Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 minutes ago, Thrylos7 said:

 

2) Επειδη δεν ειμαι γνωστης στο χωρο, και περα απο τις πασιγνωστες μαρκες και το να κρινω ενα SEER δεν ξερω κατι αλλο, μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι πχ στα ιδια λεφτα να παρει καποιος ενα Midea ή ενα Inventor (που προσωπικα πρωτη φορα τα ακουσα στη ζωη μου) και οχι ενα Daikin με αντιστοιχο SEER?

 

Γιατί αντί να επενδύσουν σε τεχνολογία, εισάγουν φασόν συσκευές από Κίνα, κοτσαρουν ένα λογότυπο και μοιράζουν χρήματα σε πωλητές προσπαθώντας με το ζόρι να χτίσουν όνομα. Αντί να μιλάνε τα μηχανήματα για την αξιοπιστία και την υπεροχή τους, μιλάνε  παπαγάλοι...

χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Την έχω πατήσει άσχημα.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, guzel είπε

Είναι δυνατόν να δώσει κάποιος ίδιο ποσό για inventor χωρίς πιστοποίηση όταν μπορεί με τα ίδια χρήματα να πάει σε επώνυμο κλιματιστικό Α ποιότητας που θα ξέρει ότι γράφει θα ισχύει στο 100% ?

Προσωπικά πάντα, ανάμεσα στο δίλημμα :

  1.  Μη πιστοποιημένο μηχάνημα το οποίο προέρχεται από πιστοποιημένο καταξιωμένο κατασκευαστή με πωλήσεις εκατομμυρίων μηχανημάτων (είτε midea είτε τώρα τελευταία haier) , με 10 χρόνια εγγύησης, από την εταιρεία που το 2020 έχει το κορυφαίο after sales στην Ελλάδα.
  2. Πιστοποιημένο μηχάνημα , από τον ίδιο πιστοποιημένο καταξιωμένο κατασκευαστή με πωλήσεις εκατομμυρίων μηχανημάτων (είτε midea είτε haier) που έχει δώσει τα εντόσθια στο μη πιστοποιημένο μηχάνημα αλλά με 3 χρόνια εγγύηση και παρόμοια τιμή ή και λίγο αυξημένη

θα επέλεγα, πάντα μα πάντα το 1ο .

Δεν έχω κάνει γκάλοπ , αλλά εκτιμώ ότι είναι μια λογικοφανής απόφαση για όποιον αποφασίσει να την κάνει. Προσωπικά πάντα, αν είχα πάρει χαμπάρι, ότι το πιστοποιημένο carrier crystal II που αγόρασα ήταν το ίδιο με το παρόμοιας τιμής inventor aria αλλά με τη μισή εγγύηση, δεν το αγόραζα αλλά θα έπαιρνα το inventor.  

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 minutes ago, Thrylos7 said:

 

2) Επειδη δεν ειμαι γνωστης στο χωρο, και περα απο τις πασιγνωστες μαρκες και το να κρινω ενα SEER δεν ξερω κατι αλλο, μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι πχ στα ιδια λεφτα να παρει καποιος ενα Midea ή ενα Inventor (που προσωπικα πρωτη φορα τα ακουσα στη ζωη μου) και οχι ενα Daikin με αντιστοιχο SEER?

 

Προς τον φίλο Thrylos: Είσαι σε σωστο δρόνο σκέψης όσον αφορά τα Ιαπωνέζικα και τα κινεζικα/κινεζικα φασον, απλα πεφτει προώθηση που πρέπει να φιλτράρεις. (Εκφράζω προσωπική αποψη)

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

36 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

παιδια, 2 ερωτησεις.

1) Σχετικα με αυτην την "αποσυρση" και τα -50/100 ευρω που προσφερουν οι μεγαλες αλυσιδες, παρατηρω οτι η παραδοση του παλιου κλιματιστικου πρεπει να γινει 1 μηνα μετα την αγορα του καινουριου. Δηλαδη αφου εχεις παρει το οποιο οφελος. Παλαιοτερα σε αντιστοιχο σεναριο πωλητης μου ειχε πει οταν του ειπα πως δεν εχω τετοιο παλιο κλιματιστικο να παρω την αποσυρση, οτι "ενταξει μωρε....θα σου τη δωσουμε και ετσι...". Ξερει κανεις τι ισχυει σημερα?

2) Επειδη δεν ειμαι γνωστης στο χωρο, και περα απο τις πασιγνωστες μαρκες και το να κρινω ενα SEER δεν ξερω κατι αλλο, μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι πχ στα ιδια λεφτα να παρει καποιος ενα Midea ή ενα Inventor (που προσωπικα πρωτη φορα τα ακουσα στη ζωη μου) και οχι ενα Daikin με αντιστοιχο SEER?

Για να εξηγηθω, δεν κανω τον εξυπνο, ειπα πως δεν ειμαι γνωστης, μπορειτε καλιστα να μου πειτε οτι πχ το συγκεκριμενο Daikin ειναι china και δε λεει κατι η σταμπα, και οτι τα προαναφερθεντα εχουν εξαιρετικους συμπιεστες. Αλλα το επιχειρημα οτι εχει 10 χρονια εγγυηση ας πουμε δε μου αρκει.

Εκτός από το κόκκινο, δεν υπάρχει άλλος λόγος να πάρεις inventor, παρά μόνο ότι βασίζονται σε γνωστούς κινέζικους κατασκευαστές, gree, midea και από ότι φαίνεται haier, οπότε όσο καλά είναι αυτά ή κακά, τόσο θα είναι και αυτά , με το μπόνους όπως ειπα της εγγύησης άνευ όρων και το πολύ καλό aftersales.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

παιδια, 2 ερωτησεις.

1) Σχετικα με αυτην την "αποσυρση" και τα -50/100 ευρω που προσφερουν οι μεγαλες αλυσιδες, παρατηρω οτι η παραδοση του παλιου κλιματιστικου πρεπει να γινει 1 μηνα μετα την αγορα του καινουριου. Δηλαδη αφου εχεις παρει το οποιο οφελος. Παλαιοτερα σε αντιστοιχο σεναριο πωλητης μου ειχε πει οταν του ειπα πως δεν εχω τετοιο παλιο κλιματιστικο να παρω την αποσυρση, οτι "ενταξει μωρε....θα σου τη δωσουμε και ετσι...". Ξερει κανεις τι ισχυει σημερα?

2) Επειδη δεν ειμαι γνωστης στο χωρο, και περα απο τις πασιγνωστες μαρκες και το να κρινω ενα SEER δεν ξερω κατι αλλο, μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι πχ στα ιδια λεφτα να παρει καποιος ενα Midea ή ενα Inventor (που προσωπικα πρωτη φορα τα ακουσα στη ζωη μου) και οχι ενα Daikin με αντιστοιχο SEER?

Για να εξηγηθω, δεν κανω τον εξυπνο, ειπα πως δεν ειμαι γνωστης, μπορειτε καλιστα να μου πειτε οτι πχ το συγκεκριμενο Daikin ειναι china και δε λεει κατι η σταμπα, και οτι τα προαναφερθεντα εχουν εξαιρετικους συμπιεστες. Αλλα το επιχειρημα οτι εχει 10 χρονια εγγυηση ας πουμε δε μου αρκει.

Αυτό ακριβώς προσπαθούν να πουλήσουν. Μεγάλη εγγύηση, κατώτερη ποιότητα κατασκευής από τα αντίστοιχα 'επωνυμα", υψηλό failure rate. Αυτή είναι η αλήθεια για τα κινεζοφασον, οπότε αποφασίζεις. Έχεις μεν 2-3 έξτρα features (wifi std π.χ) μία τιμή κοντά στα επώνυμα και με αυτή τη συνταγή ψάχνουν την θέση τους στην αγορά. Συμφωνώ απόλυτα με το σκεπτικό σου και για αυτό πήγα σε επώνυμο με 3 έτη εγγύηση και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.

Επεξ/σία από turbakiasss
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εκτός από το κόκκινο, δεν υπάρχει άλλος λόγος να πάρεις inventor, παρά μόνο ότι βασίζονται σε γνωστούς κινέζικους κατασκευαστές, gree, midea και από ότι φαίνεται haier, οπότε όσο καλά είναι αυτά ή κακά, τόσο θα είναι και αυτά , με το μπόνους όπως ειπα της εγγύησης άνευ όρων και το πολύ καλό aftersales.

Αν δεν σου κάνει κόπο, define το "άνευ όρων εγγύηση" γιατί από όσο γνωρίζω αυτό το έχει ο Τουρνικιώτης μόνο (σε 10ετή διάρκεια πάντα) που να ισχύει με την απόδειξη αγοράς και χωρίς καμία παραπάνω απαίτηση. Ρωτάω γιατί μια χαρά όροι υπάρχουν και δυνατά escape clauses ΑΝ ποτέ χρειαστούν, όπως πχ το να κάνεις εγγραφή Online εντός 30ημερών από την αγορά κάτι το οποιο ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρεται ειδικά στα μαγαζιά! Για την ακρίβεια σαν συσκευές (σε όσες εγώ εχω δει) δεν φέρουν ΚΑΝ κάρτα εγγύησης και αναγραφής των βασικών όρων! Τελευταία σελίδα του εγχειριδίου παραπομπή στο Online και ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω, κάτι που δεν ξέρω και κατά πόσο είναι νόμιμο! Νομικά τουλάχιστον, αν ποτέ γίνει κάτι (λέω ΑΝ και το τονίζω) το βάρος πεφτει σε εσένα να αποδείξεις τι όροι ίσχυαν τότε που έκανες την αγορά, όπου και αν τους έχεις κρατήσει πρέπει να αποδείξεις την ορθότητα. Το Mail επιβεβαίωσης που θα λάβεις κατά το registration, στη δική μου τουλάχιστον εμπειρία, είναι τα στοιχεία που συμπλήρωσες και από πάνω ένα εικονίδιο με τα χρόνια εγγύησης. Ας με διορθώσει κάποιος αν έχω χάσει κάποιο επεισόδιο. 

Εκτός και αν θεωρείται δεδομένο ότι όλοι οι καταναλωτές έχουν υπολογιστή, έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο, και σπεύδουν να κάνουν Online εγγραφή τη συσκευή τους, περίπτωση στην οποία ταπεινά ανακαλώ.

30 λεπτά πριν, liakjim είπε

, με 10 χρόνια εγγύησης, από την εταιρεία που το 2020 έχει το κορυφαίο after sales στην Ελλάδα.

Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, με βάση ποια στοιχεία έχει το "κορυφαίο"? Ρωτάω γιατί μου θυμίζει τις επιτομές, περιτομές, κλπ κλπ. ΔΕΝ λέω ότι δεν έχουν καλό σέρβις (με τα όσα ακούγονται τουλάχιστον), αλλά πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω από που προκύπτει αυτό περί "κορυφαίου" που ειναι ποσοτικό και συγκρίσιμο. Πχ ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι του πεταματού ή έχουν θέματα; Για όλους τους άλλους υπάρχει εικόνα; Εχει γίνει κάποιο review πουθενά και το χάνω; Ρωτάω γιατί πχ εγώ ξέρω περιπτώσεις ανθρώπων που έμειναν με παράπονα αλλά οκ και αυτό δεν πάει να πει και τίποτα (παράπονα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ καθότι ο καθένας μπορεί στο τέλος να έχει άλλη οπτική γωνία και ειδικά στο σκέλος του after sales όλα πρέπει να κρίνονται σε case-by-case). 

Επεξ/σία από yositosi
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και εγώ αναρωτιέμαι με την καραμέλα για το κορυφαίο after sales. Που το είδατε; Δευ-Παρ 9-4?Αυτό είναι ωράριο δημοσίου και όχι ωράριο service.

Άλλοι δλδ που έχουν service 8-10 το βράδυ και Σάββατα και απαντούν σε mail 6-7 το απόγευμα τι πρέπει να λενε; :lol: 

Επεξ/σία από guzel
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, yositosi είπε

Αν δεν σου κάνει κόπο, define το "άνευ όρων εγγύηση"

Δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω. Η απόδειξη αρκεί. Όχι;

edit

θέλει και online καταχώρηση

Αναγράφεται στους όρους εγγύησης https://www.inventoraircondition.gr/egiisi-inventor#

Το πρόβλημα που είναι;

36 λεπτά πριν, yositosi είπε

Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος, με βάση ποια στοιχεία έχει το "κορυφαίο"? Ρωτάω γιατί μου θυμίζει τις επιτομές, περιτομές, κλπ κλπ. ΔΕΝ λέω ότι δεν έχουν καλό σέρβις (με τα όσα ακούγονται τουλάχιστον), αλλά πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω από που προκύπτει αυτό περί "κορυφαίου" που ειναι ποσοτικό και συγκρίσιμο. Πχ ΟΛΟΙ οι άλλοι είναι του πεταματού ή έχουν θέματα; Για όλους τους άλλους υπάρχει εικόνα; Εχει γίνει κάποιο review πουθενά και το χάνω; Ρωτάω γιατί πχ εγώ ξέρω περιπτώσεις ανθρώπων που έμειναν με παράπονα αλλά οκ και αυτό δεν πάει να πει και τίποτα (παράπονα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ καθότι ο καθένας μπορεί στο τέλος να έχει άλλη οπτική γωνία και ειδικά στο σκέλος του after sales όλα πρέπει να κρίνονται σε case-by-case). 

Από τα δεδομένα που έχουμε διαβάσει εδώ. πχ αντικατάσταση κλιματιστικού με ανώτερο, άφιξη την επομένη, τηλέφωνο σε μια ώρα κτλ

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω από ότι η απόδειξη αρκεί. Όχι;

Από τα δεδομένα που έχουμε διαβάσει εδώ. πχ αντικατάσταση κλιματιστικού με ανώτερο, άφιξη την επομένη, τηλέφωνο σε μια ώρα κτλ

Για μια αντικατάσταση εχω διαβάσει. Και αυτή γιατί υπήρχαν αναληθη στοιχεία κατά την αγορα, του πούλησαν inverter και δούλευε σαν on/off.( @energy52 )Τα υπόλοιπα που λες όταν έχεις ωράριο μόνο Δευ-παρ 9-4 είναι άκυρα όπως αντιλαμβάνεσαι και κάθε άλλο παρά κορυφαίο after sales δεν το λες..

Με τη λογική σου, η toyotomi που γύρισε τα χρηματα σε εμένα και τον @Rnd1978 πρέπει να πάει για βραβείο εξυπηρέτησης έτσι; :lol: 

 

Επεξ/σία από guzel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, guzel είπε

Για μια αντικατάσταση εχω διαβάσει. Τα υπόλοιπα που λες όταν έχεις ωράριο μόνο Δευ-παρ 9-4 είναι άκυρα όπως αντιλαμβάνεσαι.

Με τη λογική σου, η toyotomi που γύρισε τα χρηματα σε εμένα και τον @Rnd1978 πρέπει να πάει για βραβείο εξυπηρέτησης έτσι; :lol: 

Δεν με ενδιαφέρει τι έχεις διαβάσει και τι όχι. Το φόρουμ έχει ωραιότατο search.

Το ωράριο είναι μη αποδεκτό επιχείρημα μιας και ένα τηλέφωνο μπορείς να το πάρεις.

Κάνατε εξώδικο στον κωτσόβολο από ότι ξέρω, άρα από ποιον εξυπηρετηθήκατε ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν με ενδιαφέρει τι έχεις διαβάσει και τι όχι. Το φόρουμ έχει ωραιότατο search.

Το ωράριο είναι μη αποδεκτό επιχείρημα μιας και ένα τηλέφωνο μπορείς να το πάρεις.

Κάνατε εξώδικο στον κωτσόβολο από ότι ξέρω, άρα από ποιον εξυπηρετηθήκατε ;

Βάζεις λόγια για άλλους απλά για να πεις κάτι. Ο @Rnd1978 δεν θυμάμαι να έχει πει ΠΟΤΕ κάτι για εξώδικο ούτε για Κωτσόβολο. Η toyotomi του γύρισε τα χρήματα.

Να χαμε να λέγαμε γιατί απλά έχουμε φαντασία...

Επεξ/σία από guzel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Από τα δεδομένα που έχουμε διαβάσει εδώ. πχ αντικατάσταση κλιματιστικού με ανώτερο, άφιξη την επομένη, τηλέφωνο σε μια ώρα κτλ

Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, μου ακούγεται λίγο αυθαίρετο. Μπορώ να το δεχτώ και σεβαστώ φυσικά σαν προσωπική σου πεποίθηση/αντιμετώπιση αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την γενίκευση του όρου, ειδικά όταν στο skroutz πχ, με ότι σοβαρότητα και βαρύτητα έχει αυτό, αλλά το οποίο έχει γίνει quote κατά καιρούς σε άλλες περιπτώσεις, βλέπω ότι υπάρχουν και πολλοί που παραπονιούνται για εντελώς αντίθετα πράγματα! 

Αναφορικά με το κομμάτι της εγγύησης ΟΧΙ δεν αρκεί μόνο η απόδειξη, οπότε και εσύ υποθέτω ότι έπεσες στο λουμπάκι του marketing που προανέφερα και ανέλυσα. Last page on the manual my friend!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, yositosi είπε

Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, μου ακούγεται λίγο αυθαίρετο. Μπορώ να το δεχτώ και σεβαστώ φυσικά σαν προσωπική σου πεποίθηση/αντιμετώπιση αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την γενίκευση του όρου, ειδικά όταν στο skroutz πχ, με ότι σοβαρότητα και βαρύτητα έχει αυτό, αλλά το οποίο έχει γίνει quote κατά καιρούς σε άλλες περιπτώσεις, βλέπω ότι υπάρχουν και πολλοί που παραπονιούνται για εντελώς αντίθετα πράγματα! 

Αναφορικά με το κομμάτι της εγγύησης ΟΧΙ δεν αρκεί μόνο η απόδειξη, οπότε και εσύ υποθέτω ότι έπεσες στο λουμπάκι του marketing που προανέφερα και ανέλυσα. Last page on the manual my friend!

Δεν έχω παρακολουθήσει το σκρουτζ. Αυθαίρετο ή όχι, εδώ και 2 1/2 χρόνια που παρακολουθώ το φόρουμ ανελλιπώς, μόνο θετικό feedback είχαμε για το aftersales, έχοντας μάλιστα και παραδείγματα όπως είπα , αντικατάστασης σε 2 (από ότι θυμάμαι) περιπτώσεις κλιματιστικού με ανώτερο μοντέλο κάτι που δεν έχουμε ξανά ακούσει.

Έκανα edit πιο πάνω. Η ηλεκτρονική δήλωση αναγράφεται στους όρους της εγγύησης, οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα.

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν με ενδιαφέρει τι έχεις διαβάσει και τι όχι. Το φόρουμ έχει ωραιότατο search.

Το ωράριο είναι μη αποδεκτό επιχείρημα μιας και ένα τηλέφωνο μπορείς να το πάρεις.

Κάνατε εξώδικο στον κωτσόβολο από ότι ξέρω, άρα από ποιον εξυπηρετηθήκατε ;

Όχι δεν έκανα εξώδικο πουθενά.. η Toyo με εξυπηρέτησε.. (μετά από κυνήγι μηνών).. η Toyo με μίλησε Κωτσόβολο και έδωσε άδεια για επιστροφή.

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...