Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ενα σεναριο ειναι αυτο....

Εμένα ξεκάθαρο μου φαίνεται το κείμενο αυτό  απο την στιγμή που πρέπει να καλέσεις στο service center για να κλείσει ραντεβού για service .   Οπότε ετήσιες συντηρήσεις απο την Daikin με ραντεβού που το κανονίζουν αυτοί . 
Τους όρους της επέκτασης τους βρήκες μέσα στην πλατφόρμα εφόσον κάνεις registration  ή έξω απο την πλατφόρμα ; Έχουμε link ;

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

3. In order for the extended warranty to apply, clients must, after receiving a notification from the Daikin System for upcoming maintenance, contact the MMC offices within 10 days of the notice. Together with the company's service center, a paid maintenance visit is scheduled, which should not exceed 10 business days from the date of the reported signal.

4. The maintenance of the air conditioner includes:

  - On-site visitation

  - Disassembly of air filters on the indoor unit of the air conditioner and washing

  - Cleaning the heat exchanger with a professional disinfectant

  - Cleaning the plastic components of the indoor unit

  - Measuring the pressure of the refrigerant with manometers

  - Cleaning and checking the patency of the drainage pipes.

 

Ωχ αμάν! Που το βρήκες αυτό @rbx1000 ?

Άρα μπούρδες μου είπε ο πωλητής; Ανυπομονώ να πάω αύριο να τον ρωτήσω εάν έχει διαβάσει κάπου κάτι τέτοιο.

Εαν επιμείνει σε αυτό που μου είπε αρχικά τότε θα τον βάλω να υπογράψει χαρτί οτι η 5ετης εγγύηση συνιστά αλλά δεν προϋποθέτει ετήσιο σέρβις. Αν είναι διαφορετικά θα φάει ευγενικό κράξιμο και θα ζητήσω και συγνώμη στην Toshiba που την ανέφερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, mrvaggos είπε

@liakjim Συγνώμη που θα σε ξαναενοχλήσω αλλά δυστυχώς δεν είναι μια εύκολη απόφαση αν δεν γνωρίζεις πολλά. Σε σχέση με το TCL Elite Plus TAC-12CHSA/XA412 που μου είχες προτείνει και το TCL Elite TAC-12CHSA/XA51 , θεωρείς πώς είναι καλύτερα απο το carrier; 

Δεν τα έχω δουλέψει να σου πω σίγουρα. Γενικά έχουν καλές κριτικές. Φαίνεται ότι έχουν αντικατασταθεί από τη σειρά Elite Premium.

Έχουν 10 χρόνια εγγύηση αντί για τα 5 του carrier.

Από άποψη οικονομίας , λογικά το carrier με seer 7.1 vs 6.1 , θα είναι καλύτερο. Φαντάζομαι όχι κάτι το ιδιαίτερο στη τσέπη.

Με λίγα λόγια δεν μπορώ να σου απαντήσω μονοδιάστατα.

Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι είμαι ικανοποιημένος από το 9άρι crystal II.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν τα έχω δουλέψει να σου πω σίγουρα. Γενικά έχουν καλές κριτικές. Φαίνεται ότι έχουν αντικατασταθεί από τη σειρά Elite Premium.

Έχουν 10 χρόνια εγγύηση αντί για τα 5 του carrier.

Από άποψη οικονομίας , λογικά το carrier με seer 7.1 vs 6.1 , θα είναι καλύτερο. Φαντάζομαι όχι κάτι το ιδιαίτερο στη τσέπη.

Με λίγα λόγια δεν μπορώ να σου απαντήσω μονοδιάστατα.

Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι είμαι ικανοποιημένος από το 9άρι crystal II.

Κατανοητό... Σε ευχαριστώ και πάλι για την άμεση βοήθεια και απάντηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα και απο εμένα και συγνώμη αν είμαι offtopic σχετικά με την ερώτηση που θα κάνω.. Ψάχνω αυτές τις ειδικές σακούλες για κάλυψη του κλιματιστικού κατα τη διάρκεια του καθαρισμού, της εσωτερικής μονάδας. Ειδα κάποια στο ιντερνετ με υπερβολικό κόστος για εμένα (γύρω στα 90 euro) . Αν έχετε κάποια ιδέα που μπορώ να προμηθευτώ τέτοιου είδους σακούλα θα με βοηθούσατε πολύ !! Εξω στα κινεζομάγαζα πωλούνται προς 15-20 euro απο ανθεκτικό πλαστικό και με αποσπόμενο σωλήνα..

Ευχαριστώ πολύ ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Εμένα ξεκάθαρο μου φαίνεται το κείμενο αυτό  απο την στιγμή που πρέπει να καλέσεις στο service center για να κλείσει ραντεβού για service .   Οπότε ετήσιες συντηρήσεις απο την Daikin με ραντεβού που το κανονίζουν αυτοί . 
Τους όρους της επέκτασης τους βρήκες μέσα στην πλατφόρμα εφόσον κάνεις registration  ή έξω απο την πλατφόρμα ; Έχουμε link ;

 

24 λεπτά πριν, MAN0U είπε

Ωχ αμάν! Που το βρήκες αυτό @rbx1000 ?

Άρα μπούρδες μου είπε ο πωλητής; Ανυπομονώ να πάω αύριο να τον ρωτήσω εάν έχει διαβάσει κάπου κάτι τέτοιο.

Εαν επιμείνει σε αυτό που μου είπε αρχικά τότε θα τον βάλω να υπογράψει χαρτί οτι η 5ετης εγγύηση συνιστά αλλά δεν προϋποθέτει ετήσιο σέρβις. Αν είναι διαφορετικά θα φάει ευγενικό κράξιμο και θα ζητήσω και συγνώμη στην Toshiba που την ανέφερα.

Εγω δεν ξερω τι λεει ο καθενας ξερω τι μου εχει απαντησει η Νταικιν οταν ημουν ακομη υποψηφιος πελατης.
Δεν εχω καμμια σχεση με την Νταικιν και ουτε επιθυμω να αποκτησω αλλη σχεση εκτος απο αυτη ενος ευχαριστημενου πελατη.

Για το αν ειναι ξεκαθαρο η οχι θα απαντησω με ενα φανταστικο παραδειγμα-ερωτημα:
Η Μιδεα Τοχιβα απαιτει ετησιες συντηρησεις απο συνεργατη για να ισχυει η 3ετης 7ετης εγγυηση.
Αποδειξη συντηρησης ειναι η εγγραφη στο συστημσ της Μιδεα Τοχιβα οτι εγινε η συντηρηση.
Ο συνεργατης μπορει να εγγραψει τη συντηρηση χωρις να την κανει και χωρις να πληρωθει σε συνεννοηση παντα με τον πελατη? Please answer y/n😅
Αν ησασταν ο πελατης θα βγαινατε να to πειτε στα φορουμς? y/n

To παραδειγμα ισως να ειναι και αληθινο και να αφορα 5ετη εγγυηση αλυσιδας...😎 Ισως απλως να εχω μεγαλη φαντασια...😇
 

Επεξ/σία από rbx1000
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, mrvaggos είπε

@liakjim Συγνώμη που θα σε ξαναενοχλήσω αλλά δυστυχώς δεν είναι μια εύκολη απόφαση αν δεν γνωρίζεις πολλά. Σε σχέση με το TCL Elite Plus TAC-12CHSA/XA412 που μου είχες προτείνει και το TCL Elite TAC-12CHSA/XA51 , θεωρείς πώς είναι καλύτερα απο το carrier; 

Τα συγκεκριμένα μοντέλα της TLC είναι περσινά.... δες τα καινούργια... και εγώ είχα παραγγείλει το ΧΑ412 και μου έφεραν το καινούργιο CI...  Τώρα φέρνουν τα μοντέλα του 2020 της TCL... Το λέω γιατί μίλησα με την αντιπροσωπεία...

Επεξ/σία από IcemanGr71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τους έχοντες toshiba αυτό αποτελεί αποδεικτικό για την ισχύ της εγγύησης 

 

1E96C952-EEBE-47A9-AEFF-82BCC8A99437.jpeg

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, IcemanGr71 είπε

Τα συγκεκριμένα μοντέλα της TLC είναι περσινά.... δες τα καινούργια... και εγώ είχα παραγγείλει το ΧΑ412 και μου έφεραν το καινούργιο CI...  Τώρα φέρνουν τα μοντέλα του 2020 η TCL... Το λέω γιατί μίλησα με την αντιπροσωπεία...

Σωστός αλλά και τα καινούρια πχ το TCL Elite Premium PRM-12CHSA/CI βγαίνει και ενα 50ρι πάνω. Οπότε αν κάνει τη δουλειά του το περσινό δεν πειράζει

Επεξ/σία από mrvaggos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimostr είπε

Για τους έχοντες toshiba αυτό αποτελεί αποδεικτικό για την ισχύ της εγγύησης 

1E96C952-EEBE-47A9-AEFF-82BCC8A99437.jpeg

Αν το χασεις τη χανεις?
Η την καταχωρει σε ενδοεταιρικο συστημα ο συντηρητης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, rbx1000 είπε

Αν το χασεις τη χανεις?
Η την καταχωρει σε ενδοεταιρικο συστημα ο συντηρητης?

Όχι δεν καταχωρείται σε καποιο σύστημα απλά αυτό είναι τριπλότυπο ένα εγώ ένα ο εγκαταστατης που ήρθε για την συντήρηση και ένα η αντιπροσωπεία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά. Έχω δει το κλιματιστικό King της Inventor και βλέπω ΠΑΡΑ πολύ καλές αποδόσεις παρόλο που βγαίνει σε 12αρι(ψυξη 17000btu(max) και θέρμανση 24.567(max)) Να το πάρω για χώρο 50 ΤΜ; Ρωτάω γιατί εχω 18000 παλιό και είναι καλούτσικο, ενώ αυτό παρόλο που είναι 12αρι έχει καλύτερες αποδόσεις από αυτό που έχω. (θα ήθελα να μου απαντήσει και κάποιος που το έχει) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimostr είπε

Όχι δεν καταχωρείται σε καποιο σύστημα απλά αυτό είναι τριπλότυπο ένα εγώ ένα ο εγκαταστατης που ήρθε για την συντήρηση και ένα η αντιπροσωπεία 

Ωραια.
Αρα σε 5 χρονια η αντιπροσωπεια ξερει ποσες συντηρησεις εχεις κανει.
Δε χρειαζεται να αποδειξεις κατι αν πχ εχεις χασει το χαρτι.

Ερωτημα:
Αν φετος δεν το χρησιμοποιησεις καθολου και δεν χρειαζεται συντηρηση, θα μπορουσε ο συντηρητης να σου κοψει ενα τετοιο χαρτι του χρονου χωρις να κανει συντηρηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dimostr είπε

Για τους έχοντες toshiba αυτό αποτελεί αποδεικτικό για την ισχύ της εγγύησης

Οπότε daikin και toshiba, έχουν παρόμοιους όρους δλδ θέλουν αμφότερες εξουσιοδοτημένο ψυκτικό; Με τη διαφορά το 5 vs 7;

ΥΓ Το σύστημα της daikin προσωπικά μου αρέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Ωραια.
Αρα σε 5 χρονια η αντιπροσωπεια ξερει ποσες συντηρησεις εχεις κανει.
Δε χρειαζεται να αποδειξεις κατι αν πχ εχεις χασει το χαρτι.

Ερωτημα:
Αν φετος δεν το χρησιμοποιησεις καθολου και δεν χρειαζεται συντηρηση, θα μπορουσε ο συντηρητης να σου κοψει ενα τετοιο χαρτι του χρονου χωρις να κανει συντηρηση?

Θεωρητικά όχι γιατ8 πρέπει να κλείσεις ραντεβού μέσω comfort team και αυτοί να σου στείλουν τεχνικό που είναι στην περιοχή σου , σε περιορίζει με την έννοια ότι δε μπορείς να διαλέξεις εσυ τεχνικό για συντήρηση 

βεβαια τώρα αν τον ξέρεις τον τεχνικό της toshiba στην περιοχή σου και πας και του πεις θέλω ένα χαρτί για την εγγυηση και αυτός σου έχει κάποια υποχρέωση η είστε γνωστοί η είστε σόι η του δώσεις κάτι έναντι τότε ίσως και να μπορεί να γίνει 

Γενικα βλέπουμε ότι οι αντιπροσωπείες για να θέσουν σε ισχύ την εγγυηση οποία και αν είναι αυτή θέλουν δικό τους συνεργάτη να κάνει την συντήρηση και οχ8 έναν οποιοδήποτε «αδειούχο» ψυκτικό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...