Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια να κανω μια ερωτηση?

Σημερα μου εκαναν εγκατασταση ενα κλιματιστικο που αγορασα. Λογοι ανωτερας βιας με αναγκασαν να μην ειμαι παρων ηταν ομως παρουσα μια κοπελα (ενοικιαστρια μου).

Ειχα πει στους εγκαταστατες να πανε την τροφοδοσια κατευθειαν στο κουτι του ρευματος (για λογους αισθητικους κυριως).

ΠΑρολα αυτα αυτοι το αφησαν οπως ειναι (να μπαινει δηλαδη στην πριζα).

Η ενοικιαστρια μου τους το ειπε. Αυτοι απαντησαν οτι γινεται για λογους ασφαλειας, προς αποφυγη βλαβων και ευκολια αποσυνδεσης σε περιπτωση βλαβης.

Ενδεικτικα στο σπιτι μου ολα τα κλιματιστικα πανε στο κουτι του ρευματος χαριν καλαισθησιας κυριως.

Ισχυουν τα οσα λενε? Καλυτερα στο κουτι ή στην πριζα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θα σου πω τη γνώμη μου για αυτο που σου συνέβει. Καθε εγκαταστάτης κλιματιστικου είναι ψυκτικός. Δεν είναι δουλειά του να μπαίνει στα κουτιά της εσωτερικής εγκατάστασης του κτηρίου. Αυτή είναι δουλειά του ηλεκτρολόγου. Η συσκευή είναι για να μπαίνει στη πρίζα. Τις άλλες φορές που τα συνέδεσαν στο κουτί το έκαναν μάλλον χωρις να πολυ θέλουν. Η γνώμη μου είναι ότι στη πρίζα μπορείς να βάλεις και ένα προστατευτικό υπέρτασης (πχ ένα της APC PM1W-GR ή κατι άλλο παρόμοιο με 10€) και όλα είναι μια χαρά και το κάνεις και μόνος σου. Και θα περιγράψω και λίγο καλύτερα πως ακριβώς ήθελες να γίνει η σύνδεση για να το καταλάβουν και όσοι ενδιαφέρονται. Λοιπον ας υποθέσουμε ότι υπάρχει κουτί διακλάδωσης στο οποίο περνάει η γραμμή του AC, αλλά το AC δεν τοποθετείται κοντά του αλλά λίγο πιο μακρια. Υπάρχει η δυνατότητα να τρυπήσεις μέσα από το κουτί και να βγεις στον εξωτερικό τοίχο. Το καλώδιο να συνεχίσει προς την εξωτερική μονάδα πρώτα, και στη συνέχεια απο την εξωτερική μονάδα να προχωρήσει μαζί με τις σωληνώσεις τους κλιματιστικού προς την εσωτερική μονάδα. Είναι σύνδεση ασφαλής που προβλέπεται και απο τους κατασκευαστές των κλιματιστικών και ανάλογα την περίπτωση έχει καλά αισθητικά (και μόνο) αποτελέσματα. Κάτι τέτοιο δεν ήθελες? Αν δε σου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα φώναξε εναν ηλεκτρολόγο δε νομίζω ότι είναι δουλειά πάνω απο μισή ώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για την απαντηση. Ειμαι οκ αφου το αισθητικο κομματι ερχεται δευτερο σε σχεση με την ασφαλεια (τη δικια μου και του μηχανηματος). Επισης εκαναν καληδουλεια και το καλωδιο ρευματος κατεβαινει καθετα (γωνια) και δεν φαινεται καν).

Θα βαλω και ενα αντιυπερτασικο και ολα καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update.

Αρχισαν τα βιολια στην INVENTOR

Σημερα περασα τα στοιχεια μου για την premium εγγυηση (10ετη).

Επικοινωνησα με την εταιρεια για καποιες λεπτομερειεςκαι η κοπελα που μιλησα μου ειπε οτι εκτος απο την αποδειξη αγορας και την αποδειξη εγκαταστασης ΚΑΙ τις αποδειξεις ετησιας συντηρησης του μηχανηματος απο επισημους τεχνικους.

Αν δειτε τους ορους της εγγυησης λεει οτι ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ως ορθη πρακτικη η συντηρηση του κλιματιστικου κτλ.

Κοινως μας τα γυριζουν.

Το θεμα σηκωνει συνηγορο καταναλωτη αλλα βλεπουμε.

Εγω ειχα ακουσει οτι γενικα ηταν χαλαροι με το θεμα δεν ξερω καταποσον (και αν ) αλλαξαν πολιτικη.

Οποιος εχει παθει βλαβη σε μηχανημα της εταιρειας ας μας πει εντυπωσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς ότι θέλουν απόδειξη ετήσιας συντήρησης από δικούς τους τεχνικούς;

 

Γιατί το να πάρεις απόδειξη συντήρησης γενικότερα, είναι το πιο εύκολο, ακόμα κι αν δεν την κάνεις ποτέ που λέει ο λόγος.

 

Αν σε υποχρεώνουν να κάνεις συντήρηση με δικούς τους και συγκεκριμένους τεχνικούς, ναι, είναι σοβαρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update.

Αρχισαν τα βιολια στην INVENTOR

Σημερα περασα τα στοιχεια μου για την premium εγγυηση (10ετη).

Επικοινωνησα με την εταιρεια για καποιες λεπτομερειεςκαι η κοπελα που μιλησα μου ειπε οτι εκτος απο την αποδειξη αγορας και την αποδειξη εγκαταστασης ΚΑΙ τις αποδειξεις ετησιας συντηρησης του μηχανηματος απο επισημους τεχνικους.

Αν δειτε τους ορους της εγγυησης λεει οτι ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ως ορθη πρακτικη η συντηρηση του κλιματιστικου κτλ.

Κοινως μας τα γυριζουν.

Το θεμα σηκωνει συνηγορο καταναλωτη αλλα βλεπουμε.

Εγω ειχα ακουσει οτι γενικα ηταν χαλαροι με το θεμα δεν ξερω καταποσον (και αν ) αλλαξαν πολιτικη.

Οποιος εχει παθει βλαβη σε μηχανημα της εταιρειας ας μας πει εντυπωσεις.

Αγαπητέ Louben

 

Καταρχήν σας ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση σας στα προϊόντα Inventor. Αναφορικά με την εγγύηση 10 χρόνια Premium των κλιματιστικών τοίχου Inventor, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε, ότι είσαστε απόλυτα καλυμμένος για τα επόμενα 10 χρόνια για την καλή λειτουργία του κλιματιστικού, καθώς και για το κόστος οποιουδήποτε ανταλλακτικού χρειαστεί και της εργασίας αντικατάστασης αυτού.

Τα μοναδικά αποδεικτικά έγγραφα, που χρειάζεται να έχετε για την ισχύ της εγγύησης, είναι η απόδειξη (ή τιμολόγιο) αγοράς του κλιματιστικού. Όπως αναφέρουμε και στους όρους εγγύησης (https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty/10-years-warranty-premium-GR.pdf)  10 χρόνια premium, των κλιματιστικών μας, η ετήσια συντήρηση συνίσταται, προς δικό σας όφελος, ώστε για τα επόμενα 10 χρόνια να απολαμβάνετε καθαρό και υγιεινό αέρα στο χώρο σας (καθώς ο καθαρισμός μόνο των φίλτρων δεν είναι αρκετός), αλλά και να εξασφαλίσετε οικονομικότερη & αποδοτικότερη λειτουργία του κλιματιστικού σας.

Λυπούμαστε για την όποια εσφαλμένη πληροφορία σας μεταφέρθηκε εκ παραδρομής και για την όποια αναστάτωση. Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.

 

Με εκτίμηση

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Inventor         

Επεξ/σία από INVENTOR AG ΑΕ
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο στην Inventor για την αμεση απαντηση της, για πρωτη φορα βλεπω, τετοιου ειδους  επισημη ανακοινωση απο  εταιρια.

Καλο θα ηταν παντως να φροντισει ετσι ωστε οι υπαλληλοι της, στην τηλεφωνικη γραμμη της εταιρειας, να εφαρμοζουν κοινη πολιτικη (την ανω) προς αποφυγη παρεξηγησεων.

Απο εμενα παντως και παλι μπραβο,.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα λεφτα σου συνιστανται οπως λενε αυτοι, να μην τα ξοδευεις  και εσυ ασκοπα να τους πεις.Αν δεν το δουλευεις συχνα μαλλον δεν χρειαζεται καθε χρονο τετοια συντηριση οπως γραφουν .

Tσεκαρε τους παλι και στο μελλον.Ζητα και το ονομα που μιλησες ,οχι γενικα τι λεει καθενας .Αν δεν κανεις καθαρισμο με σερβις ,σε βλαβη μπορουν να πουν εσυ το χαλασες ; Το κολπο ,να μην καλυπτουν oι εγγυησεις .

Τσεκαρε και εκει που το αγορασες τι ξερουν απο αλλους πελατες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες θεωρούνται οι καλύτερες μάρκες για κλιματιστικό;;; να μην βγάζουν προβλήματα, να έχουν μεγάλη εγγύηση. Υπάρχει κανείς σχετικός με αυτά που μπορεί να δώσει μια βάσιμη απάντηση;

Γνωρίζεις επίσης κανείς τι εγγύηση έχει αυτό :

toyotomi izuru eco trn/trg-556zr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω την αποψή μου. Mitchubishi Daikin Hitachi Fujitsu Panasonic Toshiba και με βαση τη γνωμη αντιπροσωπου της Μitshubishi θεωρει πολυ αξιόπιστα και τα gree. Σαφως υπαρχουν και αλλα καλά. (απολυτα ικανοποιημένος με Sharp προσωπικα). Το θεμα είναι να ξερεις το καθε μοντελο απο τι κομματια αποτελειται και απο που προμηθευεσαι ανταλλακτικα. Αυτο με φασον δε θα το εξασφαλισεις ποτε. Συνήθως οι ακριβες μαρκες εχουν μικρή εγγυηση. Προσωπικα πολυ ψηνομουν για ενα μοντελο mitshubishi electric αλλα ηταν πολλα τα λεφτα. Γενικά θεωρώ οτι με βαση τις επιδοσεις τους για mitshubishi πας μια κατηγορια πιο κατω σε btu στα μοντελα της σε σχεση με τα περισσοτερα του ανταγωνισμου. Σαν κριτηριο πρεπει να βαλεις και τη περιοχη που μενεις και αν το θες και για θερμανση. Στο κρυο δε τα πανε ολα καλα. Σε μερικες μαρκες υπαρχουν ειδικά μοντελα που ειναι για κρυες περιοχες. Πρεπει να βρεις το διαγραμμα αποδοσης-θερμοκρασιας περιβαλλοντος για να δεις τις χαοτικες διαφορες. Καταλαβαίνεις ότι μπορει να πληρωσεις πολλα σε πράγματα που δε θες ή λιγα και να μη κανεις καθολου δουλεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες θεωρούνται οι καλύτερες μάρκες για κλιματιστικό;;; να μην βγάζουν προβλήματα, να έχουν μεγάλη εγγύηση. Υπάρχει κανείς σχετικός με αυτά που μπορεί να δώσει μια βάσιμη απάντηση; Γνωρίζεις επίσης κανείς τι εγγύηση έχει αυτό :

toyotomi izuru eco trn/trg-556zr

Επώνυμο ότι είναι σε ακριβή σειρά..

Και πάλι δεν δίνεις το γάιδαρό σου.. Απλά είσαι πιο κοντά στην αξιοπιστία..

κοίτα αξιολογήσεις.. και πάρε ένα σε νορμάλ τιμή..

Μηδέν μονιμότερο του προσωρινού!

Μπραβο στην Inventor για την αμεση απαντηση της, για πρωτη φορα βλεπω, τετοιου ειδους  επισημη ανακοινωση απο  εταιρια.

Καλο θα ηταν παντως να φροντισει ετσι ωστε οι υπαλληλοι της, στην τηλεφωνικη γραμμη της εταιρειας, να εφαρμοζουν κοινη πολιτικη (την ανω) προς αποφυγη παρεξηγησεων.

Απο εμενα παντως και παλι μπραβο,.

Για μένα λάθος.. για να ισχύει τόσο μεγάλη εγγύηση πρέπει η εταιρεία να υποχρεώνει τον Καταναλωτή να γίνεται εγκατάσταση από τα δικά τις συνέργεια..

Αυτό με την συντήρηση δεν ισχύει..

Η Fujitsu δίνει τρία χρόνια και το λέει ξεκάθαρα χωρίς προϋποθέσεις..

Η Inventor στο τηλεφωνικό κέντρο ψελλίζει διάφορα για το θέμα της εγγύησης..

Μαγαζί με κλιματιστικά μου είχε πει ότι χρειάζεται το ετήσιο service αλλά δεν θα το κανεις το κανονίζω εγώ..!

Για μένα είναι όλα άτυπα.. ισχύει ότι γράφει η εγγύηση για να μπορείτε νομικά να είστε καλυμμένοι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες θεωρούνται οι καλύτερες μάρκες για κλιματιστικό;;; να μην βγάζουν προβλήματα, να έχουν μεγάλη εγγύηση. Υπάρχει κανείς σχετικός με αυτά που μπορεί να δώσει μια βάσιμη απάντηση;

Γνωρίζεις επίσης κανείς τι εγγύηση έχει αυτό :

toyotomi izuru eco trn/trg-556zr

 

Toshiba, Daikin, Mitsubishi, αρκετά καλά επίσης και τα Hitachi, Panasonic. Εγγύηση δεν έχουνε μεγάλη, αν θες πολλά χρόνια πας σε inventor ή όποια άλλη μάρκα προσφέρει πολλά χρόνια αλλά κατώτερη ποιότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αγορασα προσφατα αυτο που και καλα ελεγχεις το κλιματιστικο μεσου wifi https://www.banggood.com/B...ytogether-auto

το app για να λειτουργησει ειναι αυτο εδω το τραγικο https://play.google.com/st....econtrol.plus

καταρχην το app ειναι χαλια δεν δειχνει ποτε το κλιματιστικο ειναι ανοιχτο και ποτε οχι,δεν ανταποκρινεται καν οταν ανεβαζω θερμοκρασια η κατεβαζω η οταν το κλεινω και ανοιγω απο τις 10 φορες που θα ανοιξω και θα κλεισω το app την μια θα ανοιξει το κλιματιστικο,το μεγαλυτερο προβλημα παντως ειναι που δεν εχει καμια ενδειξη για το ποτε ειναι ανοιχτο το κλιματισικο και λειτουγει και ποτε οχι,το εχει κανεις αυτο το μαραφετι να πει εντυπωσεις,καθολου stable δεν ειναι παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...