ixthy Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2009 Να και το link που αναφέρει ότι Windows 7 και DX11 μάλλον δεν πάνε πακέτο. http://ve3d.ign.com/articles/news/43081/DX11-Unlikely-To-Be-Bundled-with-Windows-7 Περαστικά στα Microsoft fanboys!!! :lol: Ακόμα περιμένω από τους moderators να κάνουν κάτι για το flame μήνυμα του grimpr περί όπιο ηλιθίων κτλ. Δεν μπορεί να ανέχεστε να χαρακτηρίζουν όλους τους MacOS X users ως ηλίθιους! ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:18 ---------- Ορίστε και η συνέντευξη του product marketing manager της μικρομαλακής! http://www.pcgameshardware.com/aid,667657/Windows-7-Combined-release-with-Direct-X11-is-unlikely/News/ Κατά τα άλλα οι εφαρμογές των windows 7 θα είναι καλύτερες, ή στην χειρότερη περίπτωση εφάμιλλες με αυτές του Snow Leopard. Μουαχαχαχαχαχα :lol: ! Και για όποιον δεν το κατάλαβε, επειδή δεν πίνει το όπιο της Apple και τα ναρκωτικά που πάιρνω εγώ, εδώ γελάνε!!! :lol:
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Να και το link που αναφέρει ότι Windows 7 και DX11 μάλλον δεν πάνε πακέτο. http://ve3d.ign.com/articles/news/43081/DX11-Unlikely-To-Be-Bundled-with-Windows-7 Περαστικά στα Microsoft fanboys!!! :lol: ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 21:18 ---------- Ορίστε και η συνέντευξη του product marketing manager της μικρομαλακής! http://www.pcgameshardware.com/aid,667657/Windows-7-Combined-release-with-Direct-X11-is-unlikely/News/ Κατά τα άλλα οι εφαρμογές των windows 7 θα είναι καλύτερες, ή στην χειρότερη περίπτωση εφάμιλλες με αυτές του Snow Leopard. Μουαχαχαχαχαχα :lol: ! Και για όποιον δεν το κατάλαβε, επειδή δεν πίνει το όπιο της Apple και τα ναρκωτικά που πάιρνω εγώ, εδώ γελάνε!!! :lol: αν έβλεπα πιο πρόσφατη ημερομηνία θα το πίστευα... αλλά από Νοέμβριο 2008...απλά FAIL... μην ξεχνάμε ότι η MS πέρσυ έλεγε για 2010 για τα Windows 7...need to say more?
kickeras Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Ας ρίξω και εγώ μια σκωπτική ματιά στο thread (πολύ πανηγύρι ρε παιδί μου) 1) Εξαντλήθηκαν οι δυνατότητες του DX10 ? ---> ΌΧΙ 2) Μας τα πήραν επαρκώς --- > ΝΑΙ 3) Θα κόψουμε φλέβες με τα γραφικά που θα δούμε με το DX11 ---> OXI 4) Θα μας τα πάρουν επαρκώς ---> ΝΑΙ DXχχ ..... Ακόμα να καταλάβετε ότι είναι απάτη? Ποιος μπορεί να μου εξηγήσει για παράδειγμα πώς έπαιζε το CoD4 με "depth of field" και DX9c στα winXP, αφού ήταν εφέ του DX10 ? O μοναδικός περιορισμός στις υλοποιήσεις των παιχνιδιών είναι η διάθεση και η φαντασία του developer σε συνδυασμό με την ταχύτητα και τις hardware δυνατότητες των καρτών γραφικών. ΤΟ DXχχ είναι απλά ένα ενδιάμεσο layer για να μας τα παίρνει οι γνωστοί άγνωστοι (Δεν είδα καμία παιχνιδομηχανή να χρειάζεται DX). ΤΟΛΜΩ να πω ότι το DX ίσως αποτελεί τροχοπέδη για το gaming στο PC - Ναι βοήθησε πολύ στο ξεκίνημα της gaming βιομηχανίας για pc, αλλά μέχρι εκεί. Στα 1,2,3,4 συμφωνώ απολύτως. Αλλά στα υπόλοιπα όχι. Το dof δεν ήταν εφέ του D3D10 αλλά γινόταν πιο εύκολα. Απλά σου επιτρέπει να φτιάξεις καλύτερα γραφικά σε real-time εφ'όσον κ μόνο χρησιμοποιήσεις τα καινούργια features του νέου API. Αλλιώς διαφορά για τον χρήστη δεν υπάρχει (για τον προγραμματιστή τεράστια). Το λάθος της microsoft κατ'εμέ είναι η βιασύνη της να βγάλει καινούργιο DX για να προμοτάρει τα Vista (εφ'όσον είχαν πάρει χαμπάρι ότι ήταν μόνο εφέ κ τίποτα άλλο) ενώ το παλιό δεν έχουν προλάβει καν να το αγγίξουν οι πιο πολλοί developers. Όταν θες 3-4 χρόνια να βγάλεις ένα τίτλο, δεν έχεισ προλάβει ακόμα να μεταφερθείς στο νέο API. Εκτός του DX(D3D10) αν και υποστηρίζει μόνο Windows, υπάρχει κάτι καλύτερο αυτή τη στιγμή?
Dante80 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Really πάντως, who gives a damn about DX11 αυτή την στιγμή (για αργότερα, όταν έχουμε εφαρμογές που κάνουν την διαφορά σε αυτό, βλέπουμε). Το θέμα είναι να δούμε κάρτες στην αγορά, πιο γρήγορες, πιο κρύες, με καλύτερο idle power consumption (stop the GDDR5 stuttering too plz), και ανώτερο price/performance ratio στην αγορά. Τα υπόλοιπα έπονται imo...
ixthy Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 αν έβλεπα πιο πρόσφατη ημερομηνία θα το πίστευα... αλλά από Νοέμβριο 2008...απλά FAIL... μην ξεχνάμε ότι η MS πέρσυ έλεγε για 2010 για τα Windows 7...need to say more? Μακάρι να είναι όπως τα λες! Αλλά σε αντίθεση με την Apple που φροντίζει να κάνει αυτά τα φοβερά keynotes με τα οποία μας πληροφορεί για το τι μέλλει γενέσθαι η microsoft τι κάνει; Ξέρουμε κάτι στα σίγουρα για ένα προϊόν που είναι να βγει σε ένα μήνα;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 όχι τπτ δεν είναι σίγουρο, αλλά κάνουμε λογικές υποθέσεις βάση των Beta & RC που αν θυμάμαι καλά είχαν DX11 πάντως και να μην το έχουν δεν έγινε και τπτ, ούτε κάρτες γραφικών θα έχουν βγει με DX11 τέλη Ιουλίου ούτε DX11 games
kickeras Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2009 Really πάντως, who gives a damn about DX11 αυτή την στιγμή (για αργότερα, όταν έχουμε εφαρμογές που κάνουν την διαφορά σε αυτό, βλέπουμε). exactly....κ κανα αξιοπρεπές debugger να βγάζανε, να 'βγαιναν οι τίτλοι στο μισό χρόνο δε θα 'ταν άσχημα
ixthy Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 Καλά τα λέτε παιδιά! Πάντως είδατε στο keynote ποιες εταιρείες θα υποστηρίζουν το open cl? Λέτε να αρχίζουμε να βλέπουμε games native for mac os? Επίσης τέτοιες δυνατότητες μόνο το open cl δίνει με υπάρχουσες gpus αφού ακόμα δεν υπάρχει DX11 gpu!
grimpr Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2009 (επεξεργασμένο) Η Nvidia υποβάλει τον οδηγό OpenCL 1.0 για Windows και Linux στο Khronos Group για πιστοποίηση και συμβατότητα http://news.developer.nvidia.com/2009/05/nvidia-submits-opencl-10-driver-to-khronos-for-conformance-certification-for-windows-and-linux-.html Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2009 από grimpr
ixthy Δημοσ. 13 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2009 Δηλαδή η Apple επιτρέπει τη χρήση του open cl στα winodows? Πρόσεξες ότι αναφέρονται τα windows xp, ενώ πουθενά δε λέει κάτι για τα vista ή τα 7? Επίσης λέει καθαρά ότι το open cl είναι trademark της Apple Inc. Δε νομίζω ότι το open cl θα λειτουργεί για αυτά τα λειτουργικά. Απλώς η nvidia κάνει test συμβατότητας των drivers με δυνατότητα open cl με αυτά τα λειτουργικά.
parsifal Δημοσ. 13 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2009 Δηλαδή η Apple επιτρέπει τη χρήση του open cl στα winodows? Πρόσεξες ότι αναφέρονται τα windows xp, ενώ πουθενά δε λέει κάτι για τα vista ή τα 7? Επίσης λέει καθαρά ότι το open cl είναι trademark της Apple Inc. Δε νομίζω ότι το open cl θα λειτουργεί για αυτά τα λειτουργικά. Απλώς η nvidia κάνει test συμβατότητας των drivers με δυνατότητα open cl με αυτά τα λειτουργικά. Αυτό σου το post με μπέρδεψε τα μάλα! Μπορείς να επεξηγήσεις λίγο καλύτερα το σκεπτικό σου; Υπ' όψιν ότι το OpenCL είναι ένα ανοικτό πρότυπο η ανάπτυξη του οποίου καθοδηγείται και συναποφασίζεται από τα μέλη του Khronos group (το τσούρμο των εταιρειών στην pic που ανέβασε ο grimpr). Ως ανοικτό πρότυπο, η παρουσίαση υλοποιήσεών του είναι είναι διαδικασία ελεύθερη για τον οποιονδήποτε (πόσο μάλλον για τα μέλη του group!) και σε οποιαδήποτε πλατφόρμα επιθυμεί. Η αντιστοιχία είναι η ίδια που υπάρχει μεταξύ π.χ. μίας γλώσσας προγραμματισμού που έχει προτυποποιηθεί διεθνώς και ενός compiler που μπορεί να μεταγλωττίσει κώδικα γραμμένο σε αυτήν τη γλώσσα...
ahristos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2009 Αυτό σου το post με μπέρδεψε τα μάλα! Μπορείς να επεξηγήσεις λίγο καλύτερα το σκεπτικό σου; Υπ' όψιν ότι το OpenCL είναι ένα ανοικτό πρότυπο η ανάπτυξη του οποίου καθοδηγείται και συναποφασίζεται από τα μέλη του Khronos group (το τσούρμο των εταιρειών στην pic που ανέβασε ο grimpr). Ως ανοικτό πρότυπο, η παρουσίαση υλοποιήσεών του είναι είναι διαδικασία ελεύθερη για τον οποιονδήποτε (πόσο μάλλον για τα μέλη του group!) και σε οποιαδήποτε πλατφόρμα επιθυμεί. Η αντιστοιχία είναι η ίδια που υπάρχει μεταξύ π.χ. μίας γλώσσας προγραμματισμού που έχει προτυποποιηθεί διεθνώς και ενός compiler που μπορεί να μεταγλωττίσει κώδικα γραμμένο σε αυτήν τη γλώσσα... Δεν χρειαζόντουσαν όλα αυτά... Ο ixthy έχει παραδεχδεί ότι παίρνει snow. Άμα το κόψει για λίγο και ξεκαθαρίσει το μυαλό του μπορεί να κάνουμε σοβαρή συζήτηση. Προς το παρόν, στις 3 προτάσεις του οι 4 είναι λάθος Το θέμα επίσης εδώ είναι το DirectX 11.
ixthy Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2009 Ώπα φίλε παρεξηγείς! Νομίζω ότι δικαιούμαι σωστής συζήτησης. Ούτε flame κάνω, ούτε προσβάλλω κανέναν, τη στιγμή που ουσιαστικά εσύ πιστεύεις ότι φορώ παρωπίδες. Κι αν έφυγα ποτέ από το όριο έγινε γιατί αν δεις πιο πάνω μου τη λένε πολύ αισχρά. Το ότι θα βάλω snow με 29$ δε σημαίνει ότι είμαι και γκάου! Πάμε λοιπόν: 1. Γιατί η Apple μιλά για το open cl σαν αποκλειστικό χαρακτηριστικό του snow? Αν είναι όπως τα λέτε δε θα έπρεπε να τρέχει σε απλό leopard, σε vista, σε 7 κτλ; Μόνο xp, linux και snow είναι τα λειτουργικά επιλογής; Γιατί αυτό; Πάντως κακώς το προβάλλει στο keynote σαν τεχνολογία του snow αν είναι να τρέχει και στα xp! Πόσο παράλογο είναι αυτό που λέω; 2. Μπορεί να είναι open, αλλά είναι Apple trademark! Open σημαίνει ότι μπορεί να δει κάποιος τον κώδικα και να προτείνει ή και να εκτελέσει αλλαγές. Δε σημαίνει ότι μπορεί να το χρησιμοποιεί όπως θέλει. Θέλει λοιπόν η Apple να χρησιμοποιείται το open cl στα windows από την nvidia? Κι αν ναι γιατί όχι στα vista? Δε θέλει να κάνει ανταγωνισμό στο DX11? Κι από την άλλη το δίνει για τα xp για να διεισδύσει στο χώρο της microsoft και να κάνει ανταγωνισμό στα vista ή στα 7 μέσω των xp? Δεν ακούγεται περίεργο αυτό; Κι αν δουλέψει και στα 7 θα μιλάμε για εναλλακτική πρόταση στους windows users ώστε αυτοί να επιλέγουν μεταξύ DX11 ή open cl? Τι είδους ανταγωνισμό θα προκαλέσει κάτι τέτοιο; Ελπίζω να μη θεωρείτε και αυτή μου την απορία offtopic. 3. Το DX11 είναι api για τα γραφικά προσπαθεί όμως να το παίξει και cuda σε λειτουργία. Το open cl δεν είναι κάτι τέτοιο μοιάζει περισσότερο με το cuda. Παρ' όλα αυτά τι σχέση έχει με το open gl του οποίου αποτελεί παιδί; Είναι και api γραφικών;
grimpr Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 (επεξεργασμένο) Για να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα για όσους έχουν αμφιβολίες η θέλουν να πιστεύουν σε δόγματα. OpenCL - The open standard for parallel programming of heterogeneous systems. OpenCL™ is the first open, royalty-free standard for cross-platform, parallel programming of modern processors found in personal computers, servers and handheld/embedded devices. OpenCL (Open Computing Language) greatly improves speed and responsiveness for a wide spectrum of applications in numerous market categories from gaming and entertainment to scientific and medical software. OpenCL supports a wide range of applications, from embedded and consumer software to HPC solutions, through a low-level, high-performance, portable abstraction. By creating an efficient, close-to-the-metal programming interface, OpenCL will form the foundation layer of a parallel computing ecosystem of platform-independent tools, middleware and applications. OpenCL is being created by the Khronos Group with the participation of many industry-leading companies and institutions including 3DLABS, Activision Blizzard, AMD, Apple, ARM, Broadcom, Codeplay, Electronic Arts, Ericsson, Freescale, Fujitsu, GE, Graphic Remedy, HI, IBM, Intel, Imagination Technologies, Los Alamos National Laboratory, Motorola, Movidia, Nokia, NVIDIA, Petapath, QNX, Qualcomm, RapidMind, Samsung, Seaweed, S3, ST Microelectronics, Takumi, Texas Instruments and Toshiba. http://www.khronos.org/opencl/ http://www.khronos.org/developers/library/overview/opencl_overview.pdf Η πρώτη σοβαρή κίνηση της Apple στην βιομηχανία και στην κοινότητα των Open Standards μετά απο πολλά χρόνια, να προωθήσει την OpenCL σαν κοινό πρότυπο/πλατφόρμα, πράγμα που κατάφερε. Και για αυτό αξίζει σεβασμού. Τώρα αν για κάποιους τους χάλασε την φαντασίωση, λυπούμεθα αλλά η Γη γυρίζει γύρω από τον εαυτό της και ΟΧΙ γύρω από την Apple η οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2009 από grimpr
ixthy Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2009 Pls note: OpenCL is a trademark of Apple Inc. used by permission by The Khronos Group. Αυτό το πήρα από δικό σου link! Και όλο αυτό που παραθέτεις τι μας λέει επί της ουσίας; Ποιος άλλος έχει ανακοινώσει open cl εκτός από την Apple? Επίσης στα ερωτήματα που έθεσα απάντηση δε βλέπω να παίρνω. Τέλος πάντων εμένα η όποια αντίρρησή μου έχει να κάνει με το ότι δεν μπορεί ένα DX11 να είναι η αιτία που μπορεί τα 7 να γίνουν καλύτερα από το snow στους τομείς που αναφέρεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα