Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Πιθανόν ναι.. ! ( όπως εμεις ορίσαμε Inverter ,και Inverter β ) και μιλάμε πάντα για την θερμή ζώνη (που ανήκει η Ελλάδα). Το ίδιο το μηχάνημα μπορεί να είναι "σωστό" Inverter στην μέση ζώνη. Ενα άλλο σενάριο θα μπορούσε να είναι και μια ένδειξη σχετικα με τον κανόνα του 42C.

Και τα Mitsubishi Οπως π.χ. SRK71ZR-S

mitsub.png

Επίσης τα Toshiba Mirai που όσο θυμάμαι δεν εχουν twin rotary έχουν φορτίο μικρότερο σην θερμή ζωνη σε σχέση με μέση ζώνη.(αρα δεν ειναι αποκλειστικό προνόμιο των twin rotary συμπιεστών)

Ούτε το shorai στα μικρά έχει διπλό συμπιεστή άρα μάλλον ισχύει αυτό με το φορτίο όπως είπατε 

Οπότε και το carrier platinum πχ που κοίταζα εγώ έχει και αυτό μεγαλύτερο φορτίο στη Θερμή ζώνη άρα δε θα κατεβαίνει χαμηλά 

 

Επεξ/σία από dimostr
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Rnd1978 είπε

Πιθανόν ναι.. ! ( όπως εμεις ορίσαμε Inverter ,και Inverter β ) και μιλάμε πάντα για την θερμή ζώνη (που ανήκει η Ελλάδα). Το ίδιο το μηχάνημα μπορεί να είναι "σωστό" Inverter στην μέση ζώνη. Ενα άλλο σενάριο θα μπορούσε να είναι και μια ένδειξη σχετικα με τον κανόνα του 42C.

Και τα Mitsubishi Οπως π.χ. SRK71ZR-S

mitsub.png

 

Επίσης τα Toshiba Mirai που όσο θυμάμαι δεν εχουν twin rotary έχουν φορτίο μικρότερο σην θερμή ζωνη σε σχέση με μέση ζώνη.(αρα δεν ειναι αποκλειστικό προνόμιο των twin rotary συμπιεστών)

Για τα TOSHIBA MIRAI plus κοιτάζουμε τον πίνακα των SEIYA όπου το φορτίο στο δικό μου MIRAI Plus16 είναι στα 1.9kW στην θερμή ζώνη(και χωρίς twin rotary αλλά με καινούργιας τεχνολογίας INVERTER).

Άρα, τα κλιματιστικά με INVERTER χαμηλών προδιαγραφών πετυχαίνουν υψηλό SCOP μόνο όταν δίνουν πολλά kW θέρμανσης στον χώρο. Σε καταστάσεις που δεν χρειάζονται αυτά τα κW, θα συμπεριφέρονται περισσότερο ως on-off και όχι ως INVERTER.

Οπότε ουσιαστικά βλέπουμε ότι ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ σε καμία περίπτωση μόνο τα SEER/SCOP αλλά και τα φορτία στα οποία πετυχαίνονται!

Θερμά ευχαριστώ σε όλους τους συντελεστές του φόρουμ(και ειδικά στον RND1978) γιατί έχω την εντύπωση ότι είχαμε μια μικρή αποκάλυψη που μας βοηθάει σημαντικά στο να επιλέγουμε το σωστό κλιματιστικό ανάλογα με τις ανάγκες του χώρου μας!

Επίσης, είχαμε μια εξήγηση γιατί κλιματιστικά όπως τα FUJITSU και TOSHIBA είναι στην αφρόκρεμα με τις χαμηλότερες καταναλώσεις...έχουν κορυφαία τεχνολογία και inverter!

Για τα DAIKIN δεν ξέρουμε ακόμα, αν και τα φορτία που βλέπω μάλλον σημαίνουν σωστή λειτουργία του INVERTER τους και χαμηλές καταναλώσεις(για την σειρά ATXC/FTXC).

 

Επεξ/σία από CorumD
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, CorumD είπε

Για τα TOSHIBA MIRAI plus κοιταζουμε τον πινακα των SEIYA οπου το φορτιο στο δικο μου MIRAI Plus16 έιναι στα 1.9kW στην θερμη ζωνη.

Αρα, τα κλιματιστικα με INVERTER χαμηλών προδιαγραφών πετυχαίνουν υψηλό SCOP μονο οταν δίνονουν πολλα kW θερμανσης στον χωρο. Σε καταστασεις που δεν χρειαζονται αυτα τα κW, θα συμπεριφέρονται περισσότερο ως on-off και οχι ως INVERTER.

Οπότε ουσιαστικά βλέπουμε οτι ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ σε καμια περιπτωση μονο τα SEER/SCOP αλλα και τα φορτία στα οποία πετυχαίνονται!

Θερμα ευχαριστώ σε ολους τους συντελεστες του φορουμ(και ειδικα στον RND1978) γιατι εχω την εντυπωση οτι ειχαμε μια μικρη αποκαλυψη που μας βοηθαει σημαντικα στο να επιλέγουμε το σωστό κλιματιστικό ανάλογα με τις ανάγκες του χώρου μας!

Η ολη ιστορία βασίζεται στην προυπόθεση οτι για να υπολογιστεί το SCOP σε οποιαδήποτε ζώνη (θερμη/μεση/ψυχρή) το κλιματιστικό πρέπει να δουλεύει συνέχεια (και όχι να κλείνει και να ανοίγει On/off συμπεριφορα δλδ).

Αυτο έχει ως αποτέλεσμα κάποιοι κατασκευαστές να μην μπορούν να βάλουν μικρότερο φορτιο στην θερμη ζώνη απο όσο στην πραγματικότητα μπορεί να δώσει το συγκεκριμένο κλιματιστικό  γιατι δεν μπορει να υπολογιστεί το SCOP (είπαμε θέλει 1400 ώρες λειτουργίας να δουλεύει ο συμπιεστής, και οχι 1200 ώρες λειτουργίας και 200 ώρες κλειστό/αναμονή). Αρα αναγκάζονται και ανεβάζουν τοσο φορτίο όσο χρειάζεται ωστε να δουλευει συνέχεια το κλιματιστικο (1400 ώρες λειτουργίας με συμπιεστή) για να υπολογιστεί το SCOP. Aν και πάλι αυτο το SCOP δεν είναι ρεαλιστικό λόγο του υψηλού φορτιου σχεδιασμου (σίγουρα παραπανω φορτίο απο οσο χρειαζόμαστε).

Άρα αν ανοιγοκλείνει το κλιματιστικό μας, το νούμερο SCOP στα ετικετάκια μας δεν ισχύει @Dare-Devil

Αν θέλουμε να ισχύσει πρέπει να ανεβάσουμε το φορτίο (να ανεβάσουμε δηλαδη την επιθυμητη θερμοκρασία του χώρου) όσο χρειάζεται ώστε να δουλεύει αδιάλειπτα το κλιματιστικό.. (Και θυμήθηκα τι μας είπε ενας σοφός της Toyo, για να δουλέψει ως inverter πρέπει να βάλεις επιθυμητη θερμοκρασία χώρου πάνω απο 25C, έτσι κανουν ολοι) @guzel

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Άρα με λίγα λόγια, άνθρακας ο θησαυρός για τα κινεζοφασον.

Είναι μεν Α+++ στη θέρμανση, αλλά με κόλπα και με μη ρεαλιστικές τιμές φορτίου για τη χώρα μας, παρά μόνο σε πραγματικά υψηλές απαιτήσεις βλ Νευροκόπι ξέρω 'γω.

Για ψύξη μια χαρά είναι, για θέρμανση ποτέ. Θα ανοιγοκλείνουν για να προσεγγίσουν το cop που διαφημίζουν.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Τυχαίνει να έχω ένα MHI το SRC 63 ZK-S στο σαλόνι εδώ και οχτώ χρόνια το οποίο είναι πολύ δυνατό στην θέρμανση και είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά παρότι "ινβερτάρει" δηλαδή μειώνει την απόδοση του σταδιακά τελικά  παρατηρείται το φαινόμενο on/off. Υπόψιν ότι έχω αλλάξει τρία σπίτια και μένω σε περιοχή με αρκετό κρύο το χειμώνα οπότε δεν είναι θέμα χώρου.

Επίσης έχω 2 inventor passion στα 2 υπνοδωμάτια τα οποία επίσης έχουν τη συμπεριφορά  on/off.

Φέτος αγόρασα 1 Daikin ΑΤΧC για το τρίτο υπνοδωμάτιο και μέχρι τώρα το βλέπω να λειτουργεί περισσότερο πολιτισμένα σε σχέση με τα passion και να"ινβερτάρει" μέχρι πολύ χαμηλά σε σημείο που μέχρι τώρα αναρωτιόμουν αν έχει κάποιο πρόβλημα....

 

Σίγουρα πάντως ένα κλιματιστικό που κατεβάζει την ισχύ του αρκετά έχει περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία και σαφώς καλύτερες καταναλώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Ουσιαστικά ΟΛΑ αυτα που λεμε εδω και καιρο στο forum....και προπαντος την υποψια που ειχαμε ΑΡΚΕΤΟΙ εδω μεσα οτι τα SEER/SCOP δεν ειναι ολη η ιστορία...μαλιστα παραπλανουν τον κοσμο σε πολλες περιπτωσεις(κινεζοφασον συνηθως...)

Δημοσ.

Edit

Θα δω στο Daikin τι παίζει και αν έχει κανόνα 42 C . Αν έχει, δεν θα παίζει ρόλο σε όλο αυτό γιατί τα νούμερα του είναι σωστά

 

Screenshot_2019-10-25-10-24-16-300_org.mozilla.firefox.png.43a8202f3e64e31d189a00d68b903d59.png

 

 

1 λεπτό πριν, CorumD είπε

Ουσιαστικά ΟΛΑ αυτα που λεμε εδω και καιρο στο forum....και προπαντος την υποψια που ειχαμε ΑΡΚΕΤΟΙ εδω μεσα οτι τα SEER/SCOP δεν ειναι ολη η ιστορία...μαλιστα παραπλανουν τον κοσμο σε πολλες περιπτωσεις(κινεζοφασον συνηθως...)

Ακριβώς, γιατί τί να το κάνω να είναι Α+++ στη θέρμανση όταν δεν θα το δω ποτέ; Να το βράσω. Κρίμα τα λεφτά που έδωσα για το carrier. 350€ βγήκε εγκατεστημένο μεν, αλλά δεν τα αξίζει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε καταλαβαίνω, αλλα ειναι δυσκολο να τα γνωριζουμε ολα αυτα...και εγω θα εχω θεμα με το MITSUBISHI HEAVY SRK/SRC 35 ZSP-W το οποίο έχει φορτίο 3.6kW.....δηλαδη μονο σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος θα βλέπω λειτουργια inverter....ασε το τι θα γίνεται με τα MORRIS/TCL 18αρη...εκει ειναι για πολυ κλαμα....θα ειναι μονίμως στα 900w καταναλωση...και ρωτω...εκτος του φορουμ, σας εχει πει εστω 1 ατομα απο τις εταιρειες για αυτα τα θεματα;

 

Επεξ/σία από CorumD
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Δε βρίσκω κάτι περίεργο .  Στη πρώτη περίπτωση ζητάς 24 και έχεις 22 . Βάση του προγραμματισμού ανεβάζει ισχύ για να φτάσει γρήγορα στην ζητούμενη . Θα μπορούσε ένα 9άρι να χτυπάει και πιο ψηλά την ισχύ  για να φτάσει πιο γρήγορα στην ζητούμενη . Δεν είναι κακό .  Έχει να κάνει καθαρά με τον προγραμματισμό .  Τί θες να κάνει το κλιματιστικό όταν βλέπει μια διαφορά θερμοκρασίας 2 βαθμούς και πάνω; Να δίνει το 70 % των δυνατοτήτων ή το 100 % . Δηλαδή πόσο γρήγορα θέλει ο κατασκευαστής να πιάνει την ζητούμενη θερμοκρασία; 

Στη δεύτερη περίπτωση κάτι δε μου κάθεται σωστά . Τί εννοείς σηκώνει περσίδα και κάθεται στα 850 watts; Εννοείς συντηρεί τη θερμοκρασία του χώρου σου ; Μάλλον αυτό εννοείς. Τα κλιματιστικά όταν ανεβάζουν περσίδα μπαίνουν σε κατάσταση standby όπου δε δουλεύει ο συμπιεστής και αποκλείεται να καίνε 850watts .

Ευχαριστώ για το hint...

Θα επανέλθω με πιο ουσιαστικές μετρήσεις με μεγαλύτερες διαφορές θερμοκρασίας όταν δροσίσει περισσότερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Τοyotomi 856ZR που είχα, για να δουλέψει ως Inverter έπρεπε η εξωτερικη θερμοκρασία να είναι κάτω απο 2C (22C επιθυμητη). Τότε και μόνο τότε δούλευε συνέχεια και διατηρούσε σε μια σταθερή θερμοκρασία (22C) τον χώρο μου (40τμ σαλονι, και περιπου 60τμ αν ειχα ολες τις πόρτες ανοιχτές).

Οταν η θερμοκρασία ήταν πάνω απο 2C, μπορεί να έκλεινε σε 5 ώρες,  σε 3 ώρες  σε 1 ώρα ή και σε 10 λεπτα (ανάλογα την εξωτερικη θερμοκρασία). Εφτανε  τον χώρο στους 24C και οταν έκλεινε, απλα κρυώναμε και περιμέναμε να ξαναξυπνήσει να ζεσταθούμε παλι.

14 λεπτά πριν, CorumD είπε

Σε καταλαβαίνω, αλλα ειναι δυσκολο να τα γνωριζουμε ολα αυτα...και εγω θα εχω θεμα με το MITSUBISHI HEAVY SRK/SRC 35 ZSP-W το οποίο έχει φορτίο 3.6kW.....δηλαδη μονο σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος θα βλέπω λειτουργια inverter....ασε το τι θα γίνεται με τα MORRIS/TCL 18αρη...εκει ειναι για πολυ κλαμα....θα ειναι μονίμως στα 900w καταναλωση...και ρωτω...εκτος του φορουμ, σας εχει πει εστω 1 ατομα απο τις εταιρειες για αυτα τα θεματα;

Μονο μια φορα? ολοκληρη ιστορία είχαμε κανει εγω και @guzel για αυτα τα θέματα... Απαντησεις ηταν τύπου :

* Ολα τα κλιματιστικά έτσι κάνουν

* Ειναι μεγάλο για τον χώρο σας, είναι μικρο για τον χώρο σας

* Φταιει οτι δεν ειναι ALL DC inverter

* Βάζεται πολυ χαμηλα την επιθυμητη θερμοκρασία, για να δουλέψει ως Inverter πρεπει να ειναι πάνω απο 25C η επιθυμητη.

* Θα ρωτήσουμε το εργοστάσιο και θα σας πουμε

* Δεν μετράει σωστα ο μετρητης κατανάλωσης

και αλλα .. παρα πολλα.. δεν τα θυμαμαι ολα..

Είτε δεν ξέρουν(χλωμο) είτε δεν θέλουν να απαντήσουν

 

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Το Τοyotomi 856ZR που είχα, για να δουλέψει ως Inverter έπρεπε η εξωτερικη θερμοκρασία να είναι κάτω απο 2C (22C επιθυμητη). Τότε και μόνο τότε δούλευε συνέχεια και διατηρούσε σε μια σταθερή θερμοκρασία (22C) τον χώρο μου (40τμ σαλονι, και περιπου 60τμ αν ειχα ολες τις πόρτες ανοιχτές).

Οταν η θερμοκρασία ήταν πάνω απο 2C, μπορεί να έκλεινε σε 5 ώρες,  σε 3 ώρες  σε 1 ώρα ή και σε 10 λεπτα (ανάλογα την εξωτερικη θερμοκρασία). Εφτανε  τον χώρο στους 24C και οταν έκλεινε, απλα κρυώναμε και περιμέναμε να ξαναξυπνήσει να ζεσταθούμε παλι.

Μήπως τελικά οι περίπου 42C που βλέπουμε σε μερικά κλιματιστικά δεν είναι αυτό που λέγαμε ως δικαιολογία για τον άνθρωπο να μη νιώθει ρεύματα αέρα κτλ αλλά τελικά προέρχεται από την πίεση επίτευξης τουλάχιστον 5.1 scop σε θέρμανση όπου για να πετύχουν τέτοια τιμή τα προφανώς κακά κατασκευασμένα κινέζικα , κλέβουν ώστε να έχουν στον παρανομαστή της εξίσωσης τέτοια τιμή ώστε διαιροντας να βγεί το περιβόητο 5.1;;; Αν είναι έτσι τα πράγματα, είναι πολύ χειρότερη η κατάσταση από ότι υποπτευομασταν.

Edit

Πωωωω, πόσο βλάκας είμαι;;;;

Πρότεινα στον κόσμο το midea mission για το περιβόητο 5.6 στο scop , όπου για να το πιάσει κοιτάξτε τι μαγείρεμα παίζει

Screenshot_2019-10-25-10-59-17-393_org.mozilla.firefox.png.386e5bd8be2de2bc4fa057f6b3d6a2af.png

@Rnd1978

Μας ξεστραβωσες.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, liakjim είπε

Μήπως τελικά οι περίπου 42C που βλέπουμε σε μερικά κλιματιστικά δεν είναι αυτό που λέγαμε ως δικαιολογία για τον άνθρωπο να μη νιώθει ρεύματα αέρα κτλ αλλά τελικά προέρχεται από την πίεση επίτευξης τουλάχιστον 5.1 scop σε θέρμανση όπου για να πετύχουν τέτοια τιμή τα προφανώς κακά κατασκευασμένα κινέζικα , κλέβουν ώστε να έχουν στον παρανομαστή της εξίσωσης τέτοια τιμή ώστε διαιροντας να βγεί το περιβόητο 5.1;;; Αν είναι έτσι τα πράγματα, είναι πολύ χειρότερη η κατάσταση από ότι υποπτευομασταν.

Αν θυμάσαι στο post που ειχα βάλει σχετικα με τον κανόνα της Daikin (42C) στο email του χρήστη στο ξενόγλωσσο forum, κάτω απο την απάντηση της Daikin στον χρήστη υπήρχαν πολλοι που την κράζαν οτι ο κανονας αυτος μπήκε γιατι ειναι ΚΑΚΟ Inverter ή οτι ειναι ΚΑΤΙ ΣΑΝ Inverter (κράξιμο οχι χαζα..)

Τωρα οπως το λες αν κλέβουν.. δεν ξέρω ..γιατι ειναι ο μοναδικός τρόπος ώστε να κάνουν τα ΚΑΤΙ ΣΑΝ Ιnverter τους, να δουλεύουν συνέχεια για να εμφανίσουν SCOP.  Αναγκάζονται δηλαδη .. (οχι οτι τους χαλάει να γραφουν A+++ θερμανση)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μήπως τελικά οι περίπου 42C που βλέπουμε σε μερικά κλιματιστικά δεν είναι αυτό που λέγαμε ως δικαιολογία για τον άνθρωπο να μη νιώθει ρεύματα αέρα κτλ αλλά τελικά προέρχεται από την πίεση επίτευξης τουλάχιστον 5.1 scop σε θέρμανση όπου για να πετύχουν τέτοια τιμή τα προφανώς κακά κατασκευασμένα κινέζικα , κλέβουν ώστε να έχουν στον παρανομαστή της εξίσωσης τέτοια τιμή ώστε διαιροντας να βγεί το περιβόητο 5.1;;; Αν είναι έτσι τα πράγματα, είναι πολύ χειρότερη η κατάσταση από ότι υποπτευομασταν.

Σιγουρα μιλαμε για οικονομίες στην κατασκευη....διοτι πρεπει να υποθεσουμε οτι η επιτευξη χαμηλου φορτιου απαιτεί καλυτερα εξαρτηματα και ηλεκτρονικα στις πλακετες. Ειναι ξεκαθαρο οτι ολα αυτα τα μηχανηματα θα αποδωσουν οικονομικα μονο σε ψυχροτερα κλιματα η σε καταστασεις που θα χρειαστουν τα πολλα kW. 

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι τι γινεται με την MITSUBISHI HEAVY...υποτιθεται οτι ειναι καλα κλιματιστικα....γιατι τοσο μεγαλα φορτια ακομα και στα ακριβα τους μοντελα...;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Μόλις τώρα, CorumD είπε

Σιγουρα μιλαμε για οικονομίες στην κατασκευη....διοτι πρεπει να υποθεσουμε οτι η επιτευξη χαμηλου φορτιου απαιτεί καλυτερα εξαρτηματα και ηλεκτρονικα στις πλακετες. Ειναι ξεκαθαρο οτι ολα αυτα τα μηχανηματα θα αποδωσουν οικονομικα μονο σε ψυχροτερα κλιματα η σε καταστασεις που θα χρειαστουν τα πολλα kW. 

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι τι γινεται με την MITSUBISHI HEAVY...υποτιθεται οτι ειναι καλα κλιματιστικα....γιατι τοσο μεγαλα φορτια ακομα και στα ακριβα τους μοντελα...;

Γιατι μπορει να μην είναι για Ελλάδα (θερμη ζωνη), να μην τους νοιάζει η αγορα της Ελλάδας..Να είναι μηχανήματα για Average / Cold ζώνη..

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, CorumD είπε

 

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι τι γινεται με την MITSUBISHI HEAVY...υποτιθεται οτι ειναι καλα κλιματιστικα....γιατι τοσο μεγαλα φορτια ακομα και στα ακριβα τους μοντελα...;

Γιατί είναι κτηναρια, μηχανήματα που είναι φτιαγμένα για ζόρια και άλλα κλίματα προφανώς.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...