Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Θεωρητικά όχι γιατ8 πρέπει να κλείσεις ραντεβού μέσω comfort team και αυτοί να σου στείλουν τεχνικό που είναι στην περιοχή σου , σε περιορίζει με την έννοια ότι δε μπορείς να διαλέξεις εσυ τεχνικό για συντήρηση 

βεβαια τώρα αν τον ξέρεις τον τεχνικό της toshiba στην περιοχή σου και πας και του πεις θέλω ένα χαρτί για την εγγυηση και αυτός σου έχει κάποια υποχρέωση η είστε γνωστοί η είστε σόι η του δώσεις κάτι έναντι τότε ίσως και να μπορεί να γίνει 

Γενικα βλέπουμε ότι οι αντιπροσωπείες για να θέσουν σε ισχύ την εγγυηση οποία και αν είναι αυτή θέλουν δικό τους συνεργάτη να κάνει την συντήρηση και οχ8 έναν οποιοδήποτε «αδειούχο» ψυκτικό 

Εχω την εντυπωση πως στην Τοσιμπα δε χανεις την εγγυηση αν γινει απο μη συνεργατη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Οπότε daikin και toshiba, έχουν παρόμοιους όρους δλδ θέλουν αμφότερες εξουσιοδοτημένο ψυκτικό; Με τη διαφορά το 5 vs 7;

ΥΓ Το σύστημα της daikin προσωπικά μου αρέσει.

Το 5 για τα μηχανήματα των επισήμων αντιπροσώπων και όχι των αλυσίδων , εμεις που έχουμε τα μηχανήματα με κωδικό A έχουμε υποχρέωση να κλείσουμε ραντεβού για συντήρηση μέσα από την daikin, νομίζω όχι γιατ8 όταν είχα μιλήσει με την daikin και μου είπαν ότι εγώ δε μπορώ να κάνω επέκταση εγγύησης στην ερώτηση μου αν γίνει ζημιά τι κάνω μου απάντησε ότι χρειάζεται μόνο η απόδειξη αγοράς από τον Κωτσόβολο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Εχω την εντυπωση πως στην Τοσιμπα δε χανεις την εγγυηση αν γινει απο μη συνεργατη...

Η φωτογραφία που ανέβασα «αποτελεί αποδεικτικό συντήρησης για την ισχύ της εγγύησης « αν δεν έχεις αυτό που είναι από την comfort team και πιστοποιημένο συνεργάτη πως θα ισχύσει η εγγυηση ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Η φωτογραφία που ανέβασα «αποτελεί αποδεικτικό συντήρησης για την ισχύ της εγγύησης « αν δεν έχεις αυτό που είναι από την comfort team και πιστοποιημένο συνεργάτη πως θα ισχύσει η εγγυηση ?

Οι οροι γραφουν οτι θελει απο συνεργατη?

4 λεπτά πριν, dimostr είπε

Το 5 για τα μηχανήματα των επισήμων αντιπροσώπων και όχι των αλυσίδων , εμεις που έχουμε τα μηχανήματα με κωδικό A δεν έχουμε υποχρέωση να κλείσουμε ραντεβού για συντήρηση μέσα από την daikin, νομίζω όχι γιατ8 όταν είχα μιλήσει με την daikin και μου είπαν ότι εγώ δε μπορώ να κάνω επέκταση εγγύησης στην ερώτηση μου αν γίνει ζημιά τι κάνω μου απάντησε ότι χρειάζεται μόνο η απόδειξη αγοράς από τον Κωτσόβολο 

Αυτο δεν ηθελες να γραψεις?

5 λεπτά πριν, Nikolasnennes είπε

Παιδιά. Έχω δει το κλιματιστικό King της Inventor και βλέπω ΠΑΡΑ πολύ καλές αποδόσεις παρόλο που βγαίνει σε 12αρι(ψυξη 17000btu(max) και θέρμανση 24.567(max)) Να το πάρω για χώρο 50 ΤΜ; Ρωτάω γιατί εχω 18000 παλιό και είναι καλούτσικο, ενώ αυτό παρόλο που είναι 12αρι έχει καλύτερες αποδόσεις από αυτό που έχω. (θα ήθελα να μου απαντήσει και κάποιος που το έχει) 

Ποιο 18αρι εχεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Οι οροι γραφουν οτι θελει απο συνεργατη?

Αυτο δεν ηθελες να γραψεις?

Ήθελα να βάλω ερωτηματικό στο τελος της πρότασης ρωτώντας εαν εμεις με τα atxc έχουμε υποχρέωση ετήσιων συντηρήσεων από επίσημο εγκαταστατη της daikin 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ωραια.
Αρα σε 5 χρονια η αντιπροσωπεια ξερει ποσες συντηρησεις εχεις κανει.
Δε χρειαζεται να αποδειξεις κατι αν πχ εχεις χασει το χαρτι.

Ερωτημα:
Αν φετος δεν το χρησιμοποιησεις καθολου και δεν χρειαζεται συντηρηση, θα μπορουσε ο συντηρητης να σου κοψει ενα τετοιο χαρτι του χρονου χωρις να κανει συντηρηση?

Το χαρτί αυτό δεν είναι κάτι. Απλά επειδή πήγε συνεργείο της comfort team δόθηκε. Φύκια..

Η Toshiba θέλει απλά απόδειξη τεχνικού. Αν είναι φίλος σου, αν έκανε εικονική συντήρηση δεν την αφορά. Απλά μια απόδειξη ότι πλήρωσες για συντήρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Οι οροι γραφουν οτι θελει απο συνεργατη?

Αυτο δεν ηθελες να γραψεις?

Ποιο 18αρι εχεις?

Είναι ένα παλιό (δεν είναι inverter) και κάνει καλούτσικη δουλεια. Είναι καιρός όμως να το αλλάξω και σκέφτομαι γιαυτό το 12αρι που έχει τέλεια χαρακτηριστικά και αποδόσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dimostr είπε

Η φωτογραφία που ανέβασα «αποτελεί αποδεικτικό συντήρησης για την ισχύ της εγγύησης « αν δεν έχεις αυτό που είναι από την comfort team και πιστοποιημένο συνεργάτη πως θα ισχύσει η εγγυηση ?

Καμία σχέση. Ο Κωτσόβολος πχ δίνει άλλο χαρτί μαζί με την απόδειξη. Η Toshiba θέλει την απόδειξη, όχι το πιστοποιητικό του κωτσο

Επεξ/σία από guzel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nikolasnennes είπε

Είναι ένα παλιό (δεν είναι inverter) και κάνει καλούτσικη δουλεια. Είναι καιρός όμως να το αλλάξω και σκέφτομαι γιαυτό το 12αρι που έχει τέλεια χαρακτηριστικά και αποδόσεις 

Αν γινεται γραψε τι εχεις.
Θα βοηθησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Εχω την εντυπωση πως στην Τοσιμπα δε χανεις την εγγυηση αν γινει απο μη συνεργατη...

εννοειτε όχι. Την κάνεις με όποιον ψυκτικό επιθυμείς, αρκεί να έχει άδεια και να μπορεί να κόψει απόδειξη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, guzel είπε

εννοειτε όχι. Την κάνεις με όποιον ψυκτικό επιθυμείς, αρκεί να έχει άδεια και να μπορεί να κόψει απόδειξη 

Δλδ αν χασεις την αποδειξη χανεις την εγγυηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Δλδ αν χασεις την αποδειξη χανεις την εγγυηση?

Έτσι συμβαίνει σε ότι προϊόν αγοράζεις όταν χάσεις την απόδειξη.

Εγώ τις σκαναρω, διαφορετικά την αναζητάς από τον λογιστή του τεχνικού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω δύο κλιματιστικά, ένα για την κρεβατοκάμαρα (12 τμ) και ένα για το σαλόνι (30 τμ αλλά επικοινωνεί και με άλλα δωμάτια). Το σπίτι είναι γενικά δροσερό και προορίζονται κυρίως για χρήση σε ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Επίσης, δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ η θέρμανση, μόνο βοηθητικά μπορεί να χρησιμοποιηθούν τον χειμώνα. Έχω μιλήσει με έναν εγκαταστάτη, ο οποίος πρότεινε ένα μηχάνημα 9000 για την κρεβατοκάμαρα και ένα 12000 (αλλά προς το δυνατό του αν υπάρχει) για το σαλόνι
Για το μηχάνημα της κρεβατοκάμαρας θέλω να έχει ιονιστή μιας και θα κοιμάται μαζί και ένα μωρό και να είναι (όσο γίνεται) τελείως αθόρυβο.
Για το σαλόνι δεν έχω κάποια έντονη απαίτηση, εκτός από το να είναι αξιόπιστο.
Δεν με ενδιαφέρει να έχουν wifi και αν δεν έχουν ακόμα καλύτερα γιατί δεν θα έχω πληρώσει κάτι που δεν θα χρησιμοποιώ (αλλά και να έχουν δεν θα τα χαλάσουμε)

Με βάση αυτά τι προτείνετε;
Είδα σε παρόμοια ανάρτηση πρόσφατα ότι κάποιος πρότεινε αυτό:
https://www.bestprice.gr/item/2155583880/daikin-sensira-ftxc25brxc25b.html

Φαίνεται καλή λύση, απλά δεν ξέρω αν έχει κάποια αθόρυβη λειτουργία, όπου δεν ακούγεται ο ανεμιστήρας. Έχει κάποιος εμπειρία ή γνώμη για αυτό;

Για το σαλόνι τι θα προτείνατε;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...