Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με service καινούργιου netbook ACER ASPIRE ONE D150X


gasin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Από το κατάστημα όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα, μου είπαν σε τηλεφωνική επικοινωνία ότι πρέπει να απευθυνθώ αποκλειστικά στην ACER....

Πρώτη φορά αγοράζοντας μια ηλεκτρονική συσκευή μου προέκυψε τέτοιο θέμα.

Το πρόβλημα είναι για μένα στην υποστήριξη από την ACER, που έπρεπε να δώσει άμεση λύση από την πρώτη στιγμή, μιας και ήταν μηχάνημα μιας μέρας!

 

Φιλε μου το doa εχω την εντυπωση οτι γινεται απο το καταστημα που εγινε η αγορα και οχι απο την εταιρια ή απο το service της εταιριας. Για να καταλαβω τωρα, το laptop ακομα το εχεις στα χερια σου και δε δουλευει ή βρισκεται στο service ?

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ε δεν αντεχω θα το πω

εαν ηταν οντως για επαγγελματικη χρηση και εισαι σοβαρος επαγγελματιας θα ειχες αγορασει οχι ενα αλλα δυο φορητα

ο σοβαρος επαγγελματιας που χανει καθε ημερα αρκετα χρηματα που δεν εχει το εργαλειο του προνοει και φροντιζει να εχει εφεδριες στα ΠΑΝΤΑ

εναλλακτικα αγοραζει ενα συμβολαιο υποστηριξης με καποια εταιρια με τις αντιστοιχες ρητρες σε περιπτωση μη εκτελεσης επισκευης εντος προκαθορισμενων οριων

 

το γεγονος οτι εισαι ο φοβερος επιχειριματιας και εγω ειμαι ενας αεργος που απλα το εχω για μοστρα δεν σου δινει προτεραιοτητα στο service, τα ιδια χρηματα πληρωσες εσυ τα ιδια και εγω

 

απο την στιγμη που το πηρες για την πλακα σου καλα κανεις και δυσανασχετεις με την καθυστερηση αλλα οχι με αστεια επιχειρηματα

και προπαντος μην χανεις την αξιοπρεπεια σου για ενα μηχανηματακι που ΔΕΝ ειναι φτιαγμενο για επαγγελματικη χρηση

 

δεν αναφερομαι στα δικαια αιτηματα σου περι DOA και καθυστερηση, σε αυτα εχεις δικιο

 

οκ τα ειπα, μπαναρετε με εαν θελετε τωρα...

 

Φίλε μου, λέγοντας επαγγελματική χρήση δεν εννοούσα να σηκώνω AUTOCAD!

Βασικές εφαρμογές και emails, internet όταν βρίσκομαι εκτός γραφείου. Μάλιστα ήθελα να το χρησιμοποιήσω σε μια παρουσίασή μου σε Συνέδριο το περασμένο Σαββατοκύριακο, αλλά αναγκάστηκα να δανειστώ άλλο laptop από φίλο. Δεν νομίζω ότι για τους λόγους που το θέλω, θα έπρεπε να αγοράσω 2 Acer, το ένα για backup.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 13:27 ----------

 

Φιλε μου το doa εχω την εντυπωση οτι γινεται απο το καταστημα που εγινε η αγορα και οχι απο την εταιρια ή απο το service της εταιριας. Για να καταλαβω τωρα, το laptop ακομα το εχεις στα χερια σου και δε δουλευει ή βρισκεται στο service ?

 

Βρίσκεται στο service της CPI εδώ και 3 εβδομάδες....

Δημοσ.

Δε ξερω κατα ποσο εισαι διατεθειμενος να το κυνηγησεις αλλα ακομα και τωρα μπορεις να το αντικαταστησεις το ελαττωματικο με καινουργιο μιας και οι ημερομηνιες αγορας απο το καταστημα και παραδοσης στο service φαινονται στα παραστατικα.

 

Εγω παντως φιλε μου θα το κυνηγουσα και αν το καταστημα συνεχιζε να αρνειται την αντικατασταση του θα συνεχιζα με καταγγελιες. Μη ξεχνας οτι ο νομος ειναι με το μερος σου και δεν εχεις κατι να φοβηθεις.

Δημοσ.
Δε ξερω κατα ποσο εισαι διατεθειμενος να το κυνηγησεις αλλα ακομα και τωρα μπορεις να το αντικαταστησεις το ελαττωματικο με καινουργιο μιας και οι ημερομηνιες αγορας απο το καταστημα και παραδοσης στο service φαινονται στα παραστατικα.

 

Εγω παντως φιλε μου θα το κυνηγουσα και αν το καταστημα συνεχιζε να αρνειται την αντικατασταση του θα συνεχιζα με καταγγελιες. Μη ξεχνας οτι ο νομος ειναι με το μερος σου και δεν εχεις κατι να φοβηθεις.

 

Φίλε αν εντός της επόμενης εβδομάδας δεν δοθεί λύση από την acer, θα κινηθώ διαφορετικά.

Να είσαι σίγουρος!

Δημοσ.
ε δεν αντεχω θα το πω

εαν ηταν οντως για επαγγελματικη χρηση και εισαι σοβαρος επαγγελματιας θα ειχες αγορασει οχι ενα αλλα δυο φορητα

ο σοβαρος επαγγελματιας που χανει καθε ημερα αρκετα χρηματα που δεν εχει το εργαλειο του προνοει και φροντιζει να εχει εφεδριες στα ΠΑΝΤΑ

εναλλακτικα αγοραζει ενα συμβολαιο υποστηριξης με καποια εταιρια με τις αντιστοιχες ρητρες σε περιπτωση μη εκτελεσης επισκευης εντος προκαθορισμενων οριων

 

το γεγονος οτι εισαι ο φοβερος επιχειριματιας και εγω ειμαι ενας αεργος που απλα το εχω για μοστρα δεν σου δινει προτεραιοτητα στο service, τα ιδια χρηματα πληρωσες εσυ τα ιδια και εγω

 

απο την στιγμη που το πηρες για την πλακα σου καλα κανεις και δυσανασχετεις με την καθυστερηση αλλα οχι με αστεια επιχειρηματα

και προπαντος μην χανεις την αξιοπρεπεια σου για ενα μηχανηματακι που ΔΕΝ ειναι φτιαγμενο για επαγγελματικη χρηση

 

δεν αναφερομαι στα δικαια αιτηματα σου περι DOA και καθυστερηση, σε αυτα εχεις δικιο

 

οκ τα ειπα, μπαναρετε με εαν θελετε τωρα...

 

 

Χαχαχαχαχα! Εγώ λέω να πάρει κι ένα τρίτο για backup του δεύτερου :P

Δημοσ.

Έστειλα το πρωι email στην ACER Europe και περιμένω επίσημη απάντηση... Θα σας ενημερώσω όταν μου απαντήσουν....

Δημοσ.

στην αλμαν εχει παει ε;μιλαμε δεν εχω ακουσει εναν ανθρωπο να μην εχει παραπονο απο αυτους,και το θεμα ειναι οτι την πατανε εταιριες που μπορει να εχουν αξιολογο μηχανηματα,εγω προσωπικα ελεγα να παρω το msi wind αλλα με αυτα που ακουω καιρο τωρα πηρα ενα lenovo s10 και καλα εκανα για να μην μου τυχει ποτε να τους γνωρισω αυτους τους απαραδεκτους

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά ακόμη καμία εξέλιξη στο θέμα.

Σήμερα αναγκάστηκα και έστειλα επιστολή στη Γ.Γ. καταναλωτή!

Δημοσ.

γι αυτο παινουμε toshiba και οχι εταιριες με χαλα εξεπερετηση να 'ουμε....

εγω ειχα προβλημα με το λαπτοπ μου.. πε τα ηχεια συγκεκριμενα... τουσ το πηγα (στην toshiba πνατα.. οχι στο καταστημα που αγοραστικε), δεν ηταν στην εγγιηση και μεσα σε 3 ωριτσες σεφαρα και παλι στο νετ με ηχο ;)

Δημοσ.

Τι να πω φίλε....

Το απίστευτο γεγονός είναι ότι ενώ επικοινώνησα μέσω email με την ACER EUROPE και δόθηκε οδηγία για την άμεση εξυπηρέτησή μου, η ACER HELLAS ενώ αρχικά μου έστειλε απάντηση ότι θα με εξυπηρετήσει, εδώ και 20 μέρες σφυρίζει αδιάφορα και με έχει στο περίμενε....

Βρίσκομαι χωρίς netbook ήδη σχεδόν 50 μέρες!!!!!

Και εις άλλα με υγεία!

Δημοσ.
Τι να πω φίλε....

Το απίστευτο γεγονός είναι ότι ενώ επικοινώνησα μέσω email με την ACER EUROPE και δόθηκε οδηγία για την άμεση εξυπηρέτησή μου, η ACER HELLAS ενώ αρχικά μου έστειλε απάντηση ότι θα με εξυπηρετήσει, εδώ και 20 μέρες σφυρίζει αδιάφορα και με έχει στο περίμενε....

Βρίσκομαι χωρίς netbook ήδη σχεδόν 50 μέρες!!!!!

Και εις άλλα με υγεία!

 

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ρε φίλε! Απορώ πως δεν έχεις πάρει καμιά βαριοπούλα και να πας εκεί και να το κάνεις "καλοκαιρινό"!

Τόσα χρόνια που χρησιμοποιώ HP και SONY , ΠΟΤΕ δεν μου έτυχε κάτι ανάλογο!

Το πολύ που έχω περιμένει είναι 10 μέρες! ...αλλά 50!!!!!!!!!!!!!!!:eek::shifty::mad:

Γράψτο στο troktiko , θα το αναρτήσουν με ευχαρίστηση εκεί! Και εννοείτε θα τους κάνεις ρόμπα! Το site αυτό το κοιτάνε ΠΟΛΛΟΙ!!!

Καλό κουράγιο ρε συ!!!

Δημοσ.

Η Acer δεν εχει DOA ουτε 10 δευτερολεπτα.Αν θα παρετε το service θα σας το πουν οι ιδιοι χωρις καμια τυψη.Το λεω γιατι εχω μπλεχτει πολυ ασχημα με τα καταραμενα τον τελευταιο καιρο κι εχω βρεθει σε αρκετες προστριβες με "απιστους" πελατες.Παιρνουμε μαζι την εταιρια με ανοιχτη ακροαση,τους τα λενε κι απο την Acer και μολις το ακουει ο πελατης (ο οποιος δεν πιστευει 99% των περιπτωσεων τον πωλητη) γινεται το ελα να δεις στο μαγαζι.

Δημοσ.

απιστευτη προταση φιλε

γραψτο στο τρωκτικο που γραφουν οτι να 'ναι απλα για να εχουν συνεχεια καινουργια θεματα

"απολυτη" αξιοπιστια και αντικειμενικοτητα

να βρει το δικιο του θελει ο ανρθωπος οχι να ξεφτυλιστει με γελειες καταγγελειες σε ασχετα σημεια

 

ΥΓ εαν δεν σε πειθω εγω προτεινω να το στειλει στον Χαρδαβελλα, εκει που ψαχνουν τα ΑΤΙΑ να συζητησουν και για την acer, επισης πολλοι ανρθωποι το βλεπουν

 

 

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ρε φίλε! Απορώ πως δεν έχεις πάρει καμιά βαριοπούλα και να πας εκεί και να το κάνεις "καλοκαιρινό"!

Τόσα χρόνια που χρησιμοποιώ HP και SONY , ΠΟΤΕ δεν μου έτυχε κάτι ανάλογο!

Το πολύ που έχω περιμένει είναι 10 μέρες! ...αλλά 50!!!!!!!!!!!!!!!:eek::shifty::mad:

Γράψτο στο troktiko , θα το αναρτήσουν με ευχαρίστηση εκεί! Και εννοείτε θα τους κάνεις ρόμπα! Το site αυτό το κοιτάνε ΠΟΛΛΟΙ!!!

Καλό κουράγιο ρε συ!!!

Δημοσ.
απιστευτη προταση φιλε

γραψτο στο τρωκτικο που γραφουν οτι να 'ναι απλα για να εχουν συνεχεια καινουργια θεματα

"απολυτη" αξιοπιστια και αντικειμενικοτητα

να βρει το δικιο του θελει ο ανρθωπος οχι να ξεφτυλιστει με γελειες καταγγελειες σε ασχετα σημεια

 

ΥΓ εαν δεν σε πειθω εγω προτεινω να το στειλει στον Χαρδαβελλα, εκει που ψαχνουν τα ΑΤΙΑ να συζητησουν και για την acer, επισης πολλοι ανρθωποι το βλεπουν

 

Χοχοχο... έχεις πολύ χιούμορ ρε φίλε!

Να σαι καλά , μας ευθύμησες βραδιάτικα!

 

Πρώτα απ' όλα Mr Kserola , ΔΕΝ βλέπω κάπου ν' απευθύνθηκα σε σένα!

Πρότεινα κάτι στο παλικάρι και Αν θέλει το κάνει! Εσένα τι σε κόφτει και πετάχτηκες σαν π..... να πεις την εξυπνάδα σου!

Όσο για το troktiko , το διαβάζουν εκατομμύρια χρήστες καθημερινά ...- εννοείτε γράφει και τις μ@λακίες του , αλλά τουλάχιστον διαβάζεις και καμιά 10αριά καταγγελίες την ημέρα και σε αρκετές υπάρχει και άμεση απάντηση!

Στην συγκεκριμένη έχω δει κατά καιρούς καταγγελία για την ACER και μάλιστα απάντησαν από την επίσημη εταιρεία! Βλέπεις αυτοί διαβάζουν το troktiko!

Anyway ... δεν πρόκειται ν' ασχοληθώ μαζί σου καθόλου και κρίμα που αφήνουν τέτοιους χρήστες σαν και σένα και χαλάνε όλη την εικόνα του site!

Με τις υγείες σου...!:P

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...