρώ με COP 4  όταν εγώ θα πάρω R410A μηχάνημα στα ίδια λεφτά με COP  6  .
Xάνεις την ουσία  ! Εγώ νομίζω ότι η λογική μας ως καταναλωτές έιναι να πάρουμε ότι καλύτερο σε τεχνικά χαρακτηριστικά , αποδόσεις , καταναλώσεις κτλ  στα λεφτά που διαθέτουμε . Δεν νομίζω ότι μας ενδιαφέρει με ποιον τρόπο ο κατασκευαστής πετυχαίνει αυτές τις αποδόσεις . Αν το πέτυχε με 2 stage compressor και R410A ή το πέτυχε με rotary compressor και R32. Σε λιγο βαζω στοιχημα θα επιδοτουν την αντικατασταση του r410a και τωρα καθομαστε και συζητημε τι? Σταματαω τη συζητηση εδω γι αυτο το θεμα  γιατι ειναι παραλογο αυτο που λες. Για οτιδηποτε αλλο συνεχιζουμε, στειλε κανενα link με τετοια τεχνικα χαρακτηριστικα της GE ή αλλης γιατι θα ηθελα να συγκρινω φασον με κατασκευαστη.



 

Δεν νομιζω οτι χανω καμια ουσια. Σαν αγοραστης σαφως με ενδιαφερει αν το μοντελο που αγοραζω εχει παρωχημενη τεχνολογια ή οχι. Βελεις και στο παραδειγμα του φιλου οτι η διαφορα τιμης στα μοντελα ειναι 50€. Σε τοσο μικρες διαφορες σαφως και θα διαλεγα το r32 απο το r410a που καταργειται. Παλι κανεις λαθος συγκριση. Μεταξυ δυο κλιματιστικων με τα ιδια χαρακτηριστικα σαφως η επιλογη ειναι μια και μονη το r32.  Αν κατεβουν οι τιμες στο μισο αντε 30% των παλιων μοντελων που σε λιγο δε θα κυκλοφορουν σε σχεση με τα νεα κλιματιστικα τοτε ξανα κανουμε τη συζητηση σε αλλη βαση. Επισης σαφως και πρεπει εκτος απο τη καλυτερη επιδοση του R32 να εχουμε και οικολογικη συνειδηση εν ετη 2018, δε νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που δε το σκεφτεται πλεον αυτο το ζητημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Curtis76 είπε

Επισης σαφως και πρεπει εκτος απο τη καλυτερη επιδοση του R32 να εχουμε και οικολογικη συνειδηση εν ετη 2018, δε νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που δε το σκεφτεται πλεον αυτο το ζητημα.

μεταξυ μας τωρα αλλα αν εσυ βρεις ψυκτικο να κανει σωστη διαχειρηση του φρεον (συλλογη σε ειδικο δοχειο με αντλια κλπ) σφυρα μου. 11 στους 10 οταν πρεπει ν'αδειασουν μια συσκευη τραβανε το σωληνακι και αδειαζει στην ατμοσφαιρα. Οποτε οτι R και να χει μεσα, τρυπα στο οζον κανει.

 

απλα για την οικολογικη συνειδηση που λες ... δε φτανει να εχεις εσυ, θελει να χουν κι οι αλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι ετσι ακριβως. Δε θα κατσω τωρα να ψανχω πληροφοριες, αλλα ακομα και με αυτη τη λογικη που θετεις, καλυτερα να χανει φρεον ενα  ac με r32 παρα με r410a γιατι εχει λιγοτερη πσσοτητα μεα (νομιζω το 1/3). Το μελλον του πλανητη σαφως και πρεπει να το σκεφτουν κεντρικα οι χωρες, για το θεμα του ψυκτικου υγρου το εκαναν και εβγαλαν το r32.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...