Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Hello again αγόρια.

Ψάχνω για λογαριασμό τρίτων ένα 12άρι της προκοπής για ψύξη και θα θέρμανση.

Κάνοντας μια σύγκριση στον Κωστόβολο κοίταξα αυτά τα 4 https://www.kotsovolos.gr/CompareProductsDisplayView?storeId=10151&catalogId=10551&langId=-24&compareReturnName=&searchTerm=&categoryId=35778&catentryId=46955;47128;47132;46961&returnUrl=https%3A%2F%2Fwww.kotsovolos.gr%2Fair-condition-heaters%2Fair-condition%2F7000-to-15000-btu%3FfacetName_4%3D13.000%26facetName_3%3D12.000%26facetName_2%3DFujitsu%26facetName_1%3DToshiba%26facet_4%3Dads_f11364_ntk_cs%253A%252213.000%2522%26orderBy%3D3%26facet_5%3Dads_f11364_ntk_cs%253A%252214.000%2522%26facet_1%3DmfName_ntk_cs%253A%2522Toshiba%2522%26facet_2%3DmfName_ntk_cs%253A%2522Fujitsu%2522%26facet_3%3Dads_f11364_ntk_cs%253A%252212.000%2522%26facetName_5%3D14.000%26beginIndex%3D0%26fromPage%3Dcompare

και κατέληξα ότι η καλύτερη αγορά θα ήταν το Fujitsu ASYG12KMTA, έλα όμως που δεν τους αρέσουν τα 750€ που στοιχίζει.

Υπάρχει κάτι που να έχει σχετικά χαμηλή κατανάλωση στα 12000+ και τιμή κάτω από 600€;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, halvas69 είπε

Hello again αγόρια.

Ψάχνω για λογαριασμό τρίτων ένα 12άρι της προκοπής για ψύξη και θα θέρμανση.

Κάνοντας μια σύγκριση στον Κωστόβολο κοίταξα αυτά τα 4 https://www.kotsovolos.gr/CompareProductsDisplayView?storeId=10151&catalogId=10551&langId=-24&compareReturnName=&searchTerm=&categoryId=35778&catentryId=46955;47128;47132;46961&returnUrl=https%3A%2F%2Fwww.kotsovolos.gr%2Fair-condition-heaters%2Fair-condition%2F7000-to-15000-btu%3FfacetName_4%3D13.000%26facetName_3%3D12.000%26facetName_2%3DFujitsu%26facetName_1%3DToshiba%26facet_4%3Dads_f11364_ntk_cs%253A%252213.000%2522%26orderBy%3D3%26facet_5%3Dads_f11364_ntk_cs%253A%252214.000%2522%26facet_1%3DmfName_ntk_cs%253A%2522Toshiba%2522%26facet_2%3DmfName_ntk_cs%253A%2522Fujitsu%2522%26facet_3%3Dads_f11364_ntk_cs%253A%252212.000%2522%26facetName_5%3D14.000%26beginIndex%3D0%26fromPage%3Dcompare

και κατέληξα ότι η καλύτερη αγορά θα ήταν το Fujitsu ASYG12KMTA, έλα όμως που δεν τους αρέσουν τα 750€ που στοιχίζει.

Υπάρχει κάτι που να έχει σχετικά χαμηλή κατανάλωση στα 12000+ και τιμή κάτω από 600€;

Το συγκεκριμένο Fujitsu δεν έχει eurovent ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Παράλειψη του Κωτσόβολου λοιπόν 

https://www.kotsovolos.gr/air-condition-heaters/air-condition/7000-to-15000-btu/198808-fujitsu-asyg12kmta

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, guzel είπε

Το Led αν θέλεις σβήνει, αλλά είναι τόσο όμορφο που δε θέλεις να το σβήσεις και δεν ενοχλεί (αλλάζει και το επίπεδο φωτεινότητας). Δημιουργεί σε συνδυασμό με τον κρύο αέρα μια πλανητική ατμόσφαιρα 

star_wars_main-1.jpg.68cfed09e54c62bea8b0e03e7118a0d6.jpg

Αφού γίνεται ρύθμιση θα το ψάξω και απλά θα το μειώσω τότε (να φαίνεται και ότι δουλεύει κιόλας)

Όσων αφορά πάντως την επιλογή του μοντέλου με καλύπτει σίγουρα από άποψη BTU έτσι? Εννοώ δεν είναι οριακά για να δω κάτι πιο χαμηλά/ψηλά? 

Το Mirai στα χαρτιά φαίνεται ότι έχει σχεδόν αμελητέα διαφορά στην απόδοση από Shorai και εφόσον μας καλύπτει σαν BTU τότε φαίνεται πολύ καλή επιλογή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, guzel είπε

Το Led αν θέλεις σβήνει, αλλά είναι τόσο όμορφο που δε θέλεις να το σβήσεις και δεν ενοχλεί (αλλάζει και το επίπεδο φωτεινότητας). Δημιουργεί σε συνδυασμό με τον κρύο αέρα μια πλανητική ατμόσφαιρα 

star_wars_main-1.jpg.68cfed09e54c62bea8b0e03e7118a0d6.jpg

Τελικα για τα φιλτρα σου απαντησαν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Τελικα για τα φιλτρα σου απαντησαν?

Μη βιάζεσαι.

Θέλει μαεστρία για να γράψεις ένα τεχνικό κείμενο που θα εξηγήσει και στον πιο αδαή τη διαδικασία με την οποία μετασχηματίζεται ένα φίλτρο σε ιονιστη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Μη βιάζεσαι.

Θέλει μαεστρία για να γράψεις ένα τεχνικό κείμενο που θα εξηγήσει και στον πιο αδαή τη διαδικασία με την οποία μετασχηματίζεται ένα φίλτρο σε ιονιστη..

Δε μιλαμε καν για φιλτρο ιονιστη. To edge δεν εχει καν ιονιστη. Επισης και αυτο και το σοραι δεν εχει καν το φιλτρο plasma.

Oπως ξαναγραψα χτες εδω:

Απλως μετονομασαν τα IAQ φιλτρα σε ULTRA PURE
IAQ.jpg.55580c542d24217f9c9a5aadd33c2215.jpg

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, rbx1000 said:

Δε μιλαμε καν για φιλτρο ιονιστη. To edge δεν εχει καν ιονιστη. Επισης και αυτο και το σοραι δεν εχει καν το φιλτρο plasma.

Oπως ξαναγραψα χτες εδω:

Απλως μετονομασαν τα IAQ φιλτρα σε ULTRA PURE
IAQ.jpg.55580c542d24217f9c9a5aadd33c2215.jpg

👏

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, yositosi said:

Και πάμε τώρα στο τελευταίο σκέλος της τοποθέτησης μου, που έχει να κάνει με το πολύπαθο θέμα των "Εγγυήσεων"... Κυρίως πιάτο υποθέτω αλλά εφόσον χρησιμοποιείται κατά κόρον ως "sales point" θεωρώ ότι σηκώνει μεγάλης ανάλυσης. Γενική τοποθέτηση που δεν καταλήγει κάπου συγκεκριμένα και απλά ωθεί την πιο κριτική σκέψη.

Ξεκινάμε λοιπόν πριν μερικά κάποια χρόνια όπου όπως προανέφερα στο προηγούμενο σεντόνι το εύρος τιμών διαθεσίμων προιόντων ήταν αρκετά μεγαλύτερο αναλογικά με σήμερα. Από τη μια είχαμε τα A brands όπου πουλούσαν "τεχνολογία", "όνομα" κλπ κλπ με ένα σεβαστό price premium. Από την άλλη είχαμε τα B brands, που ήταν είτε μικρότεροι ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, είτε εισαγωγείς προιόντων ΟΕΜ. Τότε τα πράγματα ήταν πολύ απλά. Ήθελες να αγοράσεις ένα οικονομικό προιόν να κάνεις τη δουλειά σου, τότε το B brand ήταν μονόδρομος και μάλιστα με αισθητή διαφορά. Αντίστοιχα ήθελες κάτι επώνυμο με πιο προηγμένες τεχνολογίες, τότε πήγαινες στα διάφορα μοντέλα των A brands. Τα πράγματα ήταν τόσο ξεκάθαρα όπου πολύ απλά ο καθένας είχε το δικό του αποκλειστικό κοινό, και για κάποιον ο οποιος ήθελε να μπει στην αγορά αρκούσε ένα απλό μάρκετινγκ λογικής και προσέγγισης δεκαετίας 80 (πχ να κοτσάρεις καμία παπάντζα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα για να το παίξεις καποιος) και να κάνεις το σταυρό σου ότι όλο και κάποιος θα τσιμπήσει, και να το καταφέρεις κιόλας στο τέλος γιατί δεν χρειαζόταν κάτι άλλο.΄Σε εκείνο το διάστημα έγιναν και κάποιες μικρές προσπάθειες κάποιων να κάνουν απευθείας εισαγωγή με τα Κινέζικα brands, απόπειρες όμως οι οποίες εκείνη την εποχή στέφθηκαν με πλήρη αποτυχία και άρα δεν διατάραξαν τις όποιες ισορροπίες μιας και οι Κινέζοι οι ίδιοι δεν τις στήριξαν θερμά.

Με το πέρας το χρόνου όμως, όπως ανέλυσα παραπάνω, οι "προμηθευτές" των OEM άρχισαν να μαζεύουν πλούτο παράγοντας την συντριπτική πλειοψηφία των συσκευών που κυκλοφορούσαν παγκοσμίως, και κατά συνέπεια να γίνονται ολοένα και πιο "πεινασμένοι" για παραπάνω πωλήσεις. Εκεί κάπου άρχισε και η ενεργή τους πλέον προσέγγιση στο να επεκταθούν απευθείας και σε άλλες αγορές. Είτε εξαγόρασαν πρακτικά χρεοκοπημένα πάλαι ποτέ κραταιά μεγάλα brands, είτε ξεκινώντας επιθετική προώθηση του ιδίου του ονόματος τους στον υπόλοιπο πλανητη. Κάπου εκεί προέκυψε και ο υπερκορεσμός της αγοράς. Μια αγορά που σε μεγέθη αυξάνεται ελάχιστα ετησίως, εναντι πιέσεων από τις ίδιες τις εταιρείες για αναλογικά μεγαλύτερες αυξήσεις πωλήσεων. Μια αγορά σχεδόν δεδομένη, με πολύ περισσότερους παίκτες να προσπαθούν να τσιμπήσουν το μέγιστο δυνατό κομμάτι.   

Και κάπου εδώ φτάνουμε στο "σήμερα". Οι Κινέζοι στο entry level κομμάτι της αγοράς παίζουν εντός έδρας. Η αύξηση του ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνδυασμό με τον τεχνολογικό ουσιαστικό κορεσμό της κατηγορίας (από ένα σημείο και μετά δεν υπάρχουν και πολλά ουσιαστικά πράγματα που μπορείς να βελτιώσεις με τις τρέχουσες τεχνολογίες), οδήγησαν τα μεγάλα ονόματα στο να αρχίσουν να προσφέρουν πολύ πιο ανταγωνιστικά, από πλευράς κόστους μηχανήματα ώστε να επιβιώσουν, (ή και να αποχωρήσουν από την αγορά μας, όπως πχ η Panasonic) και αυτό εν συνεχεία οδήγησε τους λοιπούς εισαγωγείς σε ένα πρακτικό αδιέξοδο! Δεδομένου του ότι αγοράζεις το προιόν σου από έναν ανταγωνιστή σου τότε θα πρέπει κάπως να διαφοροποιηθείς. Αν έχεις δυνατή συνεργασία και ήδη του κάνεις καλά νούμερα, μπορείς να διεκδικήσεις το "κάτι καλύτερο" είτε από πλευράς specs είτε από πλευράς τιμής αγοράς, αυτό όμως δεν σε προστατεύει από τους λοιπούς Κινέζους κατασκευαστές οι οποίοι επίσης παίζουν στην αγορά με αντίστοιχα προιόντα και χωρίς να έχουν κανένα ζόρι να σε προστατεύσουν (να σε φάνε θέλουν βασικα). Άρα είτε προσπαθείς να ανεβείς ένα step up στο προιόν, ή καλύτερα στο Image του προιόντος φουσκώνοντας το marketing και κάνοντας πιο επιθετικό merchandising μιας και τα εργαλεία που έχεις είναι ίδια με τον ανταγωνιστή αφού μιλάμε για OEM, είτε προσπαθείς να δώσεις sales points. Αν είσαι λοιπόν εγχώριος παίχτης θα σκουντήξεις, θα προμοτάρεις και αναγκαστικά κάπου εκεί αρχίσανε οι μεγάλες εγγυήσεις. Αρχικά είχαμε τα 5 χρόνια, αλλά εφόσον ακολούθησαν και άλλοι, αυτομάτως το sales point έπαψε να έχει την ισχύ του! Οπότε φύγαμε ως και στα 10 χρόνια... Από την πλευρά τους φυσικά οι "επώνυμοι" δεν ακολουθούν για πρακτικούς λόγους, όπως το ότι "η Ελλάδα είναι another brick in the wall, και σιγά μην χαλάσουν τη ζαχαρένια τους και να γράψουν ενδεχόμενες ζημιές στο μέλλον, ειδικά αφού πουλάνε στον υπόλοιπο πλανήτη χωρίς τέτοιες θυσίες", ενώ ταυτόχρονα το after sales με χρέωση αποφέρει κέρδη, και ειδικά όταν τα έχεις σκάσει χοντρά, θα είσαι πιο συζητήσιμος να πληρώσεις μια επιδιόρθωση για μια "μέτρια βλάβη" (πχ η αντικατάσταση πλακέτας εσωτερικής ή εξωτερικής είναι big no-no  στα περισσότερα μοντέλα της αγοράς)

Βέβαια, αυστηρά μαθηματικά, όποιο μοντέλο και αν έχω ακολουθήσει το νούμερο κοστολογικά δεν μου βγαίνει με τίποτα (ταπεινή, και απόλυτα προσωπική μου άποψη αυτό, αλλά με συγκεκριμένο σκεπτικό), αλλά αν από την άλλη ξέρεις ότι αν δεν ρισκάρεις το χάνεις με το καλημέρα το παιχνίδι, τότε υπάρχει μια λογική. Στην τελική για τον τελικό καταναλωτή μόνο κακό δεν μπορεί να είναι (μπορεί κάποιος πχ να πει "τι είχαμε τι χάσαμε στο κάτω κάτω της γραφής")! Τώρα, γιατί δεν βγαίνει το μαθηματικό. Ένα προιόν αν έχει΄ως 3% failure rate θεωρείται ότι ειναι στα πλαίσια του οκ.

1. Κάθε βλάβη απαιτεί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια επίσκεψη τεχνικού, ο οποίος σε ένα βαθμό (είτε 100% είτε για απομακρυσμένες περιοχές μόνο), θα είναι εξωτερικός συνεργάτης και άρα χρεώνει με την επίσκεψη που θα κάνει. Αν δε κάνει ξήλωμα, επανατοποθέτηση τότε τα κόστη αυξάνονται παραπάνω. Αρα μιλάμε για άμεση υπαρκτή δαπάνη.

2. Όταν λόγω αναγκών της αγοράς τα μοντέλα αλλάζουν πολύ συχνά, σε μια πάροδο 10ετίας θα χρειαστείς ΠΟΛΛΑ διαφορετικά ανταλλακτικά. Δεδομένου του ότι δεν υπάρχει σχετικό ιστορικό είτε θα πρέπει να στοκάρεις τρελά, με το ανάλογο κόστος  ντάνες εξαρτημάτων τα οποία πιθανόν και να μην χρειαστείς ποτέ, είτε πολύ απλά θα πας συντηρητικά και θα χρειαστεί να κάνεις αντικαταστάσεις στο μέλλον

3. Το ότι ένας εισαγωγέας δίνει την Χ εγγύηση, δεν πάει να πει ότι και το εργοστάσιο κατασκευής την υποστηρίζει. Αυτό σημαίνει ότι όχι μετά από 10 χρόνια, αλλα΄ούτε μετά από 5 χρόνια ο Κινέζος δεν θα έχει ΠΟΛΛΑ ανταλλακτικά αν έχει σταματήσει την παραγωγή τους για δικά του προιόντα! Εξαίρεση ίσως αποτελούν μόνο οι πλακέτες οι οποίες από τα μεγάλα εργοστάσια που τις φτιάχνουν οι ίδιοι είναι διαθέσιμες για αρκετό καιρό αλλά και πάλι με τρελό κόστος γιατί δεν αποτελούν κομμάτια "μαζικής παραγωγής" και οι συμπιεστές που όλο και κάτι θα βρεις στην αγορά, αλλά και οι οποίοι σπανιότατα χαλάνε. Σε αυτή την περίπτωση λοιπον θα μιλάμε είτε για "αντικατάσταση παμπάλαιας συσκευής" (καταστροφικό), είτε για αναζήτηση δικαιολογιών για αποφυγή ευθυνών.

4. Ενίοτε και στα καλύτερα τα σπιτια προκύπτουν epidemic failures. Π.χ. ένας κακός σχεδιασμός συσκευής ή εξαρτήματος, που εν συνεχέια οδηγεί σε προβλήματα ή βλάβες. Σε αυτή την περίπτωση και εφόσον μιλάμε για κατασκευαστική/σχεδιαστική αστοχία, τότε το πρόβλημα έχει μεγάλες διαστάσεις. Αν η συνεργασία του εισαγωγέα με τον εκάστοτε αρχικό κατασκευαστή είναι σε ισχύ και είναι και υγιής, τότε μπορεί να πιέσει να μετακυλήσει το σύνολο ή μέρος του κόστους επισκευών. Αν όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ποιός αναλαμβάνει αυτά τα μεγάλα κόστη; Και εδώ τίθεται ένα θέμα "καλής θέλησης" ή και επι της ουσίας του "αν βγάινει" (ζήσαμε κρίση, ζήσαμε μνημόνια, ζήσαμε το "αγάπη μου έκλεισα τις τράπεζες", ζούμε και τον covid19, και άρα ΚΑΝΕΙΣ δεν ξέρει σε τι κατάσταση θα βρίσκεται οικονομικά όχι μετά από 7~8 χρόνια, αλλά ούτε καν του χρόνου!). Εδώ παρακαλάς να μην υπάρχουν escape clauses τα οποία ο εισαγωγέας θα προτιμήσει (ή θα αναγκαστεί για υπαρξιακούς λόγους) να χρησιμοποιήσει, και ΔΥΣΤΥΧΩΣ τέτοιοι όροι υπάρχουν παντού και σε όλους!

5. Οι όποιες βλάβες "γράφουν" στο κοντέρ γράφουν αθροιστικά. Δηλαδή μετά από 8 χρόνια έχεις ακόμα να "υποστηρίζεις" συσκευές που πούλησες για όλο αυτό το διάστημα! Σήμερα που είναι φρέσκες αυτές οι παροχές, είμαστε ακόμα στο παράθυρο του να είχαν την συμβατική εγγύηση περίπου, από εδώ και πέρα όμως όλα αρχίζουν να γράφουν αθροιστικά και κανείς δεν ξέρει που μπορούν να φτάσουν τα μεγέθη.

Γενικότερα, στις εγγυήσεις πάντα πρέπει να έχουμε κατά νου και ποιός βρίσκεται από πίσω. Όπως προανέφερα παραπάνω, κανείς δεν ξέρει σε τι κατάταση θα βρίσκεται ο οποιοσδήποτε αύριο μεθαύριο. Παρόλα αυτά σίγουρα μετράει για πολύ κόσμο (έστω και ψυχολογικά) το τι δίνεται και από που. Π.χ. εταιρείες που κάνουν εξαγωγή από κάτι βαλκανικές χώρες εμένα προσωπικά με προβληματίζουν. Ενα γραφείο και μια "έδρα" εδώ για τις τιμολογήσεις (αν υπάρχει και αυτό) και από εκεί και πέρα όπως εμφανίστηκαν σαν μετεωρίτες, κάπως έτσι μπορουν να εξαφανιστούν αύριο!

Και εδώ γεννιούνται ερωτήματα πολύ απλά και καθημερινά... τα οποία παραθέτω υπό μορφή ερωταπαντήσεων

α) Αφού δεν βγαίνει, γιατί τα δίνουν τόσο πολλοί και τόσο απλόχερα; Ταπεινή μου άποψη ότι ισχύει το "πούλα και μετάνοιωνε γιατί διαφορετικά παύεις να υπάρχεις"... και κάνεις το σταυρό σου μην τρέχεις αύριο μεθαύριο.

β) Οι μεγάλες εταιρείες γιατί να "αυτοκτονήσουν" δημιουργώντας μου προβλήματα; Η λογική λέει πως αυτό ισχύει! Αυτό όμως δεν αναιρεί το ότι πολλές φορές εκεί που τελειώνει η λογική ξεκινάει η εμπορική πολιτική! Δεν είναι λίγα τα περιστατικά όπου εταιρείες έχουν καταλήξει να ξοδεύουν περισσότερα σε χαμένο χρόνο να μαλώνουν με πελάτες από το να τον εξυπηρετούσαν, και αντίστοιχα εταιρείες οι οποίες για λόγους εμπορικής πολιτικής έχουν καλύψει ακόμα και βλάβες που δεν έπρεπε να καλύψουν ξεκάθαρα!

γ) Εφόσον μιλάμε για μεγάλη εταιρεία θα επιμείνω ότι άκρη θα βγει. Και εδώ η λογική λέει πως ναι. Από την άλλη βέβαια, και πάλι η ιστορία της αγοράς έχει δείξει πολλά παράξενα. Εταιρείες που ήταν "κραταιές" με βάση το market talk αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά υπαρξιακά προβλήματα, και άρα και να θέλουν δεν μπορούν να κάνουν και πολλά. Επίσης, υπάρχουν και περιπτώσεις εταιρειών που απλά εξαφανίστηκαν (πχ δεν ξέρω τι έγινε με όσους αγόρασαν στα τελευταία του, Carrefour Home κλιματιστικά, και τι έγινε αφότου η εταιρεία αυτή απλά αποχώρησε από την αγορά). 

δ) Με βάση τα παραδπάνω δηλαδή μας δουλεύουν ψιλο γαζί; Αποψη μου ότι "όχι υποχρεωτικά" και προσωπικά τουλάχιστον, θεωρώ ότι "ελπίζουν να τους βγει". Απλά θέλει κριτική σκέψη και κατανόηση ότι είναι ένα sales point, ένα καροτάκι... και εφόσον μιλάμε για προιόντα στων οπόίων την πραγματική κατασκευή και σχεδιασμό ΔΕΝ έχουν λέγειν οι εκάστοτε εισαγωγεις (ώστε να ξέρουν και με το χέρι στη φωτιά να εγγυώνται), θα πρέπει πάντα να βλέπουμε κριτικά "ότι γυαλίζει" γιατί μπορεί να μην είναι χρυσός. Πως δίδεται ότι δίδεται, με τι όρους και φυσικά πόσο πραγματικά το πληρώνουμε αυτό το εξτραδάκι. Η ιστορία της αγοράς έχει δείξει ότι πολλές φορές αυτό που δίδεται τζάμπα, ακόμα ευκολότερα ανακαλείται αλλά και αντίστοιχα ότι πολλές φορές αυτό που εμφανίζεται ως "δωρεάν παροχή" είναι χρεωμένο και με το παραπάνω (βλέπε χαμηλότερα specs ντυμένα με ένα πολύ δυνατό αμπαλάζ μάρκετινγκ). Γενικά υπάρχει το φθηνό που βγάινει στο τέλος ακριβό, και το φαινομενικά ακριβό που στο τέλος βγαίνει φθηνό.

ε) Άρα τι μας λες ρε φίλε τόση ώρα;; Θα καταλήξεις κάπου;; Πολλά και τίποτα, εξαρτάται πως τα βλέπει κανείς. Ουσιαστικές απαντήσεις και 100% καθαρή είκόνα δεν πιστεύω ότι υπάρχουν γιατί και χρονικά είμαστε ακόμα στο κομμάτι της "θεωρίας". Για εμένα, πρωταρχικά κοιτάμε τις πραγματικές μας ανάγκες ως προς το προιόν αυτό καθ'αυτό. Εν συνεχεία κοιτάμε τα ουσιαστικά παρεχόμενα χαρακτηριστικά, πάντα σε συνδυασμό με τα λεφτά που μας ζητάνε και μετά το οτιδήποτε εξτρά το κοιτάμε συμπληρωματικά (το ιδεατό είναι το καλύτερο με τους καλύτερους όρους) πάντα μελετώντας προσεχτικά τον τρόπο αλλά και τις προυποθέσεις με βάση τα οποία μας τα δίνουν όλα αυτά και πάντα βεβαιώνοντας ότι από πλευράς μας έχουμε ακολουθήσει όλα τα βήματα ώστε να είμαστε 100% εξασφαλισμένοι στο μέλλον ότι δεν θα μας βγάλουν και τρελούς έχοντας βάσιμη επιχειρηματολογία.

Το παραπάνω αποτελεί αυστηρά προσωπική και άρα υποκειμενική τοποθέτηση σε ένα θέμα που είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο έχει θιχτεί πάρα πολλές φορές.

Και τέλος πάμε στο μεγάλο θέμα των ημερών που γεμίσε με "junk" τις σελίδες... Οι περιβόητες κοκορομαχίες όπου χάνεται η όποια ροή και προσφέρονται μόνο για να παχαίνουμε τρώγοντας ποπ κορν.

Μερικές φιλικές συμβουλές to whom it may concern (χωρίς κάποιον συγκεκριμένο κατα νου ή "κρυφά μηνύματα)...

Είσαι ο Χ και είσαι απλός καταναλωτής/χομπίστας/επισκέπτης, και πιστεύεις οτι ο Ψ είναι merchandiser που κάνει προώθηση. Δικαίωμα σου αναφαίρετο, αλλά κράζοντας τον δεν καταφέρνεις και πολλά, πέρα από το να χάνεις το όποιο δίκιο σου (αν και όταν το έχεις φυσικά). Αν πληρώνεται να κάνει αυτή τη δουλειά τότε σίγουρα δεν θα σου το πει, και σίγουρα δεν θα μείνει άνεργος, και σίγουρα δεν θα μπορέσεις ποτέ να το αποδείξεις, οπότε προκαλείς μπάχαλο και στο τέλος θα τα ακούσεις (και όχι άδικα) από πάνω!

Είσαι ο Χ καταναλωτής/χομπίστας και είσαι πορωμένος με μια μπράντα... Συγκρατήσουυυυυυυ... Αυτοί θα πουλήσουν, εσύ όμως δεν θα καταφέρεις τίποτα παραπάνω από το να σε χαρακτηριστείς από fan boy,, ως merchandiser, ή ακόμα και μ@λ@κ@ στο τέλος!

Είσαι ο Χ που είσαι εμπλεκόμενος στην αγορά και ξέρεις/πιστεύεις ότι ο Ψ είναι merchandiser που κάνει προώθηση και είναι ανταγωνιστής σου. Όπως εσύ δεν θα βγεις φόλα παρτίδα να πεις τι είσαι, έτσι και αυτός θα κάνει το ίδιο! Το ξέρεις, το ξέρει... και πέφτει αμαοιβαίο δούλεμα στο τέλος! Αν λέει ψέματα, ή κρύβει αλήθειες τότε κάνε καλύτερα από αυτόν τη δουλειά σου και κάνε αντίλογο με βάσιμα επιχειρήματα που είναι απτά και μετρήσιμα. Οι νοήμονες θα το πιάσουν το μήνυμα, οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν, μιας και δεν θα τους κάνεις κουμάντο στη ζωή τους εσύ. Στην τελική, αν το προιόν που εκπροσωπεί είναι ανώτερο του δικού σου, τότε η σοφή κίνηση είναι να το κάνεις γαργάρα απέναντι του και να ασχοληθείς προσωρινά με κάτι άλλο γιατί έισαι καμμένος από χέρι αν πας να "λασπώσεις" χωρίς τεκμηρίωση και ο άλλος το έχει να σου απαντήσει. Στην τελική, αν και εσύ θέλεις να προμοτάρεις τότε σκούντα τα sales points σου γνωρίζοντας φυσικά πάντα ότι μπορεί να έχεις και τεκμηριωμένο αντίλογο που παίζει να σε ξεβρακώσει (όχι πως θα σε νοιάξει φυσικά αν αυτή είναι η δουλειά σου)

Καλώς ή κακώς υπάρχει κόσμος που θέλει, και βασικά απαιτεί (λανθασμένα για εμένα) να μπει σε ένα φόρουμ, να βρει τους αγαθούς και αθώους γνώστες όλων των μοντέλων που θα του πουν ποιό είναι το ιδανικό προιόν! Δεν κατανοούν ότι αυτό δεν υπάρχει universally, αλλά και από την άλλη δεν έχουν καμία όρεξη να χαραμίζουν το χρόνο τους διαβάζοντας τις υπεραναλύσεις κάποιων (σαν και εμένα πχ ή τις υπεραναλύσεις του pdesign ή το οτιδήποτε άλλο σε 1800 σχεδόν σελίδες). Θέλουν απλά, και κοφτά να τους πει κάποιος "πάρε ΑΥΤΟ" οπότε έστω και ψυχολογικά, είτε γιατί δεν ξέρουν, είτε γιατί δεν τους ενδιαφέρει να ξέρουν, θέλουν απλά να φύγει το βάρος της τυχόν λανθασμένης επιλογής από πανω τους (άσχετα με το ότι είτε το καλό είτε το κακό θα το λουστούν αυτοί στο τέλος). It is what it is!, έχει μια βάση... υπάρχει... το δεχόμαστε και ζούμε με αυτό, αλλά πάντα μα πάντα θα πρέπει να σεβόμαστε ότι όπως για εμάς τα λεφτά μας είναι ιερά, το ίδιο ισχύει και για αυτούς! 

Ταπεινή μου άποψη πάντα ότι θεωρητικά, αλλά και ηθικά, και επειδή ΚΑΝΕΙΣ μας δεν ξέρει ΟΛΑ τα μοντέλα της αγοράς, δικαίωμα πιο "ασφαλούς" πρότασης έχουν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο όσοι έχουν δοκιμάσει στην κατοχή τους μια συσκευή, πάντα ορίζοντας τις παραμέτρους χρήσης του. Όλοι οι υπόλοιποι κάνουν από παρακινδυνευμένες ώς και εσκεμένες προτάσεις! Αυτό όμως και πάλι εντελως στη θεωρία, γιατί στο τέλος της ημέρας κανείς δεν ανάγκασε ποτέ κανέναν να αγοράσει κάτι, και ακριβώς όπως και οι κλ@νιές έτσι και οι απόψεις, όπου καθένας μας έχει και από μια (τουλάχιστον) να αφήσει. Στο κάτω κάτω της γραφής, ελευθερία λόγου έχουμε και εφόσον κάποιος δεν προσβάλει τον απέναντι του, απρόκλητα, τότε έχει δικαίωμα να εκφράσει αυτό που επιθυμεί ;) 

και ενα σεντονακι για eurovent και κλεισαμε..... :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aπο τα οχι λιγα που διαβασα εδω μεσα,διαπιστωνω κλιμα οπαδικο κυριως μεταξυ επωνυμων και κινεζοφασον οπως αποκαλουνται.

Υποθετω, πως αν ειχαμε την δυνατοτητα να επισκευθουμε τη γραμμη παραγωγης ενος απο τα εργοστασια πχ Gree,

αναλογα με την ημερα επισκεψης,θα πετυχαιναμε και το σε τι μαρκας χαρτοκουτο θα το συσκευαζαν...οποτε προτεινω  ηρεμια δεν υπαρχει λογος για κοντρες!

Επεξ/σία από Specs
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Πως καταλάβατε οτι ειναι το ίδιο φίλτρο?

Αν και δεν εχει μεγαλη σημασια γιατι μιλαμε για τα εξτρα φιλτρα τυπου ενεργου ανθρακα που
εχουν τα περισσοτερα κλιματιστικα και που υποσχονται οτι κρατανε τα παντα καλυπτοντας μονο
το 10% της επιφανειας του κανονικου φιλτρου...

Ασχολουμαστε μονο επειδη ο @guzel εγραψε οτι λογω των φιλρων IAQ και ULTRA PURE δε χρειαζεται ιονιστη το EDGE.
Μαλιστα δεν φταιει αυτος καθως η σελιδα της Τοσιμπα αυτο λεει.
Εγω ισχυριζομαι οτι δεν ειναι κατι καινουριο που εισηχθη στo Edge αλλα οτι και το Σοραι τα ειχε.

Μετα απο μελετη των manual και επκοινωνια με την αντιπροσωπεια το επιβεβαιωσα οτι μιλαμε
για ενα εξαρτημα που και στα 2 κανει την ιδια δουλεια.
Στο Σοραι το λενε IAQ.
Στο Edge το λενε ULTRA PURE (που ειναι τελικα το IAQ με νεα ονομασια γι αυτο δεν εχει ΚΑΙ IAQ)


Αφου η σελιδα της Τοσιμπα γραφει οτι το EDGE τα εχει και τα 2 ενω δεν τα εχει θα μπορουσε καποιος να επικαλεστει
μη συνομολογημενη ιδιοτητα?😁

Τωρα αν ειναι ιδιο...
Με την εννοια της λειουργιας ειναι ακριβως το ιδιο.
Πχ το φιλτρο καμπινας στο αυτοκινητο σου ειτε λeγεται ΙAQ ειτε λεγεται ULTRA PURE κανει ακριβως την ιδια δουλεια.

Αυτο το λεει και η ιδια η Τοσιμπα:


921516223_IAQULTRAPUREspec.jpg.40bebf27e0ffff6b8eeda5d8152e874d.jpg

IAQ.jpg.c33a123e27cfa58438a132dfa07dc958.jpg

Επεξ/σία από rbx1000
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Αν και δεν εχει μεγαλη σημασια γιατι μιλαμε για τα εξτρα φιλτρα τυπου ενεργου ανθρακα που
εχουν τα περισσοτερα κλιματιστικα και που υποσχονται οτι κρατανε τα παντα καλυπτοντας μονο
το 10% της επιφανειας του κανονικου φιλτρου...

Ασχολουμαστε μονο επειδη ο @guzel εγραψε οτι λογω των φιλρων IAQ και ULTRA PURE δε χρειαζεται ιονιστη το EDGE.
Μαλιστα δεν φταιει αυτος καθως η σελιδα της Τοσιμπα αυτο λεει.
Εγω ισχυριζομαι οτι δεν ειναι κατι καινουριο που εισηχθη στo Edge αλλα οτι και το Σοραι τα ειχε.

Μετα απο μελετη των manual και επκοινωνια με την αντιπροσωπεια το επιβεβαιωσα οτι μιλαμε
για ενα εξαρτημα που και στα 2 κανει την ιδια δουλεια.
Στο Σοραι το λενε IAQ.
Στο Edge το λενε ULTRA PURE (που ειναι τελικα το IAQ με νεα ονομασια γι αυτο δεν εχει ΚΑΙ IAQ)


Αφου η σελιδα της Τοσιμπα γραφει οτι το EDGE τα εχει και τα 2 ενω δεν τα εχει θα μπορουσε καποιος να επικαλεστει
μη συνομολογημενη ιδιοτητα?😁

Τωρα αν ειναι ιδιο...
Με την εννοια της λειουργιας ειναι ακριβως το ιδιο.
Πχ το φιλτρο καμπινας στο αυτοκινητο σου ειτε λeγεται ΙAQ ειτε λεγεται ULTRA PURE κανει ακριβως την ιδια δουλεια.

Αυτο το λεει και η ιδια η Τοσιμπα:


921516223_IAQULTRAPUREspec.jpg.40bebf27e0ffff6b8eeda5d8152e874d.jpg

IAQ.jpg.c33a123e27cfa58438a132dfa07dc958.jpg

Στη σελίδα λέει για 2. IAQ και ULTRA PURE. Αν δεν ισχύει είναι παραπλανητικό.

53 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Πως καταλάβατε οτι ειναι το ίδιο φίλτρο?

Υποθέσεις. Όπως πάντα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, liakjim είπε

Προσωπικά δεν θα με ικανοποιούσε η απάντηση αυτή. Ο θόρυβος, τουλάχιστον από το βίντεο, δεν ξέρω πως είναι από κοντά, δεν μου φαίνεται φυσιολογικός. Μήπως έχει πολύ κοντή σωλήνα εσωτερικής με εξωτερική μονάδα; Πόσο μήκος έχει στο περίπου;

Έχεις φωτογραφίες;

Πραγματι η σωληνα ειναι η ελαχιστη δυνατη αφου η εξοδος της εσωτερικης ειναι εισοδος της εξωτερικης δλδ οσο ειναι το παχος του τοιχου. Σημαίνει κατι αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...