Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Θα το χρησιμοποιήσεις ως κύρια πηγή θέρμανσης? Ή αραιά και που?

Ναι θα χρησιμοποιηθεί ως κύρια πηγή θέρμανσης. Στα πολλά κρύα θα γίνεται και χρήση θερμοπομπού. Ο χώρος που θα καλύψει είναι ~35 τ.μ. Περιοχή Αθήνα με ήπιο χειμώνα...

Επεξ/σία από takos0001
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Με Inventor Passion Eco 12;άρι δεν έχω μείνει ευχαριστημένος. (Δεν υπάρχει στο site της inventor πλέον)

Με λίγες ώρες λειτουργίας στον ένα και κάτι χρόνο που το έχω.. Στις αρχές του χειμώνα βλάβη και αλλαγή του μοτέρ του εσωτερικού ανεμιστήρα. Άμεση βέβαια η ανταπόκριση του service

Χθες ένδειξη P1 στην εσωτερική μονάδα στην ψύξη για μερικά δευτερόλεπτα «έκοψε» η ψύξη για λίγο αλλά επανήλθε μετά από λίγο (περίπου στο λεπτό} σε κανονική λειτουργία. Συνέχισε να δουλεύει κανονικά.

Δεν θα τα πάμε καλά. μου φαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, takos0001 είπε

Ναι θα χρησιμοποιηθεί ως κύρια πηγή θέρμανσης. Στα πολλά κρύα θα γίνεται και χρήση θερμοπομπού. Ο χώρος που θα καλύψει είναι ~35 τ.μ. Περιοχή Αθήνα με ήπιο χειμώνα...

Προτείνω να ανέβεις λίγο σε budget και να πας σε Daikin FTXC35 ή ATXC35 (είναι το ίδιο). Ειδικά σε θέρμανση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά για να μην έχεις θορύβους από διαστολές συστολές. Οι μεγάλες αλυσίδες βάζουν το ATXC35 προσφορά οπότε μπορείς να το πάρεις τότε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Προτείνω να ανέβεις λίγο σε budget και να πας σε Daikin FTXC35 ή ATXC35 (είναι το ίδιο). Ειδικά σε θέρμανση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά για να μην έχεις θορύβους από διαστολές συστολές. Οι μεγάλες αλυσίδες βάζουν το ATXC35 προσφορά οπότε μπορείς να το πάρεις τότε. 

Θα το κοιτάξω. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αν έπρεπε να επιλέξεις ένα από αυτά που παρέθεσα δεν ξεχωρίζει κανένα κατά την γνώμη σου; Είναι ο θόρυβος από τα πλαστικά τόσο κρίσιμος παράγοντας; To κλιματιστικό θα μπεί σε σαλόνι, όχι σε υπνοδωμάτιο.

Επεξ/σία από takos0001
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, CorumD είπε

Τεχνικός που χρεώνει 15-20....το πιο πιθανο ειναι να έρθει, να σου πλύνει τα φίλτρα, να ρίξει λιγο νερο με πίεση στο εξωτερικο και εφυγε...

Τα MORRIS 18/24 είναι σε προσφορά στον ΚΩΤΣΟ.

Δηλαδη ποσο πρεπει να χρεωνει πχ για 4 κλιματιστικα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, mr.Vox είπε

Με Inventor Passion Eco 12;άρι δεν έχω μείνει ευχαριστημένος. (Δεν υπάρχει στο site της inventor πλέον)

Με λίγες ώρες λειτουργίας στον ένα και κάτι χρόνο που το έχω.. Στις αρχές του χειμώνα βλάβη και αλλαγή του μοτέρ του εσωτερικού ανεμιστήρα. Άμεση βέβαια η ανταπόκριση του service

Χθες ένδειξη P1 στην εσωτερική μονάδα στην ψύξη για μερικά δευτερόλεπτα «έκοψε» η ψύξη για λίγο αλλά επανήλθε μετά από λίγο (περίπου στο λεπτό} σε κανονική λειτουργία. Συνέχισε να δουλεύει κανονικά.

Δεν θα τα πάμε καλά. μου φαίνεται.

Με αφορμή αυτό το ποστ του συμμφορουμιτη καθώς και με πολύ συχνές αναφορές για αστοχίες σε μηχανήματα της Inventor, με αποκορύφωμα τον χρήστη που άλλαξε 3 εξωτερικές μονάδες και τελικά του έδωσαν νέο a/c, θα ήθελα να ρωτήσω τους υπόλοιπους χρήστες του φόρουμ ποια είναι η προτεραιότητα που θέτουν όταν αγοράζουν ένα μηχάνημα. Και τι εννοώ : είναι γνωστό ότι σε αυτό το νήμα έχει δημιουργηθεί μία εντύπωση ότι συμφέρει να πάρεις μηχάνημα με την μεγαλύτερη  δυνατή εγγύηση. Ξεκίνησε από συγκεκριμένο χρήστη με συγκεκριμένο σκοπό να προωθήσει το δυνατό σημείο συγκεκριμένης εταιρείας και πλέον, έχουν αρχίσει να το υιοθετούν και περισσότεροι. Από την άλλη, βλέπουμε πολλές αναφορές για μονάδες της Inventor που κάνουν σαν αεροπλάνα, ελικόπτερα, εσωτερικές που πετάνε τα σφάλματα το ένα μετά το άλλο κλπ. Θεωρώ δηλαδή ότι στο νήμα αυτό πρωταθλητής βλαβών είναι η Inventor ( αν κάποιος έχει σχηματίσει αντίθετη εικόνα να το συζητήσουμε). Από την άλλη, έχουμε πάρα πολλές αναφορές από χρήστες με μηχανήματα Fujitsu, Panasonic, Daikin, Hitachi, toshiba 15ετιας+ οι οποίοι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με σχεδόν μηδενικές βλάβες. Όλοι αυτοί πλην Toshiba έχουν κατά μέσο όρο 3 έτη εγγύηση.

Και εδώ είναι το ερώτημα που θέλω να θέσω: γιατί να επιλέξω μια εταιρεία που μου προσφέρει 10 χρόνια εγγύηση με άψογο after sales support ( να λέμε και τα καλά, μην κάνουμε αυτά που κράζουμε) βλέποντας ότι έχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό βλαβών όπου βλάβη σημαινει 1) μηχάνημα εκτός λειτουργίας για κάποιο διάστημα μικρό ή μεγάλο 2) προβληματική συμπεριφορά για ένα διάστημα Χ αν δεν μιλάμε για σοβαρή ζημιά μέχρι να γίνει αυτοψία του προβλήματος, επικοινωνία με αντιπροσωπεία, παραγγελία ή άμεση αποστολή ανταλλακτικού,. τοποθέτηση και ευχή όλα μετά να πάνε καλά και φυσικά να τον φόβο να ξανασυμβεί εκ νέου? Γιατί να μην πάω σε μία εταιρεία με μικρότερη εγγύηση που αποδεδειγμένα (μέσα στο φόρουμ πάντα) εμφανίζει μηδενικό ή ελάχιστο ποσοστό βλαβών? 

Προτιμώ δηλαδή 10 χρόνια εγγύηση με μεγάλη πιθανότητα να ταλαιπωρούμαι με βλάβες που θα με καλύπτει η αντιπροσωπεία ή 3 έτη με μεγάλη πιθανότητα καμία βλάβη ούτε στα 10 ούτε στα 15 χρόνια?

Μπορεί να μας συμφέρει να λέμε ότι όλα τα μηχανήματα εμφανίζουν βλάβες αλλά δεν ξέρουμε σε τι ποσοστό αλλά  εδώ μέσα σχεδόν όλες οι αστοχίες αφορούν συγκεκριμένες μάρκες. 

Απλά μια σκέψη έγραψα όσοι θέλουν να την διαβάσουν και να μου πουν την άποψη τους ή το πως σκέφτονται την αγορά τους.

 

Επεξ/σία από turbakiasss
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, alex19871987 είπε

Πάντως εγώ που έχω το nemesis pro δεν έχει καθόλου διαστολή συστολή ούτε σε κρύο ούτε ούτε σε ψυξη

Με 600 το Nemesis Pro το 12αρι και 500 το Ftxc35b εγω το Daikin θα επαιρνα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, takos0001 είπε

Θα το κοιτάξω. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αν έπρεπε να επιλέξεις ένα από αυτά που παρέθεσα δεν ξεχωρίζει κανένα κατά την γνώμη σου; Είναι ο θόρυβος από τα πλαστικά τόσο κρίσιμος παράγοντας; To κλιματιστικό θα μπεί σε σαλόνι, όχι σε υπνοδωμάτιο.

Δυστυχώς δεν έχω κάποια άποψη για τα συγκεκριμένα. Ένας χρήστης εγραψε ότι είναι ευχαριστημένος με το nemesis pro οπότε μπορείς να το δεις και από κοντά σε κάποια αλυσίδα.

1 λεπτό πριν, rbx1000 είπε

Με 600 το Nemesis Pro το 12αρι και 500 το Ftxc35b εγω το Daikin θα επαιρνα.

Α δεν ήξερα ότι κοστίζει τόσο το nemesis. Νόμιζα ότι ήταν στα 400€ , αλλά είναι το aria τελικά το μοντέλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Με αφορμή αυτό το ποστ του συμμφορουμιτη καθώς και με πολύ συχνές αναφορές για αστοχίες σε μηχανήματα της Inventor, με αποκορύφωμα τον χρήστη που άλλαξε 3 εξωτερικές μονάδες και τελικά του έδωσαν νέο a/c, θα ήθελα να ρωτήσω τους υπόλοιπους χρήστες του φόρουμ ποια είναι η προτεραιότητα που θέτουν όταν αγοράζουν ένα μηχάνημα. Και τι εννοώ : είναι γνωστό ότι σε αυτό το νήμα έχει δημιουργηθεί μία εντύπωση ότι συμφέρει να πάρεις μηχάνημα με την μεγαλύτερη  δυνατή εγγύηση. Ξεκίνησε από συγκεκριμένο χρήστη με συγκεκριμένο σκοπό να προωθήσει το δυνατό σημείο συγκεκριμένης εταιρείας και πλέον, έχουν αρχίσει να το υιοθετούν και περισσότεροι. Από την άλλη, βλέπουμε πολλές αναφορές για μονάδες της Inventor που κάνουν σαν αεροπλάνα, ελικόπτερα, εσωτερικές που πετάνε τα σφάλματα το ένα μετά το άλλο κλπ. Θεωρώ δηλαδή ότι στο νήμα αυτό πρωταθλητής βλαβών είναι η Inventor ( αν κάποιος έχει σχηματίσει αντίθετη εικόνα να το συζητήσουμε). Από την άλλη, έχουμε πάρα πολλές αναφορές από χρήστες με μηχανήματα Fujitsu, Panasonic, Daikin, Hitachi, toshiba 15ετιας+ οι οποίοι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με σχεδόν μηδενικές βλάβες. Όλοι αυτοί πλην Toshiba έχουν κατά μέσο όρο 3 έτη εγγύηση.

Και εδώ είναι το ερώτημα που θέλω να θέσω: γιατί να επιλέξω μια εταιρεία που μου προσφέρει 10 χρόνια εγγύηση με άψογο after sales support ( να λέμε και τα καλά, μην κάνουμε αυτά που κράζουμε) βλέποντας ότι έχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό βλαβών όπου βλάβη σημαινει 1) μηχάνημα εκτός λειτουργίας για κάποιο διάστημα μικρό ή μεγάλο 2) προβληματική συμπεριφορά για ένα διάστημα Χ αν δεν μιλάμε για σοβαρή ζημιά μέχρι να γίνει αυτοψία του προβλήματος, επικοινωνία με αντιπροσωπεία, παραγγελία ή άμεση αποστολή ανταλλακτικού,. τοποθέτηση και ευχή όλα μετά να πάνε καλά και φυσικά να τον φόβο να ξανασυμβεί εκ νέου? Γιατί να μην πάω σε μία εταιρεία με μικρότερη εγγύηση που αποδεδειγμένα (μέσα στο φόρουμ πάντα) εμφανίζει μηδενικό ή ελάχιστο ποσοστό βλαβών? 

Προτιμώ δηλαδή 10 χρόνια εγγύηση με μεγάλη πιθανότητα να ταλαιπωρούμαι με βλάβες που θα με καλύπτει η αντιπροσωπεία ή 3 έτη με μεγάλη πιθανότητα καμία βλάβη ούτε στα 10 ούτε στα 15 χρόνια?

Μπορεί να μας συμφέρει να λέμε ότι όλα τα μηχανήματα εμφανίζουν βλάβες αλλά δεν ξέρουμε σε τι ποσοστό αλλά  εδώ μέσα σχεδόν όλες οι αστοχίες αφορούν  σχεδόν όλες συγκεκριμένες μάρκες. 

Απλά μια σκέψη έγραψα όσοι θέλουν να την διαβάσουν και να μου πουν την άποψη τους ή το πως σκέφτονται την αγορά τους.

Εγω δεν αγοραζω με βαση την εγγυηση. Προτιμω να εχω ενα ποιοτικοτερο μηχανημα με χαμηλοτερη εγγυηση την οποια κατα πασα πιθανοτητα δε θα χρειαστω.
Βεβαια υπαρχει και η αλλη αποψη η οποια ειναι απολυτως σεβαστη.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, adi32 είπε

Δηλαδη ποσο πρεπει να χρεωνει πχ για 4 κλιματιστικα ?

Το θέμα είναι να βάλει απολυμαντικό τύπου everbrite σε σωστή περιεκτικότητα και να ψεκασει σωστα το μηχανημα μεχρι να βγαίνει καθαρο το νερό. Για να γίνει σωστά η διαδικασία, πρέπει να αφαιρέσει το πλαστικό καπακι, κάτι που έχω δει μονο μια φορά να κάνει τεχνικός. Αν τα κλιματιστικά είναι σε περιβάλλον με νέφος, χρησιμοποιούνται συχνα και δεν έχουν συντηρηθει για χρόνια, η όλη διαδικασία θέλει ακόμα περισσότερο χρόνο. Εχω εναν τεχνικό που κάνει υποφερτή δουλειά, αλλα δεν χρεώνει κατω απο 30...ο μονόφθαλμος ανάμεσα στους τυφλους δυστυχώς...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Δυστυχώς δεν έχω κάποια άποψη για τα συγκεκριμένα. Ένας χρήστης εγραψε ότι είναι ευχαριστημένος με το nemesis pro οπότε μπορείς να το δεις και από κοντά σε κάποια αλυσίδα.

Α δεν ήξερα ότι κοστίζει τόσο το nemesis. Νόμιζα ότι ήταν στα 400€ , αλλά είναι το aria τελικά το μοντέλο.

Εγώ θα κοίταζα και το haier tundra green με 5ετη εγγύηση χωρίς απαίτηση συντήρησης,από κατασκευαστή κλιματιστικών,με πιστοποίηση eurovent περίπου στα 390 για το 12αρι.παντως το Daikin πιστευω στα 500 είναι εξαιρετική επιλογή ειδικά αν σε ενδιαφέρει και θέρμανση αρκετά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Εγω δεν αγοραζω με βαση την εγγυηση. Προτιμω να εχω ενα ποιοτικοτερο μηχανημα με χαμηλοτερη εγγυηση την οποια κατα πασα πιθανοτητα δε θα χρειαστω.
Βεβαια υπαρχει και η αλλη αποψη η οποια ειναι απολυτως σεβαστη.

Σε μηχανήματα 35ετίας και άλλων επώνυμων κατασκευαστών Ιαπωνίας δεν είχα ποτέ τέτοια θέματα. Βλάβες μηδέν.  Μόνο σε ένα Samsumg Κορεάτικο inventer είχα θέμα όπως έχω προ αναφέρει παλαιότερα αλλά είχαν εγκατασταθεί μέσα σφηκοφωλιές και κάηκε η πλακέτα. Έκτοτε αντικαταστάθηκε (την πλήρωσα) και λειτουργεί ακόμα.

Τώρα με το inventor δεν ξέρω. Τι να την κάνω την εγγύηση όταν είμαι με το τηλέφωνο στο χέρι και πρέπει να κοιτάω συνέχεια την εσωτερική μονάδα για μηνύματα σφαλμάτων;  Ακόμα και 2 toyotomi που έχω δεν έχουν απασχολήσει service. Ίσως έχουν πιο ατσούμπαλη λειτουργία αλλά μέχρι εκεί.

 

Επεξ/σία από mr.Vox
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 9:20 ΜΜ, liakjim είπε

Τράβα πέστο σε αυτούς που έκαψαν κάρτα.

Θυμάμαι τον 

@apostolisep3

 που του ήρθε καμένο heavy...

Ξεχνάς ότι έχουμε σταματήσει να προτείνουμε heavy γιατί υπάρχουν αναφορές για καμένες κάρτες;

Επιτέλους πατήσαμε το πόδι μας στην Ελλάδα, ευτυχώς φρόντισε η γυναίκα να αντικατασταθεί το mitsu και να εγκατασταθεί εδώ και καιρό οπότε θα δούμε τον χειμώνα τι ρόλο βαράει απέναντι στο asyg που μπήκε για το υπόλοιπο σπίτι 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Με αφορμή αυτό το ποστ του συμμφορουμιτη καθώς και με πολύ συχνές αναφορές για αστοχίες σε μηχανήματα της Inventor, με αποκορύφωμα τον χρήστη που άλλαξε 3 εξωτερικές μονάδες και τελικά του έδωσαν νέο a/c, θα ήθελα να ρωτήσω τους υπόλοιπους χρήστες του φόρουμ ποια είναι η προτεραιότητα που θέτουν όταν αγοράζουν ένα μηχάνημα. Και τι εννοώ : είναι γνωστό ότι σε αυτό το νήμα έχει δημιουργηθεί μία εντύπωση ότι συμφέρει να πάρεις μηχάνημα με την μεγαλύτερη  δυνατή εγγύηση. Ξεκίνησε από συγκεκριμένο χρήστη με συγκεκριμένο σκοπό να προωθήσει το δυνατό σημείο συγκεκριμένης εταιρείας και πλέον, έχουν αρχίσει να το υιοθετούν και περισσότεροι. Από την άλλη, βλέπουμε πολλές αναφορές για μονάδες της Inventor που κάνουν σαν αεροπλάνα, ελικόπτερα, εσωτερικές που πετάνε τα σφάλματα το ένα μετά το άλλο κλπ. Θεωρώ δηλαδή ότι στο νήμα αυτό πρωταθλητής βλαβών είναι η Inventor ( αν κάποιος έχει σχηματίσει αντίθετη εικόνα να το συζητήσουμε). Από την άλλη, έχουμε πάρα πολλές αναφορές από χρήστες με μηχανήματα Fujitsu, Panasonic, Daikin, Hitachi, toshiba 15ετιας+ οι οποίοι είναι απόλυτα ευχαριστημένοι με σχεδόν μηδενικές βλάβες. Όλοι αυτοί πλην Toshiba έχουν κατά μέσο όρο 3 έτη εγγύηση.

Και εδώ είναι το ερώτημα που θέλω να θέσω: γιατί να επιλέξω μια εταιρεία που μου προσφέρει 10 χρόνια εγγύηση με άψογο after sales support ( να λέμε και τα καλά, μην κάνουμε αυτά που κράζουμε) βλέποντας ότι έχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό βλαβών όπου βλάβη σημαινει 1) μηχάνημα εκτός λειτουργίας για κάποιο διάστημα μικρό ή μεγάλο 2) προβληματική συμπεριφορά για ένα διάστημα Χ αν δεν μιλάμε για σοβαρή ζημιά μέχρι να γίνει αυτοψία του προβλήματος, επικοινωνία με αντιπροσωπεία, παραγγελία ή άμεση αποστολή ανταλλακτικού,. τοποθέτηση και ευχή όλα μετά να πάνε καλά και φυσικά να τον φόβο να ξανασυμβεί εκ νέου? Γιατί να μην πάω σε μία εταιρεία με μικρότερη εγγύηση που αποδεδειγμένα (μέσα στο φόρουμ πάντα) εμφανίζει μηδενικό ή ελάχιστο ποσοστό βλαβών? 

Προτιμώ δηλαδή 10 χρόνια εγγύηση με μεγάλη πιθανότητα να ταλαιπωρούμαι με βλάβες που θα με καλύπτει η αντιπροσωπεία ή 3 έτη με μεγάλη πιθανότητα καμία βλάβη ούτε στα 10 ούτε στα 15 χρόνια?

Μπορεί να μας συμφέρει να λέμε ότι όλα τα μηχανήματα εμφανίζουν βλάβες αλλά δεν ξέρουμε σε τι ποσοστό αλλά  εδώ μέσα σχεδόν όλες οι αστοχίες αφορούν συγκεκριμένες μάρκες. 

Απλά μια σκέψη έγραψα όσοι θέλουν να την διαβάσουν και να μου πουν την άποψη τους ή το πως σκέφτονται την αγορά τους.

Συμφωνω μαζι σου αλλα θα βαλω μεσα και τους παραγοντες κοστους αγορας που για τα daιkin toshiba fuji mitsu δίνεις 100+ και πανω και αν δεν τρεχει καποια προσφορα και αυτο που εμενα με ξενιζει 100% ειναι η απουσια καλουδιων τυπου Wifi ιονιστη αρα στο κοστος να υοολογιζουμε και τα εξτρα τυπου wifi module που οι τοπ κοστολογουν απαραδεκτα ακριβα.

Με αλλα λογια παιρνεις με λιγοτερα λεφτα παραπανω πραγματα, χειροτερο μηχανημα, καλη αποδοση, δυνατη εγγυηση, φτηνα ανταλλακτικα.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...