Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, TsibasR21 είπε

Χρειάζομαι 18αρι πιστεύεις δηλαδή; Επίσης σαν μάρκα ελπίζω να μην είναι σαν τα κινητά τους γιατί έχω άσχημη εμπειρία παλιότερα

18 άρι πιστεύω σε καλύπτει για 30 τ.μ χώρο .  
Έως τώρα όσοι τα έχουν αγοράσει δεν έχουν γράψει κάτι αρνητικό  εδώ μέσα . Θετική η έως τώρα εικόνα .  Για το aftersales τους κατά πόσο γρήγορο είναι και εξυπηρετικό δεν έχει τύχει ακόμα κάποιος να έχει θέμα  για να ξέρουμε . 

Σε αυτά τα λεφτά που κοιτάς είναι η καλύτερη επιλογή το συγκεκριμένο !

3 ώρες πριν, Shalerin είπε

Θεσσαλονίκη , αντικατάσταση ένος αρκετά παλαιού κλιματιστικού. Έχω πάρει τιμές από πολλά κατάστηματα,έχω 18άρι και όλοι πάλι μου λένε 18άρι .Οπότε για 18άρι πάμε ,έως 1000€ τι θα λέγατε;

Άκουσα με σειρά προτεραιότητας ποιότητας τα 1. Daikin 2. Mitsubishi 3. Toshiba . 4. Fujitsu ,με το 1. να έχει τραγικό after sales επειδή είναι οικιακά και όχι επαγγελματικά, τo 2. δεν φτιάχνεται πλεόν Japan όπως έλεγαν παλαιότερα και το 3.4. να είναι από Taiwan.

Κοιτάώ να είναι Α++ σε θέρμανση έστω καθώς θα είναι βασική παροχή για τον χειμώνα.

Οπότε, ξέρουμε έστω , πάνω κάτω με ποια σειρά μπορούμε να πούμε ότι είναι καλύτερη εταιρία ; Δηλαδή μη το βάλω και έχω θέματα μέσα σε 1 μήνα και αρχίσω εγγύησεις κτλ :)
Κυρίως για εταιρία ψάχνω , γνώμες. Μοντέλα έχω δει πάρα πολλά.

Για την χώρα κατασκευής μην δίνεις καμία μα καμία σημασία . Δεν σημαίνει απολύτως τίποτα . Τα standards ποιότητας τα θέτει η εταιρεία .  Ακόμα και japan να κατασκευάζεται ένα κλιματιστικό εύκολα τα μισά parts μπορεί να είναι κατασκευασμένα στην Κίνα και από διαφορετικές εταιρείες (προμηθευτές) .  Εθνική ταυτότητα στο προιόν δεν υπάρχει στις μέρες μας .

Όλες οι εταιρίες έχουν βλάβες . Αυτό είναι δεδομένο . Αυτό που αλλάζει συνήθως είναι το ποσοστό βλαβών απο μάρκα σε μάρκα και απο μοντέλο σε μοντέλο κάτι που δεν γνωρίζουμε.
Οπότε η καλύτερη αξιοπιστία για εμένα είναι η διάρκεια της εγγύησης, γιατί στον κλιματισμό τα ανταλλακτικά κοστίζουν αρκετά . Στις παραδοσιακές μάρκες Daikin Mitsubishi Toshiba Fujitsu είναι υψηλά τα κόστη  εκτός εγγύησης.

Όσο πιο υψηλό SCOP έχει ένα κλιματιστικό τόσο καλύτερη οικονομία στην θέρμανση . Το ίδιο ισχύει και με το SEER στη ψύξη . 

1) Με 7 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μέρη με προϋπόθεση να του κάνεις ετήσιες συντηρήσεις για να ισχύει η εγγύηση . 
https://www.skroutz.gr/s/12068812/Toshiba-Shorai-R32-RAS-18PAVSG-E-RAS-18PKVSG-E.html

καλύτερη τιμή 948 ευρώ εδώ: https://www.electronica.gr/DDE8167E.el.aspx

SCOP= 5.8  SEER= 7.3


2) Με 10 ετή εγγύηση σε όλα τα μέρη χωρίς να χρειάζονται συντηρήσεις για να ισχύει η εγγύηση :
https://www.skroutz.gr/s/12834302/Inventor-Nemesis-Pro-N2VI32-18WiFi-N2VO32-18.html

SCOP= 5.2 SEER= 7.6

καλύτερη τιμή 795 ευρώ εδώ :  https://www.alphaclimagr.gr/product/1408496/inventor-nemesis-pro-n2vi32-18wifi-n2vo32-18-a.html?ref=bestprice.gr



Γιατί η Daikin έχει τραγικό service για τα οικιακά ; Έχεις εμπειρία εσύ ή γνωστός σου με το service τους ; 

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

 

Καταρχίν σε ευχαριστώ για την υπέρ- αναλυτική απάντηση σου . Ξόδεψες χρόνο ,και σε ευχαριστώ.

Ναι, και άτομο μέσα , που τον πιέζουν μόνο για τα επαγγελματικά και να αφήσει σε 2η φάση τα οικιακά.

Όσο για το Shorai αυτό κοιτάω και εγώ,αλλά ξέρεις που γέλασα ; Στον κατάλογο της Ελλάδας, το δείχνει ως Ζέστη Α+++ και Ψύξη Α++ ενώ στο EU Site και Certification είναι Α++ και Α+ αντίστοιχα (μέχρι και το Skroutz το έχει σωστά).
Πριν λίγο γύρισα και από δεύτερο κατάστημα όπου και αυτό μου πρότειναν το Shorai Premium .

Το θέμα μου είναι , εν μέρει κυρίως οι μάρκες και το After-Sales να είναι σωστό ,και όχι να με φεύγει η παναγία για να γίνει κάτι (βλέπε Inventor)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Shalerin είπε

 

Όσο για το Shorai αυτό κοιτάω και εγώ,αλλά ξέρεις που γέλασα ; Στον κατάλογο της Ελλάδας, το δείχνει ως Ζέστη Α+++ και Ψύξη Α++ ενώ στο EU Site και Certification είναι Α++ και Α+ αντίστοιχα (μέχρι και το Skroutz το έχει σωστά).

Εξαρτάται αν βλέπεις average ή warm που έχουμε στην Ελλάδα.

Άρα το shorai είναι όντως Α++/Α+++.

Screenshot_2019-09-24-15-34-35-821_org.mozilla.firefox.png.583f6d31789ef59a1d9302736c31c688.png

Επεξ/σία από liakjim
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ΘοδωρήςΚαρπούζης είπε

Ανάμεσα σε ένα κλιματιστικό 9000 με ονομαστική απόδοση ψ 2500-13000 ,θ 3000-14000 και ένα 12000 με αντίστοιχες ψ 2500- 11500 και θ 3000-12000 ποιο αποδίδει τελικά καλύτερα .. τα νούμερα στην ερώτηση ειναι πλασματικά ομως υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις φθηνών κλιματιστικών που βλέπω αυτά τα νούμερα ανάμεσα σε 9 άρια και 12 άρια, το θέμα ειναι ότι θα βαλω 2ο κλ. σε ενοίκιο ,έχω ένα 9 αρι haier green στο υπνοδωμάτιο και θα βαλω και ένα στο σαλόνι,σκέφτομαι κάτι σε aux 12 ομως βλέπω ότι το haier εχει μεγαλυτερες ονομαστικές αποδόσεις ,γενικά πέρα από τις μάρκες γίνεται ένα 9 αρι τελικά να αποδίδει καλύτερα από ένα 12 αρι ? Αν στην προκειμένη βαλω το ίδιο στο σαλόνι θα ψύχει θερμενει τον χώρο καλύτερα από το 12 αρι με τα μικρότερα νούμερα ?

Θα κοιτάς την ονομαστική απόδοση (btu/h) .  Όπως οι σκληροί δίσκοι κατηγοροποιούνται εμπορικά  έτσι και τα κλιματιστικά. Π.χ ένας 250gb δίσκος δεν πρόκειται να έχει πραγματική χωρητικότητα 250gb . Πιο κάτω και ανάλογα το μοντέλο μπορεί να είναι 230gb η πραγματική. 
Π.χ ένα 9άρι κλιματιστικό μπορεί να αποδίδει ονομαστικά 9000 btu/h στην ψύξη αλλά στην θέρμανση να αποδίδει ακόμα και 11.000 btu/h ή και 12.000 btu/h . Ενώ ένα άλλο κλιματιστικό της ίδιας κατηγορίας  (9άρι) να βγάζει στην ψύξη σχεδόν 8000 btu/h  ενώ στην θέρμανση 9000 btu/h ή και 10000 btu/h . Όλα παίζονται αλλά ανήκουν στην ίδια κατηγορία  εμπορικά . 

Οπότε ανάλογα τις απαιτήσεις σε btu/h που έχει ο χώρος σου θα κοιτάς τις ονομαστικές αποδόσεις των κλιματιστικών (σε ψύξη και θέρμανση) απο τα sites των αντιπροσωπειών . 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εξαρτάται αν βλέπεις average ή warm που έχουμε στην Ελλάδα.

Άρα το shorai είναι όντως Α++/Α+++.

Screenshot_2019-09-24-15-34-35-821_org.mozilla.firefox.png.583f6d31789ef59a1d9302736c31c688.png

Αν καταλαβαίνω καλά, αν το SEER νούμερο και το SCOP είναι μεγαλύτερα από αυτά στην κλίμακα του Energy σημαίνει , ότι το κλιματιστικό πληρή της προδιαγραφές για Α+++/Α++ αντίστοιχα;

9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Για πες.

Μόνο , που βλέπω στα review στο skroutz συν προσωπική εμπειρία από κλιματιστικό ,το οποίο το βάλαμε στο σπίτι του Θείου ,και έχει πάρει πάνω από 10 τηλέφωνα,για να κανονίσουν ραντεβού ,γιατί χωρίς λόγο σταμάτησε να λειτουργεί το κλιματιστικό (ελεγκτής τάσεως κιόλας έχει ο πίνακας του σε καινούργια οικοδομή) , του το άλλαξαν γιατί δεν υπήρχε στοκ πλακέτα μετά από αρκετό καιρό ,με αποτέλεσμα πάλι εντός 4 μήνου να χαλάσει άλλα,άλλο ανταλλακτικό αν θυμάμαι καλά εσωτερικό συμπιεστή ;Θα σε γελάσω δεν τα θυμάμαι όλα. Που πάλι περίμενε πόσο καιρό για να έρθουν ,και να τον εξυπηρετήσουν και έμεινε σχεδόν το μισό καλοκαίρι χωρίς κλιματιστικό (Ναι, Hot season αλλά δεν μπορείς να αφήσεις αναμονή πελάτη ,καιρό για ένα ανταλλακτικό και μετά να του λες ήρθε αλλά δεν μπορούμε να έρθουμε).

Εγώ θα πω προσωπικά αν θέλει κάποιος να ξέρει για την Samsung και έχω και επίσημα έγγραφα , γιατί το έκανα θέμα. Αγόρασα πριν χρόνια να βάλουμε ένα καλό κλιματιστικό στο παιδικό, δωμάτιο 12άρι για 27 τ.μ όλα καλά (ελεγκτή τάσεως και εκεί ο πίνακας) , δούλευε μια χαρά . 2 φορές εντός της εγγύησης έγινε αλλαγή ,μια φορά στον εξωτερικό συμπιεστή της μονάδας και μια στο εσωτερικό την 2η μικρή πλακέτα τροφοδοσίας λόγω καμένου mosfet .

Όταν βγήκε από εγγύηση κάηκε τελείως για 2 μήνες έπειτα της εγγύησης, τέλεια λέω την κάτσαμε κλιματιστικό των 1000€ , πόσο θα θέλει για πλακέτα; Ε,ήρθαν πήραν και τις 2 πλακέτες,και τελικά το πρόβλημα το είχε η 1, κόστος 180€ και 90€ το βάλε βγάλε. (Χωρίς απόδειξη ,όπως είπαν ) για την εργασία, με απόδειξη ΜΟΝΟ το ανταλλακτικό. Εδώ είναι το σημείο που θέλω να γράψω και να πω την τρέλα που τους βαράει. ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ με κωδικούς πλακέτα της Samsung ΔΕΝ Παρέχουν εγγύηση! Ναι, καλά το είδατε, δεν πα να έχεις νόμους κτλ. δεν παρέχει εγγύηση έστειλα στην Samsung Ελλάδας, το ίδιο , του εξωτερικού το ίδιο . Δεν παρέχουν εγγύηση στα ανταλλακτικά τους, δηλαδή αν την επόμενη μέρα μου καιγόταν η ολοκαίνουργια πλακέτα , δεν θα έφεραν καμία ευθήνη! (Τώρα προσεύχομαι να μη καεί) έχω και τα έγγραφα ,ώστε αν χρειαζόταν σε κάποια φάση να τους κυνηγούσα λίγο , δεν γίνεται επίσημο ανταλλακτικό καινούργιο να μην έχει.

Αλλάζω σασμάν στο αμάξι στην αντιπροσωπεία και χαλάει την επόμενη μέρα ,και δεν θα έχω εγγύηση; Όλα τα κουφά...

  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Shalerin είπε

Αν καταλαβαίνω καλά, αν το SEER νούμερο και το SCOP είναι μεγαλύτερα από αυτά στην κλίμακα του Energy σημαίνει , ότι το κλιματιστικό πληρή της προδιαγραφές για Α+++/Α++ αντίστοιχα;

Μόνο , που βλέπω στα review στο skroutz συν προσωπική εμπειρία από κλιματιστικό ,το οποίο το βάλαμε στο σπίτι του Θείου ,και έχει πάρει πάνω από 10 τηλέφωνα,για να κανονίσουν ραντεβού ,γιατί χωρίς λόγο σταμάτησε να λειτουργεί το κλιματιστικό (ελεγκτής τάσεως κιόλας έχει ο πίνακας του σε καινούργια οικοδομή) , του το άλλαξαν γιατί δεν υπήρχε στοκ πλακέτα μετά από αρκετό καιρό ,με αποτέλεσμα πάλι εντός 4 μήνου να χαλάσει άλλα,άλλο ανταλλακτικό αν θυμάμαι καλά εσωτερικό συμπιεστή ;Θα σε γελάσω δεν τα θυμάμαι όλα. Που πάλι περίμενε πόσο καιρό για να έρθουν ,και να τον εξυπηρετήσουν και έμεινε σχεδόν το μισό καλοκαίρι χωρίς κλιματιστικό (Ναι, Hot season αλλά δεν μπορείς να αφήσεις αναμονή πελάτη ,καιρό για ένα ανταλλακτικό και μετά να του λες ήρθε αλλά δεν μπορούμε να έρθουμε).

Εγώ θα πω προσωπικά αν θέλει κάποιος να ξέρει για την Samsung και έχω και επίσημα έγγραφα , γιατί το έκανα θέμα. Αγόρασα πριν χρόνια να βάλουμε ένα καλό κλιματιστικό στο παιδικό, δωμάτιο 12άρι για 27 τ.μ όλα καλά (ελεγκτή τάσεως και εκεί ο πίνακας) , δούλευε μια χαρά . 2 φορές εντός της εγγύησης έγινε αλλαγή ,μια φορά στον εξωτερικό συμπιεστή της μονάδας και μια στο εσωτερικό την 2η μικρή πλακέτα τροφοδοσίας λόγω καμένου mosfet .

Όταν βγήκε από εγγύηση κάηκε τελείως για 2 μήνες έπειτα της εγγύησης, τέλεια λέω την κάτσαμε κλιματιστικό των 1000€ , πόσο θα θέλει για πλακέτα; Ε,ήρθαν πήραν και τις 2 πλακέτες,και τελικά το πρόβλημα το είχε η 1, κόστος 180€ και 90€ το βάλε βγάλε. (Χωρίς απόδειξη ,όπως είπαν ) για την εργασία, με απόδειξη ΜΟΝΟ το ανταλλακτικό. Εδώ είναι το σημείο που θέλω να γράψω και να πω την τρέλα που τους βαράει. ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ με κωδικούς πλακέτα της Samsung ΔΕΝ Παρέχουν εγγύηση! Ναι, καλά το είδατε, δεν πα να έχεις νόμους κτλ. δεν παρέχει εγγύηση έστειλα στην Samsung Ελλάδας, το ίδιο , του εξωτερικού το ίδιο . Δεν παρέχουν εγγύηση στα ανταλλακτικά τους, δηλαδή αν την επόμενη μέρα μου καιγόταν η ολοκαίνουργια πλακέτα , δεν θα έφεραν καμία ευθήνη! (Τώρα προσεύχομαι να μη καεί) έχω και τα έγγραφα ,ώστε αν χρειαζόταν σε κάποια φάση να τους κυνηγούσα λίγο , δεν γίνεται επίσημο ανταλλακτικό καινούργιο να μην έχει.

Αλλάζω σασμάν στο αμάξι στην αντιπροσωπεία και χαλάει την επόμενη μέρα ,και δεν θα έχω εγγύηση; Όλα τα κουφά...

Έχω την αίσθηση ότι αυτό με την εγγύηση του ανταλλακτικού είναι συνηθισμένη πρακτική.

Με κάθε επιφύλαξη πάντα, αλλά και στο Fujitsu που έχω το λέει ακριβώς έτσι.

Δεν έχω κοιτάξει άλλα.

Με την Inventor ως τώρα έχουν αναφερθεί εδώ μέσα θετικά πράγματα για το support , βέβαια πάντα θα υπάρχει και η κακια περίπτωση.

 

Off topic : με κάλεσαν σήμερα από την carrier να με ρωτήσουν αν είμαι ευχαριστημένος μιας και είχα στείλει email για τριγμούς των πλαστικών.

Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα γίνει κάτι, της είπα της (πολύ ευγενικής) κοπέλας ότι θα πρέπει να περιμένουμε τα κρύα ώστε να το λειτουργήσω στη θέρμανση και αυτό ήταν. Δεν ξέρω αν θα βγει κάτι, αλλά τουλάχιστον έχουν καλή επικοινωνία .

 

ΥΓ Fujitsu, Midea :

 

Screenshot_2019-09-24-16-05-34-731_com.google.android_apps_docs.png.4455fdd5ee0434b942800693568fb00a.png

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Έχω την αίσθηση ότι αυτό με την εγγύηση του ανταλλακτικού είναι συνηθισμένη πρακτική.

Με κάθε επιφύλαξη πάντα, αλλά και στο Fujitsu που έχω το λέει ακριβώς έτσι.

Δεν έχω κοιτάξει άλλα.

Με την Inventor ως τώρα έχουν αναφερθεί εδώ μέσα θετικά πράγματα για το support , βέβαια πάντα θα υπάρχει και η κακια περίπτωση.

Off topic : με κάλεσαν σήμερα από την carrier να με ρωτήσουν αν είμαι ευχαριστημένος μιας και είχα στείλει email για τριγμούς των πλαστικών.

Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα γίνει κάτι, της είπα της (πολύ ευγενικής) κοπέλας ότι θα πρέπει να περιμένουμε τα κρύα ώστε να το λειτουργήσω στη θέρμανση και αυτό ήταν. Δεν ξέρω αν θα βγει κάτι, αλλά τουλάχιστον έχουν καλή επικοινωνία .

Το carrier platinum έχεις ? 

Θέλω να αλλάξω το samsung  που έχω και σκέφτομαι αυτό και το midea mission αποκλειστική χρήση θέρμανσης προορίζεται 

Για 9αρι μιλάω πάντα 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimostr είπε

Το carrier platinum έχεις ? 

Θέλω να αλλάξω το samsung  που έχω και σκέφτομαι αυτό και το midea mission αποκλειστική χρήση θέρμανσης προορίζεται 

Για 9αρι μιλάω πάντα 

Όχι, το crystal II. Σασί σαν το Inventor aria.

Καλό να έχει απόδοση, αλλά αν είναι να τρίζει σαν π*τανα , άστο.

Για το platinum δεν ξέρω βέβαια.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάμεσα στα παρακάτω, ποία η γνώμη σας ;;

(Της Μητέρας μου, της αρέσει το κόκκινο, σαν μάρκα να είναι αξιόπιστη, με προβληματίζει η μικρή εγγύηση)

AIR CONDITION HEINNER HAC-CO12WFN-RD 12000BTU INVERTER

AIR CONDITION GREE BORA GRS-121 EI/JBR1-N3 12000BTU INVERTER

Inventor Nemesis Pro N2VI32 - 12WiFi/ N2VO32 - 12

Midea Mission II MB-12N8D6-I

Midea Ultimate Comfort MT-12N8D6

Toyotomi Hiro Eco HTN/HTG-712R32

Toyotomi Izuru TRN/TRG-835ZR

Συγνώμη, για την παράληψη, ναι, χρήση και ψύξη και θέρμανση σε κρεβατοκάμαρα.

Τώρα μόλις είδα και το παρακάτω, (σαν μάρκα άγνωστη (προσωπικά) αλλα δίνει καλή εγγύηση.

Sendo Aeolos SND-12/ALS Bordeaux

Επεξ/σία από dhmak
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dhmak είπε

Ανάμεσα στα παρακάτω, ποία η γνώμη σας ;;

(Της Μητέρας μου, της αρέσει το κόκκινο, σαν μάρκα να είναι αξιόπιστη, με προβληματίζει η μικρή εγγύηση)

AIR CONDITION HEINNER HAC-CO12WFN-RD 12000BTU INVERTER

AIR CONDITION GREE BORA GRS-121 EI/JBR1-N3 12000BTU INVERTER

Inventor Nemesis Pro N2VI32 - 12WiFi/ N2VO32 - 12

Midea Mission II MB-12N8D6-I

Midea Ultimate Comfort MT-12N8D6

Toyotomi Hiro Eco HTN/HTG-712R32

Toyotomi Izuru TRN/TRG-835ZR

Για τι το θες; Θέρμανση, ψύξη και τα 2; 

Χώρος; Κρεβατοκάμαρα;

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, liakjim είπε

 

Δεν διαφωνώ προς θεού ότι θα έχει και θετικά,έτσι και για κάποιο λόγο δίνουν 10 χρόνια αν τηρείς ή δεν τηρείς τα προβλεπόμενα. Αλλά, όταν έχεις ελεγκτή τάσεως και regulator γραμμής και σου λέει μετά ότι κάηκε , mosfet ,τότε είτε ρεύμα είναι είτε αστοχία υλικού περί Samsung.

Όσο για τις εικόνες που μου άνεβασες τις δείχνει πολύ μικρές και πάνω τους που πάτησα, και δεν μπορώ να καταλάβω.

Να πω ότι με τράβηξε την προσοχή το Mission II της Midea που στο Mediamarkt με πωλητή και εγγάφως επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια, στα 750€ με φάνηκε επίσης μια καλή θεωρώ τιμή ,αλλά είναι Α2 αν κατάλαβα καλά.

Είπαμε ότιδήποτε βλέπω νούμερο άνω της κλίμακας που με είπες σημαίνει Α3 ?

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Shalerin είπε

Δεν διαφωνώ προς θεού ότι θα έχει και θετικά,έτσι και για κάποιο λόγο δίνουν 10 χρόνια αν τηρείς ή δεν τηρείς τα προβλεπόμενα. Αλλά, όταν έχεις ελεγκτή τάσεως και regulator γραμμής και σου λέει μετά ότι κάηκε , mosfet ,τότε είτε ρεύμα είναι είτε αστοχία υλικού περί Samsung.

Όσο για τις εικόνες που μου άνεβασες τις δείχνει πολύ μικρές και πάνω τους που πάτησα, και δεν μπορώ να καταλάβω.

Να πω ότι με τράβηξε την προσοχή το Mission II της Midea που στο Mediamarkt με πωλητή και εγγάφως επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια, στα 750€ με φάνηκε επίσης μια καλή θεωρώ τιμή ,αλλά είναι Α2 αν κατάλαβα καλά.

Είπαμε ότιδήποτε βλέπω νούμερο άνω της κλίμακας που με είπες σημαίνει Α3 ?

https://www.fgeurope.gr/system/uploads/document/file/1307/FG_EUROPE_______________________2019.pdf

21 λεπτά πριν, Shalerin είπε

Είπαμε ότιδήποτε βλέπω νούμερο άνω της κλίμακας που με είπες σημαίνει Α3 ?

O πίνακας έχει εύρη απόδοσης. Αν είναι ανάμεσα σε κείνο και σε τούτο είναι τάδε. 

Δημοσ.

Άρα ακόμα και το :

https://www.skroutz.gr/s/18742804/Toshiba-Shorai-Premium-18J2AVRG-E-18J2KVRG.html

Εφόσων το SEER είναι κάτω από το 8.5 ,σημαίνει ότι είναι Α2 και όχι Α3 ,καθώς το Α3 θα έπρεπε να έχει 8.5 και πάνω εφόσων η κλίμακα γράφει >

  • Βαθμός ενεργειακής απόδοσης (SEER) 7.30
  • Βαθμός θερμικής απόδοσης (SCOP) 5.80
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Shalerin είπε

Άρα ακόμα και το :

https://www.skroutz.gr/s/18742804/Toshiba-Shorai-Premium-18J2AVRG-E-18J2KVRG.html

Εφόσων το SEER είναι κάτω από το 8.5 ,σημαίνει ότι είναι Α2 και όχι Α3 ,καθώς το Α3 θα έπρεπε να έχει 8.5 και πάνω εφόσων η κλίμακα γράφει >

  • Βαθμός ενεργειακής απόδοσης (SEER) 7.30
  • Βαθμός θερμικής απόδοσης (SCOP) 5.80

Ναι, είναι Α++ ψύξη και Α+++ θέρμανση.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...