Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήρα στη γραμμή δροσιάς για ετήσια συντήρηση, με πήρε ο συνεργάτης τους ο οποίος μου είπε ότι πνίγονται και αν θέλω να μπω σε λίστα αναμονής για Φεβρουάριο , όταν ρώτησα αν χάσω την εγγύηση μου είπε να βρω κάποιον γνωστό να μου κόψει μια απόδειξη χωρίς να κάνει τίποτα αλλιώς να περιμένω Φλεβάρη !!!

Ντροπή στην ahi-carrier δεν απάντησαν ούτε σε email που είχα στείλει!! 

Παίρνω στη Toshiba να τους ενημερώσω 

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, RAS18 είπε

Πήρα στη γραμμή δροσιάς για ετήσια συντήρηση, με πήρε ο συνεργάτης τους ο οποίος μου είπε ότι πνίγονται και αν θέλω να μπω σε λίστα αναμονής για Φεβρουάριο , όταν ρώτησα αν χάσω την εγγύηση μου είπε να βρω κάποιον γνωστό να μου κόψει μια απόδειξη χωρίς να κάνει τίποτα αλλιώς να περιμένω Φλεβάρη !!!

Ντροπή στην ahi-carrier δεν απάντησαν ούτε σε email που είχα στείλει!! 

Παίρνω στη Toshiba να τους ενημερώσω 

Δεν είναι υποχρεωτικό να φέρεις συνεργείο από τον αντιπρόσωπο, μπορείς να φέρεις και έναν δικό σου. Τώρα γιατί σου είπαν αυτοί να καλέσεις γνωστό να σου κόψει απόδειξη χωρίς να κάνει κάτι και να έρθουν αυτοί αργότερα δεν το κατάλαβα. 

Δημοσ.

Λοιπόν μου είπαν από Toshiba ότι δεν χάνεται η εγγύηση αν δεν κάνω service, ζήτησα να το έχω γραπτώς και περιμένω να με καλέσει υπεύθυνος.

Μόλις τώρα, Βασίλης_29 είπε

Δεν είναι υποχρεωτικό να φέρεις συνεργείο από τον αντιπρόσωπο, μπορείς να φέρεις και έναν δικό σου. Τώρα γιατί σου είπαν αυτοί να καλέσεις γνωστό να σου κόψει απόδειξη χωρίς να κάνει κάτι και να έρθουν αυτοί αργότερα δεν το κατάλαβα. 

Κοινός σαν να μου είπε: άσε μας ρε φίλε, πνιγόμαστε πήγαινε αλλού! Συστήθηκε και σαν τεχνικός της Carrier 

Απάντησε η comfort team

Καλησπέρα σας και μας συγχωρείτε για την καθυστέρηση.

 
Η συντήρηση των προϊόντων μας είναι υποχρεωτική μετα το 1ο έτος λειτουργίας της μονάδας από την ημερομηνία αγοράς.
Στο Site μας υπάρχουν αναλυτικά οι όροι εγγύησης των προϊόντων μας. Παρακαλώ πολύ μπορείτε να τα δείτε στο https://www.ahi-carrier.gr/el/after-sales-support/?t=5.
 
Επίσης, η συντήρηση περιλαμβάνει :
- τον έλεγχο λειτουργίας της μονάδας
- τον έλεγχο ποσότητας ψυκτικού ρευστού
- τον χημικό καθαρισμό στοιχείων και φίλτρων αέρα
- αμπερομέτρηση κινητήρων και σύσφιξη επαφών
Σκοπός μας είναι η διασφάλιση της ποιοτικής (καθαρότητα & θερμοκρασία αέρα), ασφαλής (θέματα υγιεινής αλλά και άλλων κινδύνων), αδιάλειπτης (πρόληψη φθορών από έλλειψη συντήρησης) και αποδοτικής λειτουργίας (αποτέλεσμα της ορθής λειτουργίας του συστήματος) του εξοπλισμού. 
 
Το κόστος συντήρησης των οικιακών κλιματιστικών συσκευών ανέρχεται στο ποσό των € 30 (τιμή με ΦΠΑ) ανά μηχάνημα.
 
Σας ευχαριστούμε πολύ.
 
Θυμίζω ότι στο τηλέφωνό μου είχαν δώσει άλλη τιμή.. (43 ευρώ)
Δημοσ.

Μιας και μιλάτε για αντιπροσωπείες όταν έβαλα το daikin atxc25 από τον Κωτσόβολο μου έκανε εντύπωση όταν μου είπε ο μάστορας που το έβαλε ότι αυτά που βάζει ο Κωτσόβολος για την αντετωπιση βλαβών σε παραπέμπει στην Δημητρίου ΑΕ και όταν είχα πάρει την daikin τηλέφωνο για να δηλώσω το προϊόν και να έχει ισχύ η εγγύηση μου απάντησε ο υπάλληλος ότι η εν λόγω εγγύησης (είχε μια ειδική ονομασία δεν την θυμάμαι ) ισχύει για τα προϊόντα που αγοράσθηκαν από τους αντιπροσώπους και ότι για μένα που πήρα από Κωτσόβολο ισχύει η κλασική εγγύηση με την απόδειξη αγοράς από την αλυσίδα που το πήρα 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dimostr είπε

Μιας και μιλάτε για αντιπροσωπείες όταν έβαλα το daikin atxc25 από τον Κωτσόβολο μου έκανε εντύπωση όταν μου είπε ο μάστορας που το έβαλε ότι αυτά που βάζει ο Κωτσόβολος για την αντετωπιση βλαβών σε παραπέμπει στην Δημητρίου ΑΕ και όταν είχα πάρει την daikin τηλέφωνο για να δηλώσω το προϊόν και να έχει ισχύ η εγγύηση μου απάντησε ο υπάλληλος ότι η εν λόγω εγγύησης (είχε μια ειδική ονομασία δεν την θυμάμαι ) ισχύει για τα προϊόντα που αγοράσθηκαν από τους αντιπροσώπους και ότι για μένα που πήρα από Κωτσόβολο ισχύει η κλασική εγγύηση με την απόδειξη αγοράς από την αλυσίδα που το πήρα 

Η Δημητρίου δεν έχει και τα toyotomi;;;;

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, RAS18 είπε

Πήρα στη γραμμή δροσιάς για ετήσια συντήρηση, με πήρε ο συνεργάτης τους ο οποίος μου είπε ότι πνίγονται και αν θέλω να μπω σε λίστα αναμονής για Φεβρουάριο , όταν ρώτησα αν χάσω την εγγύηση μου είπε να βρω κάποιον γνωστό να μου κόψει μια απόδειξη χωρίς να κάνει τίποτα αλλιώς να περιμένω Φλεβάρη !!!

Ντροπή στην ahi-carrier δεν απάντησαν ούτε σε email που είχα στείλει!! 

Παίρνω στη Toshiba να τους ενημερώσω 

Μάλλον το λένε γραμμή δροσιάς γιατί μέχρι να σου κάνουν  σέρβις έχει πάει καλοκαίρι...

Απαράδεκτη αντιμετώπιση 👎👎👎

Και μετά λέμε στον κόσμο να μη βάζουν ινβεντορ...

59 λεπτά πριν, RAS18 είπε

Λοιπόν μου είπαν από Toshiba ότι δεν χάνεται η εγγύηση αν δεν κάνω service, ζήτησα να το έχω γραπτώς και περιμένω να με καλέσει υπεύθυνος.

Κοινός σαν να μου είπε: άσε μας ρε φίλε, πνιγόμαστε πήγαινε αλλού! Συστήθηκε και σαν τεχνικός της Carrier 

Απάντησε η comfort team

Καλησπέρα σας και μας συγχωρείτε για την καθυστέρηση.

 
Η συντήρηση των προϊόντων μας είναι υποχρεωτική μετα το 1ο έτος λειτουργίας της μονάδας από την ημερομηνία αγοράς.
Στο Site μας υπάρχουν αναλυτικά οι όροι εγγύησης των προϊόντων μας. Παρακαλώ πολύ μπορείτε να τα δείτε στο https://www.ahi-carrier.gr/el/after-sales-support/?t=5.
 
Επίσης, η συντήρηση περιλαμβάνει :
- τον έλεγχο λειτουργίας της μονάδας
- τον έλεγχο ποσότητας ψυκτικού ρευστού
- τον χημικό καθαρισμό στοιχείων και φίλτρων αέρα
- αμπερομέτρηση κινητήρων και σύσφιξη επαφών
Σκοπός μας είναι η διασφάλιση της ποιοτικής (καθαρότητα & θερμοκρασία αέρα), ασφαλής (θέματα υγιεινής αλλά και άλλων κινδύνων), αδιάλειπτης (πρόληψη φθορών από έλλειψη συντήρησης) και αποδοτικής λειτουργίας (αποτέλεσμα της ορθής λειτουργίας του συστήματος) του εξοπλισμού. 
 
Το κόστος συντήρησης των οικιακών κλιματιστικών συσκευών ανέρχεται στο ποσό των € 30 (τιμή με ΦΠΑ) ανά μηχάνημα.
 
Σας ευχαριστούμε πολύ.
 
Θυμίζω ότι στο τηλέφωνό μου είχαν δώσει άλλη τιμή.. (43 ευρώ)

Χημικό καθαρισμό στοιχείων; Αφού το shorai δεν θέλει σωστά;

Άλλες τιμές από τηλέφωνο, άλλες μετά. Τί ερασιτεχνισμός είναι αυτός;;;;

  • Like 1
Δημοσ.

ξαναρωτάω γιατι τις μετράγατε.... τις καταναλώσεις :P και με γράψατε χαχα

https://www.plaisio.gr/catalog?location=categories%3dΚλίμα+Σπιτιού%2cΚλιματισμός%2cΚλιματιστικά+τοίχου%3b440<780%3bbrand%3ddaikin%2cfujitsu%3bproduct%3d3066959<>

με επιστροφή βγαίνει 600 και έχει και τοποθέτηση. Παίζει κάτι καλύτερο σε αυτα τα λεφτα? 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μάλλον το λένε γραμμή δροσιάς γιατί μέχρι να σου κάνουν  σέρβις έχει πάει καλοκαίρι...

Απαράδεκτη αντιμετώπιση 👎👎👎

Και μετά λέμε στον κόσμο να μη βάζουν ινβεντορ...

Χημικό καθαρισμό στοιχείων; Αφού το shorai δεν θέλει σωστά;

Άλλες τιμές από τηλέφωνο, άλλες μετά. Τί ερασιτεχνισμός είναι αυτός;;;;

Παίζει να έχει άλλη τιμή αν είναι καριερ η τοσιμπα δεν ξέρω γιατί στο email δεν ανέφερα για τοσιμπα... θα μαθουμε

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ξαναρωτάω γιατι τις μετράγατε.... τις καταναλώσεις :P και με γράψατε χαχα

https://www.plaisio.gr/catalog?location=categories%3dΚλίμα+Σπιτιού%2cΚλιματισμός%2cΚλιματιστικά+τοίχου%3b440<780%3bbrand%3ddaikin%2cfujitsu%3bproduct%3d3066959<>

με επιστροφή βγαίνει 600 και έχει και τοποθέτηση. Παίζει κάτι καλύτερο σε αυτα τα λεφτα? 

Το λες και ευκαιρία.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, liakjim είπε

Το λες και ευκαιρία.

στην αρχη το είχαν χωρις τοποθέτηση. τωρα την έβαλαν..

Δεν νομίζω να παιζει κατι καλύτερο έψαξα αρκετα. Το θέμα ειναι οτι θα παραγγείλω στις 25 και φοβάμαι μην την βγάλουν. δυστυχως δεν μπορω να το παραγγείλω τωρα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

στην αρχη το είχαν χωρις τοποθέτηση. τωρα την έβαλαν..

Δεν νομίζω να παιζει κατι καλύτερο έψαξα αρκετα. Το θέμα ειναι οτι θα παραγγείλω στις 25 και φοβάμαι μην την βγάλουν. δυστυχως δεν μπορω να το παραγγείλω τωρα. 

Αφού θα το βάλεις στην κάρτα για να πάρεις επιστροφή, θα έχεις 36δόσεις.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, liakjim είπε

Αφού θα το βάλεις στην κάρτα για να πάρεις επιστροφή, θα έχεις 36δόσεις.

δεν θελω δοσεις απλα εχω το ινβεντορ εδω και δεν ξερω αν θα το κρατησει ο επομενος ενοικιαστης η θα πρεπει να το παρω μαζι μου. δεν θελω αλλα αν δεν το κρατησει τι να κανω θα το μεταφερω

Δημοσ.
2 ώρες πριν, RAS18 είπε

Λοιπόν μου είπαν από Toshiba ότι δεν χάνεται η εγγύηση αν δεν κάνω service, ζήτησα να το έχω γραπτώς και περιμένω να με καλέσει υπεύθυνος.

Κοινός σαν να μου είπε: άσε μας ρε φίλε, πνιγόμαστε πήγαινε αλλού! Συστήθηκε και σαν τεχνικός της Carrier 

Απάντησε η comfort team

Καλησπέρα σας και μας συγχωρείτε για την καθυστέρηση.

 
Η συντήρηση των προϊόντων μας είναι υποχρεωτική μετα το 1ο έτος λειτουργίας της μονάδας από την ημερομηνία αγοράς.
Στο Site μας υπάρχουν αναλυτικά οι όροι εγγύησης των προϊόντων μας. Παρακαλώ πολύ μπορείτε να τα δείτε στο https://www.ahi-carrier.gr/el/after-sales-support/?t=5.
 
Επίσης, η συντήρηση περιλαμβάνει :
- τον έλεγχο λειτουργίας της μονάδας
- τον έλεγχο ποσότητας ψυκτικού ρευστού
- τον χημικό καθαρισμό στοιχείων και φίλτρων αέρα
- αμπερομέτρηση κινητήρων και σύσφιξη επαφών
Σκοπός μας είναι η διασφάλιση της ποιοτικής (καθαρότητα & θερμοκρασία αέρα), ασφαλής (θέματα υγιεινής αλλά και άλλων κινδύνων), αδιάλειπτης (πρόληψη φθορών από έλλειψη συντήρησης) και αποδοτικής λειτουργίας (αποτέλεσμα της ορθής λειτουργίας του συστήματος) του εξοπλισμού. 
 
Το κόστος συντήρησης των οικιακών κλιματιστικών συσκευών ανέρχεται στο ποσό των € 30 (τιμή με ΦΠΑ) ανά μηχάνημα.
 
Σας ευχαριστούμε πολύ.
 
Θυμίζω ότι στο τηλέφωνό μου είχαν δώσει άλλη τιμή.. (43 ευρώ)

Έλεγχο "ποσότητας" κιόλας......άσε το μηχάνημα στην ησυχία του, αφού έχεις καθαρά φίλτρα βρες και μια απόδειξη για την τρομερή εγγύηση (σιγά μην έχουν ανταλλακτικά μελλοντικά).

  • Like 1
Δημοσ.

Νομιζω στα νεα μοντελα δεν βαζουν σωληνες καλωδια

Στο δικο μου και απο το καταστημα μου το επιβεββσιωσαν οτι ερχονται χωρις σωληνες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...