Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, teowatermellon είπε

Θεωρητική η τοποθέτηση σου ? Ή αποκλείεις την ποιότητα του από τον τριγμο των διαστολών των πλαστικών που εχει αναφερθεί στις πρώτες ώρες λειτουργίας του από αλλα μέλη 

Αξιοπιστία μηχανήματος Wikipedia :

η πιθανότητα μιας συσκευής ή ενός συστήματος να εκτελεί την αποστολή του επαρκώς για τη σχεδιαζόμενη χρονική περίοδο και τις επικρατούσες λειτουργικές συνθήκες. 

Και για να μην αναλωθούμε  ,όσο λειτουργεί και λειτουργεί σωστά εκπληρώνει τον ορισμό ,αν χαλάσει αύριο μεθαύριο ή στα επόμενα κοντινά χρόνια το ξαναβλέπουμε 

Εσυ πως προκύπτει και προτείνεις μάρκες που δεν υπάρχουν αναφορές σε βάθος χρόνου είτε καθολου  ,πχ tcl,τα προτείνεις δλδ ως αναξιόπιστα ? 
και μην μου πεις τα προτείνεις ως vfm και μόνο και οχι ότι συνεπάγεται η έννοια της αξιοπιστίας γιατι πέρα από ελάχιστα μέλη που προσέχουν παρά πολύ τις λέξεις που χρησιμοποιούνε ως προς την αντικειμενικότητα όλοι έχουν πέσει θύματα της δικιάς τους προτίμησης και άποψης 
Αν άλλαζα την λέξη με το τίμια μηχανήματα ? Πάλι θα ρώταγες από που προκύπτει ? 
Φιλικά 😊
 

Δικά μου ήταν τα ερωτήματα ως προς τις αόριστες τοποθετήσεις που έκανες περί , τοπ ( τοπ ως προς τί ) και αξιοπιστίας ( χωρίς κανένα στοιχείο ).

1 ώρα πριν, alphonse είπε

Καμια προταση για 12αρι γυρω στα 600€? χρηση κυριως θερμανση 

ευχαριστω

https://www.alphaclimagr.gr/product/1410516/daikin-siesta-sensira-atxc35b-arxc35b-inverter-a.html?ref=bestprice.gr

https://www.alphaclimagr.gr/product/1409155/fujitsu-km-series-asyg12kmta-inverter-klimatistiko.html?ref=bestprice.gr

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, guzel είπε

Εμένα για τις βίδες μου είπαν ότι θα μου τις αλλάξουν από την Τρίτη , θα ενημερώσω 

@johnykim η comfort team είναι ανοιχτά σήμερα μέχρι τις 10 το βράδυ. Τους έχεις αναφέρει το πρόβλημα να δούμε τι θα σου πουν;

Συρισμό συμπιεστή δεν θυμάμαι κάτι παράλογο, και το δικό μου έχω ακούσει να το κάνει. για κροτάλισμα εσωτερικής θυμάμαι ένα κλιματιστικό που δεν είχε στερεωθεί σωστά. 

εγώ αυτό που παρατηρώ είναι ότι το έχουν βάλει αρκετοί εδώ μέσα και μολις γράψουν έβαλα shorai εξαφανίζονται γιατί απλά δουλεύει άψογα οπότε δεν έχουν να πουν κατι. απλά ξεγνοιαζουν 

Πήρα τηλέφωνο την comfort team, αλλά επειδή δεν έβρισκαν με τα στοιχεία μου αίτηση βλάβης, μου είπαν να επικοινωνήσω με τον τεχνικό - Κωτσόβολο για να μάθω πως έκαναν την αίτηση. Πήρα τον Κωτσόβολο, δεν την είχαν κάνει ακόμα και την έκανα εκείνη τη στιγμή. Θα δοκιμάσω να καλέσω ξανά την Toshiba για επιβεβαίωση ότι είναι ενημερωμένοι.

edit: Έχει περαστεί το αίτημα στην Toshiba. Περιμένω τώρα τηλέφωνο για ραντεβού.

Επεξ/σία από johnykim
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρες,

Να ενημερώσω με την σειρά μου όπως είχα πει, ότι ήρθε συνεργάτης της comfort team και επιβεβαίωσε πως είναι φυσιολογικός ο ήχος της εξωτερικής μονάδας. Να υπενθυμίσω ότι με ενοχλεί ο ήχος και όχι η ένταση αυτού. Αφού είναι φυσιολογικός είναι θέμα χρόνου να το συνηθίσω. Μέσα στο σπίτι δεν ακούγεται και έξω πρέπει να περάσεις κοντά για να το ακούσεις και αφού δεν υπάρχει πρόβλημα τότε όλα καλά. 

Καλό απόγευμα!

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω inverter  9άρι Ηitachi 15ετίας.  Το έχω να λειτουργεί κάθε χρόνο μόνιμα απο τα πρώτα κρύα του φθινοπώρου μέχρι τις πρώτες ζέστες της άνοιξης - δηλαδή κλείνει (και μένει κλειστό) μόνο όταν πέφτει το ρεύμα. Δεν έχω κανέναν θόρυβο ή ήχο στην εσωτερική μονάδα  απο περσίδες ή το πάνω-κάτω και ο χώρος είναι εύκολα μόνιμα στους 21-22 βαθμούς που του έχω ζητήσει με το μηχάνημα στο "auto" να ψιθυρίζει και να ανεβαίνει λίγο όταν θέλει να δώσει ζεστό αέρα.

Yγρά του έβαλα τελευταία φορά όταν μου το τοποθέτησε (σημ. μάλλον έβαλε - υποθέτω) ο τεχνικός εδώ που μένω τώρα, πριν απο 8 χρόνια.

(σημείωση - το κλιματιστικό έχει φάει 3 τοποθετήσεις γιατί μετακόμισα στο μεσοδιάστημα 2 φορές)

Το μηχάνημα αν και έχει ενδεικτικό λαμπάκι δυσλειτουργίας, ανάβει μόνο αυτό που ζητάει καθαρισμό των φίλτρων.

Απορία : Να πω στον τεχνικό που θα καλέσω κάποια στιγμή για καθαρισμό/service να κοιτάξει τα υγρά,  ή το μηχάνημα θα μου το δείξει αν χρειάζεται συμπλήρωμα ? Πως γίνεται και δουλεύει 15 χρόνια ρολόι και 24/7 με την ίδια απόδοση ? 8 χρόνια χωρίς συμπλήρωμα υγρών ? - και στην τοποθέτηση την τελευταία φορά, ο τεχνικός το είχε μετρήσει αλλά δεν θυμάμαι να μου είπε οτι χρειάστηκε να προσθέσει...

Κάπου διάβασα οτι αν το κλιματιστικό ξεμείνει απο υγρά (αν αρχίσει να χάνει τότε θα τα χάσει γρήγορα όλα), απλά δεν ξεκινάει μετά τον αυτοέλεγχο που κάνει...

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Eloy είπε

Εχω inverter  9άρι Ηitachi 15ετίας.  Το έχω να λειτουργεί κάθε χρόνο μόνιμα απο τα πρώτα κρύα του φθινοπώρου μέχρι τις πρώτες ζέστες της άνοιξης - δηλαδή κλείνει (και μένει κλειστό) μόνο όταν πέφτει το ρεύμα. Δεν έχω κανέναν θόρυβο ή ήχο στην εσωτερική μονάδα  απο περσίδες ή το πάνω-κάτω και ο χώρος είναι εύκολα μόνιμα στους 21-22 βαθμούς που του έχω ζητήσει με το μηχάνημα στο "auto" να ψιθυρίζει και να ανεβαίνει λίγο όταν θέλει να δώσει ζεστό αέρα.

Yγρά του έβαλα τελευταία φορά όταν μου το τοποθέτησε (σημ. μάλλον έβαλε - υποθέτω) ο τεχνικός εδώ που μένω τώρα, πριν απο 8 χρόνια.

(σημείωση - το κλιματιστικό έχει φάει 3 τοποθετήσεις γιατί μετακόμισα στο μεσοδιάστημα 2 φορές)

Το μηχάνημα αν και έχει ενδεικτικό λαμπάκι δυσλειτουργίας, ανάβει μόνο αυτό που ζητάει καθαρισμό των φίλτρων.

Απορία : Να πω στον τεχνικό που θα καλέσω κάποια στιγμή για καθαρισμό/service να κοιτάξει τα υγρά,  ή το μηχάνημα θα μου το δείξει αν χρειάζεται συμπλήρωμα ? Πως γίνεται και δουλεύει 15 χρόνια ρολόι και 24/7 με την ίδια απόδοση ? 8 χρόνια χωρίς συμπλήρωμα υγρών ? - και στην τοποθέτηση την τελευταία φορά, ο τεχνικός το είχε μετρήσει αλλά δεν θυμάμαι να μου είπε οτι χρειάστηκε να προσθέσει...

Κάπου διάβασα οτι αν το κλιματιστικό ξεμείνει απο υγρά (αν αρχίσει να χάνει τότε θα τα χάσει γρήγορα όλα), απλά δεν ξεκινάει μετά τον αυτοέλεγχο που κάνει...

το ψυκτικό κύκλωμα είναι κλειστό,εάν είναι σωστή η εγκατάσταση δεν χρειάζεται να το πειράξεις,

αν έχεις διαρροή θα το καταλάβεις απο την μειωμένη η την καθόλου απόδοση.(απ'οτι κατάλαβα τα έχει κάνει απόσβεση τα λεφτά του και με το παραπάνω)

Επεξ/σία από aristidis540
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, liakjim είπε

Δικά μου ήταν τα ερωτήματα ως προς τις αόριστες τοποθετήσεις που έκανες περί , τοπ ( τοπ ως προς τί ) και αξιοπιστίας ( χωρίς κανένα στοιχείο ).

Είπαμε ,έβαλα και το λινκ της Wikipedia και τηρεί τις προδιαγραφές του και την πιστοποιηση του,είμαστε μεγάλα παιδιά μην παίζουμε με τις λέξεις,σειρά σου 

  • Confused 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, guzel είπε

Τι να φτιάξουν; Καινούργιο δεν είναι το κλιματιστικό; Αντικατάσταση 

Δεν είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε αντικατάσταση . Είναι στην διακριτική τους ευχέρεια ή να αλλάξουν το ελαττωματικό εξάρτημα με καινούριο ή να προβούν σε αντικατάσταση . 
Δεν ξέρω όμως αν στους όρους της πώλησης το κατάστημα προβλέπει άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση που έχει ελάττωμα το προϊόν τις πρώτες μέρες.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Δεν είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε αντικατάσταση . Είναι στην διακριτική τους ευχέρεια ή να αλλάξουν το ελαττωματικό εξάρτημα με καινούριο ή να προβούν σε αντικατάσταση . 
Δεν ξέρω όμως αν στους όρους της πώλησης το κατάστημα προβλέπει άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση που έχει ελάττωμα το προϊόν τις πρώτες μέρες.

Πολύ αμφιβάλλω.

Στη fgeurope πχ το λένε ξεκάθαρα ότι πάνε για ανταλλακτικό.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Δεν είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε αντικατάσταση . Είναι στην διακριτική τους ευχέρεια ή να αλλάξουν το ελαττωματικό εξάρτημα με καινούριο ή να προβούν σε αντικατάσταση . 
Δεν ξέρω όμως αν στους όρους της πώλησης το κατάστημα προβλέπει άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση που έχει ελάττωμα το προϊόν τις πρώτες μέρες.

Εμένα το πρώτο το είχαν αλλάξει γιατί έκανε ένα μικρό θόρυβο ο ανεμιστήρας της εσωτερικής και δεν πήρε μπροστά την πρώτη φορά στην θέρμανση. (άσχετα ότι τα shorai την πρώτη φορά παίρνουν μπροστά μόνο στην ψυξη). Σε μια βδομάδα κατέβασαν το πρώτο και έβαλαν νέο.

Ο ανεμιστήρας είχε φτιάξει μόνος του εκείνη την ημέρα μόλις έφυγε το συνεργείο, αλλά δεν το είχα αναφέρει, μιας που επειδή δεν είχε πάρει μπροστά στην θέρμανση το συνεργείο του κωτσο είχε ανοίξει το καπάκι της εξωτερικής οπότε ήταν και κάπως ψυχολογικό και ήθελα αντικατάσταση 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, guzel είπε

Εμένα το πρώτο το είχαν αλλάξει γιατί έκανε ένα μικρό θόρυβο ο ανεμιστήρας της εσωτερικής και δεν πήρε μπροστά την πρώτη φορά στην θέρμανση. (άσχετα ότι τα shorai την πρώτη φορά παίρνουν μπροστά μόνο στην ψυξη). Σε μια βδομάδα κατέβασαν το πρώτο και έβαλαν νέο.

Ο ανεμιστήρας είχε φτιάξει μόνος του εκείνη την ημέρα μόλις έφυγε το συνεργείο, αλλά δεν το είχα αναφέρει, μιας που επειδή δεν είχε πάρει μπροστά στην θέρμανση το συνεργείο του κωτσο είχε ανοίξει το καπάκι της εξωτερικής οπότε ήταν και κάπως ψυχολογικό και ήθελα αντικατάσταση 

Δεν το έχω βάλει μέχρι στιγμής στην ψύξη και το λειτουργώ από την αρχή που το εγκατάστησαν μόνο στην θέρμανση. Είχε πάρει κανονικά στην θέρμανση με την πρώτη δοκιμή.

Είχε πρόβλημα ο ανεμιστήρας σε κάποια σκάλα,  ή γενικά σου έκανε λίγο θόρυβο σε όλες;

15 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Δεν είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε αντικατάσταση . Είναι στην διακριτική τους ευχέρεια ή να αλλάξουν το ελαττωματικό εξάρτημα με καινούριο ή να προβούν σε αντικατάσταση . 
Δεν ξέρω όμως αν στους όρους της πώλησης το κατάστημα προβλέπει άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση που έχει ελάττωμα το προϊόν τις πρώτες μέρες.

Όντως, διάβασα στους όρους της εγγύησης ότι διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν για το αν θα κάνουν αντικατάσταση ή επισκευή της βλάβης. Σύμφωνα με το παρακάτω στον έκτο όρο:

http://www.toshiba-aircon.gr/media/119863/toshiba_residential_hiwall_7_years.pdf

Δημοσ.
2 ώρες πριν, johnykim είπε

Δεν το έχω βάλει μέχρι στιγμής στην ψύξη και το λειτουργώ από την αρχή που το εγκατάστησαν μόνο στην θέρμανση. Είχε πάρει κανονικά στην θέρμανση με την πρώτη δοκιμή.

Είχε πρόβλημα ο ανεμιστήρας σε κάποια σκάλα,  ή γενικά σου έκανε λίγο θόρυβο σε όλες;

Όντως, διάβασα στους όρους της εγγύησης ότι διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν για το αν θα κάνουν αντικατάσταση ή επισκευή της βλάβης. Σύμφωνα με το παρακάτω στον έκτο όρο:

http://www.toshiba-aircon.gr/media/119863/toshiba_residential_hiwall_7_years.pdf

Έκανε ένα θόρυβο σαν να ακουμπούσε κάτι ελαφρύ πάνω στον ανεμιστήρα (τακ τακ  τακ συνεχόμενο) έφυγε όμως μόνο του μετά από λίγη ώρα χρήσης.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, guzel είπε

Έκανε ένα θόρυβο σαν να ακουμπούσε κάτι ελαφρύ πάνω στον ανεμιστήρα (τακ τακ  τακ συνεχόμενο) έφυγε όμως μόνο του μετά από λίγη ώρα χρήσης.

Ίσως να ήταν κάποιο σκουπιδάκι που έφυγε αργότερα απ' ότι διάβασα σε παρόμοιες περιγραφές. Πάντως ταιριάζει και με την περίπτωσή μου αυτό το τακ τακ το συνεχόμενο. Θα προσπαθήσω για αντικατάσταση μιας που το έχω μια βδομάδα μόνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λιγο δυσκολο αλλα επειδη ποτε δεν ξερεις ...Μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει καποιος ποιους τεχνικους στελνει ο Κωτσοβωλος στα Χανια για την δωρεαν εγκατασταση;; Και αν  εχουν ερθει στα Χανια σε καποιον απο εδω,εμεινε ικανοποιημενος απο τους τεχνικους;;

Επεξ/σία από KSgJunior
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, KSgJunior είπε

Λιγο δυσκολο αλλα επειδη ποτε δεν ξερεις ...Μηπως υπαρχει περιπτωση να γνωριζει καποιος ποιους τεχνικους στελνει ο Κωτσοβωλος στα Χανια για την δωρεαν εγκατασταση;; Και αν  εχουν ερθει στα Χανια σε καποιον απο εδω,εμεινε ικανοποιημενος απο τους τεχνικους;;

Όποιοι και να είναι, με τις οδηγίες στο ένα χέρι και το ρόπαλο στο άλλο και σκύλος από πάνω τους για να μπει όπως πρέπει.

Στην πρώτη λαλακια τους λες ότι δεν παραλαμβάνεις και ότι θα παραπονεθείς στον Κωτσόβολο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, johnykim είπε

Ίσως να ήταν κάποιο σκουπιδάκι που έφυγε αργότερα απ' ότι διάβασα σε παρόμοιες περιγραφές. Πάντως ταιριάζει και με την περίπτωσή μου αυτό το τακ τακ το συνεχόμενο. Θα προσπαθήσω για αντικατάσταση μιας που το έχω μια βδομάδα μόνο.

Ναι μην δεχτείς κάτι άλλο πέρα από αντικατάσταση με νέο. Ίσως έγινε η βλακεία από το συνεργείο που το τοποθέτησε. Ο Κωτσόβολος δίνει ένα χρόνο εγγύηση σωστής εγκατάστασης θα τα βρουν μεταξύ τους.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...