Προς το περιεχόμενο

Aγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


witty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

 

Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, αλλά επειδή δεν έχω ιδέα από το συγκεκριμένο χώρο θα’θελα μερικές ιδέες και κατευθύνσεις για να μπορέσω να κατασταλάξω ευκολότερα.

 

Κάποια βασικά χαρακτηριστικά που θέλω να πληροί είναι τα εξής:

 

1. το κόστος του να μην υπερβαίνει τα 8.000€

2. να είναι 1600 cc

3. επαρκή αποθηκευτικό χώρο. Να μπορούμε να πηγαίνουμε και κανένα ταξίδι

4. Να μην έχει υπερβολική κατανάλωση

5. Χωρίς πολλά πρόσθετα αξεσουαρ (π.χ. ζάντες, ηχοσυστήματα κτλ)

 

Τι άλλο πρέπει να λάβει κανείς υπόψη? Π.χ. πόσα χλμ δεν είναι πολλά για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο?

 

Κλείνοντας, ποια άποψη επικρατεί για τα αυτοκίνητα που έρχονται από Γερμανία.

 

Α. Άλλοι λένε ότι καλύτερα από Γερμανούς οδηγούς σε γερμανικούς δρόμους αντί για Έλληνες οδηγούς σε ελληνικούς δρόμους και άλλοι λένε ότι δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία.

Β. Επίσης, όσον αφορά το αλάτι, ορισμένοι ισχυρίζονται ότι τα περισσότερα από 5 ετη και πάνω είναι σάπια ενώ άλλοι λένε ότι είναι αμελητέα η επίδραση του αλατιού.

 

Ποια από τα παραπάνω ισχύει και σε τι βαθμό?

 

Καλό τριήμερο σε όλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα λεφτά και στα κυβικά που ενδιαφέρεσαι δε αξίζει τον κόπο να φέρεις από Γερμανία.

Μάλλον πιο ακριβά θα σου βγει.

 

 

Μερικές προτάσεις:

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/238055/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4996/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/231426/

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/228737/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου γενικα το μεταχειρισμενο θελει αρκετη προσοχη, πριν παρεις οτιδηποτε να το ψαξεις πολυ καλα σε γνωστο σου συνεργειο (εκει ο μηχανικος θα ο κοιταξει κ θα ξερει κ τις σχετικες απατεωνιες που κανουν οι μαντραδες πχ βγαλμενος θερμοστατης για να μην ανεβαζει θερμοκρασια κτλ) επισης να ξερεις οτι το αλατι δυστηχως ειναι καταστροφικο για τα αυτοκινητα, το δικο μου που το πηρα μεταχειρισμενο 4 χρονων απο νησι ειχαν φαγωθει ολα τα λαστιχα στις πορτες απο την εξωτερικη πλευρα και η αντικατασταση κοστιζε αρκετα λεφτα κ εχω ακουσει για περιπτωσεις σε αυτοκινητα 5-6 χρονων με σκουριασμενους θολους κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Καλησπέρα,

 

Επειδή δε θέλω να ανοίξω νέο νήμα, ξυπνάω πάλι αυτό.

 

Πριν την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, πώς μπορεί κάποιος να ελέγξει αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα που δείχνει το κοντέρ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

 

Επειδή δε θέλω να ανοίξω νέο νήμα, ξυπνάω πάλι αυτό.

 

Πριν την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, πώς μπορεί κάποιος να ελέγξει αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα που δείχνει το κοντέρ?

 

 

Μονος σου μπορεις να δεις τις φθορες του εσωτερικου.

Ενα αυτοκινητο με ταλαιπωρημενο εσωτερικο δεν ειναι λογικο να εχει λιγα χιλιομετρα

Ζητας και το service book για να δεις σε ποια χιλιομετρα εγιναν τα service ,βλαβες κτλ (Αν και αυτο νομιζω οτι θα ''πλαστογραφειται'' ευκολα)

 

Αλλιως σε αντιπροσωπεια/συνεργειο που θα συνδεσουν διαγνωστικο μηχανημα με το αυτοκινητο (δεν ξερω αν γινεται σε ολα τα μοντελα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο ποτέ δε θα μάθουμε τι του έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.Σχεδόν πάντα είναι θέμα τύχης τι θα πάρουμε όσο και να το ελέγξουμε...

Επίσης θεωρώ ότι αγορά μεταχειρισμένου αξίζει μέχρι 30000χλμ.Πιο πάνω...μάζεψε να πάρεις καινούριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγω ισα ισα θεωρω τα αυτοκινητα με περισσοτερα χιλιομετρα (και 60 και 80 χιλιαδες) πολυ πιο αξιοπιστα.

Γιατι για να συμβιωσε ο αλλος τοσα χιλιομετρα με το αυτοκινητο, σημαινει οτι εκανε τη δουλεια του και δε του εβγαλε τη παναγια με ζημιες.

 

Ενω στις 30000 παιζουν 3:

1) Να τυχεις σε καποιον που απλα αλλαζει αμαξι καθε 1-2 χρονια.

2) Να τυχεις σε σκισιματία* που θελει να δοκιμασει κατι "πιο καλο"/"πιο γρηγορο"/πιο "-".

3) Να τυχεις σε νορμαλ ανθρωπο που του εβγαλε την παναγια απο ζημιες ή δε του αρεσε και θελει να το ξεφορτωθει οσο προλαβαινει.

4) Να τυχεις σε αμαξι που απλα ηταν δευτερο/τριτο και δεν πολυ-χρησιμοποιουνταν.

 

Κατ εμε, απο αυτα προτιμοτερο ειναι το 1 και εν μερει το 4.

Μολαταύτα, ειναι καλυτερα να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο γυρω στις 60-90 k km γιατι ετσι εχεις περισσοτερο εξασφαλισμενη την αξιοπιστια, ενω παραλληλα εχει χασει αρκετα περισσοτερο την εμπορικη του αξια το αμαξι και μπορεις να το βρεις αρκετα φθηνοτερα. Ομως την ιδια στιγμη, 60-90 χιλιαδες χιλιομετρα δε τα λες και "ΠΟΛΛΑ", εχει πολυ ψωμι το αυτοκινητο ακομα μεχρι να τα φτυσει η μηχανη του.

Δηλαδη κατ εμε το sweet spot value/money ειναι γυρω σε αυτα τα χιλιομετρα, ενω αντιθετα αν ειναι να παρεις κατι στις 30000km ή λιγοτερο, εκει αξιζει να βαλεις κατι παραπανω για να το παρεις καινουριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ισα ισα θεωρω τα αυτοκινητα με περισσοτερα χιλιομετρα (και 60 και 80 χιλιαδες) πολυ πιο αξιοπιστα.

Γιατι για να συμβιωσε ο αλλος τοσα χιλιομετρα με το αυτοκινητο, σημαινει οτι εκανε τη δουλεια του και δε του εβγαλε τη παναγια με ζημιες.

 

Ενω στις 30000 παιζουν 3:

1) Να τυχεις σε καποιον που απλα αλλαζει αμαξι καθε 1-2 χρονια.

2) Να τυχεις σε σκισιματία* που θελει να δοκιμασει κατι "πιο καλο"/"πιο γρηγορο"/πιο "-".

3) Να τυχεις σε νορμαλ ανθρωπο που του εβγαλε την παναγια απο ζημιες ή δε του αρεσε και θελει να το ξεφορτωθει οσο προλαβαινει.

4) Να τυχεις σε αμαξι που απλα ηταν δευτερο/τριτο και δεν πολυ-χρησιμοποιουνταν.

 

Κατ εμε, απο αυτα προτιμοτερο ειναι το 1 και εν μερει το 4.

Μολαταύτα, ειναι καλυτερα να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο γυρω στις 60-90 k km γιατι ετσι εχεις περισσοτερο εξασφαλισμενη την αξιοπιστια, ενω παραλληλα εχει χασει αρκετα περισσοτερο την εμπορικη του αξια το αμαξι και μπορεις να το βρεις αρκετα φθηνοτερα. Ομως την ιδια στιγμη, 60-90 χιλιαδες χιλιομετρα δε τα λες και "ΠΟΛΛΑ", εχει πολυ ψωμι το αυτοκινητο ακομα μεχρι να τα φτυσει η μηχανη του.

Δηλαδη κατ εμε το sweet spot value/money ειναι γυρω σε αυτα τα χιλιομετρα, ενω αντιθετα αν ειναι να παρεις κατι στις 30000km ή λιγοτερο, εκει αξιζει να βαλεις κατι παραπανω για να το παρεις καινουριο.

 

5)Το πουλάει λόγω οικονομικής ανάγκης.

Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός.Τα 1) και 4) δε νομίζω ότι είναι μείον για αγορά μεταχειρισμένου,ενώ 2) και 3) νομίζω παίζουν σε όλα τα αμάξια.

Επίσης βλέπω στο car.gr δύο Ζ4 του 07(15000 η μία και 10200 η άλλη) οι οποίες πουλιούνται 36000 ευρώ η μία και μια καινούρια έχει 55000 ευρώ,δηλαδή τα 20000 ευρώ το λες κάτι παραπάνω;;;Το ίδιο έχω δει και στα καινούρια Impreza.

Τα λιγότερα χλμ(αν δεν είναι πειραγμένα) σημαίνουν ότι το αμάξι έχει πιο πολύ ζωή ότι και να του έχεις κάνει.Αλλά όπως ανάφερα προηγουμένως ποτέ δεν είσαι σίγουρος...

Και φυσικά μακριά από εμπόρους:shifty:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5)Το πουλάει λόγω οικονομικής ανάγκης.

Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός.Τα 1) και 4) δε νομίζω ότι είναι μείον για αγορά μεταχειρισμένου,ενώ 2) και 3) νομίζω παίζουν σε όλα τα αμάξια.

Επίσης βλέπω στο car.gr δύο Ζ4 του 07(15000 η μία και 10200 η άλλη) οι οποίες πουλιούνται 36000 ευρώ η μία και μια καινούρια έχει 55000 ευρώ,δηλαδή τα 20000 ευρώ το λες κάτι παραπάνω;;;Το ίδιο έχω δει και στα καινούρια Impreza.

Τα λιγότερα χλμ(αν δεν είναι πειραγμένα) σημαίνουν ότι το αμάξι έχει πιο πολύ ζωή ότι και να του έχεις κάνει.Αλλά όπως ανάφερα προηγουμένως ποτέ δεν είσαι σίγουρος...

Και φυσικά μακριά από εμπόρους:shifty:

 

Δε σκοπευω να κατσω να αντιπαρατεθω μαζι σου, εγω απλα τις αποψεις μου εξεθεσα σε αντιδιαστολη με τις δικες σου.

 

Επισης, αν το κατι παραπανω δεν ισχυει στα 60-90000km, τοτε σκεψου πόσο περισσοτερο δεν ισχυει στα 2-3 χρονια και εως 30000Km που ειπες εσυ... :o

Και φυσικα δεν σημαινουν τα λιγοτερα χιλιομετρα οτι εχει πιο πολλη ζωη Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ.

 

Απο εμπορους γιατι μακρια? ΕΙναι οντως μερικοι που γυρνανε τα χιλιομετρα, σου δινουν αυτοκινητα με "κρυφες" ζημιες κτλ, αλλα ορισμενοι δινουν γραπτη εγγυηση 1 ετους ακομα και για παλαιοτερα των 2-3 ετων αυτοκινητα, πραγμα πολυ σημαντικο.

 

Τελος, αν ειχα 36 χιλιαρικα, το τελευταιο που θα κοιταζα θα ηταν η Ζ4. :-)

 

Αυτα, καλο βραδυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε σκοπευω να κατσω να αντιπαρατεθω μαζι σου, εγω απλα τις αποψεις μου εξεθεσα σε αντιδιαστολη με τις δικες σου.

 

Επισης, αν το κατι παραπανω δεν ισχυει στα 60-90000km, τοτε σκεψου πόσο περισσοτερο δεν ισχυει στα 2-3 χρονια και εως 30000Km που ειπες εσυ... :o

Και φυσικα δεν σημαινουν τα λιγοτερα χιλιομετρα οτι εχει πιο πολλη ζωη Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ.

 

Απο εμπορους γιατι μακρια? ΕΙναι οντως μερικοι που γυρνανε τα χιλιομετρα, σου δινουν αυτοκινητα με "κρυφες" ζημιες κτλ, αλλα ορισμενοι δινουν γραπτη εγγυηση 1 ετους ακομα και για παλαιοτερα των 2-3 ετων αυτοκινητα, πραγμα πολυ σημαντικο.

 

Τελος, αν ειχα 36 χιλιαρικα, το τελευταιο που θα κοιταζα θα ηταν η Ζ4. :-)

 

Αυτα, καλο βραδυ.

 

Δε τα έγραψα αυτά με σκοπό να στην πω,να κάτσω να τσακωθώ μαζί σου ή και 'γω δε ξέρω τι...Όλοι απόψεις λέμε...Απλά σχολιάζω.

 

Συνήθως τα αμάξια το πρόβλημα θα στο βγάλουν στα 50-60000 χλμ.Με το "ότι και αν τους έχει κάνει" εννοώ σκισίματα και όχι κάτι άλλο.

Για τους εμπόρους συνεχίζω να πιστεύω πως δεν πρέπει να τους έχεις εμπιστοσύνη.

 

Καλά και εγώ,36000 να είχα δε θα κοίταζα Ζ4,ένα Impreza WRX ή STI καλό θα ήταν.:-D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...