Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραθέτω απο τους όρους της Inventor για τη Premium εγγύηση:

 

"5. Για την ορθή, αποδοτική και ασφαλή λειτουργία των κλιματιστικών μονάδων συνιστάται ως καλή πρακτική ο καθαρισμός και η συντήρησή τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ανάλογα και με την χρήση τους από εξειδικευμένους προς τούτο και πιστοποιημένους τεχνικούς-συντηρητές." Δεν αναφέρεται ως απαραίτητη για να ισχύει η εγγύηση . Όλοι ξέρουμε τί σημαίνει η λέξη "συνιστάται" θεωρώ. Ας λέμε τα πράγματα όπως έχουν παιδιά  !!!

 

Νομικα αν δεν το κανεις.Πως καλυπτεσαι.Τι ισχυει αφου συνισταται ; .Για πονηρια μπορουν να πουν μετα  οπως τους συμφερει .Ο

6 .Η εγγύηση ακυρώνεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:Εμφάνιση ελαττωμάτων που οφείλονται (όπως και αν προέκυψαν) σε κακή χρήση, δηλαδή αντίθετημε τις οδηγίες χρήσεως, παραβίαση ή εσφαλμένη ρύθμιση του προϊόντος.

 

 

.....Δεν θα συζηταμε συνεχια διαφημισεις της φιρμας

Επεξ/σία από Diskimpex
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στο manual της εγκατάστασης ενος fujitsu πχ.... γραφει "Ειδικά εργαλεία για R410A" και αναφέρει την αντλία κενού. Μπορείς να απαιτήσεις την εγκατάσταση της (μιλάω για δωρεάν εγκατάσταση) ή είναι προαιρετική?

Δημοσ.

Μου είπαν ότι την daikin την υποστηρίζει ένας Δημητρίου

Η Daikin Hellas έχει συνεργασία απο πέρυσι με τη Δημητρίου ΑΕΕ .

 

 

 

Γεια σας. Πήγαμε για κλιματιστικό  σε 2 μαγαζιά της περιοχής  και μας δίνανε το Inventor Omnia Plus  κανα 60αρι πιο φθηνα από Daikin FTXB50C. Το ένα δίνει 10 χρόνια εγγύηση και το άλλο 3. Τι αξίζει να προτιμήσουμε απο τα 2?

Μικρότερη κατανάλωση το Omnia Plus στην ψύξη, πιο αθόρυβο εσωτερικό μηχάνημα και περισσότερες λειτουργίες και φίλτρα απο το Daikin .

 

Επίσης το Omnia plus έχει 10ετή εγγύηση σε όλα τα μέρη του και καλύπτει εργασία και ανταλλακτικά.

 

Τα Daikin έχουν 3 χρόνια σε όλα τα μέρη εργασία ανταλλακτικά .

Στο manual της εγκατάστασης ενος fujitsu πχ.... γραφει "Ειδικά εργαλεία για R410A" και αναφέρει την αντλία κενού. Μπορείς να απαιτήσεις την εγκατάσταση της (μιλάω για δωρεάν εγκατάσταση) ή είναι προαιρετική?

Απαραίτητη η αντλία κενού σε οποιοδήποτε κλιματιστικό μηχάνημα . 

Νομικα αν δεν το κανεις.Πως καλυπτεσαι.Τι ισχυει αφου συνισταται ; .Για πονηρια μπορουν να πουν μετα  οπως τους συμφερει .Ο

6 .Η εγγύηση ακυρώνεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:Εμφάνιση ελαττωμάτων που οφείλονται (όπως και αν προέκυψαν) σε κακή χρήση, δηλαδή αντίθετημε τις οδηγίες χρήσεως, παραβίαση ή εσφαλμένη ρύθμιση του προϊόντος.

 

 

.....Δεν θα συζηταμε συνεχια διαφημισεις της φιρμας

Γνωρίζεις εταιρίες που είναι υποχρεωμένες να  καλύψουν ένα προϊόν εντός εγγύησης όταν αυτό έπαθε ζημιά από υπαιτιότητα του κατόχου του ;;;;;;; !!!!!!!!!!;;;;;

Μή λέμε ότι θέλουμε.

Δημοσ.

Στα χαρτια του καθενα .

Αοριστα οπως πανω.Εσυ θα φταις παντα .Aν θελουν .Να μην καλυψουν την  ζημια . Αυριο αλλη εγγυηση .Αναλογα τις ζημιες .Οπως τα αλλαζαν και δεν ειχαν ορο.Ολα για κερδος .Ετσι ειναι τα κοπης  μηχανακια .Λαχειο.Σε οποιον αρεσει παιζει .Oσοι δεν θελουν πανε αλλου  Για ντακιν ξανα

 

http://www.insomnia.gr/topic/296911-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC/page-207

Δημοσ.

Οχι η εγγυηση το αναγραφει ξεκαθαρα οτι δεν χρειαζεται συντηρηση απο τεχνικο της εταιρειασ https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty/10-years-warranty-premium-GR.pdf . Αρα για 10 χρονια δεν εχεις κρυφα κοστη, βλεπε αλλη εγγυηση που εχει κρυφα κοστη http://www.insomnia.gr/topic/296911-συμβουλές-για-κλιματιστικά/?p=55697931

 

Ολες οι εγγυησεις σου λενε οτι δεν αντικαθιστουν μηχανηματα , απο κει και περα αν η καθε αντιπροσωπια θελει να εχει καλυτερο experience o καταναλωτης προχωραει σε αλλαγη συσκευης . Η Apple για παραδειγμα οταν εισαι εντος εγγυησης σου αλαζει την συσκευη κατευθειαν. 

 

Διαβαζοντασ λιγο τα σχολια του σκρουτζ για καθε κλιματιστικο μηχανημα , μπορεις να προβεις σε συμπερασματα για το after sales καθε εταιρειας ευκολα. Αλλα και διαβαζοντασ σελιδεσ αυτου του φορουμ μπορει να διαπιστωθει το ιδιο . Ο καθενασ ασ βγαλει τα δικα του

 

Δικές σου ερμηνείες για την φίρμα που διαφημίζεις μόνιμα ,και τώρα πρόσχημα την Apple.Αν δεν μπορείς να καταλάβεις τα σημεία των εγγυήσεων ,στη ΓΓ Καταναλωτη .Αν δεν σου πουν είναι δικαίωμα τους , κάνε καταγγελία σε ότι νομίζεις.

 

Μπορείς και να τους αναφέρεις και τα προηγούμενα   http://www.insomnia.gr/topic/296911-συμβουλές-για-κλιματιστικά/?p=55684281

αν γνωρίζεις αν είχε παλιά όρο στην εγγύηση της ,για μη αλλαγή μηχανημάτων όπως τώρα.

Αν έκαναν χάρη με τις αλλαγές ή απλα έτσι τους συνέφερε τότε .Να δούμε τι θα σου απαντήσουν επίσης

Μπορείς επίσης να αναφέρεις γιατί πιο επώνυμες εταιρίες δεν είναι "αξιόπιστες" http://www.insomnia.gr/topic/296911-συμβουλές-για-κλιματιστικά/?p=55701935
 
Τέλος ευκαιρία να τους πεις ,γιατί στο σκρουτζ που επικαλείσαι συχνα επιλεκτικά ,γιατί δεν υπάρχουν όλα τα καταστήματα ,και δεν υπάρχουν απόψεις σε όλα τα προιόντα .Γιατί δεν συμφέρει άλλους να μετέχουν ; Δεν υπάρχουν ή δεν πουλάνε άλλα προιόντα στην αγορά ;  ή μήπως κάποιοι γράφουν ότι τους αρέσει ή και για διαφήμιση.Το ίδιο που γίνεται και στα φορουμ όποιος διαβάσει προηγούμενα.Γιατί οποιος μπορει να κάνει έρευνα αγοράς ,βλέπει και άλλες προσφορές και κρίνει πολλά περισσότερα.Και αν έχει αμφιβολίες δεν αγοράζει ..Μπορούμε βεβαια και να λέμε συνέχεια και τα ίδια...

Καλημέρα, δεν θα το παρω σε καποια προσφορα απο καποιο μαγαζι. Θα το παρω μεσω της δουλειάς μου κατευθειαν απο την Abb με εκπτωαη που έχουμε στην δουλεια μου θα μου βγουμ γυρω στα 900€ και α δυο μαζι.

Το ppb που ειπες δεν το φερνει η abb (επισημος αντιπρόσωπος στην ευρωπη) αλλα άλλη εταιρία.

Για το αλλο εχεις αποψη καθολου? Το δευτερο?

Από ότι ξέρω ,αντιπρόσωπος είναι η Ηitachi Εurope Eλλάδος .Η ΑΒΒ κάνει διανομή για ορισμένα καταστήματα .Συμφωνίες και τι πουλάνε ,κανείς δεν ξέρει.Οτι τους συμφέρει κάθε περίοδο ,όπως όλοι .Αν δεν υπήρχαν διαφορές,δεν θα υπήρχαν άλλοι κωδικοί  .Το μικρό είναι ίδιας περιόδου .Αν ειναι Κινέζικο ,χειρότερη κατασκευή,για φτωχές αγορές .Γενικά Hitachi δεν κυκλοφορούν και πολλα τελευταία .Τσέκαρε και την εγγύηση τι αναφέρει με ότι βρίσκεις σε άλλα καταστήματα.
 
 

Αυτος που φερνει τα Τουοτομι .Δεν θα πουλανε πλεον τα κοπης .Ρωτα αν τα καλυπτει και  η αντιπροσωπεια. 

 

Oι περισσότερες εταιρίες πουλάνε και επώνυμα προιόντα μαζί με φασόν, κλπ φθηνά με κριτήριο το κόστος .Ο λόγος το κύρος ,ότι πουλάνε και καλά προιόντα.Και για πελατεία όταν δεν πουλάνε τα φθηνά τους προιόντα ,μην χάσουν πελάτες .Ο εισαγωγέας της Toyotomi,πριν την Daikin ,εμπορευόταν τα Toshiba σαν κορυφαία φίρμα .Kαι η Ιnventor που την διαφημίζουν για τα φασόν,φέρνει και τα Haier που είναι premium Κινέζικη εταιρία με επώνυμα εσωτερικά μέρη .

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να μην υπαρχει παρανοηση σαν καταναλωτης παιρνω ενα κλιματιστικο με καλυπτει η εγγυηση http://www.fgeurope.gr/menu/eggyhsh-143 με τα παρακατω :

ΓΕΝΙΚΟΙ OΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η εγγύηση καλύπτει κάθε ανωμαλία ή βλάβη που οφείλεται αποκλειστικά στην κατασκευή της συσκευής ή σε ελαττωματικά εξαρτήματα.

Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η εργασία, τα έξοδα μετακίνησης του τεχνικού και τα ανταλλακτικά παρέχονται δωρεάν, καθώς και η μεταφορά της συσκευής αποκλειστικά με τα συνεργαζόμενα πρακτορεία, αν ο τεχνικός κρίνει ότι η επισκευή πρέπει να γίνει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Η εταιρεία μας έχει το δικαιώματα καθορίζει τον τρόπο και τόπο επισκευής των βλαβών κατά την κρίση της.

Σε περίπτωση αδικαιολόγητης κλήσης, απουσίας, προβλημάτων εγκατάστασης ή ανάγκη επίδειξης λειτουργίας, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα κίνησης και το κόστος επίσκεψης του τεχνικού.

Η εγγύηση παρέχεται μόνο στον αρχικό αγοραστή και παύει να ισχύει σε περίπτωση που στη συσκευή έχει επέμβει για επιδιόρθωση άλλος τεχνικός, εκτός από τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρείας μας.

Ενδεχόμενη επισκευή ή αντικατάσταση μερών μίας συσκευής ή της ίδιας της συσκευής δεν παρατείνει τη διάρκεια της εγγύησης, η οποία συνεχίζει σε κάθε περίπτωση έως τη λήξη της.

Σε περίπτωση αντικατάστασης κάποιου εξαρτήματος μίας συσκευής, παρέχεται εγγύηση για το συγκεκριμένο εξάρτημα ή ανταλλακτικό, όση και ο χρόνος εγγύησης της συσκευής, αρχής γενομένης από την ημερομηνία αντικατάστασης.

Η εγγύηση δεν ισχύει για βλάβες που προκαλούνται άμεσα ή έμμεσα από αμέλεια, παράλειψη, κακή χρήση, κακή εγκατάσταση ή πάσης Φύσεως επέμβαση στη συσκευή από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Επίσης, δεν ισχύει για βλάβες που οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες που αλλοιώνουν την υφή της συσκευής (όπως π.χ. χημικά, τοξικά, άλατα κ.τ.λ.), καθώς και για βλάβες προερχόμενες από κακή σύνδεση σε τάση διαφορετική από την αναγραφόμενη στην πινακίδα της συσκευής, σε μη γειωμένο ρευματοδότη (πρίζα) και σε μεταβολές τάσης του δικτύου (πτώση, υπέρταση).

Η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες ή απώλειες των συσκευών ή παρελκόμενων τους, που οφείλονται σε μεταφορές, που γίνονται με ευθύνη του πελάτη από τρίτους.

Η εγγύηση δεν θίγει τα δικαιώματα του αγοραστή όπως αυτά προβλέπονται βάσει της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44/EC και της Ελληνικής νομοθεσίας.

Η εγγύηση πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από Φωτοαντίγραφο του τιμολογίου αγοράς ή του δελτίου λιανικής πώλησης ή του δελτίου αποστολής του προϊόντος.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ: ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ FUJIΤSU, FUJI ELECTRIC, GENERAL, MIDEA

Η εγγύηση καλύπτει για τρία (3) χρόνια κάθε ανωμαλία ή βλάβη που οφείλεται στην κατασκευή ή σε ελαττωματικό εξάρτημα της κλιματιστικής συσκευής. Η αποκατάσταση της βλάβης γίνεται δωρεάν δια της αντικατάστασης ή της επισκευής του ελαττωματικού εξαρτήματος. Σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται η αντικατάσταση της συσκευής.

Παρέχεται πρόσθετη εγγύηση επτά (7) χρόνων για τον συμπιεστή, με την προϋπόθεση της ετήσιας συντήρησης του κλιματιστικού από τα συνεργεία της εταιρείας μας ή από τα συνεργεία των εξουσιοδοτημένων καταστημάτων λιανικής πώλησης. Η τακτική συντήρηση μετά την τριετία, η οποία απαραιτήτως θα πρέπει να γίνει με τη συμπλήρωση των 3 ετών, αποτελεί απαραίτητη και ουσιαστική προϋπόθεση για την ισχύ της πρόσθετης εγγύησης. Η ετήσια συντήρηση βεβαιώνεται με την απόδειξη παροχής υπηρεσιών του εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Σε περίπτωση που έστω και για ένα έτος δεν έχει γίνει η τακτική συντήρηση, τότε η πρόσθετη εγγύηση παύει να ισχύει. Τα έξοδα της τακτικής συντήρησης επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Το κλιματιστικο μου που εχω αγορασει στα 450ε  στα 9 χρονια καιει πλακετα και συμπιεστη, θα πρεπει να εχω πληρωσει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο τησ εταιρειας μονο γαι 6χρονια συντηρησης *30ε=180ε, μετα θα πρεπει να πληρωσω την εργασια αντικατασταστης του συμπιεστη 100ε , τη πλακετα γυρω στα 200ε.

 

Συνολο 180ε + 100ε + 200ε= 480ε βεβαια θα μου εχουνε δωσει το συμπιεστη δωρεαν

 

Αυτο δεν λεγεται 10 ετη εγγυηση, αλλα 3 ετη και αν δεν διαβασω σωστα τα μικρα γραμματα δεν θα αντιληφθω οτι πρεπει να πληρωσω αλλα τοσα λεφτα για να μου το φτιαξουνε το κλιματιστικο μου 

 

Κοστος επισκευησ+ συντηρησης = 480ε + Κοστοσ αποκτησησ 450ε=930ε και αυτα με 10 ετη εγγυηση

 

Αυτο λεγεται παραπλανηση του καταναλωτικου κοινου 

 

Επομενωσ μη γινεται παραπαλανητικη διαφιμιση στο τοπικ για 10 ετη εγγυηση που τελικα ειναι 3 ετησ με μερικη καλυψη του συμπιεστη με ετησιο σερβισ απο εξουσιοδοτημενο  και χρεωση αντικαταστασης

 

Συμπερασμα κολο ειναι να ψαχνουμε τη εγγυηση εχει καθε προιον πριν το αγορασουμε για να μην τη ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ.

 

ΥΓ: Βασικο εξτρα κοστος και ασ μη συμβει τιποτα ειναι η συντηρηση απο τους εξουσιοδοτημενους τους για 7 χρονια *30ε=210ε πρεπει να πληρωσω εξτρα για να ισχυει η εγγυηση καλυψησ του συμπιεστη . Μαγικη Ελλαδα

Επεξ/σία από lexusr450
  • Like 2
Δημοσ.

Χμ...

Νομίζω ότι έχει φύγει λίγο το θέμα από το ζητούμενο. Δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να κρίνω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε μια συζήτηση που αρχίζει να μοιάζει με προσωπική διαμάχη. (Πχ ναι lexus θα πληρώσεις "υποχρεωτικά" 6*30 για συντήρηση, αλλά δε νομίζω να περιμένει κανείς να πάρει ένα ac, να το βάλει στην πρίζα και απλά να περιμένει να δουλεύει 10 χρόνια. Χωρίς συντήρηση;;;;; )

 

Όσοι μπαίνουμε εδώ μέσα στο "συμβουλές για κλιματιστικά" θέλουμε ακριβώς αυτό. Χρήσιμο να μας επισημάνει κάποιος τη διαφορά στα ψιλά γράμματα της μιας 10ετούς εγγύησης από την άλλη, αλλά από εκεί και πέρα καλό είναι να μιλάμε με γνώσεις για την ουσία.

 

Αλλιώς μπαίνω στο σκρουτζ και βλέπω κριτική με 5 αστέρια ("το έχω 1 εβδομάδα και το υπνοδωμάτιο είναι ψυγείο") και τρέχω να το προλάβω!

 

Και εγώ δουλεύω με 2 Midea για μια πενταετία ασταμάτητα (αποκλειστική θέρμανση και ψύξη του χώρου) χωρίς κανένα πρόβλημα και με εξωφρενικά χαμηλή κατανάλωση. Αν μπαίνω εδώ και λέω σε όποιον ρωτάει να πάρει Midea και τπτ άλλο δε νομίζω να βοηθάω... Αντίθετα μπαίνω να μάθω για την επόμενή μου άγορά (σε άλλο χώρο) τι αξίζει σήμερα, 5 χρόνια μετά...

  • Like 3
Δημοσ.

Καλημέρα. Θελω να αντικαταστησω σιγα σιγα τα παλια μου a/c με inverter, και λογω οικονομιας, αλλα κυριως λογω θορυβου, τα παλια ειναι μαρκα carreffour 15ετιας, ακομα δουλευουν δεν εχω παράπονο, τα βγαλαν τα λεφτα τους, αλλα πλεον κάνουν σαν τρακτερ.

 

Αρχικα, λογω κόστους, θα αλλαξω 2 μονο στις κραβατοκαμαρες. Δηλ. κοιταω για 9.000btu. Δεν θελω να δωσω πολλα, δεν με απασχολούν οι πολλες λειτουργιες. Υπαρχει καποιος λογος να μην προτιμησω το Nobu kobe smart στα 329 που με μια καλη εγκατάσταση με αντλία κτλ θα παει στα 400;

 

Τα αλλα που κοιταω (πχ. toyotomi hiro eco, omnia plus, life κτλ.) τα βρισκω στα 400 ειτε χωρις εγκατάσταση ειτε με δωρεαν εγκατάσταση που προφανως θα ειναι χωρις αντλια. Απο οτι εχω διαβασει στις προηγουμενες σελιδες και το nobu το ιδιο μηχανημα ειναι με τις ιδιες εγγυησεις.

 

Υπαρχει καποιο τυρακι; Εσείς τι προτείνετε;

  • Like 1
Δημοσ.

Χμ...

Νομίζω ότι έχει φύγει λίγο το θέμα από το ζητούμενο. Δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να κρίνω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε μια συζήτηση που αρχίζει να μοιάζει με προσωπική διαμάχη. (Πχ ναι lexus θα πληρώσεις "υποχρεωτικά" 6*30 για συντήρηση, αλλά δε νομίζω να περιμένει κανείς να πάρει ένα ac, να το βάλει στην πρίζα και απλά να περιμένει να δουλεύει 10 χρόνια. Χωρίς συντήρηση;;;;; )

 

Όσοι μπαίνουμε εδώ μέσα στο "συμβουλές για κλιματιστικά" θέλουμε ακριβώς αυτό. Χρήσιμο να μας επισημάνει κάποιος τη διαφορά στα ψιλά γράμματα της μιας 10ετούς εγγύησης από την άλλη, αλλά από εκεί και πέρα καλό είναι να μιλάμε με γνώσεις για την ουσία.

 

Αλλιώς μπαίνω στο σκρουτζ και βλέπω κριτική με 5 αστέρια ("το έχω 1 εβδομάδα και το υπνοδωμάτιο είναι ψυγείο") και τρέχω να το προλάβω!

 

Και εγώ δουλεύω με 2 Midea για μια πενταετία ασταμάτητα (αποκλειστική θέρμανση και ψύξη του χώρου) χωρίς κανένα πρόβλημα και με εξωφρενικά χαμηλή κατανάλωση. Αν μπαίνω εδώ και λέω σε όποιον ρωτάει να πάρει Midea και τπτ άλλο δε νομίζω να βοηθάω... Αντίθετα μπαίνω να μάθω για την επόμενή μου άγορά (σε άλλο χώρο) τι αξίζει σήμερα, 5 χρόνια μετά...

Καλό είναι να ανοίγεται και το θέμα εγγυήσεων και ανταλλακτικών στις μάρκες. Δεν αγοράζεις μόνο κλιματιστικό με τα λεφτά που δίνεις . Αγοράζεις ένα πακέτο υπηρεσιών μαζί με το μηχάνημα που αυτό λέγεται after sales support . Οπότε μια ανάλυση κόστους για το τι πληρώνεις και τι θα πληρώσεις μελλοντικά θα σε βοηθήσει να κάνεις μια σωστή κίνηση αγοράς (όσο σωστή γίνεται !)

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Χμ...

Νομίζω ότι έχει φύγει λίγο το θέμα από το ζητούμενο. Δε μπορώ να μπω στη διαδικασία να κρίνω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε μια συζήτηση που αρχίζει να μοιάζει με προσωπική διαμάχη. (Πχ ναι lexus θα πληρώσεις "υποχρεωτικά" 6*30 για συντήρηση, αλλά δε νομίζω να περιμένει κανείς να πάρει ένα ac, να το βάλει στην πρίζα και απλά να περιμένει να δουλεύει 10 χρόνια. Χωρίς συντήρηση;;;;; )

 

Όσοι μπαίνουμε εδώ μέσα στο "συμβουλές για κλιματιστικά" θέλουμε ακριβώς αυτό. Χρήσιμο να μας επισημάνει κάποιος τη διαφορά στα ψιλά γράμματα της μιας 10ετούς εγγύησης από την άλλη, αλλά από εκεί και πέρα καλό είναι να μιλάμε με γνώσεις για την ουσία.

 

Αλλιώς μπαίνω στο σκρουτζ και βλέπω κριτική με 5 αστέρια ("το έχω 1 εβδομάδα και το υπνοδωμάτιο είναι ψυγείο") και τρέχω να το προλάβω!

 

Και εγώ δουλεύω με 2 Midea για μια πενταετία ασταμάτητα (αποκλειστική θέρμανση και ψύξη του χώρου) χωρίς κανένα πρόβλημα και με εξωφρενικά χαμηλή κατανάλωση. Αν μπαίνω εδώ και λέω σε όποιον ρωτάει να πάρει Midea και τπτ άλλο δε νομίζω να βοηθάω... Αντίθετα μπαίνω να μάθω για την επόμενή μου άγορά (σε άλλο χώρο) τι αξίζει σήμερα, 5 χρόνια μετά...

Εχεις ΔΙΚΙΟ

  • Like 1
Δημοσ.

...

Όσοι μπαίνουμε εδώ μέσα στο "συμβουλές για κλιματιστικά" θέλουμε ακριβώς αυτό. Χρήσιμο να μας επισημάνει κάποιος τη διαφορά στα ψιλά γράμματα της μιας 10ετούς εγγύησης από την άλλη, αλλά από εκεί και πέρα καλό είναι να μιλάμε με γνώσεις για την ουσία.

...

 

 

Καλό είναι να ανοίγεται και το θέμα εγγυήσεων και ανταλλακτικών στις μάρκες. Δεν αγοράζεις μόνο κλιματιστικό με τα λεφτά που δίνεις . Αγοράζεις ένα πακέτο υπηρεσιών μαζί με το μηχάνημα που αυτό λέγεται after sales support . Οπότε μια ανάλυση κόστους για το τι πληρώνεις και τι θα πληρώσεις μελλοντικά θα σε βοηθήσει να κάνεις μια σωστή κίνηση αγοράς (όσο σωστή γίνεται !)

 

Δε μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο. Μη μένουμε μόνο σε υπολογισμούς που θυμίζουν την ταινία με το Βέγγο (5 δεκάρικα, δηλ 10 τάλιρα, δηλ 25 διφραγκα). Να λέμε όμως πχ ότι ούτως ή άλλως πρέπει να κάνουμε μια συντήρηση κάθε τόσο που κοστίζει τόσο. Να επισημαίνουμε πχ αν κάπου έχει προκύψει καλό ή κακό after sales support και όχι μόνο "α, αυτό έχει 5+5 ενώ το άλλο έχει 10 χρόνια εγγύηση".

Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να βλέπω μαζί με αυτούς τους αριθμούς πόσο συχνά βγαίνουν βλάβες στο τάδε μοντέλο κλπ

  • Like 3
Δημοσ.

Κοιτα να δεις και το θεμα του σερβισ ειναι σχετικο, γιατι ο ενασ το δουλευει χειμωνα-καλοκαιρι συνεχεια και ο αλλος 1,5 μηνα μονο το καλοκαιρι γιατι ο 2ος να χρειαζεται να κανει σερβισ καθε χρονο για να ισχυει η εγγυηση του ???!!!

Ενω ο πρωτος ναι χρειαζεται να κανει σερβισ καθε χρονο, ισως και ποιο συχνα

Αρα τα πραγματα ειναι λιγο σχετικα, γιατι συσχετιζεται και ποια ειναι η χρηση τους.

Κανονικα στο μελον πρεπει να βγαλουνε κλιματιστικα που να μετρανε τις ωρες λειτουργιασ τους και να σε ενημερωνουνε ποτε πραγματικα χρειαζεσαι service. Υπαρχουνε σημερα καποια που σου λενε για το φιλτρο.

Αν το παμε και λιγο μακρυτερα βλεποντασ τις διαφορες στις πιεσεις και σε μετρησεις να σε ενημερωνει οτι θελεις σερβισ !!!!!

Αλλιως εγω που εχω χαμηλη χρηση καλουμε να πληρωσω λεφτα που δεν πρεπει.

Το σερβισ πρεπει να ειναι βαση χρησης 

Δημοσ.

Κοιτα να δεις και το θεμα του σερβισ ειναι σχετικο, γιατι ο ενασ το δουλευει χειμωνα-καλοκαιρι συνεχεια και ο αλλος 1,5 μηνα μονο το καλοκαιρι γιατι ο 2ος να χρειαζεται να κανει σερβισ καθε χρονο για να ισχυει η εγγυηση του ???!!!

Ενω ο πρωτος ναι χρειαζεται να κανει σερβισ καθε χρονο, ισως και ποιο συχνα

Αρα τα πραγματα ειναι λιγο σχετικα, γιατι συσχετιζεται και ποια ειναι η χρηση τους.

Κανονικα στο μελον πρεπει να βγαλουνε κλιματιστικα που να μετρανε τις ωρες λειτουργιασ τους και να σε ενημερωνουνε ποτε πραγματικα χρειαζεσαι service. Υπαρχουνε σημερα καποια που σου λενε για το φιλτρο.

Αν το παμε και λιγο μακρυτερα βλεποντασ τις διαφορες στις πιεσεις και σε μετρησεις να σε ενημερωνει οτι θελεις σερβισ !!!!!

Ακριβώς !  Άλλο ένα split unit να δουλεύει μόνο στη ψύξη το καλοκαίρι για 2 μήνες και  άλλο να δουλεύει ως κυρια πηγή θέρμανσης ψύξης σε σπίτι  ή μαγαζί  και άλλο να είναι σε server room όπου δουλεύει αδιάκοπα στη χαμηλότερη ρύθμιση του  στη ψύξη (τέρμα τα γκάζια στο συμπιεστή)  24ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο .

Καλημέρα. Θελω να αντικαταστησω σιγα σιγα τα παλια μου a/c με inverter, και λογω οικονομιας, αλλα κυριως λογω θορυβου, τα παλια ειναι μαρκα carreffour 15ετιας, ακομα δουλευουν δεν εχω παράπονο, τα βγαλαν τα λεφτα τους, αλλα πλεον κάνουν σαν τρακτερ.

 

Αρχικα, λογω κόστους, θα αλλαξω 2 μονο στις κραβατοκαμαρες. Δηλ. κοιταω για 9.000btu. Δεν θελω να δωσω πολλα, δεν με απασχολούν οι πολλες λειτουργιες. Υπαρχει καποιος λογος να μην προτιμησω το Nobu kobe smart στα 329 που με μια καλη εγκατάσταση με αντλία κτλ θα παει στα 400;

 

Τα αλλα που κοιταω (πχ. toyotomi hiro eco, omnia plus, life κτλ.) τα βρισκω στα 400 ειτε χωρις εγκατάσταση ειτε με δωρεαν εγκατάσταση που προφανως θα ειναι χωρις αντλια. Απο οτι εχω διαβασει στις προηγουμενες σελιδες και το nobu το ιδιο μηχανημα ειναι με τις ιδιες εγγυησεις.

 

Υπαρχει καποιο τυρακι; Εσείς τι προτείνετε;

Και με το παραπάνω τα βγάλαν τα λεφτά τους τα συγκεκριμένα ! Μη μιλάς καθόλου !!!

Για μένα ότι και αν προτιμήσεις απαραίτητη η χρήση αντλίας κενού, σωστά μήκη σωληνώσεων με ξεχωριστές μονώσεις ανά σωλήνα καθώς και σωστή τοποθέτηση  (αποστάσεις των μονάδων) σύμφωνα με το κατασκευαστή.

 Έμφαση να δώσεις κατά πόσο αθόρυβη είναι η εσωτερική μονάδα αφού προορίζονται για υπνοδωμάτιο . Με βάση αυτό θα κοιτούσα Omnia plus και Nobu κυρίως, όσον αφορά τις επιλογές σου.  70 ευρώ είναι μια τυπική τιμή για μια... μερακλίδικη εγκατάσταση .

  • Like 4
Δημοσ.

O σωστος τροπος για να σου κανουνε σερβισ στο κλιματιστικο σου, ειναι αυτος που βλεπουμε σε αυτο το video https://www.youtube.com/watch?v=o8xargs0PKc

και το ιδιο πρεπει να γινει και στο εξωτερικο σου μηχανημα και οχι ενα απλο πλυσιμο των φιλτρων 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...